Τρίτη 7 Ιουλίου 2015

Επιστολή στον Μητροπολίτη Σταγών και Μετεώρων

7/7/2015
Με την παρέλευση σαράντα τριών ημερών, από την ημέρα (7-1-2015), που έπρεπε να κατατεθεί από την πλευρά μου η Έφεση στο Ανώτατο Υπηρεσιακό Συμβούλιο υπαλλήλων Ιεράς Αρχιεπισκοπής και Ιερών Μητροπόλεων, βρισκόμενος εν πλήρη συγχύσει και απόγνωση κατέθεσα το παρακάτω έγγραφο στον πλέον αρμόδιο, ελπίζοντας σε μια φιλανθρωποτέρα λύση του προβλήματός μου.     
Η επιείκεια την οποία ζητούσα με τη παρακάτω επιστολή μου ήτο θέμα οικονομίας. Το ίδιο το έργο της Εκκλησίας είναι θέμα οικονομίας, το οποίο δεν είναι άγνωστο στην Ιερά Σύνοδο. Μια οικονομία προς εμένα που είχα τη βεβαιότητα ότι αδίκως καταδικάστηκα από τα Πειθαρχικά Συμβούλια της Εκκλησίας. Χάριν αυτής της Εκκλησιαστικής οικονομίας και της δικαιοσύνης οι άγγελοι και οι άνθρωποι πανηγυρίζουν. Δυστυχώς ο πρόεδρος του Ανωτάτου Πειθαρχικού Συμβουλίου μητροπολίτης Σταγών και Μετεώρων κ. Σεραφείμ, δεν συνεκάλεσε το Ανώτατο Πειθαρχικό Συμβούλιο και δεν εξέδωσε απόφαση. Ανέλαβε το έργο του προέδρου, ο ίδιος ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών κ. Ιερώνυμος Β’.    
Το παράδοξο είναι ότι, ο Αρχιεπίσκοπος κ. Ιερώνυμος Β’ στην υπόθεσή μου δεν διαπίστωσε από πλευράς της εκκλησιαστικής διοικήσεως καμία παρανομία εις βάρος μου, όλα αυτά τα 17 χρόνια του διωγμού μου; Ποιος δίδει το δικαίωμα στους Επισκόπους να εφαρμόζουν κατά το δοκούν τις δικαστικές αποφάσεις;______
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
 τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.         




ΑΡ. ΠΡΩΤ. ΣΥΝΟΔΟΥ: 1065/6-3-2015                     Ν. Ιωνία Αττικής τη, 5/3/2015
ΑΡ. ΣΥΣΤ. 032976755/9-3-2015                      Προς
Τον Πρόεδρο του Ανωτάτου Υπηρεσιακού Συμβουλίου Υπαλλήλων Ι. Αρχιεπισκοπής Αθηνών και Ιερών Μητροπόλεων Σεβ. Μητροπολίτη Σταγών και Μετεώρων κ. Σεραφείμ.
ΘΕΜΑ: Εν συνεχεία της από 5/3/2015 εφέσεώς μου στο ΑΥΣΕ

