Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2017

Όγδοος μάρτυρας κατηγορίας

Δια τον  μάρτυρα κατηγορίας αρχιμανδρίτη Π.Ρ. τις καταθέσεις του οποίου δημοσιεύω κατωτέρω αναφέρω τα εξής: καμία καταγγελία δια οποιαδήποτε κατηγορία εις βάρος μου δεν υπάρχει από τον ίδιο η από κάποιον άλλον ιερωμένο η λαϊκό, εις τον ατομικό μου φάκελο. Ουδέποτε ο τότε πρωτοσύγκελος και νυν μητροπολίτης Κων/νος με ρώτησε εάν συνέβη τέτοιο επεισόδιο (άσεμνη χειρονομία εναντίον του), μεταξύ εμού και του αρχιμανδρίτου Π.Ρ.. Είναι αδύνατον να είχα προκαλέσει τέτοιο επεισόδιο και ο μακαριστός μητροπολίτης Τιμόθεος να με ανεχόταν. Εάν συνέβαινε τέτοιο περιστατικό ο μακαριστός μητροπολίτης Τιμόθεος όχι μόνον δεν θα με ανεχόταν σύμφωνα με την κατάθεση του αρχιμ. Π.Ρ., αλλά μετά βεβαιότητος θα με είχε απολύσει στην κυριολεξία από την εργασία μου.
Ποιος ο λόγος που ο μάρτυς Π.Ρ. κατέθεσε εις βάρος μου; Ποιος ο λόγος που κατέθεσε μετά από 10 χρόνια όπως ο ίδιος αναφέρει ότι προκάλεσα αυτό το επεισόδιο το έτος 1988;
Ο μητροπολίτης Κων/νος αμέσως μετά την εκλογή του (1994), ζήτησε από τον αρχιμανδρίτη Π.Ρ. να εγκαταλείψει τη μητρόπολη Ν. Ιωνίας προς ανεύρεση άλλης μητροπόλεως. Είχαν περιέλθει στη μητρόπολη διάφορες καταγγελίες γονέων από το σχολείο εις το οποίο εδίδασκε εναντίον του ηθικής φύσεως. Ο αρχιμανδρίτης Π.Ρ. είχε υποσχεθεί στον μητροπολίτη Κων/νο ότι ζήτησε από τον μητροπολίτη Αττικής να τον προσλάβει στη μητρόπολη και ήτο θέμα χρόνου να φύγει από την μητρόπολη Ν. Ιωνίας. Τα ανωτέρω τα γνωρίζω διότι τότε εργαζόμουν κανονικά ως οδηγός του μητροπολίτου Κων/νου.  
Μόλις περιήλθε εις χείρας μου η ένορκος κατάθεσίς του, κατέθεσα μήνυση εναντίον του διότι αυτά τα οποία κατέθεσε στον πρώτο ανακριτή π. Β.Θ. την 20/2/1999 τα θεώρησα ψευδή και συκοφαντικά δια το πρόσωπό μου. Το αποτέλεσμα της μηνύσεώς μου δεν ευοδώθηκε ούτε στον πρώτο βαθμό ούτε στο δεύτερο βαθμό και απηλλάγη δια βουλευμάτων. Έκτοτε δεν εστράφει εναντίον μου.       
Επίσης για να επιβεβαιώσει την εις βάρος μου καταγγελία του, χρησιμοποιεί τις καταθέσεις δυο κατηγόρων μου οι οποίοι αναφέρονται στο περιστατικό αυτό, α) του ιερέως Κ.Μ. ο οποίος έλεγε ευθαρσώς δια την εκλογή νέου μητροπολίτου Ν. Ιωνίας μέσα στο γραφείο του Ιερού Ναού της Αγίας Τριάδας Ηρακλείου ότι «θέλουμε άνδρα μητροπολίτη και όχι κίναιδο» (βλ. δημοσίευση της 5/2/2017), και β) τον αρχιμ. Χ.Π. δια τον οποίο ο μητροπολίτης Κων/νος ζήτησε από το υπουργείο Εσωτερικών τμήμα κρατικών αυτοκινήτων την κατ` εξαίρεση άδεια οδηγήσεως του μητροπολιτικού αυτοκινήτου (βλ. δημοσίευση της 21/1/2017.
Με αυτές τις καταθέσεις των οι ανωτέρω μάρτυρες φανερώνουν προκλητικά την αναξιοπιστία τους.  
Τέλος σημειώνω ότι οι εν λόγω κατήγοροί μου δια το ανωτέρω υποτιθέμενο συμβάν δεν αναφέρουν στις καταθέσεις των ότι ήσαν αυτόπτες μάρτυρες.                      
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.   
 
 




