Πέμπτη 4 Ιουνίου 2015

κ. Γαβριήλ ψεύδεσθε

Σεβασμιώτατε,
  Από τις 18 Ιουλίου του 2014 κατέχοντας την θέση του αρχιγραμματέως της Ιεράς Συνόδου, γνωρίζατε ότι το Συμβούλιο της Επικρατείας με την υπ` αριθ. 131/2014 απόφασίν του, είχε ακυρώσει την υπ` αριθ. 2/2009 απόφαση του Ανωτάτου Πειθαρχικού Συμβουλίου (ΑΥΣΕ), δηλαδή την ποινή της οριστικής απολύσεώς μου. Τελούσατε εν πλήρη γνώσει ότι, δεν υφίσταται εναντίον μου οποιαδήποτε ποινή.     
  Αρνηθήκατε να με συναντήσετε και παρανόμως φερόμενος χρησιμοποιήσατε κατά την ημέρα της ενθρονίσεώς σας και μέχρι της απολύσεώς μου άγνωστο πρόσωπο για οδηγό της μητροπόλεως Νέας Ιωνίας. Παραλλήλως πριν λίγες ημέρες που είχατε αναδειχθεί Επίσκοπος είχατε ορκιστεί το ‘’θα τηρώ το Σύνταγμα και τους Νόμους του Κράτους’’, χωρίς να το εφαρμόσετε. Δεν κάνατε μαζί μου καμία συνεννόηση και δεν με δεχθήκατε για εργασία. Ο όρκος αυτός της ενθρονίσεως ήταν κενός; Ποιόν εμπαίζατε; Τον Θεό η τους ανθρώπους;
  Όπως απεδείχθη εκ των υστέρων, είχατε προαποφασίσει την καταδίκη μου. Δηλαδή θα συνεχίζατε την ίδια τακτική του προκατόχου σας και διώκτου μου κ. Φαραντάτου εκπληρώνοντας εσείς την τελική φάση. Δεδομένου ότι ο κ. Φαραντάτος δεν το είχε κατορθώσει μέχρι της παραιτήσεώς του. Σας προκαλώ σε μια δημόσια αντιπαράθεση. Πιστεύετε Σεβασμιώτατε ότι με την πράξη της απολύσεώς μου πράξατε καλό στην Εκκλησία;         
  Ποια τα χριστιανικά σας αισθήματα; Δια της πειθαρχικής διαδικασίας ο κ. Φαραντάτος διαπίστωσε την ασέβειά μου προς την Εκκλησία, μετά από 15 ολόκληρα χρόνια που συνεργαζόταν μαζί μου. Εσείς ο αντικαταστάτης του και ως καλός ποιμήν, τι πράξατε για μένα σύμφωνα με την παραβολή του ασώτου υιού; Ήθιστε, η αλλαγή του προσώπου στη διοίκηση να είναι υπέρ του κατηγορουμένου. Γιατί τέτοια εμπάθεια και άσβεστο μίσος; Από ποια πρόσωπα παραδειγματίζεστε; Δεν γνωρίζετε ότι η Εκκλησία δεν κτυπά τα παιδιά της, ακόμη και αν κάνουν (η τους αποδίδουν ότι κάνουν), τα μεγαλύτερα σφάλματα;
Σεβασμιώτατε 
  Λέγατε ψέματα σε μένα τον ίδιο την 9/1/2015 στο γραφείο σας στη μητρόπολη ότι, δεν προλαβαίνατε να κάνετε κάτι διότι, ο πρώην μητροπολίτης Νέας Ιωνίας κ. Κωνσταντίνος είχε ζητήσει τη σύγκληση του Τριμελούς Πειθαρχικού Συμβουλίου. Έτσι μου είπατε, είχαμε την δυσάρεστη εξέλιξη της απολύσεώς μου. Δηλαδή κ. Γαβριήλ είχατε μεγάλη στεναχώρια που με απέλυσε από την εργασία μου ο μητροπολίτης Καρπενησίου κ. Νικόλαος; Προς στιγμή πήγα να σας πιστέψω. Μέχρι εκείνη τη στιγμή εγώ γιατί δεν εργαζόμουν; Γιατί δεν σας έλεγξε το Τριμελές Υπηρεσιακό όργανο που έχει και την αρμοδιότητα; Λέγατε ψέματα Σεβασμιώτατε δεδομένου ότι το Τριμελές Πειθαρχικό Συμβούλιο συνεδρίασε εναντίον μου στις 5/11/2014 δηλαδή ένα μήνα μετά την ενθρόνισή σας. Την δε απόφαση της οριστικής απολύσεως την κοινοποιήσατε σε μένα στις 23/12/2014 δηλαδή δυο μήνες και πλέον, μετά την ενθρόνισή σας.    
  Με την εκλογή σας σε μητροπολίτη δεν θα πεινάσετε ποτέ, δεν θα μείνετε ποτέ άνεργος. Εις το όνομα του Ιησού Χριστού θα ζήσετε άνετα και πλουσιοπάροχα. Συνάμα δε η μητέρα σας δεν θα γευθεί ποτέ το ποτήρι της πίκρας εάν θα μένατε άνεργος. Έχετε το θάρρος να λάβετε τη συμβουλή της ιδίας για την πράξιν της απολύσεώς μου; Μήπως ο κατήγορός σας βρίσκεται μέσα στο ίδιο σας το σπίτι;
  Άλλαι μεν βουλαί ανθρώπων, άλλα δε Θεός κελεύει. Τι θα γίνει Σεβασμιώτατε, αν αύριο ξεκινήσει μια διαδικασία ανακριτική εναντίον σας; Απολύσατε από την εργασία εμένα τον Γρηγόριο Σταμούλη που δεν ήμουν διαχειριστής χρημάτων, ούτε καν υψηλόβαθμος υπάλληλος. Αν πάει κάτι στραβά μαζί σας ως διαχειριστής χρημάτων και διαχειριστής της μεγάλης κινητής και ακίνητης περιουσίας της μητροπόλεως Νέας Ιωνίας, τι θα γίνει; Φανταστήκατε ποτέ μια τέτοια διαδικασία εναντίον σας; Η από κάπου αντλείτε αντίθετη σιγουριά; Δεν παραδειγματίζεστε από την περίπτωσή μου; Αυτό, που δεν μπόρεσε να το συλλάβει η φαντασία μου, ζω και βιώνω. Γεύομαι πλέον καθημερινώς το πικρό ποτήρι της διώξεως από υποτιθεμένους ανθρώπους του Θεού.                           
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ

 τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.