Σεβασμιώτατε
            Αποστέλλω την παρούσα επιστολή μου προσωπικά σε Σας ελπίζοντας στις ανθρώπινες και χριστιανικές σας ευαισθησίες. Μη συνεχίσετε και εσείς να δίδεται χαρά εις τον εχθρό της Εκκλησίας και του Ιερού Ευαγγελίου.
Σύντομο ιστορικό 
            Στις 5/11/2014 κλήθηκα από το Τριμελές Υπηρεσιακό Συμβούλιο υπαλλήλων προκειμένου να απολογηθώ ενώπιών του, για πολλοστή φορά. Πρόεδρος του Συμβουλίου ήτο ο Μητροπολίτης Καρπενησίου κ. Νικόλαος, ο οποίος για δεύτερη φορά με καταδίκασε στην ποινή της οριστικής παύσεως. Ο κ. Νικόλαος κατά τη διαδικασία, ανέπτυξε διάλογο με τον δικηγόρο μου και είπε χαρακτηριστικά: πολύ τράβηξε αυτή η υπόθεση με τον Γρηγόρη (εμένα τον Σταμούλη), και εγώ πιστεύω ότι πρέπει να σταματήσει εδώ. Συνεχίζοντας ανέφερε στον κ. Κ............ προσωπικό του θέμα λέγοντας επί λέξει: «για να μην αισθάνεται ο Γρηγόρης (εγώ ο Σταμούλης), ότι μόνον αυτός αδικείται θα σας πω προσωπική υπόθεση για να δει ο Γρηγόρης ότι δεν αδικείται μόνον αυτός...»
            Η απόφαση περί οριστικής παύσεως του Τριμελούς Υπηρεσιακού Συμβουλίου κοινοποιήθηκε σε μένα από τον Μητροπολίτη Ν. Ιωνίας κ. Γαβριήλ, στις 23/12/2014, παραμονές Χριστουγέννων. Ο κ. Κ............. έπρεπε εντός δέκα πέντε ημερών να ασκήσει έφεση εις το ΑΥΣΕ.
            Δυστυχώς η έφεση για αγνώστους σε μένα λόγους δεν έχει ασκηθεί από τον κ. Κ............. Αυτό αποδείχτηκε στις 19/2/2015, όταν πήγα στο δικηγορικό του γραφείο για να πάρω τον δικαστικό μου φάκελο.
            Αιτία για την αποκάλυψη αυτή έγινε το γεγονός ότι στις 19/2/2015 εκδικαζόταν στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών η εξ αναβολή αγωγή του κ. Φαραντάτου εναντίον του κ. Μιχαήλ Λαμπριανίδη, της συζύγου του κ. Παναγιώτας Λαμπριανίδου, εμού του Γρηγορίου Σταμούλη και του αποθανόντος Ιερέως Κανέλλου Δημητρακοπούλου, ζητώντας από τον καθένα μας το ποσό των 125.000€. Εις το δικαστήριο αυτό δεν εμφανίστηκε ο κ. Κ............. να με υπερασπίσει παρά μόνον εγώ, ο οποίος δεν είχα το δικαίωμα να μιλήσω. Δικάστηκα ερήμην και αναμένω την απόφαση. Αυτή ήτο εγκληματική πράξη του κ. Κ............. εναντίον μου. Την ίδια ημέρα ζήτησα τον δικαστικό μου φάκελο και ανέθεσα την υπόθεση στην δικηγόρο Αθηνών κ. Ε....... Φ...........
            Όπως θα διαπιστώστε και εσείς από τον πειθαρχικό μου φάκελο οι τότε δικηγόροι μου κατέθεσαν την έφεση στο ΑΥΣΕ πριν ακόμη εκπνεύσει η προθεσμία των δέκα πέντε ημερών, ήτοι:
            1. Τριμελές Υπηρεσιακό Συμβούλιο. Πρόεδρος ο πρώην Μητροπολίτης Ζ....... κ. Χ.......... Απόφαση υπ` αριθμ. 2/5-6-2000. Κοινοποιήθηκε η απόφαση σε μένα στις 19/9/2000. Ο δικηγόρος κ. Π........... κατέθεσε την έφεση στις 4/10/2000. Δηλαδή σε 11 εργάσιμες ημέρες.
            2. Τριμελές Υπηρεσιακό Συμβούλιο. Πρόεδρος ο Μητροπολίτης Κ........... κ. Σ......... Απόφαση υπ` αριθμ. 2/26-2-2015. Κοινοποιήθηκε η απόφαση σε μένα στις 27/3/2007. Η δικηγόρος κα. Α...... Φ...... κατέθεσε την έφεση στις 11/4/2007. Δηλαδή σε 11 εργάσιμες ημέρες.
