Τρίτη 30 Ιουνίου 2015

Γνωστοποίηση περί ανάληψης εργασίας

                                                                                                              30 Ιουνίου 2015 
 Από το έτος 1999 ο πρώην μητροπολίτης Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας κ. Κωνσταντίνος Φαραντάτος, ανέφερε προς διάφορες υπηρεσίες ότι, η απομάκρυνσή μου καθώς και η μη εργασία μου, προέκυψε με υπαιτιότητα δική μου και όχι του ιδίου. Το αληθές είναι ότι,  δεν έπαψα ούτε στιγμή να ζητώ εργασιακή αποκατάσταση μετά την παράνομη 1997 (χωρίς καμία απόφαση αρμοδίου οργάνου), απομάκρυνσή μου από τη θέση του οδηγού, χωρίς ο κ. Φαραντάτος να με δέχεται στην εργασία μου. Σε αυτό φυσικά δεν ήτο μόνος του. Ήσαν συνυπεύθυνοι οι κακοί του σύμβουλοι καθώς και το Τριμελές Υπηρεσιακό Συμβούλιο υπαλλήλων Αρχιεπισκοπής και Ιερών Μητροπόλεων, το οποίο ουδέποτε ασχολήθηκε μαζί μου για την εφαρμογή των δικαστικών αποφάσεων υπέρ εμού και τη τήρηση του δικαίου. Ήτο σε αυτούς αρκετό το ότι, εγώ, παρ` όλες της προσπάθειές μου για εργασία δεν κατόρθωνα τίποτε απολύτως και γινόταν αυτό που ήθελε ο συνάδελφός τους.
Μακαριώτατε
Πριν υπογράψετε το έγγραφό για την οριστική μου απόλυση (τέσσερα χρόνια πριν την συνταξιοδότησή μου), ασχοληθήκατε έστω και φευγαλέα με τον πειθαρχικό μου φάκελο; Ζητήσατε από κάποιον αρμόδιο ενημέρωση; Γιατί υποκλιθήκατε αβασάνιστα στη θέληση του διώκτη μου κ. Φαραντάτου; Επίσης σας απευθύνω δημοσίως το εξής ερώτημα: από πού αντλούν οι διοικούντες την Εκκλησία την βεβαιότητα ότι τα πράγματα στο τέλος θα γίνουν έτσι ακριβώς όπως το επιθυμούν εκείνοι; Με δεδομένο ότι στην πλειοψηφία του ο Ελληνικός λαός είναι θρησκευόμενος και παρ` όλη τη φτώχεια του και τα προβλήματά του καταθέτη επί μονίμου βάσεως τον οβολό του στην Εκκλησία. Παράλληλα έχει απαιτήσεις από την διοικούσα Εκκλησία παραδειγμάτων ήθους, δικαιοσύνης και όχι δικολαβικές συμπεριφορές. ______
 ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
 τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.                                      



 ΑΡ. ΠΡΩΤ. 248/2-5-2014                                                                              2 Μαΐου 2014
ΔΗΛΩΣΗ - ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ – ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΟΥ
Γρηγορίου Σταμούλη οδηγού μητροπολιτικού αυτοκινήτου Ιεράς μητροπόλεως Ν. Ιωνίας & Φιλαδελφείας, κατοίκου Νέας Ιωνίας, οδός Ε.........., αρ. ...
ΠΡΟΣ
Α) Την Ιερά Μητρόπολη Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας,
Β) Μητροπολιτικό Συμβούλιο.
ΘΕΜΑ: Ανάληψη εργασίας σύμφωνα με την 131/2014 απόφαση του ΣτΕ.

