Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2017

Μητροπολιτικός εκβιασμός

Το παρόν δημοσιευόμενον έγγραφον μου το παρέδωσε προσωπικώς εντός φακέλου εις τας χείρας μου ο γραμματεύς της μητροπόλεως π. Δημήτριος Παπαγρηγορίου εντός του γραφείου της γραμματείας της μητροπόλεως και έχει την ένδειξιν «κοινοποίηση: ατομικόν φάκελον». Εκ των πραγμάτων αναγκάστηκα να απαντήσω επί των  συκοφαντικών κατηγοριών δια της υπ` αριθμ. 13166/23-3-1998 εκθέσεως επιδόσεως.
Επί της κατηγορίας εις βάρος μου, υπό του μητροπολίτου (3-3-1998), ότι  απουσίαζα εκ των καθηκόντων μου άνευ αδείας διευκρινίζω τα εξής: Την Παρασκευήν 27-2-1998 εζήτησα υπό του γενικού αρχιερατικού επιτρόπου π. Γεωργίου Σουλιώτη  άδειαν δια την 3-3-98, λόγω Καθαράς Δευτέρας, διότι ο ίδιος ο μητροπολίτης απουσίαζε εκ των γραφείων της μητροπόλεως, ώστε να μεταβώ εις την γεννέτηρά μου. Η άδεια ενεκρίθη αμέσως από τον γενικόν αρχιερατικόν και κανόνισα την αναχώρησή μου δια τα Ιωάννινα οικογενειακώς. Επανήλθα εις την εργασία μου την 4-3-98
Εις το ίδιον έγγραφον (β. παρ.) ο μητροπολίτης μου γνωστοποιεί ότι εις το εξής θα λαμβάνω την κανονικήν άδειαν σύμφωνα με τον κώδικα εκκλησιαστικών υπαλλήλων.
Η γνωστοποίηση αυτή υπό του μητροπολίτου αποσκοπεί εις την δικαιολόγησιν της εκνόμου συμπεριφοράς του δια την δια της βίας χορήγησιν του υπολοίπου της αδείας μου την 11/12/19971, χρόνο κατά τον οποίο δεν επιτρέπονται οι χορηγήσεις αδειών εις τους εκκλησιαστικούς υπαλλήλους.             
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.
 1.  Ανάρτηση 19/3/2016 ΘΕΜΑ: Απόλαυσις αντιφατικής συμπεριφοράς