Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2017

Ανεδαφική συμπεριφορά του μητροπολίτου Κων/νου έναντι των νόμων


Με την παρέλευση έξι μηνών από το προηγούμενο έγγραφό του (βλ. δημοσίευση της 17/1/2017), ο μητροπολίτης Ν. Ιωνίας Κων/νος, απέστειλε δεύτερο έγγραφο, το οποίο δημοσιεύω κατωτέρω (έγγραφο 1ον), προς το Υπουργείο Εσωτερικών Δ/νση κρατικών αυτοκινήτων Τμήμα Κινήσεως κρατικών αυτοκινήτων.
Το κατωτέρω δημοσιευόμενο έγγραφο του μητροπολίτου δεν κοινοποιήθηκε υπ` αυτού ούτε σ` μένα ούτε στον δικηγόρο μου. Έλαβα γνώση του εγγράφου αυτού το έτος 2000 από τον δικαστικό φάκελο αγωγή-ανταγωγή.
Τι ανάγκασε τον μητροπολίτη να αποστείλει το δημοσιευόμενο κατωτέρω έγγραφο στο υπουργείο Εσωτερικών με τις συγκεκριμένες κατηγορίες εναντίον μου, ζητώντας έγκριση δια την οδήγηση του μητροπολιτικού αυτοκινήτου από τον αρχιμανδρίτη Χ.Π.;
Την 3/7/1998 κατέθεσα προς την Τροχαία Ν. Ιωνίας αίτηση λόγω αρμοδιότητας εις την οποία ανέφερα τα εξής:

ΑΙΤΗΣΗ
Γρηγορίου Σταμούλη οδηγού μητροπολιτικού αυτοκινήτου Ι. Μητρόπολης Ν. Ιωνίας και Ν. Φιλ/φείας κατοίκου Ν. Φιλ/φείας οδός Τ. αρ. 3 τηλ. 2182....

ΘΕΜΑ : Οδήγηση μητροπολιτικού αυτοκινήτου.

ΠΡΟΣ

Τροχαία Ν. Ιωνίας

Με την υπ` αριθ. 196/4-4-1986 πράξη της Ι. Μητρόπολης Ν. Ιωνίας που εκδόθηκε σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, κατατάχθηκα ως τακτικός υπάλληλος της Ι. Μητρόπολης Ν. Ιωνίας στον κλάδο ΜΕ οδηγού αυτοκινήτου.
Στη θέση αυτή του οδηγού του Μητροπολιτικού αυτοκινήτου υπηρέτησα ευδόκιμα μέχρι της 23/12/1997 περίπου.

Έκτοτε χωρίς να μου κοινοποιηθεί καμία νομίμως ειλημμένη απόφαση, ο μητροπολίτης Ν. Ιωνίας με έπαυσε αυθαιρέτως και αυτοβούλως από τη θέση αυτή με συνέπεια το μητροπολιτικό αυτοκίνητο της Ι. Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας, να οδηγείται από τον οποιονδήποτε τυχόντα ιερωμένο.
Για τον λόγο αυτό

Θερμώς σας παρακαλώ όπως παρακολουθήσετε το εν λόγω μητροπολιτικό αυτοκίνητο, το οποίο από τις 30/6/1998 βρίσκεται σταθμευμένο σε συνεργείο (φανοποιείο) της οδού Μωραϊτίνη αρ. .. Ν. Φιλ/φεια (πλησίον κέντρου διασκέδασης «ΦΑΡΟΣ»), χωρίς να υπάρχει λόγος, διότι όταν μου πήρε τα κλειδιά ο μητροπολίτης δεν είχε το αυτοκίνητο ούτε γρατζουνιά, αλλά ούτε και χτυπημένο ήταν τότε (ενώ τώρα είναι). Αφού διαπιστώσετε αυτό το χτύπημα, να το επιβεβαιώσετε για την αναζήτηση του υπευθύνου της φθοράς, από την αρμόδια υπηρεσία και τις απονομής της ευθύνης.
Όταν δε σταματήσετε το μητροπολιτικό αυτοκίνητο που κινείται παράνομα χωρίς τον νόμιμο οδηγό, παρακαλώ όπως το ακινητοποιήσετε (όπως ορίζει ο νόμος) μέχρι τον καθορισμό της τύχης του από την αρμόδια υπηρεσία.

