Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015

Περί εργασιακής αποκαταστάσεώς μου

Η εργατική νομοθεσία είναι σαφέστατη. Εάν ένας εργαζόμενος δεν εργάζεται επί είκοσι δυο (22) ημέρες αδικαιολόγητα απολύεται.
Δια τον λόγον αυτόν κάθε μήνα κατέθετα αίτηση προς τη μητρόπολη Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας ζητώντας εργασιακή αποκατάσταση. Η διοικούσα Εκκλησία μου στερούσε το νόμιμο δικαίωμα εις την εργασία παρανομώντας εις βάρος ενός απλού εργαζομένου, δεδομένου ότι καμία ποινή δεν υφίστατο εις βάρος μου. Το Συμβούλιο της Επικρατείας δια της υπ` αριθμ. 131/2014 ακύρωσε την οριστική απόλυσή μου από τα πειθαρχική Συμβούλια της Επικρατείας.
Μακαριώτατε,
Οφείλετε μια δημόσια απάντηση. Γιατί προκαλείτε; Γιατί παρανομείτε; Γιατί δεν εφαρμόσατε ποτέ τις υπέρ εμού αποφάσεις ανωτάτων δικαστηρίων, Εκκλησιαστικών και πολιτικών και εφαρμόζετε μόνον τις εναντίον μου αποφάσεις; Γιατί τέτοιος ''ρατσισμός'' εις βάρος μου από την διοικούσα Εκκλησία; Τέλεια παρανομία στο όνομα του Χριστού.                
  ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ

 τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.                                        




