Πέμπτη 18 Ιουνίου 2015

Ανεφάρμοστη και αγνοούμενη γνωμοδότηση εκ μέρους της Εκκλησίας.

                                                                                                                       18 Ιουνίου 2015 
         Η παρακάτω Γνωμοδότηση δεν εφαρμόστηκε ποτέ από τη διοίκηση της Εκκλησίας. Οι διοικούντες την Εκκλησία δεν συμμορφώθηκαν με την γνωμοδότηση του δικού τους ανθρώπου στερώντας από εμένα: α) το νόμιμο δικαίωμα στην εργασία μου, β) τον κανονικό μισθό, γ) το ¼ των παρανόμως παρακρατηθέντων μισθών μου από το έτος 2001, συγχρόνως δε τον διασυρμό μου στα Πειθαρχικά Συμβούλια της Εκκλησίας, παραβλέποντας σκοπίμως και τις αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας. Δηλαδή οι διοικούντες την Εκκλησία στερώντας μου το νόμιμο χρήμα με δεδομένο ότι μέχρι εκείνη τι στιγμή δεν μπορούσαν να με απολύσουν, ηθέλησαν να μου κάνουν κακό. Είχε όμως και ένα άλλο ολέθριο αποτέλεσμα για μένα η μη εφαρμογή της γνωμοδότησης. Έχασα λόγω αγνοίας μου, κάθε δικαίωμα διεκδικήσεως του ¼ εκ των μισθών μου, από το έτος 2001 λόγω π α ρ α γ ρ α φ ή ς.
Μακαριώτατε
        Οι απόψεις σας για την εφαρμογή των δικαστικών αποφάσεων του ΣτΕ, από την διοικούσα Εκκλησία είναι αποτυπωμένες με μελανά γράμματα στο βιβλίο του μακαριστού Μητροπολίτου Αττικής και Μεγαρίδος κυρού Νικοδήμου Κατζιρούλη ‘’Ειπέ τη Εκκλησία’’. Υποστηρίζατε τότε ως μητροπολίτης Θηβών και Λεβαδείας, ότι η πολιτεία πρέπει να ψηφίσει νόμο που θα στερεί από τους κληρικούς το δικαίωμα προσφυγής στην ελληνική Δικαιοσύνη. Επίσης αποδίδατε ευθύνες στους τρεις μητροπολίτες γιατί δεν αποδέχτηκαν την ειρηνευτική πρόταση της Ιεραρχίας. Η διαχρονικότητά σας διαφαίνεται μέχρι και σήμερα ως αρχιεπισκόπου με την περίπτωσή μου. α) δεν εφαρμόσατε καμία απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας υπέρ εμού, β) δεν εφαρμόσατε την παρακάτω γνωμοδότηση υπέρ εμού,  γ) μου στερήσατε σε ημέρες χαλεπές τον μισθό από το Ελληνικό Δημόσιο εις το οποίο με ενέταξε συνάδελφός σας μητροπολίτης ως κατάλληλο για εκκλησιαστικό υπάλληλο και με την παρέλευση 31 ολόκληρων χρόνων εσείς μακαριώτατε διαπιστώσατε την ακαταλληλότητά μου και με απολύσατε χωρίς ποτέ να ζητήσετε να με γνωρίσετε. Τότε (1974), διαπιστώνατε αντικανονικές ενέργειες που οφείλονταν σε κρατικές - κοσμικές επεμβάσεις. Το ερώτημα που σας απευθύνω σήμερα είναι τούτο: Αφού κατατάξατε την υπόθεσή μου με την τότε υπόθεση των τριών μητροπολιτών (μη τήρηση εκ μέρους της Εκκλησίας των δικαστικών αποφάσεων), δεν διαπιστώνετε διαχρονικός από πλευράς της Εκκλησίας καμία παραβίαση των νόμων και των ιερών Κανόνων; Δηλαδή αισθάνεστε ικανοποίηση που η Εκκλησία δεν εφάρμοσε 25 και πλέον αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας υπέρ των τριών μητροπολιτών και τις δικές μου; γ) αποδίδατε μακαριώτατε ευθύνες, στους τρεις μητροπολίτες γιατί δεν αποδέχθηκαν την ειρηνευτική πρόταση (προσωποπαγείς μητροπόλεις, υποσχέσεις άνευ εγγυήσεων), της Ιεραρχίας. Γιατί δεν θελήσατε να με μετατάξετε σε μη εκκλησιαστική υπηρεσία όπως ζητούσα εγγράφως και πολλάκις; Είμαι σε θέση να γνωρίζω, ο μακαριστός μητροπολίτης Αττικής και Μεγαρίδος κυρός Νικόδημος Γκατζιρούλης απέθανε πικραμένος όχι μόνον από την δικαστική περιπέτεια αλλά και διότι πριν εκλεγείτε Αρχιεπίσκοπος τον επισκεφτήκατε στο μοναστήρι του, χωρίς να σας καλέσει. Είχατε δε συζητήσει μαζί του ότι, όταν εκλεγείτε αρχιεπίσκοπος θα τον επαναφέρατε. Λέγατε αλήθεια μακαριώτατε; Το αποτέλεσμα διαψεύδει τις υποσχέσεώς σας.

 Απολογούμαι και κατηγορώ δια το ανοσιούργημa που διαπράξατε εναντίον μου.