Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2017

Έναρξη καταθέσεων μαρτύρων κατηγορίας

Στην προηγούμενη δημοσίευση της 30/1/2017, με θέμα: Θεωρία χωρίς πράξη, άξονας χωρίς αμάξι, εσχολίασα το έγγραφο του μητροπολίτου Κων/νου με το οποίο μου γνωστοποιούσε ότι τις ανακρίσεις εναντίον μου θα διεξάγει ο ιερεύς της μητροπόλεως Ν. Ιωνίας π. Β.Θ..
Πράγματι την επομένη ημέρα ο ανακριτής π. Β.Θ., εκάλεσε 18 μάρτυρες κατηγορίας, αρχής γενομένης από τον πρώτο μάρτυρα κατηγορίας αρχιμ. Α.Κ.. Τις καταθέσεις αυτών των μαρτύρων κατηγορίας δημοσιεύω κατωτέρω.
Αναφέρω επίσης το εξής γεγονός: Ο συγκεκριμένος ιερεύς ‘’ανακριτής’’ Β.Θ., είχε λάβει μέρος σε όλα (6) τα εις βάρος μου Μητροπολιτικά Συμβούλια. Δηλαδή, είχε πλήρη γνώση του τρόπου δια του οποίου άρχισε τον διωγμό μου ο μητροπολίτης παρά το γεγονός ότι στα περισσότερα Μ.Σ. αποφάσισαν την μετάταξή μου.                        
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
 τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.                                      
Διευκρίνισις 1η :
Η διαδικασία των μαρτυρικών καταθέσεων εις βάρος μου πρωτίστως ξεκίνησε με τις καταθέσεις των εις τον ανακριτή πρωτ. Β.Θ.. Εν συνεχεία οι ίδιοι μάρτυρες κατέθεσαν εις το Ειρηνοδικείο Ν. Ιωνίας. Τέλος οι ίδιοι και άλλοι περισσότεροι μάρτυρες κατέθεσαν εις βάρος μου εις τον ανακριτή της ΔΙΣ Γ.Π..
Οι πρώτες καταθέσεις των μαρτύρων του μητροπολίτου Κων/νου εναντίον μου ήσαν εις βάρος μου. Με την παραλαβή αυτών των καταθέσεων υπέβαλα μήνυση κατά (6) μαρτύρων διότι εθεώρησα τις καταθέσεις των ψευδέστατες και συκοφαντικές δια το πρόσωπό μου. Εξ αιτίας της μηνύσεώς μου (8-6-1999), αναγκάστηκαν να καταθέσουν στο Ειρηνοδικείο Ν. Ιωνίας.
Οι αναγνώστες αυτής της υποθέσεως προκειμένου να ενημερωθούν λεπτομερώς και αποτελεσματικώς περί των διαφοροποιημένων καταθέσεων των περισσοτέρων εξ αυτών εις τους τρεις ανακριτές δημοσιεύω κατωτέρω τις καταθέσεις των.
Διευκρίνισις 2η : 
Δια την ευκολότερη ανάγνωση των καταθέσεων οι οποίες είναι χειρόγραφες, τις αντιγράφω από το πρωτότυπο.
 
 
1ος Μάρτυρας κατηγορίας.
 
 