Στοιχεία μάρτυρος
Ονοματεπώνυμον: Αρχιμανδρίτης Π.Ρ.
Επάγγελμα: Ιεροκήρυξ Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας & Φιλαδελφείας.
Δ/νση κατοικίας: Αγία Βαρβάρα.   Ετών 40
Ερώτησις: Ορκίζεσαι Διαβεβαιοίς στην Ιεροσύνην σου να πης την αλήθειαν και μόνον αυτήν;
Απάντησις: Ναι ορκίζομαι. Διαβεβαιώ.
Ερώτησις: Γνωρίζεις εάν ο Γρηγόριος Σταμούλης, κλητήρας της Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φι/φείας, επιδεικνύει ασέβειαν προς την Αγίαν ημών Εκκλησίαν και τους λειτουργούς Αυτής και εκτοξεύει διαφόρους κατηγορίας εναντίον αυτών και δη κατά του προϊσταμένου αυτού Μητροπολίτου κκ. Κωνσταντίνου;
Απάντησις: Εκείνο που γνωρίζω είναι ότι η στάση του και η συμπεριφορά του προς την Εκκλησίαν δεν είναι η πρέπουσα και σε πολλούς κληρικούς μεταξύ των οποίων κι εμένα που έχω ιδίαν αντίληψιν είναι όχι μόνον απρεπής αλλά αλήτικη. Όσον αφορά για τον Μητροπολίτου γνωρίζω ότι φέρεται πανομοιώτυπα από πληροφορίες άλλων κληρικών.
Ερώτησις: Γνωρίζεις ότι συκοφαντεί και δυσφημεί τους υπηρετούντας εις τα γραφεία της Ι. Μητροπόλεως και δη τον Μητροπολίτην;
Απάντησις: Όχι διότι δεν έχω καμμίαν επαφήν μαζί του, δια τον λόγον που θα αναφέρω. Τον Σταμούλη τον εγνώρισα σαν οδηγό του Μακαριστού γέροντά μου Τιμοθέου. Στην αρχή η σχέσεις μας ήταν φιλικές και οικείες, πράγμα που πολλές φορές εκμεταλευότανε και εξετρέπετο μόνον όμως φραστικά. Πολλές φορές έδινα τόπον της οργής. Αυτός αντί να συμμορφώνεται γινόταν χειρότερος με αποτέλεσμα να προκαλεί πολλές φορές με άσεμνες χειρονομίες. Μια τέτοια φορά συνέβη μάλλιστα εντός του ιερού Βήματος της Αγίας Αναστασίας και σε δρυμύτατη και αυστηρότατη παρατήρηση δική μου η απάντησή του ήταν αγοραίες ύβρεις και να επιμένη στις άσεμνες χειρονομίες. Τότε εξοργισθείς εγώ του άστραψα ένα χαστούκι που ακούστηκε σε όλο το Ιερό και του έφυγαν τα γυαλιά. Αυτός κινήθηκε εναντίον μου απειλητικά με αποτέλεσμα να έλθη να μας χωρίση ο τότε Πρωτοσύγκελος μας και νυν Μητροπολίτης μας κος Κωνσταντίνος. Επειδή αυτά έγιναν σε λατρευτική εκδήλωση μου ζήτησε εξηγήσεις ο πρωτοσύγκελος τις οποίες έδωσα την άλλην ημέραν ενώπιον και του Μακαριστού Μητροπολίτου. Ο Μακαριστός γέροντας εξέφρασε τη λύπη του, μου δήλωσε ότι έχει και αυτός παράπονα από τη συμπεριφορά και την εν γένει δραστηριότητά του, που δεν διορθώνεται, αν και ο ίδιος κατέβαλε πολλές προσπάθειες. Του απαγόρευσε για ένα διάστημα να μπαίνη στο Ιερόν Βήμα των Ναών και να παραμένη σε αυτό αν δεν έχει δουλειά. Αυτός κατόπιν σε κάθε συνάντησή μας, η οποία ήταν αναπόφευκτη αν και δεν λέγαμε ούτε «Καλημέρα», με έβριζε κεκαλυμένα η απροκάλυπτα ενώπιον κληρικών και λαϊκών με χυδαία λόγια, που δείχνουν το ποιόν και τον χαρακτήρα του, αλλά εγώ δεν έδινα σημασίαν διότι από ανυπόληπτο άτομο αυτά είναι τίτλος τιμής. Πανομοιότυπη στάση επιδεικνύει, όπως πληροφορούμαι, από άλλους κληρικούς, και προς πολλούς άλλους κληρικούς και δη αγάμους δια τον λόγον αυτόν έχω συστήσει σε όλους τους νεώτερους κληρικούς να μην έχουν καμμίαν επαφήν μαζί του και δη τους Διακόνους. Εις τα άλλα ερωτήματα που μου εθέσατε δεν έχω πρωσοπικήν γνώσιν λόγω της διπλής μου ιδιότητος και ως καθηγητού ΜΕ. δεν επισκέπτομαι τα Γραφεία της Ιεράς Μητροπόλεως.
Ερώτησις: Έχεις να προσθέσης άλλο τι και γράμματα γνωρίζεις;
Απάντησις: Έχω να πω ότι ο Μητροπολίτης όπως μου έχει πη είναι ιδιαίτερα απογοητευμένος από τη στάση του αν και ο ίδιος του φέρεται άψογα τόσο ως προς την συμπεριφοράν όσον και υλικά. Το ίδιο μου έχει πη και ο Λογιστής της Μητροπόλεως Κύριος Κυριαζής, αλλά αυτό φαίνεται και από μια επίσκεψη στα Γραφεία της Μητροπόλεως. Προσωπικά πιστεύω ότι προσβάλει η παρουσία του την Ιεράν Μητρόπολιν και μειώνει τον Μητροπολίτην, που δεν του ταιριάζει τέτοιος οδηγός με τέτοια συμπεριφοράν και προς το σκοπό αυτόν δημοσίως και κατ` ιδίαν του έχω προτείνει να τον απομακρύνει, αλλά η καλοσύνη και Μεγαλοψυχία και η πατρική αγάπη του Δεσπότη τον οδήγησε να μη κάνει δεκτή την εισήγησή μου. Γράμματα γνωρίζω.
Η παρούσα κατάθεση αναγνωσθείσα υπό του γραμματέως Ιερέως Ε. Κ. ενώπιον του Μάρτυρος, υπογράφεται ως έπεται.