Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2017

Τέταρτος μάρτυρας κατηγορίας


Επισημαίνοντας κάποια στοιχεία από τα ψεύδη που κατέθεσε εναντίον μου ο συγκεκριμένος μάρτυρας κατηγορίας αρχ. Α.Σ. σύμφωνα με τις κατωτέρω δημοσιευόμενες καταθέσεις του επισημαίνω τα κάτωθι:

Εις την πρώτη ερώτηση του ανακριτή π. Β.Θ. «γνωρίζεις ότι ο Γρηγόριος Σταμούλης επιδεικνύει ασέβειαν προς την Αγίαν ημών Εκκλησίαν κλπ.», ο κατωτέρω μάρτυρας κατηγορίας αρχ. Α.Σ. απάντησε: «...μαζί με έναν Διάκονον που σήμερα είναι Αρχιμανδρίτης ο πατήρ Ά. Κ. έλεγε για να γίνεις Δεσπότης σήμερα πρέπει να είσαι κίναιδος, η Μασόνος, η να πληρώσεις λεφτά, η  να έχεις πολιτικό μέσον».
Ο κατήγορός μου αναφέρει το όνομα του διακόνου Α.Κ. και μας κατηγορεί ότι εις την πανήγυρη του Ιερού Ναού του Αγίου Σπυρίδωνος μέσα σε τόσους ιερείς λέγαμε αυτές τις σοβαρές κατηγορίες εναντίον του προϊσταμένου μας μητροπολίτου Κων/νου. Επισημαίνω ότι ο διάκονος Α.Κ. είναι ο πρώτος μάρτυρας κατηγορίας που κατέθεσε εναντίον μου στον ανακριτή π. Β.Θ.. (Βλέπε δημοσίευση της 2/2/2017 με θέμα Έναρξη καταθέσεων μαρτύρων κατηγορίας). Εάν ευσταθούν τα ανωτέρω, πως ο μητροπολίτης χρησιμοποίησε τον διάκονο Α.Κ. εναντίον μου τη στιγμή κατά την οποία κατηγορείται ότι έλεγε μαζί μ` εμένα μέσα εις το Ιερό Βήμα τέτοιες βαριές κατηγορίες εναντίον του; Επίσης αναφέρω ότι ουδείς άλλος μάρτυρας αναφέρει τέτοιες αθλιότητες.    

Σε άλλη κατηγορία, ότι έλεγα τους επιτρόπους και τα παιδιά του Ι. Ναού στον οποίο ήτο προϊστάμενος ο αρχ. Α.Σ., ότι δεν είναι ηθικά στοιχεία, απαντώ: Καμία τέτοια καταγγελία δεν υπάρχει στον πειθαρχικό μου φάκελο από κανένα πρόσωπο του συγκεκριμένου Ι. Ναού.
Δια την κατηγορία ότι έκανα ανήθικες προτάσεις και πέταξα έξω από το Ιερό το παιδί το οποίο συνόδευε τον κατήγορό μου στον Ι. Ναό της Αγίας Τριάδος Ν. Φιλ/φείας απαντώ: Ο μητροπολίτης Κων/νος ουδέποτε με επέπληξε είτε εγγράφως είτε προφορικώς δια το συγκεκριμένο περιστατικό. Πως είναι δυνατόν να ξέφυγε του μητροπολίτη τέτοια κατηγορία;  

Δια την κατηγορία ότι στο γραφείο της γραμματείας έκανα καμάκι σε μια γυναίκα κλπ. απαντώ: Καμία καταγγελία δεν υπάρχει στον πειθαρχικό μου φάκελο από κάποια γυναίκα ούτε εγγράφως ούτε προφορικώς. Επίσης ούτε ο μητροπολίτης αναφέρεται σε κάποιο έγγραφό του για το συγκεκριμένο περιστατικό. Το ίδιο ισχύει και για τον γραμματέα της μητροπόλεως π. Δημήτριο Παπαγρηγορίου ο οποίος δεν αναφέρεται σε καμία από τις καταθέσεις του για το ίδιο περιστατικό.              
 ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.                                      



 

                      






Στοιχεία Μάρτυρος
Ονοματεπώνυμον: Αρχιμανδρίτης Α. Σ.

