Παρασκευή 3 Ιουλίου 2015

Επιστολή προς τον Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμον

4 Ιουλίου 2015
Εις τον μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμον (Πρόεδρο του Τριμελούς Υπηρεσιακού Συμβουλίου), είχα αποστείλει την παρακάτω επιστολή μου, ζητώντας αποκατάσταση και δοθέντος του δικαιώματος την μετάταξή  μου σε μη εκκλησιαστική υπηρεσία.
Ο μητροπολίτης κ. Άνθιμος, δυστυχώς, άφησε να παρέλθει άπρακτος ο χρόνος της προεδρίας του, χωρίς να γνωρίζω τους λόγους, και αναλάβει την προεδρία του υπηρεσιακού Συμβουλίου ο μητροπολίτης Καρπενησίου κ. Νικόλαος, ο οποίος εξέδωσε την υπ` αριθμ. 8/11-12-2014 απόφαση, περί οριστικής απολύσεως από την εργασία μου.
Την ως άνω απόφαση (Καρπενησίου), μου κοινοποίησε ο νεοεκλεγείς μητροπολίτης Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας κ. Γαβριήλ. Μέχρι την κοινοποίηση της αποφάσεως, καμία ποινή δεν υφίστατο εναντίον μου, δεδομένου ότι, το Συμβούλιο της Επικρατείας είχε εξαφανίσει, με την υπ` αριθ. 131/2014 απόφαση, την ποινή της οριστικής απολύσεως από τα Πειθαρχικά της Εκκλησίας. Γιατί δεν με εδέχοντο στην εργασία μου;
 Μακαριώτατε
Για την παραβατική συμπεριφορά των οργάνων της διοικούσης Εκκλησίας ποιος θα λογοδοτήσει ενώπιον του λαού, ο οποίος είναι το στήριγμα της Εκκλησίας; Αν η Εκκλησία, καθώς λέγεται, και καλώς λέγεται, είναι συν τοις άλλοις και το στήριγμα του Έθνους, μπορείτε μακαριώτατε να ηγηθείτε του λαού ώστε να βγει νικητής από την σημερινή κατάσταση τόσο ο ίδιος, όσο και το Έθνος μας;________  
 ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ

 τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.    




ΑΡ. ΠΡΩΤ. 3645/21-7-2014                                     Ν. Ιωνία Αττικής, 21 Ιουλίου 2014
ΑΡ. ΣΥΣΤΗΜΕΝΟΥ: 223096095/21-7-2014        Προς
Τον Σεβασμιώτατον Μητροπολίτην Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμον
{Πρόεδρον Τριμελούς Υπηρεσιακού Συμβουλίου Υπαλλήλων Υπαγομένων εις τον Κώδικα Εκκλησιαστικών Υπαλλήλων}.
Σεβασμιώτατε,
Με την ιδιότητά σας ως προέδρου του Τριμελούς Υπηρεσιακού Συμβουλίου, Σας κάνω γνωστό το χρονίζων πρόβλημά μου (άνευ αποτελέσματος έως και σήμερον εκ μέρους της Εκκλησίας), από το έτος 1999.
Σύντομο ιστορικό. 
Ονομάζομαι Γρηγόριος Σταμούλης και είμαι ο νόμιμα διορισμένος οδηγός του μητροπολιτικού αυτοκινήτου της Ιεράς Μητροπόλεως Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας από το έτος 1984. Μονιμοποιήθηκα στη θέση αυτή προτάσσει του μακαριστού Μητροπολίτου Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας κυρού ΤΙΜΟΘΕΟΥ ΜΑΤΘΑΙΑΚΗ.
Το έτος 1994 εξελέγη μητροπολίτης, της ως άνω μητροπόλεως ο μέχρι τότε πρωτοσύγκελος κ. Κωνσταντίνος Φαραντάτος. Συνέχισα να προσφέρω τις υπηρεσίες μου, ως οδηγός του μητροπολιτικού αυτοκινήτου για τα επόμενα τρία έτη (1997) και τον μήνα Δεκέμβριο, του ιδίου έτους ο κ. Φαραντάτος με έπαυσε χωρίς καμία απόφαση αρμοδίου οργάνου από τη θέση του οδηγού και με ονόμασε από την ημερομηνία αυτή σε όλα τα έγγραφα προς πάσαν κατεύθυνση ‘’Κλητήρα’’. 
