Τρίτη 1 Αυγούστου 2017

Απόφαση συμφερόντων


Ο γραμματέας της μητροπόλεως π. Δημήτριος Παπαγρηγορίου με πληροφόρησε ότι τον ενημέρωσαν δια τηλεφώνου από τη Σύνοδο ότι δικαστικός επιμελητής θα μου κοινοποιήσει σήμερα την κλήση για τη συνεδρίαση του Τριμελούς Υπηρεσιακού Συμβουλίου για την υπόθεσή μου. Πράγματι στις 2/6/2000 και ώρα 13:30 μμ., προσήλθε στη μητρόπολη δικαστικός επιμελητής και μου παρέδωσε εκτός του κτιρίου (το ωράριο λειτουργίας των γραφείων ήτο 9,00 – 13,00), την κατωτέρω δημοσιευόμενη κλήση με αριθ. πρωτ. 72/1-6-2000 δια τη συνεδρίαση του Τριμελούς Υπηρεσιακού Συμβουλίου εις τα γραφεία της Ιεράς Συνόδου.
Η κλήση προς απολογίαν δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι έταζε εύλογη προθεσμία, αφού μου κοινοποιήθηκε Παρασκευή μεσημέρι και με καλούσε να παραστώ στο Συμβούλιο στις 8:30 πμ. της προσεχούς Δευτέρας. Είναι φανερό ότι ήταν πρακτικώς αδύνατον να μπορέσω να προετοιμάσω την απολογία μου, από τη στιγμή που όχι μόνον δεν γνώριζα τα αποδιδόμενα εις εμέ αδικήματα, αλλά επιπλέον οι δυο ημέρες που μεσολαβούσαν ήταν σαββατοκύριακο με αποτέλεσμα να είναι αδύνατον να λάβω γνώση της δικογραφίας, αλλά και να συμβουλευθώ δικηγόρο σχετικά με το τι έπρεπε να πράξω. Δια τον λόγο αυτόν κατέθεσα τη Δευτέρα στη Σύνοδο το κατωτέρω δημοσιευόμενο έγγραφο με αριθ. πρωτ. 2696/5-6-2000 δια την αναβολή της συζητήσεως.

Τα μέλη του Υπηρεσιακού Συμβουλίου θεώρησαν την παρουσία μου περιττή κατά τη συνεδρίαση και προχώρησαν στη συζήτηση και στην έκδοση της αποφάσεως η οποία αναφέρεται στο κατωτέρω δημοσιευόμενο Πρακτικό υπ` αριθμ. 2/1-6-2000 δια την οριστική μου απόλυση. Είχα την ψευδαίσθηση ότι ο μητροπολίτης και πρόεδρος του Υπηρεσιακού Συμβουλίου θα κατανοούσε το μίσος που έτρεφε ο μητροπολίτης Κων/νος Φαραντάτος δια την πλήρη εξόντωσή μου και θα έβαζε τέλος εις τον διωγμό μου μη ικανοποιώντας στο έπακρο την επιθυμία του συναδέλφου του μητροπολίτη Κων/νου δια την πλήρη καταστροφή μου. Σκοπός του Τριμελούς Υπηρεσιακού Συμβουλίου όπως αποδεικνύεται εκ των πραγμάτων δεν ήτο η μετάταξή μου σε μη εκκλησιαστική υπηρεσία όπως αρχικά ο κ. Φαραντάτος ήθελε και εγώ ζητούσα, αλλά η επιθυμία μου δεν πραγματοποιήθηκε με αποτέλεσμα να με εξοντώσουν, γι` αυτό και δεν έλαβαν την θεμιτή απόφαση επί του θέματός μου.              
Δια του παρόντος εγγράφου μου εκφράζω με πόνο ψυχής την αγανάκτηση και τη λύπη μου δια τον μητροπολίτη πρόεδρο του Υπηρεσιακού Συμβουλίου και δημοσιεύω την επιστολή που είχα στείλει προς αυτόν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δια το κακό το οποίο έπραξε εις βάρος μου.                   

ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.





κ. Χρυσόστομε Συνετέ,

κάποτε στο σπίτι του μακαριστού ΤΙΜΟΘΕΟΥ ΜΑΤΘΑΙΑΚΗ όταν σου προσέφερα τον καφέ, μου έλεγες χαρακτηριστικά, ‘’για να σ` έχει ο ΤΙΜΟΘΕΟΣ μέσα στο σπίτι του είσαι καλός όσο καλός είναι και ο ΤΙΜΟΘΕΟΣ’’.
Πέρασαν τα χρόνια και συ ο ίδιος στις 2/6/2000 ημέρα Παρασκευή μου έστειλες κλήση με αριθμό πρωτοκόλλου 72/1-6-2000 για απολογία, και την Δευτέρα 5/6/2000 με δίκαζες. Σκόπιμη η ενέργειά σου. Πως είναι δυνατόν; Ενώ μεσολαβούσε Σαββατοκύριακο να ετοιμάσω την απολογία μου;
Στο πολυσέλιδο πόρισμά σου περί οριστικής απολύσεως από την εργασία μου στην σελίδα 18 παρ. 1. γράφεις: Εκ των αναλυτικώς αναφερθέντων ανωτέρω ενόρκων καταθέσεων κατηγορίας-δια τας καταθέσεις υπερασπίσεως των δύο κληρικών, αι οποίαι έρχονται εις πλήρη αντίθεσιν προς τας καταθέσεις κατηγορίας και μάλιστα αμφισβητούνται τα λεχθέντα υπό των μαρτύρων κατηγορίας, υπάρχουν σαφείς απορίαι-συνάγεται ότι:. Γιατί αυτός ο διαχωρισμός στους μάρτυρες; Μην ξεχνάς ότι και συ κάποτε ήσουν κατηγορούμενος για κάποιους λόγους, είχες την ίδια αντιμετώπιση; Δεν κάλεσες μάρτυρες υπερασπίσεως; Η κλήση σου είχε προθεσμία ένα Σαββατοκύριακο;