Επάγγελμα: Εφημέριος και προϊστάμενος Ιερού Ναού Αγίου Σπυρίδωνος Ν. Ιωνίας
Δ/νση κατοικίας: Τ...... Χαϊδάρι   Ετών 29
Ερώτησις: Ορκίζεσαι Διαβεβαιοίς εις την Ιεροσύνην σου να πης την αλήθεια και μόνον αυτήν;
Απάντησις: Ναι ορκίζομαι. Διαβεβαιώ
Ερώτησις: Γνωρίζεις ότι ο Γρηγόριος Σταμούλης κλητήρας της Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας επιδεικνύει ασέβειαν προς την Αγίαν ημών Εκκλησίαν και τους λειτουργούς αυτής, δυσφημεί και εκτοξεύει διαφόρους κατηγορίας και συκοφαντίες εναντίον αυτών και δη κατά του Μητροπολίτου και προϊσταμένου του κκ. Κωνσταντίνου;
Απάντησις: Γνωρίζω πολύ καλά ότι ο Γρηγόριος Σταμούλης δυσφημεί και συκοφαντεί τον Δεσπότη και συγκεκριμένα στην Πανήγυριν του Ιερού Ναού μου το 1996 στον πανηγυρικό εσπερινό χοροστατούντος του Μητροπολίτου ο εν λόγω Κύριος μέσα εις το Ιερόν Βήμα μαζί με έναν Διάκονον που σήμερα είναι Αρχιμανδρίτης ο πατήρ Ά. Κ. έλεγε ότι για να γίνης Δεσπότης σήμερα πρέπει να είσαι ‘’κίναιδος’’ η ‘’Μασόνος’’ η να πληρώσης λεφτά η να έχεις πολιτικό μέσον. Όλα αυτά τα έχει αυτός ο «Μιμίκος» εννοόντας τον Δεσπότην και ότι άξιοι κληρικοί δεν γίνονται Δεσποτάδες. Όταν αντελήφθησαν την παρουσία μου πίσω τους σταμάτησαν και χωριστήκανε. Την Κυριόνυμον ημέραν της Πανηγύρεως ο Γρηγόρης Σταμούλης φέρνοντας τον Σεβασμιώτατον απεκάλεσε τους Διακόνους Ζώα και θύματα και σε όλην την ακολουθίαν εκάθητο στο αυτοκίνητον και ήκουε ραδιόφωνον. Όταν έφυγαν όλοι καθώς και ο Σεβασμιώτατος, εγώ δεν του έδωσα χρήματα (φιλοδώρημα) και αυτό ήταν αιτία στην Πανήγυρι του Αγίου Ελευθερίου στον Ι. Ναό Κοιμήσεως Θεοτόκου Ινεπόλεως, μπαίνοντας στον Ιερόν Βήμα να γυρίσει να πη στον ίδιο κληρικό, που προανέφερα « Ήρθε και η νέα πουτάνα της Μητροπόλεως» που έγινε προϊστάμενος και καβάλησε το καλάμι. Στην συνέχεια πληροφορήθηκα από κληρικούς της Μητροπόλεως ότι θα κάνη τα αδύνατα δυνατά με θεμιτούς και αθέμιτους τρόπους να με δειώξη από τι Μητρόπολη. Και είναι μόνο αυτό. Με κατηγορούσε ότι οι επίτροποι του Ιερού μου Ναού και τα παιδιά που διακονούν εις το Ιερόν δεν είναι και τόσον ηθικά στοιχεία και αυτό το διαβεβαίωσα στην πανήγυριν του Ιερού Ναού Αγίας Τριάδος Ν. Φιλαδελφείας στον πανηγυρικόν εσπερινόν όταν εγώ συνοδευόμενος από ένα παιδί του Ιερού που σήμερα είναι Διάκονος της Αρχ/πής Αθηνών, ο π. Τ.Α. όταν οι Ιερείς βγήκαν στην είσοδο του εσπερινού και ο νεαρός έμεινε μόνος του στο Ιερό μαζί με τον Σταμούλη πήγε και του είπε ότι θέλει να πάνε για καφέ και πόσο όμορφα χείλια κα μάτια έχει. Όταν ο νεαρός αντέδρασε τον τράβηξε από την μπλούζα και τον πέταξε έξω από το Ιερό, λέγοντάς του, «φύγε παληοπούστη». Όταν τελείωσε η είσοδος και μπήκαμε μέσα στο Ιερό, έψαξα να βρω το παιδί και τον βρήκα έξω στο προαύλιο φοβισμένο και μου είπε τι συνέβη.

