Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2017

Προετοιμασία διώξεως

Επί των κατωτέρω δυο δημοσιευθέντων εγγράφων υπογεγραμμένων υπό του μητροπολίτου κ. Κων/νου Φαραντάτου έχω να παρατηρήσω τα εξής:
Εις το πρώτο έγγραφο φανερώνει την εμπιστοσύνη του εις το πρόσωπόν μου και με εξουσιοδοτεί δια την είσπραξιν χρημάτων.
Εις το δεύτερον έγγραφο το οποίο δεν μου κοινοποιήθηκε έλαβα γνώση από τον δικαστικό φάκελο Ανταγωγή1, φανερώνει την ενορχηστρωμένην πολεμικήν του εις βάρος μου, χρησιμοποιώντας συγκεκριμένο πρόσωπον, προκειμένου να προετοιμάσει την πειθαρχικήν μου δίωξιν.    
Απευθυνόμενος προς το πρόσωπον με αποκαλεί κλητήρα άνευ αποφάσεως ουδεμίας αρμοδίας εκκλησιαστικής αρχής2. Ούτε το Μ.Σ. έως σήμερα συνήλθε δια να αποφασίσει περί του προσώπου μου. Η  μοναδική περίπτωση συγκλήσεως του Μ.Σ. έως σήμερα πραγματοποιήθηκε την 20-7-19943 και αποφάσισε την αύξηση του ποσού των 20.000 δρχ. σε 30.000 δρχ. δια το πρόσωπόν μου επί μηνιαίας βάσεως.                       
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.
1. Ανάρτηση 19/3/2016 ΘΕΜΑ: Απόλαυσις αντιφατικής συμπεριφοράς     
2. Ανάρτηση 3/4/2016 ΘΕΜΑ: Έκνομη συμπεριφορά μελών μητροπολιτικού Συμβουλίου
3. Ανάρτηση 6/3/2016 ΘΕΜΑ: Μητροπολιτικές ραδιουργίες