Παρασκευή 12 Ιουνίου 2015

Ιδιαίτερη προσοχή στις προθεσμίες.

                                                                                                                  13 Ιουν. 2015    
   Οι θεατρινισμοί περί αγάπης και επιλύσεως του προβλήματος από τον εχθρό, αποσκοπούν στην παρέλευση των προθεσμιών. Η προθεσμία εφέσεώς μου σύμφωνα με τον κώδικα 5/1978 εκκλησιαστικών υπαλλήλων έπρεπε να ασκηθεί εντός 15 ημερών από την ημέρα της κοινοποιήσεως (23/12/2014), τις αποφάσεως του Τριμελούς Πειθαρχικού Συμβουλίου περί οριστικής απολύσεως. Δηλαδή μέχρι την 7/1/2015, πράγμα το οποίο δεν έγινε για αγνώστους σ` εμένα λόγους. Είμαι βέβαιος ότι ο μητροπολίτης Νέας Ιωνίας κ. Γαβριήλ ήτο γνώστης του γεγονότος περί της μη καταθέσεως εφέσεως στο Ανώτατο Πειθαρχικό Συμβούλιο. Ποιος ο λόγος κ. Γαβριήλ, που μου ζητούσατε να καταθέσω την αίτηση για μετάταξη; Ποιον εμπαίζετε, τον Θεόν η εμένα; Την πράξη 216 της απολύσεώς μου την υπογράψατε στις 31/3/2015. Δηλαδή τρεις μήνες μετά την παρέλευση της προθεσμίας της εφέσεως. Όσο καθυστερούσε η απόλυσή μου λόγω μη εμπροθέσμου εφέσεως, μεγαλύτερο κακό θα μου προξενούσατε.
    Τι προκάλεσε όμως την επίσπευση της απολύσεώς μου από τον μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών κ. Ιερώνυμο Β’ και από τον μητροπολίτη Νέας Ιωνίας κ. Γαβριήλ;    
    κ. Γαβριήλ δεν κατανοείτε τα λόγια του αποστόλου Παύλου «μη τιθέναι πρόσκομμα τω αδελφώ η σκάνδαλον» (Ρωμ. ΙΔ,13). Η κατάθεση της αιτήσεώς μου εάν ήτο μέσα στην προθεσμία των 15 ημερών θα ήτο ικανή να αλλάξει τα δεδομένα του Αρχιεπισκόπου κ. Ιερωνύμου καθώς και του Μητροπολίτου Νέας Ιωνίας κ. Γαβριήλ. Μη γνωρίζοντας εγώ ότι δεν έχει κατατεθεί η έφεση στο Ανώτατο Πειθαρχικό Συμβούλιο καθυστέρησα πέντε (5) ημέρες να καταθέσω την παρακάτω αίτηση. Κατ` αυτών των τρόπο έπεσα μέσα εις την παγίδα.                            
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ

 τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.                                         ..................................................................................................................................


ΑΡ. ΠΡΩΤ. 20/12-1-2015
Ν. Ιωνία τη, 12/1/2015
ΑΙΤΗΣΗ
Γρηγορίου Σταμούλη, κατοίκου Ν. Ιωνίας Αττ.
Οδός Ε........ αρ. .. ΤΚ. .....
ΠΡΟΣ
Τον Σεβ. Μητροπολίτην Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας κ. Γαβριήλ

            Σεβασμιώτατε
            Εν συνεχεία των προηγουμένων αιτήσεών μου αφορόντων την μετάταξίν μου α) υπ` αρ. πρωτ. 480/13-10-2014,  β) υπ` αρ. πρωτ. 506/27-10-2014,  γ) υπ` αρ. πρωτ. 669/11-12-2014 και δ) υπ` αρ. πρωτ. 18/9-1-2015, και των όσων συζητήσαμε προ ημερών εις το γραφείον σας συντόμως και προφορικώς, παρακαλώ θερμώς να λάβετε υπ` όψιν σας την περί μετατάξεως επιθυμίαν μου εις μη εκκλησιαστικήν υπηρεσίαν, αφού προηγουμένως νομοτύπως αποκατασταθώ πειθαρχικά.
            Δια την μετάταξίν μου αρμόδιος πληρεξούσιος τυγχάνει ο δικηγόρος κ. Α......... Κ............ τηλ.: 210 2....... και 210 2.......,  φαξ.: 210 2......., ο οποίος με εκπροσωπεί νομότυπα σε κάθε δικαστική διαδικασία και για το θέμα της μετατάξεώς μου.
Ο Αιτών
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