Αυτό επαναλήφθηκε και κατά την διάρκεια της Αρτοκλασίας. Του ζήτησα εγώ τον λόγο και μου είπε ότι τον έβγαλα εγώ από το Ιερό διότι έχουν μαζευτεί σήμερα πολλοί πούστηδες εδώ. Όλα αυτά  τα ανέφερα την ίδια ημέρα παρουσία και του νεαρού που τα επιβεβαίωσε στον πατέρα Γεώργιο Σουλιώτη. Από εκείνη την ημέρα άρχισε μια εχθρική στάση απέναντί μου κι όπου με συναντούσε δεν μου μιλούσε. Στην πανήγυρη των Αγίων Αποστόλων του Ιερού μου Ναού για να δω την αντίδρασή του, του προσέφερα φιλοδώρημα, όπου αυτό έγινε αιτία να μου μιλήση για πέντε ημέρες. Παρόμοια περιστατικά είχα και ως Διάκονος που κατά της λειτουργίας με προέτρεπε να δω κοπέλες που εκκλησιάζονταν και μου τόνιζε τα χαρακτηριστικά των σωμάτων τους. Πολλές φορές μου μιλούσε και μου έλεγε για τους προϊσταμένους των Ι. Ναών ότι οι παλαιοί προϊστάμενοι του προσφέρουν φιλοδωρήματα, ενώ οι νέοι προϊστάμενοι είναι «πουτάνες» και δεν μου δίνουν ενώ όταν τον είχαν ανάγκη τον γλύφανε.
Επανειλημένος μου είχε προτείνει να βγούμε βγάζοντας τα ράσα και να πάμε για καφέ η σε Μπάρ με γυναίκες. Στην αντίδρασή μου σ` αυτές τις προτάσεις μου είπε ειρωνικά «Αν θες και σε άντρες, εγώ θα σε πάω». Σε άλλη περίπτωση περιμένοντας σε κάποια πανήγυρη να φύγη ο Δεσπότης δείχνοντάς μου κάποιους κληρικούς τους αποκαλούσε με γυναικεία ονόματα όπως Νανά, Πέπη, Λόξη και άλλα. Και άλλα πολλά περιστατικά παρόμοια μου είχε κάνει κατά την Διακονίαν μου κοντά στο Δεσπότη. Επίσης όταν αρνήθηκα και τον επέπληξα για τις ανήθικες προς εμένα πρότασεις του μου είπε «θα διώξω ρε πούστη από την Μητρόπολη γιατί έχω στοιχεία και τους κρατώ όλους στα χέρια. Όταν χειροτονήθηκα και τοποθετήθηκα προϊστάμενος στον Άγιο Σπυρίδωνα, με πληροφόρησαν ότι είπε «άλλος ένας κλέφτης έγινε προϊστάμενος» και αυτό το έλεγε για όλους ανεξαιρέτως τους προϊσταμένους των Ιερών Ναών της Μητροπόλεως, εγγάμους και αγάμους.

Ερώτησις: Γνωρίζεις ότι ψευδόρκησε κατά διαταχθείσαν ανάκρισιν κατά κληρικών της Μητροπόλεως;
Απάντησις: Όχι αυτό δεν το γνωρίζω.