Επί της ουσίας 
Το έτος 1999 ο κ. Κωνσταντίνος Φαραντάτος διέταξε ΕΔΕ εναντίον μου τοποθετώντας ανακριτή τον πρωτοπρεσβύτερο Β...... Θ.............., ο οποίος εξέδωσε το ανακριτικό Πόρισμα. Καμία ποινή δεν μου επεβλήθη και παραδόξως ο κ. Κωνσταντίνος με παρέπεμψε στα Πειθαρχικά Συμβούλια της Ιεράς Συνόδου με το ερώτημα της οριστικής απολύσεως. Διετάχθησαν εις βάρος μου έξι (6) Πειθαρχικά Συμβούλια και τιμωρήθηκα από τα πέντε με την ποινή της οριστικής παύσεως.
Ο κ. Κωνσταντίνος δημοσίευσε δυο φορές την απόφαση περί οριστικής απολύσεως στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και μου στέρησε το ¼ εκ του μισθού μου από τον μήνα Απρίλιο του έτους 2001.
Προσέφυγα εις το Συμβούλιο της Επικρατείας το οποίο εξέδωσε την υπ` αριθ. 1557/2005 απόφαση, με την οποία δικαιώθηκα. Ο μητροπολίτης δεν ήθελε να εφαρμόσει την ως άνω απόφασιν και άρχισε εκ νέου η πειθαρχική μου δίωξις, με την επαναληπτική τιμωρία από τα Πειθαρχικά Συμβούλια της Εκκλησίας, της οριστικής παύσεως.
Ο νομικός Σύμβουλος της Ιεράς Συνόδου κ. Αναστάσιος Μαρίνος γνωμοδότησε υπέρ εμού (20/2006), τονίζοντας επί λέξει: Μέχρις ότου εκδοθεί ή νέα απόφαση του Τριμελούς Υπηρεσιακού Συμβουλίου και ή κατ` έφεσιν νέα άπόφασις του Α.Υ.Σ.Ε. (εάν ασκηθεί έφεσις ή μέχρις ότου λήξη ή προθεσμία εφέσεως) ο ως άνω υπάλληλος πρέπει να επιστρέψει εις την υπηρεσίαν του και να του καταβληθούν αναδρομικώς οι αποδοχές του. Ο μητροπολίτης κ. Φαραντάτος δεν συμμορφώθηκε σε κανένα σημείο με την ως άνω γνωμοδότηση και συνέχισε να μη με δέχεται στην εργασία μου.
Προσέφυγα δια δευτέραν φοράν εις το Συμβούλιο της Επικρατείας το οποίο εξέδωσε την υπ` αριθ. 131/2014 απόφασιν βάσει τις οποίας εδικαιώθηκα εκ νέου, επιβάλλοντας ισομερώς τη δικαστική δαπάνη στην μητρόπολη Ν. Ιωνίας και στην Εκκλησία της Ελλάδος.
Σας γνωρίζω επίσης ότι: α) ο μητροπολίτης Νέας Ιωνίας πραγματοποίησε χωρίς να το γνωρίζω εγώ, έξι (6) μητροπολιτικά Συμβούλια και αποφάσισαν να ζητήσουν από τον τότε αρχιεπίσκοπο Αθηνών κυρό Χριστόδουλο και το Υπηρεσιακό Συμβούλιο, την μετάταξή μου σε άλλη υπηρεσία κα., β) ο τότε αρχιγραμματεύς της Ιεράς Συνόδου και νυν Μητροπολίτης Καισαριανής κ. Δανιήλ ζήτησε εγγράφως, από το Τριμελές Υπηρεσιακό Συμβούλιο την γνώμη του Συμβουλίου για την μετάταξή μου σε άλλη υπηρεσία. Διερωτώμαι, γιατί δεν ζητούσαν (μητροπολίτης, μητροπολιτικά συμβούλια, αρχιγραμματεύς, αρχιεπίσκοπος, Τριμελή και Ανώτατα Υπηρεσιακά Συμβούλια), από εμένα τον ίδιο η τον δικηγόρο μου την μετάταξή μου σε άλλη υπηρεσία; Θα είχε τελειώσει από το έτος 1999 η υπόθεση και δεν θα με ταλαιπωρούσαν στα εκκλησιαστικά και πολιτικά Δικαστήρια ξοδεύοντας τεράστια χρηματικά ποσά.
