Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2017

Πονηρές διαβουλεύσεις ιερέων για ενοχοποίηση λαϊκού


Σε διάστημα δυο εβδομάδων από τη σύνταξη του προηγούμενου εγγράφου και τη χθεσινή δημοσίευσή του (21/1/2017), ο μητροπολίτης Κων/νος συνέταξε το παρακάτω δημοσιευόμενο έγγραφό του εις βάρος μου με την ένδειξη «κοινοποίηση ατομικό του φάκελο», το οποίο μου παρέδωσε εις τας χείρας μου εντός φακέλου στο γραφείο της γραμματείας της μητροπόλεως ο π. Δημήτριος Παπαγρηγορίου. Μέχρι αυτή τη στιγμή είναι το δεύτερο (το πρώτο δημοσιεύθηκε στις 9/1/2017 με Θέμα: Μητροπολιτικός εκβιασμός), έγγραφο με την ανωτέρω ένδειξη.
Και σ` αυτό το έγγραφο ο μητροπολίτης επαναλαμβάνει της ίδιες κατηγορίες, όπως και στα προηγούμενα έγγραφά του (εγκατάλειψη της θέσεως έξωθεν των γραφείων, καθυστέρηση αποστολής της αλληλογραφίας κα.).
Εις το έβδομο (7) σημείο του εγγράφου του ο μητροπολίτης αναφέρετε σε ένα πραγματικό περιστατικό σχετικά με την εξαφάνιση της σφραγίδας της μητροπόλεως. Συγκεκριμένα: στις 8/10/1998 ο μητροπολίτης Κων/νος δεν ήτο στα γραφεία της μητροπόλεως διότι συμμετείχε ως μέλος εις την Ιερά Σύνοδο της Ιεραρχίας. Ο γραμματεύς της μητροπόλεως ιερεύς Δημήτριος Παπαγρηγορίου έψαχνε παρουσία μου τα συρτάρια του γραφείου του και μονολογούσε «που είναι η σφραγίδα». Στη συνέχεια με ρώτησε αν γνωρίζω εγώ που είναι η σφραγίδα της μητροπόλεως. Στο κόλπο μπήκε και ο αρχιερατικός επίτροπος ιερεύς Γεώργιος Σουλιώτης οι οποίοι έκαναν ότι ψάχνουν να βρουν την σφραγίδα. Σήκωσα το ακουστικό του τηλεφώνου και στην ερώτηση του Σουλιώτη που παίρνεις, του απάντησα στην αστυνομία. Στην κυριολεξία πέταξε το ακουστικό του τηλεφώνου κάτω και ευθέως πήγε στο γραφείο του και έφερε την σφραγίδα.
Ο μητροπολίτης δεν ενδιαφέρθηκε καθόλου για το γεγονός αυτό. Το αναφέρει στο έγγραφό του επειδή εγώ ζήτησα δια του κυρίου Εισαγγελέως να κληθεί ο Παπαγρηγορίου στο αστυνομικό τμήμα Ν. Ιωνίας για το περιστατικό αυτό. Κατέθεσα την αίτησή μου αυτή στην Αστυνομία την 21/10/1998.                 
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.