Ερώτησις: Γνωρίζεις ότι επετέθη με ασέβειαν, προκλητικότητα και απειλητική διάθεση κατά του Γεν. Αρχ/κού Επιτρόπου, λέγοντάς του «Ρε Σουλιώτη» και τον απείλησε ότι θα του δείξη με έλεγχο ορκωτών λογιστών δια την οικονομικήν διαχείρησιν ως Διευθυντού των φιλανθρωπικών Ιδρυμάτων της Μητροπόλεως κ.λ.π.»
Απάντησις: Το μόνο που γνωρίζω ως Διάκονος του Δεσπότη όταν πηγαίναμε στον Ιερό Ναό Αγίας Ευφημίας μου έλεγε ότι ο πατήρ Γεώργιος Σουλιώτης δεν του έδινε ποτέ φιλοδώρημα γιατί έκλεβε ο ίδιος τα λεπτά του Ιερού Ναού και ότι εξεβίαζε τους προϊσταμένους των Ι. Ναών να του δίνουν χρήματα για να μη τους διώξη από προϊσταμένους.

Ερώτησις: Γνωρίζεις ότι εγκαταλείπει την θέσιν τους ως κλητήρος της Ι. Μητροπόλεως έξωθι των Γραφείων της, απουσιάζει αυθαιρέτως εκ της υπηρεσίας του και προσέρχεται καθυστερημένος εις αυτήν, δεν υπακούει στις εντολές του Σεβασμιωτάτου και γενικά πλημμελώς εκτελεί τα καθήκοντά του;
Απάντησις: Το γνωρίζω καθ` ότι έχω γίνει αυτόπτης μάρτυς σε τέτοια περιστατικά και χαρακτηριστικά μια ημέρα που είμουν στη Μητρόπολη ο Σεβασμιώτατος τον ζήτησε για να τον στείλη σε κάποια υπηρεσίαν και αυτός απουσίαζε επί τρείς ώρες και όταν γύρισε, ο Δεσπότης τον ρώτησε που ήταν και από ποιόν πήρε άδεια, η απάντησή του ήταν «Δεν σου απαντώ, αν θέλης να μάθης πάρε τον Δικηγόρο μου». Άλλη μια φορά που ευρισκόμουν στο Γραφείο του Σεβασμιωτάτου, μπαίνει χωρίς να κτυπήση καν την πόρτα και με ασέβεια του λέγει «εγώ φεύγω», ο Δεσπότης του λέγει συ μόλις ήλθες και αμέσως φεύγεις. Εξ άλλου δεν είναι η ώρα της αποχωρήσεως εκ της υπηρεσίας και αυτός του απάντησε «εγώ φεύγω και συ κάνε ότι θες.

Ερώτησις: Γνωρίζεις γενικά ότι η συμπεριφορά του και η στάση του εντός της Ι. Μητροπόλεως είναι απρεπής και σκανδαλώδης δια τους εισερχομένους εις την Ι. Μητρόπολιν Χριστιανούς;
Απάντησις: Ναι. Πολλές φορές που πηγαίνω στη Μητρόπολη τον βλέπω να κάθεται σα Μαχαραγιάς στην καρέκλα με τεντωμένα και ανοιχτά τα πόδια χωρίς να δίνη καμία σημασία στους εισερχομένους εις την Μητρόπολη Κληρικούς κα λαϊκούς, στάση τελείως ανάρμωστη για υπάλληλον και δη υπάλληλον Ιεράς Μητροπόλεως.

Συγκεκριμένα. Όταν είμουν ακόμη Διάκονος και βρισκόμουν στο δωμάτιο της Μητροπόλεως δίπλα στη Γραμματεία και ήλθε μια κοπέλα δια έκδοσιν αδείας γάμου, ήλθε ο Σταμούλης και μου λέει: «Έλα να δης έναν κόμματο, πάω στο Γραφείο του παπαΔημήτρη να της κάνω καμάκι και πήγε κάθισε απέναντί της στην καρέκλα και την κοιτούσε με προκλητικό τρόπο.
Ερώτησις: Έχεις να προσθέσεις άλλο τι και γράμματα γνωρίζεις;

Απάντησις: Δεν έχω άλλο τι να προσθέσω και γράμματα γνωρίζω.
Αναγνωσθείσα η παρούσα κατάθεσις του μάρτυρος ενώπιόν του υπό του γραμματέως Ιερέως Ε.Κ., υπογράφεται ως έπεται.