Δευτέρα 8 Ιουνίου 2015

π. Τιμόθεε. Ο Πρύτανης της Ιεραρχίας διόρισε οδηγό της μητροπόλεως ανήθικο υπάλληλο;

            Με τις υπογραφές, του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου Β’, καθώς και του νεοεκλεγέντος μητροπολίτου Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας κ. Γαβριήλ, έπεσε η αυλαία. Με έθεσαν βιαίως και χωρίς τη θέλησή μου εκτός του σκάφους της Εκκλησίας, χωρίς να τους καεί καρφάκι για τη σωτηρία της ψυχής μου, καθώς και για την αξιοπρεπή διαβίωσή μου.  
            Τα γεγονότα είναι πολύ νωπά και η αίσθηση της αδικίας εξοργίζει ακόμη και τους αγίους. Το συναίσθημα της απολογίας και του ελέγχου είναι πολύ έντονα στον εσωτερικό μου κόσμο. Η «τιμή» που έγινε στο πρόσωπό μου είναι τεραστία. Η εντολή της απολύσεώς μου είναι ιερο-συνοδική. Φέρει την υπογραφή του προέδρου αυτής. Δυστυχώς αυτής της υπογραφής προπορεύεται το σχήμα του σταυρού.
            Μακαριώτατε κ. Ιερώνυμε και Σεβασμιώτατε κ. Γαβριήλ. Από την αρχή του προβλήματός μου, δεν έπαψα σε κάθε στιγμή να ζητώ την βοήθεια της Ιεράς Συνόδου με συγκεκριμένες επιστολές, προς άπαντα τα μέλη της Ιεράς Συνόδου, καθώς και σε εξω-συνοδικούς μητροπολίτες. Ουδέποτε η Ιερά Σύνοδος ασχολήθηκε με το περιεχόμενο των επιστολών μου. Εάν ήμουν υψηλόβαθμος κληρικός σίγουρα λόγω αλληλεγγύης η συμπαράστασή σας στο πρόσωπό μου θα ήτο δεδομένη.             
            Ο νεοεκλεγείς μητροπολίτης Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας κ. Γαβριήλ, αδιαφόρησε παντελώς για την ιστορία αυτής της μητροπόλεως και τους υπαλλήλους της. Ο τότε πρωτοσύγκελος (δυο μηνών περίπου), της Ιεράς Μητροπόλεως και μέγας ευεργέτης του πρώην μητροπολίτου Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας, αρχιμανδρίτης Τιμόθεος Ηλιάκης έγγραψε στο προσωπικό του ιστολόγιο με την ονομασία ‘’Αγιοκέρι’’, θαυμάσια και αληθινά πράγματα περί του πρώτου Μητροπολίτου Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας.
            Είναι απαραίτητο να αντιγράψω από το ‘’Αγιοκέρι’’ λίγες φράσεις περί του πρώτου μητροπολίτου Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας:

†Μητροπολίτης Νέας Ιωνίας ΤΙΜΟΘΕΟΣ
Ο Επίσκοπος της Αγάπης 1/5/1014 – 14/2/1992
α) Ο Πρύτανης της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος έφυγε με την ίδια αξιοπρέπεια που τον διέκρινε καθ` όλη την διάρκεια της ζωής του.
β)  Ο ταπεινός εν τη μεγαλοπρέπειά του Επίσκοπος έκλεισε απλά και ήρεμα τα γαλήνια μάτια του. Έφυγε χωρίς να ενοχλήσει κανένα, δίχως να κουράσει, χωρίς να ζητήσει ούτε ένα ποτήρι νερό.    
γ)  Ο Μητροπολίτης Τιμόθεος περνά στην αιωνιότητα, περνά στην εκκλησιαστική ιστορία ως ΤΙΜΟΘΕΟΣ Ο ΚΑΛΟΚΑΓΑΘΟΣ!   
Εισέρχεται στο Ουράνιο Θυσιαστήριο κρατώντας θυμίαμα εύοσμο τις φιλάνθρωπες και αγαθές του πράξεις. Όσο κι αν ανατρέξουμε στο παρελθόν δεν θα βρούμε τίποτα που να έρχεται σε αντίθεση με το πιστεύω του.  
δ) Η Ορθοδοξία έγινε πλουσιότερη γιατί στα Συναξάρια της κατεγράφη με γράμματα χρυσά: ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΤΙΜΟΘΕΟΣ ΕΖΗΣΕ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ, ΕΚΟΙΜΗΘΗ ΕΝ ΚΥΡΙΩ, ΖΕΙ ΠΑΡΑ ΤΩ ΘΕΩ!
            Μακαριώτατε.
Υπάρχει περίπτωση, κατά την οποία μητροπολίτης της ελλαδικής Εκκλησίας να διορίσει οδηγό της μητροπόλεώς του ασεβή υπάλληλο προς την Εκκλησία και τους λειτουργούς αυτής; Δηλαδή οδηγό που να έλεγε τους ιερείς: ζώα*, θύματα*, πουτάνες*, πούστηδες*, να βγάλουν τα ράσα και να πάνε σε μπαρ με γυναίκες η άνδρες*, να αποκαλεί τους ιερείς με γυναικεία ονόματα όπως Νανά* και  κλέφτες*; Το παράδοξο της υποθέσεως είναι ότι κατηγορούμαι πως αυτά τα έλεγα κατά το διάστημα (1995), όπου ήμουν εν ενεργεία οδηγός του κ. Φαραντάτου. Το ερώτημα είναι εύλογο. Γιατί με ανεχόταν ο μητροπολίτης κ. Κωνσταντίνος να βωμολοχώ εναντίον των κληρικών; Γιατί άφησε να περάσουν τέσσερα χρόνια για να ενεργοποιήσει την πειθαρχική μου δίωξη; Ο νεοεκλεγείς μητροπολίτης Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας κ. Γαβριήλ την 9/1/2015, στο γραφείο του στη μητρόπολη, την πρώτη και τελευταία συνάντηση που είχα μαζί του, αναγνώρισε ότι είμαι εκ των παλαιών υπαλλήλων της Μητροπόλεως. Υποθέτω ότι αυτή η αναγνώριση σημαίνει ότι ήμουν κατάλληλος για τη θέση του οδηγού.
            ΥΓ. Για τα κοσμητικά επίθετα με αστερίσκο κατηγορούμαι από αρχιμανδρίτη της μητροπόλεως Νέας Ιωνίας κατά την ένορκη κατάθεσή του εναντίον μου στις 18/2/1999. Σε καμία περίπτωση δεν ανήκουν σε μένα.                                 
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ

 τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.