Στοιχεία Μάρτυρος  
Ονοματεπώνυμον : Α.Κ. Αρχιμανδρ.
Επάγγελμα: Εφημέριος Ι Ναού .......... Ν. Χαλκηδόνας
Δ/νση κατοικίας : Τ. .. Ν. Ιωνία                 Ετών  31
Ερώτησις: Διαβεβαιοίς Ορκίζεσαι στην Ιεροσύνη σου να πης την αλήθεια και μόνον αυτήν.
Απάντησις: Ναι ορκίζομαι. Διαβεβαιώ.
Ερώτησις: Γνωρίζεις εάν ο Γρηγόριος Σταμούλης κλητήρας της Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας & Φιλ/φείας επιδεικνύει ασέβειαν προς την Αγίαν ημών Εκκλησίαν και τους λειτουργούς αυτής και εκτοξεύει διαφόρους κατηγορίας εναντίον αυτόν και δη κατά του Προϊσταμένου αυτού Μητροπολίτου κ. Κων/νου.
Απάντησις: Δεν γνωρίζω αν δεικνύει ασέβειαν προς την Εκκλησίαν με συγκεκριμένα στοιχεία, αλλά γνωρίζω ότι καταφέρετο κατά κληρικών της Ιεράς ημών Μητροπόλεως κατά την περίοδον της αδείας του, οι οποίοι μετακίνησαν το αυτοκίνητο της Ιεράς Μητροπόλεως με απρεπείς φράσεις που δεν θυμάμαι επακριβώς.
Καταφέρετο δε και κατά της προϊσταμένης αυτού Αρχής Μητροπολίτην και Αρχ/κού επιτρόπου επειδή έδωσαν την άδειαν της μετακινήσεως του αυτοκινήτου και ότι θα τους φτιάξω εγώ είμαι μόνιμος έχω στοιχεία εις βάρος τους και δεν μπορούν να μου κάνουν τίποτα. Έχω παλαιούς κληρικούς της Μητροπόλεως συμπαραστάτας μου, που γνωρίζουν ποιοι είναι αυτοί και θα μου συμπαρασταθούν.
Ερώτησις: Γνωρίζεις ότι ψευδόρκησε κατά διαταχθείσαν ανάκρισιν κατά κληρικών;
Απάντησις: Γνωρίζω μόνον ότι κατά την διαταχθείσαν ανάκρισιν κατά του πατρός Α. Κ.  και Χ. Π. ενώ ήταν παρών στα γεγονότα απ` ότι έμαθα κατέθεσε ότι δεν ήταν παρών καθώς και ο Αρχιμανδρίτης Π. Μ. και Αρχιμανδρίτης Μ. Θ.. Αυτά τα ήκουσα που τα συζητούσαν οι ίδιοι.
Ερώτησις: Γνωρίζεις αν κατηγορούσε, συκοφαντούσε και δυσφημούσε τους υπηρετούντας εις τα Γραφεία της Ι. Μητροπόλεως και τον Μητροπολίτην;
Απάντησις: Το μόνο που γνωρίζω είναι ότι έλεγε ότι αυτά που συμβαίνουν σήμερα στη Μητρόπολη δεν συνέβαιναν επί Μακαριστού Μητροπολίτου Τιμοθέου και ότι για όλα φταίει ο Αρχιερατικός Επίτροπος πατήρ Γεώργιος και ότι αυτός έφαγε τον Πρωτοσύγκελον πατέρα Τ. Η. και τον Γεν. Αρχιερατικόν Επίτροπον πατέρα Γεννάδιον Μουχταράκην.
Ερώτησις: Γνωρίζεις ότι δεν συμμορφώνεται προς τας εντολάς του προϊσταμένου Μητροπολίτου, έχει έλλειψιν ήθους και ευπρεπείας εις την εν γένει συμπεριφοράν του;
Απάντησις: Αυτό που γνωρίζω από το στόμα του ιδίου είναι ότι δεν πρόκειται να σκύψει ποτέ το κεφάλι ούτε και να ζητήσει συγνώμην από τον Μητροπολίτη, γνωρίζοντας ότι ο Μητροπολίτης αυτό περιμένει για να τον συγχωρήση.
Ερώτησις: Γνωρίζεις ότι εγκαταλείπει τη θέση του κλητήρα έξωθι των Γραφείων της Ι. Μητροπόλεως, απουσιάζει αυθαιρέτως εκ της υπηρεσίας του;
Απάντησις: Δεν γνωρίζω επ` αυτού τίποτα διότι δεν βρίσκομαι καθημερινώς εις τα Γραφεία της Ι. Μητροπόλεως.
Ερώτησις: Γνωρίζεις ότι επετέθη απειλητικώς και με ασέβειαν κατά του Γεν. Αρχιερατικού Επιτρόπου και αν τον απειλεί ότι θα του δείξη με έλεγχον Ορκωτών λογιστών δια την Διαχείρησιν ως Διευθυντού των Εκκλησιαστικών Ιδρυμάτων;
Απάντησις: Όχι δεν γνωρίζω επ` αυτού.
Ερώτησις: Γνωρίζεις ότι προσέρχεται καθυστερημένα εις την υπηρεσίαν του και ότι παραμελεί την εκτέλεσιν των καθηκόντων του;
Απάντησις: Όχι δεν γνωρίζω.
Ερώτησις: Έχεις να προσθέσης άλλο τι και γράμματα γνωρίζεις
Απάντησις: Δεν έχω να προσθέσω άλλο τι και γράμματα γνωρίζω.            
Αναγνωσθείσα η παρούσα κατάθεσις υπό του γραμματέως πατρός Ε. Κ. Ιερέως, υπογράφεται ως έπεται.