Σας επισυνάπτω φωτοτυπία προς την πληρέστερη διευκόλυνσή σας.
                                                                                                3/7/1998

                                                                                                Ο ΑΙΤΩΝ

                                                                                    Γρηγόριος Σταμούλης

Επ` αυτού του εγγράφου (έγγραφο 1ον) του μητροπολίτου σχολιάζω τα εξής: μέχρι αυτή τη στιγμή ο μητροπολίτης είχε πραγματοποιήσει εις βάρος μου δυο μητροπολιτικά συμβούλια των οποίων τη σύγκλησή των και τις αποφάσεις των δεν εγνώριζα διότι δεν με κάλεσε να παραστώ εις τας συνεδριάσεις των και δεν μου τις εκκοινοποίησε. Πληρέστερη αναφορά δια το συγκεκριμένο θέμα γίνεται στην δημοσίευση της 3/4/2016 και 11/4/2016 με Θέμα: Έκνομη συμπεριφορά μελών μητροπολιτικού συμβουλίου.
Εις το έγγραφό του αναφέρει ο μητροπολίτης δι` εμέ: «...είναι πρόσωπο μη εμπνέων ουδεμίαν εμπιστοσύνην, διότι έχει συμβή να μεταφέρει συζητήσεις που άκουσε εντός του αυτοκινήτου...». Δια την ανωτέρω σκόπιμη κατηγορία έχω αναφερθεί λεπτομερέστατα εις την δημοσίευση της 19/3/2016 Θέμα: Απόλαυσις αντιφατικής συμπεριφοράς.          

Το νέο στοιχείο σ` αυτό το έγγραφο είναι το ότι ο κ. Κων/νος ζητά από το υπουργείο την άδεια να κινεί το μητροπολιτικό αυτοκίνητο ο αρχιμανδρίτης Χ.Π., διαβεβαιώνει μάλιστα ότι η ρύθμιση αυτή δεν θα έχει καμία οικονομική επιβάρυνση δια την μητρόπολη. Ψευδέστατο. Υπενθυμίζω τις απεγνωσμένες προσπάθειες του μητροπολίτη Κων/νου ώστε να μην αποδειχθεί ότι σ` μένα κατεβάλλετο το επιπρόσθετο επίδομα κατ` εντολήν του ιδίου από το λογιστήριο της μητροπόλεως του ποσού των 20.000 δρχ. μηνιαίως από το γενικό φιλόπτωχο ταμείο της μητροπόλεως. Δια το συγκεκριμένο θέμα πληρέστατη αναφορά γίνεται στην δημοσίευση της 6/3/2016 με Θέμα: «Μητροπολιτικές ραδιουργίες». Δια του Γενικού Φιλοπτώχου Ταμείου και του Ευαγούς ταμείου της μητροπόλεως τα οποία διευθύνει ο ίδιος ο μητροπολίτης μπορεί να αποσπά χρηματικά ποσά χωρίς να ελέγχεται από κανέναν.           
Το δεύτερο δημοσιευόμενο έγγραφο, το υπουργείο το κοινοποιεί στη μητρόπολη Ν. Ιωνίας αναφέροντας ότι: «η μητρόπολη στην οποία κοινοποιείται το έγγραφο αυτό οφείλει να εφαρμόσει τις διατάξεις του άρθρου 19 παρ. 4 του Ν. 2503/97 (ΦΕΚ 107/Α/97) και τις σχετικές εγκυκλίους του υπουργού Εσωτερικών Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης (τ. Προεδρίας) με αριθμό 3989/168891/15-7-97 και 4040/14806/14-7-98».
 Το υπουργείο Εσωτερικών δεν απέδωσε δικαιοσύνη, δεν έλεγξε τον μητροπολίτη ως όφειλε δια την κατάφορη παράβαση και ασέβεια έναντι των νόμων υπ` αυτού, με δεδομένο ότι έως αυτής της στιγμής, όλη η εις βάρος μου διαδικασία (απομάκρυνσή μου από τη θέση του οδηγού, οδήγηση του μητροπολιτικού αυτοκινήτου από τον οποιονδήποτε, μη έγκυρες  αποφάσεις των Μ.Σ. εναντίον μου, καθώς και ο υποβιβασμός μου από οδηγό στη θέση του Κλητήρα χωρίς καμία απόφαση αρμοδίου οργάνου), ήτο παράνομη. Το υπουργείο σύμφωνα με το δεύτερο δημοσιευόμενο έγγραφό του (έγγραφο 2ον), το οποίο προηγείται του εγγράφου του μητροπολίτου (έγγραφο 1ον), συμβουλεύει τον μητροπολίτη περί του πρακτέου και ο διωγμός μου συνεχίστηκε ανηλεώς.  

