Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2017

Θεωρία χωρίς πράξη, άξονας χωρίς αμάξι


 Ο μητροπολίτης Κων/νος απευθυνόμενος δι` εγγράφων του προς δημόσιες και εκκλησιαστικές υπηρεσίες, ζητούσε την μετάταξή μου από τη μητρόπολη Ν. Ιωνίας, προς αυτές τις υπηρεσίες. Η κακοηθέστατη και ψευδέστατη αυτή συνήθεια του μητροπολίτου αναφέρεται εις τα υπ` αυτού υπογεγραμμένα και σφραγισμένα έγγραφα τα οποία απευθύνει: α) προς το Υπουργείο Εσωτερικών τμήμα κρατικών αυτοκινήτων (βλ. δημοσίευση της 17/1/2017 με ΘΕΜΑ: Μητροπολιτική παλινωδία), β) προς το Τριμελές Υπηρεσιακό Συμβούλιο της Ιεράς Συνόδου (βλ. δημοσίευση της 19/3/2016 με ΘΕΜΑ: Απόλαυσις αντιφατικής συμπεριφοράς) και γ) εις τις τρείς αποφάσεις των Μητροπολιτικών Συμβουλίων α) πρώτο Μ.Σ. (βλ. δημοσίευση 3/4/2016 με ΘΕΜΑ: Έκνομη συμπεριφορά μελών Μητροπολιτικού Συμβουλίου, β) δεύτερο Μ.Σ (βλ. δημοσίευση 11/4/2016 με το ίδιο Θέμα  και γ) τρίτο Μ.Σ. (βλ. δημοσίευση 19/4/2016 με το ίδιο Θέμα).
Ο αρχιγραμματεύς της Ιεράς Συνόδου αρχιμ. Δ. Π. ενεργώντας σωστά, ορμώμενος από το υπ` αριθ. πρωτ. 644/28-12-1998 έγγραφο του μητροπολίτου Κων/νου (βλ. δημοσίευση της 19/3/2016), με ιδιόχειρο έγγραφό του προς το Τριμελές υπηρεσιακό Συμβούλιο εζήτησε υπ` αυτού την γνώμη του δια την μετάταξή μου με χειρόγραφο έγγραφό του αριθ. πρωτ. Δ.Υ/11-1-1999 (βλ. δημοσίευση εγγράφου του της 7/8/2015 με ΘΕΜΑ: Το αίσχος της εκκλησιαστικής δεσποτικής διοικήσεως).

Ο αρχιγραμματεύς ενώ είχε ανά χείρας τα έγγραφα του μητροπολίτου Κων/νου περί μετατάξεώς μου, παραλλήλως έστειλε και το δικό του ιδιόχειρο έγγραφο προς το Τριμελές Υπηρεσιακό Συμβούλιο ζητώντας ενημέρωση υπ` αυτού για την μετάταξή μου σύμφωνα με το ανωτέρω χειρόγραφό του. Άγνωστον πως το αίτημα του αρχιγραμματέως δεν ευδοκίμησε. Επίσης κατά το διάστημα της επικοινωνίας μου μετά του αρχιγραμματέως εις το γραφείο της Ιεράς Συνόδου δεν μου ανέφερε ότι προσπαθεί να με μετατάξει σε άλλη υπηρεσία. Υποθέτω ότι ο αρχιγραμματεύς δεν επιθυμούσε νε έρθει σε ρήξη με τον μητροπολίτη Κων/νο δεδομένου ότι ο Κων/νος από την μια πλευρά με κατηγορούσε αδίκως με βαρύτατες συκοφαντικές και αναπόδεικτες κατηγορίες και από την άλλη ζητούσε τη μετάταξή μου. Αναφέρω επίσης ότι δεν γνωρίζω εάν συνεκλήθη το τριμελές υπηρεσιακό Συμβούλιο σύμφωνα με το έγγραφο του αρχιγραμματέως και ποία η απάντησή του προς αυτόν. Εις τον πειθαρχικό μου φάκελο δεν υπήρχε κανένα τέτοιο στοιχείο.
Απορώ και εξίσταμαι με τη στάση αυτή του αρχιγραμματέως. Αφού ακολούθησε τι σωστή διαδικασία, γιατί δεν μεσολάβησε δυναμικά υπέρ του αιτήματος του Κων/νου περί της μετατάξεώς μου; Το Τριμελές υπηρεσιακό Συμβούλιο εις το οποίο απευθύνθηκε ο αρχιγραμματεύς ήτο αρμόδιο δια την μετάταξή μου και ουδείς άλλος. Άρα ήτο εν γνώση του αρχιγραμματέως η διαδικασία αυτή του νόμου. Επίσης υποθέτω ότι περιήλθαν εν γνώσει του αρχιγραμματέως  και οι τρεις πρώτες αποφάσεις των μητροπολιτικών Συμβουλίων δια την μετάταξή μου. Είναι αδύνατον ο αρχιγραμματεύς να μην είχε κατανοήσει την δίψα και την μανία του μητροπολίτου Κων/νου δια την πλήρη εξόντωσή μου και παράλληλα να μην είχε αντιληφθεί την ψευδή διατύπωση του μητροπολίτου εις τα έγγραφά του δια την μετάταξή μου.  

Η τύχη μου αφέθηκε στα χέρια ενός ανεκδιήγητου και διεφθαρμένου επισκόπου της κρατικής Εκκλησίας, ο οποίος με ενημέρωσε με το κατωτέρω δημοσιευόμενο έγγραφό του (έγγραφο 1ον), ότι η Ιερά Σύνοδος έδωσε την εντολή της Τακτικής Ανακρίσεως εναντίον μου, και την οποία θα διεξάγει ο ιερεύς της μητροπόλεως Ν. Ιωνίας π. Β.Θ..
Πως είναι λοιπόν δυνατόν ο μητροπολίτης Κων/νος εφαρμόζοντας την ποιμαντική διακονία έναντι του λαού περί αληθείας και πίστεως, να εφαρμόζει στην πράξη τακτικές οι οποίες ξεφεύγουν από το ήθος και το περιεχόμενο της Αγίας Γραφής και του κοινού ανθρωπίνου διακαίου;
Μακαριώτατε κ. Ιερώνυμε Β’
Επ` αυτού του προβληματισμού μου ως μέλους της Εκκλησίας υμείς ως προκαθήμενος και πνευματικός ηγέτης και άμεσα εμπλεκόμενος εκτός του ότι φέρετε το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης έναντι της αδίκου εκβάσεως του προβλήματός μου έχετε μεγάλη ευθύνη ενώπιον του Θεού. Η αρχιερατική συνείδησή σας εφησυχάζει με την τακτική των ραδιούργων προσώπων της Εκκλησίας;              
Επίσης δημοσιεύω την πρώτη κλήση του εκκλησιαστικού ανακριτού για την απολογία μου.               
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
 τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.                                      

                              
Έγγραφο 1ον
 Έγγραφο 2ον