            3. Τριμελές Υπηρεσιακό Συμβούλιο. Πρόεδρος ο Μητροπολίτης Κ........... κ. Ν....... Απόφαση υπ` αριθμ. 3/25-6-2008. Κοινοποιήθηκε η απόφαση σε μένα στις 22/9/2008. Η δικηγόρος κα. Α..... Φ...... κατέθεσε την έφεση στις 3/10/2008. Δηλαδή σε 10 εργάσιμες ημέρες.                       
            4. Τριμελές Υπηρεσιακό Συμβούλιο. Πρόεδρος ο Μητροπολίτης Κ........... κ. Ν....... Απόφαση υπ` αριθμ. 3/5-11-2014. Ο κ. Κ............. δεν κατέθεσε έφεση στο ΑΥΣΕ.
Σεβασμιώτατε
            Ο κ. Φαραντάτος δρομολόγησε την πειθαρχική μου δίωξη τοποθετώντας πολυάριθμα έγγραφα στον φάκελό μου τα οποία στάζουν μίσος άσβεστον και χολή εναντίον μου, τα οποία δεν τον τιμούν. Δεν είναι δυνατόν να έχω διορισθεί εκκλησιαστικός υπάλληλος από τον μακαριστό Μητροπολίτη Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας ΤΙΜΟΘΕΟ ΜΑΤΘΑΙΑΚΗ και να είμαι ασεβής προς την Εκκλησία και τους λειτουργούς αυτής. Εξάλλου η διαπίστωση του αντιχριστιανικού μου χαρακτήρα διαπιστώθηκε μετά από 15 ολόκληρα χρόνια; Ως Πρωτοσύγκελος ο κ. Φαραντάτος δεν είχε διαπιστώσει τον κακό μου χαρακτήρα; Πως με ανέχθηκε ο κ. Φαραντάτος τρία χρόνια οδηγό του και ως ομοτράπεζον στην οικία του; Από τις καταθέσεις των μαρτύρων κατηγορίας μου, του μακαριστού αρχιερατικού Επιτρόπου π. Γ........ Μ.......... και του πρώην λογιστού της μητροπόλεως κ. Κ....... Κ...... οι οποίοι ήσαν και οι μόνοι που γνώριζαν τον χαρακτήρα μου, δεν αποδεικνύεται ότι εγώ ήμουν ασεβής προς την εκκλησία και τους λειτουργούς αυτής.       
            Δεν έπαψα ούτε στιγμή (όπως θα διαπιστώσετε από τον πειθαρχικό μου φάκελο), να ζητώ την αποκατάστασή μου και δοθέντος αυτού του δικαιώματος να μεταταγώ σε άλλη μη εκκλησιαστική υπηρεσία. Το αίτημα αυτό ζητήθηκε από τον κ. Φαραντάτο δια μέσω του Μητροπολιτικού Συμβουλίου (χωρίς να γνωρίζω τη σύγκληση του Συμβουλίου), από τον μακαριστό Αρχιεπίσκοπο Αθηνών κυρό Χριστόδουλο. Επίσης ο τότε αρχιγραμματεύς της Ιεράς Συνόδου και νυν Μητροπολίτης Καισαριανής κ. Δανιήλ, δια εγγράφου του προς το Τριμελές Υπηρεσιακό Συμβούλιο το έτος 1999 ζήτησε τη γνώμη του Συμβουλίου δια την μετάταξή μου σε άλλη υπηρεσία εκκλησιαστική η κρατική. Περιέργως από κανέναν δεν είχα τέτοια πρόταση. Τι σκοπό είχαν ανενεργά τα έγγραφα αυτά στον πειθαρχικό μου φάκελο; Ο νυν Μητροπολίτης Νέας Ιωνίας κ. Γαβριήλ στο γραφείο του μου ζήτησε να καταθέσω έγγραφο προς εκείνον με το οποίο να ζητώ την μετάταξή μου σε άλλη μη εκκλησιαστική υπηρεσία με την ίδια προοπτική. Το έγγραφο αυτό το κατέθεσα στη Μητρόπολη και έχει αριθμό πρωτοκόλλου 20/12-1-2015. Θα είναι τραγικό μετά από τέτοιον δικαστικό αγώνα να απολυθώ κατ` αυτόν τον τρόπο. Το έτος 2019 δικαιούμαι σύνταξη από το Ελληνικό Δημόσιο.
            Σεβασμιώτατε εάν νομίζεται ότι αυτή σας η ‘’παρανομία’’ δεν θα είναι αιτία να χάσετε την Βασιλεία των ουρανών με κάποιον τρόπο να κάνετε δεκτή την εκπρόθεσμη έφεσή μου και να εκδώσετε απόφαση. Μη δειλιάσετε να αποφασίσετε δια την υπόθεσίν μου είτε θετικά είτε αρνητικά και μην δεχθείτε την αναπλήρωσιν από άλλο πρόσωπο.  

                                                                        Μετά βαθυτάτου Σεβασμού