Ιδού πως συμβούλευσε το υπουργείο τον μητροπολίτη δια την συνέχιση της πειθαρχικής μου διώξεως νομιμοποιώντας τις πράξεις του δια νόμου σύμφωνα με το δεύτερο δημοσιευόμενο έγγραφό του, ενημερώνοντας ουσιαστικά τον μητροπολίτη να ακολουθήσει τη νόμιμη διαδικασία σύμφωνα με τις υποδείξεις του υπουργείου των κατωτέρω αναφερομένων νόμων.
Παραθέτω την ερμηνεία των νόμων.  
(ν. 2503/97 άρθρο 19 παρ. 4). Επιτρέπεται η κατ` εξαίρεση οδήγηση αυτοκινήτων δημόσιων υπηρεσιών Ν.Π.Δ.Δ., Ν.Α. και Ο.Τ.Α., σε ειδικές περιπτώσεις, από μόνιμους η με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου υπαλλήλους και εφόσον τούτο δεν αντίκειται στις οικείες διατάξεις που διέπουν τους οργανισμούς τους, έχουν την απαιτούμενη κατά περίπτωση άδεια οδήγησης, ανεξάρτητα από την κατηγορία, κλάδο η ειδικότητα στην οποία ανήκουν, μετά από έγκριση, η οποία παρέχεται από τη Διεύθυνση Κρατικών Αυτοκινήτων και Επικοινωνιών του Υπουργείου Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης. Με απόφαση του οικείου Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας επιτρέπεται σε ειδικές περιπτώσεις η παροχή έγκρισης για κατ` εξαίρεση οδήγηση οχημάτων που ανήκουν σε Ν.Α και Ο.Τ.Α. από νομάρχες και μέλη νομαρχιακών συμβουλίων, δημάρχους, προέδρους κοινοτήτων, δημοτικούς και κοινοτικούς συμβούλους η και από ιδιώτες, σε εξαιρετικές περιπτώσεις, για την αντιμετώπιση φυσικών τεχνολογικών η άλλων καταστροφών, εφόσον έχουν την απαιτούμενη κατά περίπτωση άδεια οδήγησης και προσφέρουν τις υπηρεσίες τους, χωρίς τη καταβολή οποιασδήποτε αμοιβής η αποζημίωσης.
(Εγκύκλιος αριθ. 3989/16891/15-7-97.)
ΘΕΜΑ: Υποχρεώσεις των οδηγών κρατικών αυτοκινήτων.
Επισημαίνεται ότι οδηγοί δεν είναι μόνο εκείνοι οι οποίοι κατέχουν την προβλεπόμενη θέση ειδικότητας οδηγού στην υπηρεσία, με σχέση δημοσίου η ιδιωτικού δικαίου, αλλά και κάθε άλλο πρόσωπο στο οποίο κατ` εξαίρεση παρέχεται η έγκριση για οδήγηση αυτοκινήτου δημοσίας υπηρεσίας, Ο.Τ.Α. α’ και β’ βαθμού, Ν.Π.Δ.Δ.,  Ν.Π.Ι.Δ., του ευρύτερου δημόσιου τομέα.
Οι υποχρεώσεις των οδηγών κρατικών αυτοκινήτων είναι οι ακόλουθες:   
- Το αυτοκίνητο να οδηγείται μόνον από αυτούς.
- Να εφοδιάζονται πριν από την κίνηση του αυτοκινήτου με νόμιμη «Διαταγή πορείας» και να τηρούν το «Δελτίο κίνησης» του αυτοκινήτου νομότυπα κατά τη διάρκεια της διαδρομής.
- Σε περίπτωση ατυχήματος να αναγγέλλουν το ατύχημα στην αρμόδια αστυνομική Αρχή και να υποβάλουν έγγραφη δήλωση για το ατύχημα στην υπηρεσία εντός 3 ημερών.
(Εγκύκλιος αριθ. 4040/14806/14-7-98).
ΘΕΜΑ: Αυστηρός έλεγχος και επιβολή ποινών στους παραβάτες των κανόνων χρήσης, κίνησης και κυκλοφορίας των αυτοκινήτων οχημάτων του Δημοσίου, των Ο.Τ.Α (α’ και β’ βαθμού), των Ν.Π.Δ.Δ. του ευρύτερου Δημόσιου Τομέα.
- Χαρακτηριστικές παραβάσεις που επισύρουν ποινικές και πειθαρχικές ευθύνες είναι οι περιπτώσεις:
- Της παράλειψης να φέρουν μαζί τους τα συνοδευτικά έγγραφα («διαταγή πορείας» και «δελτίο κίνησης»).
