Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2017

Παγίδαι ανθρώπου ραδιούργου

Ο μητροπολίτης Κων/νος πραγματοποίησε την 17-12-1997 το πρώτο μητροπολιτικό συμβούλιο εις βάρος μου. Η σχετική εκτενέστατη δημοσίευση έγινε στις 3-4-2016 με ΘΕΜΑ: Έκνομη συμπεριφορά μελών Μ.Σ..
Εν συνεχεία με την παρέλευση 28 ημερών από της συγκλήσεως του Μ.Σ. την 17-12-1997, ο γραμματεύς της μητροπόλεως π. Δημήτριος,  μου παρέδωσε προσωπικά το κατωτέρω δημοσιευόμενον έγγραφον εις βάρος μου. Δια της εκθέσεως επιδόσεως (αριθμός 13166/23-3-1998) εις το ανωτέρω αναφερόμενον έγγραφον, απάντησα ως εξής: «Τούτο είναι εντελώς αναληθές καθ` όσον οσάκις εξήλθα των γραφείων της Μητροπόλεως το έκανα αποκλειστικά και μόνο δια εκτέλεση υπηρεσιών της Μητροπόλεως (διεκπεραίωση αλληλογραφίας σας) υπηρεσία δηλαδή την οποία εκτελούσα συνεχώς από το 1984 παρά το γεγονός ότι εγώ ήμουν, είμαι και θα είμαι με βάση το νόμιμο διορισμό μου από το Υπουργείο αποκλειστικά οδηγός του Μητροπολιτικού αυτοκινήτου, (ΦΕΚ 199/29-10-1985), θέση από την οποία ουδέποτε εγώ θα παραιτηθώ».
Υπενθυμίζω ότι την 11/12/19971 ο μητροπολίτης Κων/νος τεχνηέντως με έπαυσε τυπικά και ουσιαστικά από οδηγό του μητροπολιτικού αυτοκινήτου. Έκτοτε, έως και της οριστικής απολύσεώς μου με την υπογραφή2 του αρχιεπισκόπου κ. Ιερωνύμου του Β’, έπαυσα να οδηγώ το μητροπολιτικό αυτοκίνητο (ΦΕΚ 362/Γ’/24-4-20153), το οποίο οδηγούσαν εν τη παρουσία μου διάφοροι κληρικοί και λαϊκοί.
Η παρουσία μου εις τα γραφεία της μητροπόλεως ήτο καθαρώς τυπική. Εκτελούσα το υπαλληλικό ωράριο 9η πρ. έως 13η  μεσ.. Η μόνη εργασία την οποία προσέφερα ήτο η προσωπική αλληλογραφία του μητροπολίτου.                    
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.                                                        
 1. Ανάρτηση 19/3/2016 ΘΕΜΑ: Απόλαυσις αντιφατικής συμπεριφοράς
2. Ανάρτηση 31/5/2015  ΘΕΜΑ: Εντολή του Αρχιεπισκόπου κ. Ιερωνύμου για την απόλυσή μου  
3. Ανάρτηση 5/6/2015 ΘΕΜΑ: Ντροπή Σεβασμιώτατε