Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2017

Έκτος μάρτυρας κατηγορίας


Ο μάρτυς Ν.Λ. τις καταθέσεις του οποίου δημοσιεύω κατωτέρω, κανένα λόγο δεν είχε να καταθέσει εναντίον μου. Κανένα κακό δεν του είχα κάνει και ποτέ δεν είχα έρθει σε ρήξη μαζί του.

Με την εκλογή του κ. Φαραντάτου στη μητρόπολη Ν. Ιωνίας άρχισε ο μάρτυς Ν.Λ. να επισκέπτεται σε τακτά χρονικά διαστήματα τα γραφεία της μητροπόλεως λόγω συγγενείας του με κληρικό υπηρετούντα στην μητρόπολη Ν. Ιωνίας. Τον κληρικό αυτόν δεν τον συμπαθούσε ο μητροπολίτης Κων/νος. Ο Ν.Λ. έγινε μόνιμος εις τα γραφεία της μητροπόλεως εξυπηρετώντας τον μητροπολίτη και τον αρχιερατικό σε διάφορες δουλειές και πληροφορίες.  

Τον Ν.Λ. έστελνε ο μητροπολίτης Κων/νος στην τράπεζα (Μακεδονίας Θράκης), για να καταθέτει διάφορα χρηματικά ποσά σε τραπεζικό βιβλιάριο επ` ονόματι του αρχιερατικού επιτρόπου π. Γεωργίου Σουλιώτη. Μάλιστα μου είχε δώσει τον αριθμό του τραπεζικού βιβλιαρίου σε κάποια φάση αγανακτήσεώς του λόγω της απαραδέκτου συμπεριφοράς του μητροπολίτου δια το πρόσωπό μου. Το περιστατικό με το τραπεζικό βιβλιάριο το είχα αναφέρει με την υπ` αριθ. 13791/30-11-1998 Έκθεση Επιδόσεως στην Ιερά Σύνοδο. Η Ιερά Σύνοδος δεν καταδέχθηκε να ασχοληθεί με την καταγγελία  μου.

Δια το περιστατικό της σκάλας που αναφέρει ο μάρτυς Ν.Λ. στις κατωτέρω καταθέσεις του, είχα αναφέρει ακριβώς και αληθώς στο έγγραφό μου υπ` αριθ. 12430/18-11-1997 προς τον μητροπολίτη (εντός μιας εβδομάδος μετά το συμβάν), αναφέροντας επί λέξει:    «Και στις 11 Νοεμβρίου 1997 το πρωί, βγήκατε από το γραφείο σας και ωρυόσασταν πάνω από το κεφάλι μου, λέγοντάς μου να σηκωθώ και να κατεβάσω την σκάλα εγώ, για την οποία είχε προσφερθεί από μόνος του ο κ. Ν. και την είχε κατεβάσει στα μισά της σκάλας του τρίτου ορόφου και σας το έλεγε αυτό, ότι εγώ προσφέρθηκα Σεβασμιότατε, αλλά εσείς είπατε να την ανεβάσει πάλι επάνω και να την κατεβάσω εγώ, όπως και έγινε. Και το τραγικό ήταν ότι φωνάζατε πολύ δυνατά (Σήκω, τι νομίζεις ότι είσαι εδώ μέσα : Ο τελευταίος τροχός της αμάξης είσαι, είσαι ο κλητήρας της Μητροπόλεως). Ακουγόσασταν δε σε όλο το κτίριο».

Ο 76χρονος μάρτυρας αναφέρθηκε για το περιστατικό της σκάλας μετά από 16 μήνες ξεχνώντας την αλήθεια για το συγκεκριμένο περιστατικό και ενεργώντας ως φερέφωνο και πειθήνιο όργανο του μητροπολίτου. Αυτή ήτο η κατάσταση στα γραφεία της μητροπόλεως με τον μητροπολίτη Κων/νο και τους συνεργάτες του, κληρικούς και λαϊκούς, για να έχουν την εύνοια του και να μην εκπέσουν στη δυσαρέσκειά του, υπακούοντας στις εντολές του καταθέτοντας καθ` υπαγόρευσιν τα υπ` αυτού επιθυμητά.                    
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας. 






Στοιχεία μάρτυρος
Ονοματεπώνυμον: Ν.Λ.

Επάγγελμα: Συνταξιούχος ΤΣΑ
Δ/νση κατοικίας: Ν. Ιωνία  Ετών  76

Ερώτησις: Ορκίζεσαι εις το Ιερόν Ευαγγέλιον να πης την αλήθειαν κα μόνον αυτήν.
Απάντησις: Ναι ορκίζομαι.

Ερώτησις: Γνωρίζεις εάν ο Γρηγόριος Σταμούλης, κλητήρας της Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλ/φείας, επιδεικνύει ασέβειαν προς την Αγίαν ημών Εκκλησίαν και τους λειτουργούς Αυτής και εκτοξεύει διαφόρους κατηγορίας εναντίον αυτών και δη κατά του προϊσταμένου αυτού Μητροπολίτου κκ. Κωνσταντίνου;
Απάντησις: Το μόνο που γνωρίζω είναι ότι κάποια ημέρα που ο Σεβασμιώτατος του ανέθεσε να πάρη μια σκάλα από τον επάνω όροφο να την κατεβάση στο ισόγειον την κατέβασα εγώ ο ίδιος μέχρι το δεύτερο όροφο και ο Σεβασμιώτατος του είπε να την πάρη από εμένα και να την πάη στο ισόγειον αρνήθηκε με αυθάδεια και σε δεύτερη προτροπή του Δεσπότη «Σε παρακαλώ Γρηγόρη πάρε τη σκάλα και πήγαινέ την» αρνήθηκε επίμονα και του αντιμήλησε με μέγαλη ασέβεια, που δεν φανταζόμουν ότι ο Γρηγόρης θα έφτανε σε αυτό το σημείο και είπα στο Σεβασμιώτατο «αφήστε τον» θα την κατεβάσω εγώ, πράγμα όπως και έγινε.
Ως προς την στάση του και συμπεριφορά του στη Μητρόπολη κατά τις ώρες τις εργασίας του το μόνο που γνωρίζω είναι ότι κάθεται στην καρέκλα και διαβάζει, χωρίς να δίνη καμμιά σημασία σ` όποιον μπαίνει και σ` όποιον βγαίνει στο γραφείο της Μητροπόλεως.
Σε όλα τα άλλα ερωτήματα δεν έχω ιδίαν αντίληψιν και δεν γνωρίζω και δεν μπορώ να εκφέρω γνώμην.

Ερώτησις: Έχεις άλλο τι να προσθέσης και γράμματα γνωρίζεις;
Απάντησις: Δεν έχω άλλο τι να προσθέσω και γράμματα γνωρίζω.

Η παρούσα κατάθεση αναγνωσθείσα υπό του γραμματέως Ιερέως Ε.Κ., ενώπιον του Μάρτυρος υπογράφεται ως έπεται.