- Για την αποτελεσματική αντιμετώπιση των ανεπίτρεπτων τούτων φαινομένων και των προκυπτόντων απαράδεκτων προβλημάτων ανακύπτει άμεσα και επείγουσα ανάγκη να σας υπενθυμίσουμε και πάλι, τις απορρέουσες από τις ανωτέρω κανονιστικές διατάξεις υποχρεώσεις σας, οι οποίες απαρέγκλιτα πρέπει να τηρούνται, καθώς και να επιστήσουμε την προσοχή σας στις ποινικές και πειθαρχικές ευθύνες που υπέχουν οι παραβάτες και που με μεγάλη αυστηρότητα, και χωρίς καμιά εξαίρεση, εφεξής θα διώκονται
- Απαγορεύεται δε ρητά η χρησιμοποίηση των αυτοκινήτων αυτών:
- (δ) η οδήγηση από άλλον, εκτός από τον υπεύθυνο οδηγό (βλ. άρθρο 1 ν.δ. 2396/53
 4. Οδηγοί υπηρεσιακών αυτοκινήτων.
- Η αποτελεσματική εφαρμογή και τήρηση των βασικών ρυθμιστικών κανόνων της χρήσης και κίνησης τω υπηρεσιακών αυτοκινήτων εξαρτάται κατά κύριο λόγο, από τους οδηγούς των αυτοκινήτων αυτών, οι οποίοι και φέρουν τη μεγαλύτερη ευθύνη.
- Οδηγοί υπό την παραπάνω έννοια δεν είναι μόνο οι κατέχοντες προβλεπόμενη θέση ειδικότητας οδηγού στην Υπηρεσία, με σχέση δημοσίου δικαίου η ιδιωτικού δικαίου, αλλά και κάθε άλλο πρόσωπο στο οποίο κατ` εξαίρεση, παρέχεται η έγκριση για οδήγηση αυτοκινήτου δημόσιας Υπηρεσίας, ν.π.δ.δ., Ν.Α, δήμων και κοινοτήτων (βλ. ν. 2503/97 άρθρ. 19 παρ. 4 και Εγκύκλιο μας αριθ. Πρωτ. 3989/168891/15-7-97).
- Όλοι οι παραπάνω οδηγοί οφείλουν να τηρούν όλες τις υποχρεώσεις για νόμιμη χρήση και κίνηση των υπηρεσιακών αυτοκινήτων που επιβάλλονται από τους σχετικούς νόμους, αποφάσεις και εγκυκλίους μας. Τέτοιες υποχρεώσεις τους είναι ιδίως: (α) το αυτοκίνητο να οδηγείται μόνον από αυτούς, (κ) σε περίπτωση ατυχήματος ν` αναγγέλλουν το ατύχημα στην αρμόδια αστυνομική Αρχή, και να υποβάλλουν έγγραφο δήλωση για το ατύχημα στην υπηρεσία εντός 3 ημερών (Εγκύκλ. 2629/28-2-1980, ν. 976/1979).
- Επισημαίνεται ότι η μη τήρηση των παραπάνω υποχρεώσεων ελέγχεται και τιμωρείται ποινικά και πειθαρχικά
Μακαριώτατε κ. Ιερώνυμε Β’ τον οδηγό τον οποίο έχετε στο αρχιεπισκοπικό αυτοκίνητο, τον ενθυμούμε από το έτος 1984 ως οδηγό σας όταν ήσασταν μητροπολίτης Θηβών και Λεβαδείας. Από την πρώτη ημέρα της εκλογής σας ως αρχιεπισκόπου Αθηνών τον χρησιμοποιείτε για οδηγό σας στη νέα σας θέση. Σας ερωτώ, έχετε μετατάξει τον οδηγό Β.Κ. από τη μητρόπολη Θηβών εις την αρχιεπισκοπή; Δηλαδή στην νέα θέση που τον έχετε τον διορίσατε με νόμιμο τρόπο; Αν ναι ποια η διαδικασία που ακολουθήσατε εσείς και ο οδηγός;
Απευθύνω την ως άνω ερώτηση προς υμάς Μακαριώτατε για να διαπιστωθεί δια την ίδια υπόθεση (μετάταξη), αν οι υμέτερες ενέργειες είναι σύμφωνες με τις ενέργειες του πρώην μητροπολίτου Ν. Ιωνίας εις βάρος μου;                   
 ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.
Υ.Γ.
Εάν καταδεχθεί ο αρχιεπίσκοπος και απαντήσει εις το ανωτέρω ερώτημά μου θα δημοσιοποιήσω την απάντησή του. Τα στοιχεία της διεύθυνσης κατοικίας μου είναι γνωστά στον αρχιεπίσκοπο από τον πειθαρχικό μου φάκελο και από τη μητρόπολη Ν. Ιωνίας.      
 
Έγγραφο 1ον
Έγγραφο 2ον