Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2017

Προετοιμασία πειθαρχικής διώξεως εις βάρος μου

Μόλις πέρασαν δέκα τέσσερις (14) ημέρες από την παράδοση εις χείρας μου του προηγούμενου εγγράφου (το εδημοσίευσα την 9/1/2017) εναντίον μου, ο μητροπολίτης Κων/νος συνέταξε νέο έγγραφο το οποίο ο γραμματεύς της μητροπόλεως π. Δημήτριος Παπαγρηγορίου μου παρέδωσε εις χείρας εντός φακέλου (έγγραφο 1ον), εις το γραφείο της γραμματείας της μητροπόλεως.  
Δια της υπ` αριθμ. 2321/31-3-1998 εκθέσεως επιδόσεως προς τον ίδιον τον μητροπολίτη διά την κατηγορία της αναχωρήσεώς μου από τα γραφεία της μητροπόλεως δια την συνέλευσιν του συνεταιρισμού μισή ώρα ενωρίτερα απήντησα προφορικώς και εν συνεχεία γραπτώς (αφού μου παρέδωσε το κατωτέρω δημοσιευόμενον έγγραφον) τα ακόλουθα: «Στις 18-3-1998 και ώρα 12 μεσημέρι εισήλθα εις το γραφείο σας και σας ζήτησα άδεια για να μεταβώ στην συνεδρίασιν του συνεταιρισμού μας που γινόταν στις 1 το μεσημέρι στα γραφεία της Ιεράς Συνόδου στη Μονή Πετράκη, όπου ήταν απαραίτητη η παρουσία μου. Σεις μου απαντήσατε να φύγω στις 12.30 από την Μητρόπολη σας (Ν. Ιωνία) διότι, δήθεν, προλαβαίνω να φθάσω σε μισή ώρα στην Ιερά Σύνοδο (Μονή Πετράκη). Σας απάντησα ότι έξω χιονίζει συνεχώς, οι δρόμοι είναι άκρος επικίνδυνοι και γλιστρούν σε άσχημο βαθμό και  ότι η κίνηση στην Αθήνα συνεπεία της χιονοπτώσεως είναι μεγάλη και ότι δεν προλαβαίνω  σε μισή ώρα με αυτές της άσχημες καιρικές συνθήκες να φθάσω έγκαιρα στον προορισμό μου γιατί κινδυνεύω να σκοτωθώ αν βιαστώ να φθάσω. Σας άκουσα όμως, ως προϊσταμένη Αρχή και συνετίστηκα με της εντολές σας. Στη συνέχεια και αφού παρήλθε λίγη ώρα ξαναμπήκα στο γραφείο σας και σας υπενθύμισα ότι η ώρα είναι 12.15 και ότι πρέπει να φύγω γιατί εξακολουθεί να χιονίζει ακατάπαυστα και η μετακίνησή μου θα είναι δυσχερής προς τον τόπον της μετάβασής μου (Μονή Πετράκη) και σεις μου απαντήσατε να φύγω σε 20 λεπτά γιατί δήθεν, προλαβαίνω. Στη συνέχεια πήγα στον Γενικό Αρχιερατικό Επίτροπο Γεώργιο Σουλιώτη παρουσία και άλλων και μου είπαν ότι η ώρα είναι 12.15 και διαπιστωθείσης με αυτόν τον τρόπον της ώρας αναχώρησής μου έφυγα από τη Μητρόπολη για να προλάβω να είμαι στην Ιερά Σύνοδο στην ώρα μου».
Η κατάσταση αυτή (έγγραφα εις βάρος μου, απαντήσεις  μου κλπ.) είχε γίνει αφόρητη δι` εμέ. Αποσκοπούσε συν τοις άλλοις και εις τον κλονισμό της ιδίας της υγείας μου. Αυτό ήτο το κλίμα που επικρατούσε εις βάρος μου κατά τις ώρες που βρισκόμουν εις τα γραφεία της μητροπόλεως 9η πρ. έως 13η μ.. Όλοι τους (γραμματεύς και αρχιερατικός πλην του λογιστού ο οποίος δεν τολμούσε να εκδηλώσει φανερά την εκτίμησή του προς το πρόσωπό μου), ήσαν εναντίον μου. Αυτό θα αποδειχθεί με το περιεχόμενο των καταθέσεών των, τις οποίες θα δημοσιεύσω εν καιρώ ευθέτω.                                 
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.