Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2017

Έκνομες μεθοδεύσεις μητροπολίτου

Ο μητροπολίτης συνέταξε τα δυο κατωτέρω δημοσιευόμενα έγγραφα εις βάρος μου, τα οποία δεν μου κοινοποίησε, έλαβα γνώση αυτών των εγγράφων όταν ο δικηγόρος μου πήρε διάφορα έγγραφα από τον δικαστικό φάκελο αγωγή – ανταγωγή. Δηλαδή μετά από δυο (2) ολόκληρα χρόνια. Χαρακτηριστικό γνώρισμα αυτών των εγγράφων είναι το γεγονός ότι έχουν τον ίδιο αριθμό πρωτοκόλλου 214 αλλά διαφορετικές ημερομηνίες. Εγράφησαν δηλαδή μετά από 12 εργάσιμες ημέρες το ένα από το άλλο.    
Τι προκάλεσε όμως τη σύνταξη του πρώτου (έγγραφο 1ον), μη κοινοποιούμενου εγγράφου εις εμένα με την ένδειξη «Προς τον κ. Γρηγόριος Σταμούλην Κλητήρα της Ι. Μητροπόλεως ημών Παρ` ημίν»;
Στις 6 Απριλίου 1998 ο δικηγόρος μου είχε καταθέσει αίτηση προς την Ιερά Μητρόπολη Ν. Ιωνίας και Φιλ/φείας με αριθ. πρωτ.  206/6-4-1998 (Δια μέσου του κ. Εισαγγελέως Πλημμελειοδικών Αθηνών), με την οποία ζητούσε από την μητρόπολη Ν. Ιωνίας να μου χορηγήσει πιστοποιητικό εις το οποίο να φαίνεται:
1. Πότε και με ποια απόφαση προσλήφθηκα ως οδηγός του μητροπολιτικού αυτοκινήτου εις την Ιερά Μητρόπολη Ν. Ιωνίας και Ν. Φιλαδελφείας.
2. Μέχρι πότε ήμουν νόμιμα διορισμένος εις την θέση αυτή.
3. Σε ποιους Μητροπολίτες υπηρέτησα μέχρι σήμερα ως οδηγός Μητροπολιτικού αυτοκινήτου.
4. Πότε και με ποια απόφαση παύθηκα από αυτή τη θέση και από ποιόν παύθηκα.
5. Σε ποια θέση, μετά την παύση μου από αυτή τη θέση, υπηρετώ σήμερα και με ποια ειδικότητα.
6. Σε ποιο σημείο και σε ποιο γραφείο της Μητρόπολης βρίσκομαι και ασκώ τα καθήκοντά μου σήμερα και με ποια ειδικότητα.
7. Ποιοι οδήγησαν το Μητροπολιτικό αυτοκίνητο από την παύση μου ως οδηγού του Μητροπολιτικού αυτοκινήτου μου, μέχρι σήμερα και.
Το αιτούμενο πιστοποιητικό πρόκειται να το χρησιμοποιήσω για δικαστική χρήση και παρακαλώ να μου το χορηγήσετε εντός τριών (3) ημερών από της καταθέσεως της παρούσης αιτήσεώς μου την οποία ζητώ και να μου πρωτοκολλήσετε.
Αθήνα 6 Απριλίου 1998                                                  Ο Αιτών
Ο Πληρεξούσιος Δικηγόρος                               Γρηγόριος Σταμούλης
Σε επόμενη δημοσίευση θα αναφερθώ με λεπτομέρειες και αποδεικτικά στοιχεία περί των όσων ψευδών και συκοφαντικών δια το πρόσωπό μου αναφέρει ο μητροπολίτης Κων/νος σε παρόμοιο με το κατωτέρω δημοσιευόμενο έγγραφό του προς κρατική υπηρεσία με το ίδιο περιεχόμενο το οποίο έγγραφο (του μητροπολίτη), η κρατική υπηρεσία το κοινοποίησε εις τον δικηγόρο μου.
Σημαντικό είναι το γεγονός ότι την 8/4/1998 πραγματοποίησε το δεύτερο μητροπολιτικό συμβούλιο (σχετική δημοσίευση 11/4/2016  ΘΕΜΑ:  Έκνομη συμπεριφορά μελών Μητροπολιτικού Συμβουλίου), εις βάρος μου και την ίδια ημερομηνία συνέταξε και το κατωτέρω (έγγραφο 1ον), δημοσιευόμενο έγγραφο.                     
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.   
 
 
Έγγραφο 1ον                                          



 
 Έγγραφο 2ον