ΑΡ. ΠΡΩΤ. 480/13-10-2014                                                                              10/10/2014
ΠΡΟΣ
Τον νεοεκλεγέντα Μητροπολίτη Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας Ηρακλείου και Χαλκηδόνος κ. Γαβριήλ
            Μια εικοσαετία περίπου (1974-1992), υπό τον πηδαλιούχον Μητροπολίτην μακαριστόν ΤΙΜΟΘΕΟΝ ΜΑΤΘΑΙΑΚΗΝ όστις ελάμπρυνε δια της δραστηρίου παρουσίας του και της πνευματικής υποστάσεώς του την νεοσύστατον τότε Ιεράν Μητρόπολιν Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας. Ο άνθρωπος αυτός της αγάπης, της ανοχής, της συνδιαλλαγής και άλλων πολλών αρετών κάτοχος, αναμόρφωσε γενικώς την Ιεράν Μητρόπολιν έχοντας συμπαραστάτας αυτού του έργου  τον συνεργάτην του Γενικόν Αρχιερατικόν Επίτροπον κυρόν Γεννάδιον Μουχταράκην και επί των οικονομικών και λογιστικών τον κ. Κυριαζήν Κυριαζήν. Ας υπενθυμίσω ότι ο μακαριστός αρχιμανδρίτης Γεννάδιος Μουχταράκης παραχώρησε τότε την θέση του πρωτοσυγκέλλου εις τον μετ` ολίγον αφιχθέντα εκ Κομοτηνής αρχιμανδρίτην Κωνσταντίνον Φαραντάτον, όστις γενόμενος μητροπολίτης ανέτρεψε το υπάρχον καθεστώς δημιουργώντας δική του αυλή αφού προηγουμένως εβράβευσε δι` απολύσεως τους συνεργάτας του μακαριστού Τιμοθέου αλλά και δικούς του. Τον κ. Κυριαζήν τον κατηγόρησε εγγράφως ως ψευδομάρτυρα εις διαταχθείσαν ΕΔΕ εις βάρος μου. Το αυτό έπραξε και δια τον μακαριστόν Γεννάδιον διότι αμφότεροι δεν κατέθεταν εναντίον μου. Από τας καταθέσεις των ανωτέρω δεν αποδεικνύεται ότι εγώ ο Σταμούλης, είμαι ο ασεβής προς την Εκκλησία και τους λειτουργούς Αυτής.
Η αμαυρωμένη εικοσαετία (1994-2014) με διωγμούς, απολυτήρια, διοικητικές ανακρίσεις και δικαστήρια έκλεισε πλέον δια παντός. Η δυναστεία Φαραντάτου και των συνεργατών του πέρασαν στο περιθώριο και στην ιστορία με αρνητικά δεδομένα. Πολλοί άνθρωποι δάκρυσαν, αγανάκτησαν, αγχώθηκαν, αρρώστησαν εξ αιτίας αυτού και των συνεργατών του. Απειλήθηκαν από τον ίδιο τον κ. Φαραντάτο με τον εισαγγελέα χωρίς όμως να πραγματοποιήσει την απειλή αυτή φοβούμενος ότι την ώρα του δικαστηρίου θα ανοίξουν στόματα και θα αποκαλυφθεί το ποιόν του. Δεν εκτίμησε τη σιωπή πριν και μετά, όλων αυτών που εδίωξε. Μη φοβούμενος ότι τα ίδια τα έργα του θα γίνουν μάρτυρες κατηγορίας κατά την Δευτέρα Παρουσία. Εδίωξε προϊσταμένους ναών, ιδρυτές γηροκομείων και ορφανοτροφείων από την πρώτη ημέρα της τοποθετήσεώς του εις την Ιεράν Μητρόπολιν Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας. Τοποθέτησε δίπλα του ιερείς πρώην υβριστές του όπως τον ιερέα Κ...... Μ........ ο οποίος έδωσε γη και ύδωρ εις τον κ. Φαραντάτο εις βάρος συναδέλφων του και τον υβριστή του Αγίου Πνεύματος αρχιμανδρίτην Χ...... Π....... ο οποίος καταθέτει εναντίον μου το έτος 1999 τα εξής: «Κατά τη γνώμη μου το πλάσμα αυτό (εγώ ο Σταμούλης) προσβάλει το ανθρώπινο είδος». Ο κ. Φαραντάτος αποχωρεί εκ της Ιεράς Μητροπόλεως Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας, έτσι όπως ακριβώς τοποθετήθηκε. Με μεγάλη αγωνία και παρασκηνιακές διαδικασίες εξελέγη το έτος 1994, με εντολή του τότε ανωτάτου άρχοντος της χώρας εις βάρος του συνυποψηφίου του μακαριστού Πέτρου Δακτυλίδη ο οποίος ουσιαστικά είχε εκλεγεί μητροπολίτης Νέας Ιωνίας.
Σεβασμιώτατε,
Η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος την 10/10/2014 σας εξέλεξε νέο Μητροπολίτη Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας. Ελπίζω ότι με την συνέργεια του Αγίου Πνεύματος και των εκλεκτόρων, αναδειχθήκατε εις το αξίωμα αυτό.
Επί της ουσίας
Εκ των πραγμάτων είμαι υποχρεωμένος να απευθυνθώ προς Υμάς εγγράφως προκειμένου να μην στραφεί η εργατική νομοθεσία εις βάρος μου.
Ονομάζομαι Γρηγόριος Σταμούλης και είμαι ο νόμιμος οδηγός της Μητροπόλεως. Μέχρι και σήμερα παρότι δικαιώθηκα δυο φορές από το Συμβούλιο της Επικρατείας και τις προσπάθειές μου για αποκατάσταση στη θέση αυτή που κατέχω νόμιμα από το έτος 1984, δεν εργάζομαι διότι δεν με εδέχετο στην εργασία ο κ. Φαραντάτος παρανόμως ενεργών.
Παρακαλώ θερμώς 1) όπως με αποκαταστήσετε στη θέση του οδηγού, 2) να μισθοδοτούμε με τον κανονικό μισθό, 3) να μου αποδοθεί το ¼ των παρακρατηθέντων χρημάτων εκ του μισθού μου από το έτος 2001,  4) να δημοσιεύσετε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως την επαναπρόσληψή μου διότι δυο φορές είχε δημοσιεύσει την απόλυσή μου και 5) να δώσετε εντολή να ενεργοποιηθεί το από 11/1/1999 έγγραφο του τότε αρχιγραμματέος της Ιεράς Συνόδου και νυν μητροπολίτου Καισαριανής κ. Δανιήλ δια την μετάταξίν μου εις άλλην υπηρεσίαν μη εκκλησιαστική. Παρόμοιο αίτημά μου έχω καταθέσει προς τον Πρόεδρο της προηγουμένης Συνοδικής περιόδου Σεβ. Μητροπολίτην Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμον αρ. πρωτ. 3645/21-7-2014, του Τριμελούς Υπηρεσιακού Συμβουλίου Υπαλλήλων Αρχιεπισκοπής και Ιερών μητροπόλεων. Επίσης σας ενημερώνω ότι την 17/12/2014 το ΣτΕ όρισε ημερομηνία συζητήσεως, για την μη συμμόρφωση της διοίκησης προς την δικαστική απόφαση 131/2014.
Σεβασμιώτατε,
Οι υμέτερες αποφάσεις θα είναι ιστορικές, λόγω του αριθμού των ανθρώπων που αδικήθηκαν από την προηγούμενη κατάσταση. Κλήρος και λαός ευελπιστεί, ότι ο νέος Μητροπολίτης Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας που εξελέγη υπό της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος θα αποκαταστήσει την αδικία και θα επαναφέρει εις τας θέσεις των άπαντας τους αδικηθέντας. Μέσα σε όλα τα άλλα, που λίγο η πολύ σας είναι γνωστά, θα πρέπει να δώσετε λύση και στα ανωτέρω. Ο δημιουργός των προβλημάτων πρώην  Ν. Ιωνίας κ. Κωνσταντίνος τα διαιώνισε έως της παραιτήσεώς του. Καλείσθε τώρα με την ανάληψη των ευθυνών της Ιεράς ολκάδος της Μητροπόλεως Νέας Ιωνίας και φιλαδελφείας να τα επιλύσετε ως δίκαιος και σοφός οιακοστρόφος.