Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2017

Πόλεμος εναντίον αδυνάτου


Όπως ανέφερα εις την προηγούμενη δημοσίευση της 24/1/2017, η Τροχαία Ν. Ιωνίας με την παρέλευση πέντε (5) μηνών, από της αιτήσεώς μου, άσκησε έλεγχο για τον τρόπο με τον οποίο οι δορυφόροι του μητροπολίτου οδηγούσαν το μητροπολιτικό αυτοκίνητο και διαπίστωσε ότι αυτό κινείται νόμιμα από τον αρχιμανδρίτη Χ.Π. (βλ. δημοσίευση της 24/1/2017). Συγχρόνως ο μητροπολίτης συνέταξε το υπ` αριθ. πρωτ. 644/28-12-1998 έγγραφό του εναντίον μου και το έστειλε προς το Τριμελές Υπηρεσιακό Συμβούλιο. Το έγγραφο αυτό βρίθει ψευδεστάτων κατηγοριών και συκοφαντιών εις βάρος μου. Επίσης υπενθυμίζω ότι έχω αναιρέσει όλες τις εις βάρος μου κατηγορίες αυτού του εγγράφου. Τις αναιρέσεις αυτές τις εδημοσίευσα την 19/3/2016 με Θέμα: «Απόλαυσις αντιφατικής συμπεριφοράς».  
Συνεχίζοντας ο μητροπολίτης την πολεμική του εναντίον μου, με την παρέλευση ενός μηνός, συνέταξε το κατωτέρω δημοσιευόμενο έγγραφό του εναντίον μου το οποίο μου παρέδωσε εις χείρας εντός φακέλου στο γραφείο της γραμματείας της μητροπόλεως ο π. Δημήτριος Παπαγρηγορίου. Το έγγραφο αυτό αποτελεί συνέχεια της πολεμικής του μητροπολίτου εις βάρος μου.                
 ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
 τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.