Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2017

Αλλοπρόσαλλη συμπεριφορά.

Οι κατωτέρω εκθέσεις αξιολογήσεώς  μου είναι γραμμένες με τον ιδιόχειρο χαρακτήρα, από τον τότε πρωτοσύγκελο και μετέπειτα μητροπολίτη και διώκτη μου Κων/νο Φαραντάτο. Είναι όλες με άριστα και στα σχόλια γράφει χαρακτηριστικά ο κ. Κων/νος: «1) είναι λίαν επαρκείς επαγγελματικώς, 2) προσεκτικός και ικανότατος κατά την εκτέλεσιν των καθηκόντων του, 3) γνωρίζει άριστα το έργον της Ι. Μητροπόλεως». Εις την επόμενη σελίδα προσθέτει: «είναι απολύτως αφοσιωμένος εις τα καθήκοντά του. 1) η συμπεριφορά του είναι αρίστη προς πάντας, 2) εξυπηρετεί προθύμως το εις την Ι. Μητρόπολιν προσερχόμενον κοινόν». Εις την μεθεπόμενη σελίδα γράφει: «είναι επιμελείς και προσεκτικός εις τας ανατεθιμένας αυτώ εργασίας».
Μακαριώτατε,
Τα ανωτέρω στοιχεία εγράφησαν από τον διώκτη μου μητροπολίτη Κων/νο Φαραντάτο, ο οποίος εις τις εκθέσεις αξιολογήσεως δεν κατέθεσε εναντίον μου το παραμικρόν. Αντιθέτως περιέγραψε σε ότι αφορά το πρόσωπό μου με τον καλύτερο τρόπο. Πως είναι δυνατόν μακαριώτατε πρωτίστως να με εκθειάζει με τα καλύτερα λόγια και εν συνεχεία να καταφέρετε εναντίον μου με τον χειρότερο τρόπο. Η συμπεριφορά αυτή φανερώνει όχι μόνον ψυχική διαταραχή αλλά κυρίως μένος εναντίον μου.
Μακαριώτατε, πως λοιπόν εγκρίνατε αυτήν την τακτική; Δεν σας προβλημάτισε η αλλοπρόσαλλη συμπεριφορά του συνεπισκόπου σας; Πως λοιπόν θέσατε την υπογραφή σας και μου δώσατε την χαριστική βολή; Πως το επέτρεψε η συνείδηση σας εις το όνομα του τριαδικού Θεού να εγκληματήσετε εις βάρος μου; Η ενέργειά σας αυτή εδράζετε εις το περιεχόμενο του ιερού Ευαγγελίου και την εν γένει πατερική διδασκαλία;       
Ερευνήσατε εις βάθος τα περί τις υποθέσεώς μου ώστε να οδηγηθείτε σ` αυτό το συμπέρασμα με αυτό το τέλος δηλαδή της οριστικής απολύσεώς μου; Δεν βρήκατε έστω και το παραμικρό θετικό στοιχείο δια το πρόσωπό μου;                       
 ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.