Σε συνέχεια του από 23/4/2014 εγγράφου προς το Τριμελές Υπηρεσιακό Συμβούλιο της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών και των Ιερών Μητροπόλεων, κοινοποιηθέν και εις την Ιεράν Μητρόπολιν Νέας Ιωνίας & Φιλαδελφείας αριθ. πρωτ. 237/24-4-2014, σας γνωστοποιώ και σας καλώ να προβείτε άμεσα στις παρακάτω ενέργειες.  
Γνωρίζετε ήδη ότι σύμφωνα με το προαναφερθέν έγγραφο επρόκειτο να προσέλθω με τη δικηγόρο μου κ. Α....... Φ......, στα Γραφεία της μητροπόλεως Ν. Ιωνίας για ανάληψη εργασίας σύμφωνα με την 131/2014 απόφαση του Γ’ Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας τη 1.5.2014 και ημέρα Πέμπτη. Παρόλα αυτά ουδείς με ενημέρωσε εκ της Ιεράς Μητροπόλεως πως τα γραφεία θα παραμείνουν κλειστά λόγω της απεργίας της εργατικής Πρωτομαγιάς. Έτσι αναγκαστικά προσέρχομαι σήμερα 2.5.2014 ημέρα Παρασκευή προς πλήρη ανάληψη καθηκόντων.
Επειδή κατά τη μακρά δικαστική διαμάχη, με διάφορα έγγραφα απευθυνόμενα προς διάφορες υπηρεσίες κρατικές και Εκκλησιαστικές, αλλά και σε μένα τον ίδιο ο μητροπολίτης κ. Κωνσταντίνος Φαραντάτος, ανέφερε για το θέμα της παράνομης απομακρύνσεώς μου από τη θέση του οδηγού του μητροπολιτικού αυτοκινήτου τα εξής:
α) ότι αυτό έγινε με δική μου πρωτοβουλία και υπαιτιότητα,
β) ότι δε ζήτησα τα κλειδιά του μητροπολιτικού αυτοκινήτου τα οποία έπρεπε να ζητήσω,
γ) ότι ακόμη και σε υπόδειξη του π. Γεωργίου Σουλιώτη να ζητήσω τα κλειδιά του μητροπολιτικού αυτοκινήτου δεν το έπραξα
δ) ότι δεν ανέχεται να είμαι αργόμισθος και να περνάω την ώρα μου περιοδεύων τήδε κακείσε
ε) ότι αδιαφόρησα να παραλάβω τα κλειδιά του μητροπολιτικού αυτοκινήτου και μάλιστα αυτό είναι διαπιστωμένο και από τα μέλη του μητροπολιτικού συμβουλίου, ενώ τέλος
στ΄) με το υπ` αριθ. πρωτ. 74/24-1-2000 αναφέρεται σε «άρνηση εργασίας» σύμφωνα με το Κώδικα εκκλησιαστικών υπαλλήλων κ.α.

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΣΑΣ ΚΑΛΩ
1. Να μου παραδώσετε τα κλειδιά του μητροπολιτικού αυτοκινήτου
2. Να σταματήσετε να μου παρακρατάτε το 1/4 εκ του μισθού μου και να πληρώνομαι κανονικά
3. Να μου επιστραφούν ΑΜΕΣΑ όλοι οι παρακρατηθέντες μισθοί του 1/4 από το έτος 2001
4. Να δημοσιεύσει η μητρόπολη Ν. Ιωνίας ως έχει υποχρέωση εις την Εφημερίδα της Κυβερνήσεως την επαναπρόσληψή μου σύμφωνα με την ως άνω απόφαση του ΣτΕ, και να εξαφανισθούν η προηγούμενες δημοσιεύσεις που πραγματοποιήσατε, ΦΕΚ 60/21-3-2001 και 936/9-10-2008, περί οριστικής απολύσεως από την εργασία μου και
5. Να σταματήσετε να χρησιμοποιείτε σε διάφορες υπηρεσίες τα ανωτέρω ΦΕΚ περί οριστικής απολύσεως από την εργασία μου.     
Σε αντίθετη περίπτωση, με την παρούσα επιστολή μου η δικηγόρος μου κ. Α...... Φ...... εντέλλεται να ξεκινήσει άμεσα, κάθε νόμιμη ενέργεια κατά παντός υπευθύνου και εκπροσώπου της Ιεράς Μητροπόλεως Νέας Ιωνίας & Φιλαδελφείας, αφού από όλα τα παραπάνω προκύπτουν σοβαρότατα ποινικά αδικήματα κατά την υπηρεσία. ____________                                                             Ο Δηλών