Κάποιοι άνθρωποι εμπαθείς, κακοί, αντίχριστοι, μέσα στην Εκκλησία ήθελαν την πλήρη εξόντωσή μου, τον αφανισμό μου, την οικονομική μου εξαθλίωση (κάποιοι άλλοι τους το επέτρεψαν), και δεν ζήτησαν από εμένα τον ίδιο την μετάταξή μου. Το έγγραφο του κ. Δανιήλ ήταν ανενεργό στον δικαστικό μου φάκελο. Το σκοπό είχε; 
Που βρίσκεται σήμερα η υπόθεσίς μου.
Πριν πολλά χρόνια, είχα συζητήσει με την τότε δικηγόρο μου κ. Φ....., την συνταξιοδότησή μου, η την μετάταξή μου εις άλλην μη εκκλησιαστικήν υπηρεσίαν εφ` όσον το ΣτΕ θα με εδικαίωνε. Με την δευτέραν απόφασιν 131/2014 του ΣτΕ, πάλη δικαιώθηκα και η δικηγόρος κ. Φ...... έκανε γνωστή την πρόθεσή μου αυτή (συνταξιοδότηση, η μετάταξη), στον δικηγόρο της μητροπόλεως κ. Μ............ Και εγώ ο ίδιος γνωστοποίησα στον αρχιερατικό επίτροπο της μητροπόλεως π. Γεώργιο Σουλιώτη, την επιθυμία της συνταξιοδότησής μου η της μετατάξεώς μου και ότι ανέθεσα την υπόθεσίν μου σε εργατολόγο. 
Ζητούσα επίμονα κατά τακτά χρονικά  διαστήματα από την κ. Φ...... να με ενημερώνει που βρίσκεται η υπόθεσής μου και γιατί έως και σήμερα πέντε μήνες, καθυστερεί η αποκατάστασής μου.
Αποφάσισα να ζητήσω τον δικαστικό μου φάκελό από την κ. Φ...... και να αναθέσω την υπόθεση στην Δικηγόρο Αθηνών κα. Σ........ Β........ (οδός Πανεπιστημίου ... Αθήνα τηλ. 210-32......), προκειμένου να ξεκινήσει η αποκατάστασής μου και η μετάταξής μου σε άλλη, μη εκκλησιαστική υπηρεσία. Η κα. Σ........ μίλησε τηλεφωνικά με τον δικηγόρο της μητροπόλεως κ. Μ........... και αφού έκανε γνωστό ότι χειρίζεται την υπόθεσή μου ζήτησε τα κάτωθι: α) την επαναπρόσληψή μου, β) την διακοπή της περικοπής του ¼ εκ του μισθού μου, γ) την επιστροφή των παρακρατηθέντων μισθών μου από το έτος 2001, και δ) τον επαναδιορισμό μου στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, δεδομένου ότι, εάν δεν γίνουν τα ανωτέρω, δεν μπορεί να ξεκινήσει η μετάταξής μου αφού εκκρεμεί εις βάρος μου πειθαρχική δίωξη. Κάποιοι, δεν θέλουν έως και σήμερα, να υλοποιήσουν αυτή την πρόταση, την οποία από το έτος 1999 ζητούσαν υποκριτικά μεταξύ των. 
Σεβασμιώτατε, 
Θέτω τον εαυτόν Σας προ των ευθυνών. Είστε ο πλέον αρμόδιος, ως πρόεδρος του Υπηρεσιακού Συμβουλίου να διατάξετε:
ü Την επαναπρόσληψίν μου εις την θέσιν του οδηγού
ü Την κανονικήν απόδοσιν του μισθού μου
ü Την επιστροφήν προς εμέ των παρακρατηθέντων μισθών του ¼ από τον μήνα Απρίλιο του έτους 2001
ü Την επαναπρόσληψή μου στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως
Τέλος με την δική σας εντολή αφού τακτοποιηθούν τα ανωτέρω να ξεκινήσει η διαδικασία της μετατάξεώς μου σε άλλη μη Εκκλησιαστική υπηρεσία. Όπως προανέφερα, είχα δρομολογήσει την συνταξιοδότησή μου, αλλά δεν δικαιούμαι προς το παρόν σύνταξη προ του έτους 2019.
Δώστε λύσιν εις τον άδικον διωγμόν μου. Πατάξατε, ως έχετε υποχρέωση, τους παρανομούντας ανθρώπους στο χώρο της Εκκλησίας, οι οποίοι στερώντας μου τα δεδουλευμένα και τον κανονικό μισθό προσπαθούν να με εξοντώσουν σύροντάς με (χωρίς χρήματα), επί 15 έτη, σε πάσης φύσεως δικαστήρια.