Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2017

Συμπεριφορά ανόμων εις βάρος μου


Με την παρέλευση επτά εργάσιμων ημερών από την σύνταξη του προηγουμένου εγγράφου του (δημοσίευση της 25/1/2016),  ο μητροπολίτης Κων/νος συνέταξε τα δυο κατωτέρω δημοσιευόμενα έγγραφα εναντίον μου, τα οποία μου παρέδωσε εις χείρας ο γραμματεύς της μητροπόλεως ιερεύς Δημήτριος Παπαγρηγορίου εντός διαφορετικών  κλειστών φακέλων εις το γραφείο της γραμματείας της μητροπόλεως.

Τα έγγραφα αυτά εγράφησαν σε διάστημα 2 ημερών το ένα από το άλλο. Επί του πρώτου εγγράφου (έγγραφο 1ον), δια την κατηγορία της προσωπικής του αλληλογραφίας διευκρινίζω ότι: η κατηγορία αυτή εναντίον μου παίζει σε όλα σχεδόν τα έγγραφα του μητροπολίτου. Το αληθές είναι ότι από το έτος 1984 που διορίστηκα οδηγός της μητροπόλεως Ν. Ιωνίας ακολουθούσα την εξής διαδικασία δια την προσωπική αλληλογραφία του μητροπολίτου. Κανείς δεν έφερνε την αλληλογραφία του μητροπολίτου σ` μένα. Πάντοτε εγώ ο ίδιος έπαιρνα την αλληλογραφία του μητροπολίτου από την συγκεκριμένη θέση του γραφείου του. Εις το εξής ο κ. Φαραντάτος παρέδιδε την αλληλογραφία είτε στον αρχιερατικό επίτροπο π. Γεώργιο Σουλιώτη, είτε στον γραμματέα της μητροπόλεως π. Δημήτριο Παπαγρηγορίου, είτε στην ανιψιά του Αναστασία Δ.. Η νέα τακτική του κ. Φαραντάτου αποσκοπούσε να μου δημιουργήσει ψυχροπολεμική συμπεριφορά. Έπρεπε λοιπόν εγώ να ερευνώ τους χώρους που είχαν τοποθετήσει οι ανωτέρω την αλληλογραφία για να την μεταφέρω στο Ταχυδρομείο. Ακολουθώντας τον παλαιό τρόπο παραλαβής της αλληλογραφίας μετέβαινα στο γραφείο του για να παραλάβω την αλληλογραφία η οποία δεν υπήρχε, νομίζοντας εγώ ότι ο μητροπολίτης δεν είχε αλληλογραφία για το Ταχυδρομείο και έμενα ήσυχος. Απλώς επήγαινα εις το Ταχυδρομείο να παραλάβω την αλληλογραφία για την μητρόπολη. Ουσιαστικά το νέο τρόπο μεταφοράς της αλληλογραφίας του προς το Ταχυδρομείο την εφάρμοσε για να στηρίξει εναντίον μου την κατηγορία της ανυπακοής στο πρόσωπό του.

Την 3/2/1999 ζήτησα από τον μητροπολίτη να σταματήσει επιτέλους αυτή η διαδικασία και κατηγορία εναντίον μου και να συνεχιστεί η παλαιά διαδικασία. Δηλαδή εγώ ο ίδιος να παίρνω την αλληλογραφία από το γραφείο του. Ο μητροπολίτης αρνήθηκε και μου είπε σε πολύ έντονο ύφος θα γίνει αυτό που θέλω εγώ, δεν θα μου πεις εσύ τι θα κάνω, είσαι ανόητος και στην κυριολεξία με πέταξε έξω από το γραφείο του. Ο ιερεύς Δ.Κ. ήτο παρόν και άκουσε και είδε τον μητροπολίτη να ωρύεται εναντίον μου. Ο αρχιμανδρίτης αυτός εφημέρευε στο παρεκκλήσιο της Ζωοδόχου Πηγής του Άλσους Ν. Φιλ/φείας, ο οποίος αργότερα αρνήθηκε να καταθέσει εναντίον μου στις αξιώσεις του μητροπολίτου και ως εκ τούτου  δεν τον χρησιμοποίησε ως μάρτυρα εναντίον μου.

Την διαχείριση του ναού της Ζωοδόχου Πηγής την είχε αποκλειστικά ο π. Γεώργιος Σουλιώτης. Μόνος του άνοιγε το παγκάρι και μετέφερε τα χρήματα για την καταμέτρηση άγνωστον που.

Δια το περιστατικό που αναφέρεται στο πρώτο (έγγραφο 1ον), ότι στις 3/2/1999 και ώρα 10:15 πληροφόρησαν τον μητροπολίτη ότι έφυγα από τα γραφεία. Αυτό είναι αληθές. Λόγω της απαραδέκτου συμπεριφοράς του μητροπολίτου και λόγω της δικής μου αγανακτήσεως επήγα εις το γραφείο του αρχιγραμματέως της Ι. Συνόδου αρχιμ. Δ.Π. και του ανέφερα το ως άνω περιστατικό και ζήτησα γενικός την βοήθειά του. Μετά του αρχιγραμματέως είχα αρκετές συναντήσεις στο συνοδικό του γραφείο και του ανέφερα πάντοτε οτιδήποτε συνέβαινε μεταξύ εμού και του μητροπολίτου στα γραφεία της μητροπόλεως Ν. Ιωνίας προφορικώς και εγγράφως. Απλώς αναφέρω το έγγραφό μου προς την Ιερά Σύνοδο της 30/11/1998 εξιστορώντας το τι συμβαίνει στη σχέση μου με τον μητροπολίτη και ζητώντας την βοήθειά του και την παρέμβαση της Ιεράς Συνόδου.                   
 ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας. 
                                                     
Έγγραφο 1ον

Έγγραφο 2ον