Αφού με γνώριζες προσωπικά, στο περιβάλλον του κυρού ΤΙΜΟΘΕΟΥ,  γιατί δέχθηκες τις εις βάρος μου συκοφαντικές δυσφημίσεις; Επειδή ο κ. Φαραντάτος επιστράτευσε 17 μάρτυρες κατηγορίας στην πλειοψηφία τους κληρικούς χωρίς άποψη και προσωπικότητα να με κατηγορήσουν ότι τους έλεγα πουτάνες πούστιδες, να βγάλουν τα ράσα και να πάμε να πιδιχτούμε κ. α, πως έγιναν  πιστευτά τα λόγια τους από εσένα για να κατηγορηθώ;
Μην ξεχνάς το περιστατικό στην Λάρισα στις 15/5/1997 στην εορτή του Αγίου Αχιλλείου παρουσία όλων των Αρχών είπες εσύ ότι ένας δημοσιογράφος σε εκβιάζει όπως και τον κ. Φαραντάτο, (που ήτο εκεί), Γιατί δεν τον εκάλεσες ως μάρτυρα υπερασπίσεώς σου στο δικαστήριο για να βεβαιώσει και αυτός ότι εκβιαζόταν από τον ίδιο δημοσιογράφο;

Επίσης σου υπενθυμίζω ένα γεγονός στο Ψυχικό και στο σπίτι του Αρχιεπισκόπου κυρού Σεραφείμ με τον οποίο είχες στενές σχέσεις. O ίδιος ο Αρχιεπίσκοπος κυρός Σεραφείμ είπε παρουσία σου ότι, δεν πρόκειται να κάνει Μητροπολίτη τον κ. Φαραντάτο, γνωρίζεις πολύ καλά,  όπως και εγώ, τους λόγους για τους οποίους ο κυρός Σεραφείμ δεν ήθελε την επισκοποίηση του κ. Φαραντάτου.
Δικαιολογείσαι από την ιδιότητά σου και την διδασκαλία του Χριστού να επιβάλλεις τέτοια ποινή, θα ήθελες να τεθείς εκτός Ιεραρχίας; Η να λάβεις την εσχάτη των ποινών όταν ήσουν κατηγορούμενος;

Διαθέτεις χρήμα, δύναμη, διασυνδέσεις. Η συνείδησή σου δεν σε ελέγχει για την άδικη εις βάρος μου ποινή με αποτέλεσμα έως σήμερα να ταλαιπωρούμαι στα δικαστήρια;
Τον ΤΙΜΟΘΕΟ ΜΑΤΘΑΙΑΚΗ τον αποκαλούσαν οι Συνοδικοί, ο άρχοντας της Ιεραρχίας. Είναι δυνατόν ο άνθρωπος αυτός να είχε άμεσο συνεργάτη ένα βρώμικο άνθρωπο όπως με παρουσιάζουν οι όμοιοι του κ. Φαραντάτου; Πως επίστευσες τον κ. Φαραντάτο; Σου υπενθυμίζω ότι με αυτόν συνεργάστηκα άψογα τέσσερα χρόνια. Πως έκανε στροφή 180° εις βάρος μου;  Μην ξεχνάς ότι την περίοδο των καλών ημερών και σχέσεών μου με τον κ. Φαραντάτο ήλθαμε δύο φορές στη Ζάκυνθο (ενθρόνιση 25/6/1994 και εορτή 13/11/1994).

Στο έγγραφό του με αριθμό πρωτοκόλλου 2449/1999   προς την Ιερά Σύνοδο και τον Αρχιεπίσκοπο στη σελίδα 2 αναφέρει ο κ. Φαραντάτος τα εξής: Ούτος μη αρκούμενος εις όσα εν τοις Γραφείοις διέδιδε εκυκλοφόρησε και λίβελλον αισχροτάτου περιεχομένου καθ` ημών και πολλών Κληρικών. Βεβαίως ο λίβελλος είναι άνευ υπογραφής, αυτά, όμως τα οποία διαλαμβάνει ούτος τα εξετόξευε ο περί ου εντός των Γραφείων ημών και ηπείλει :  «θα δήτε τι πάθετε, θα τρέχετε και δεν θα φθάνετε».  Ότι ούτος είναι ο λιβελλογράφος μαρτυρεί πρόσωπόν τι, το οποίον έχει εις χείρας του μαγνητοταινίαν της μετ` αυτού συνομιλίας καθώς και μαρτυρίαν προσώπου εργαζομένου παρ` αυτώ.
Επίσης σε άλλο έγγραφό του με αριθμό πρωτοκόλλου 301/2-7-1998  προς του Υπουργείο Εσωτερικών Διεύθυνση Κρατικών Αυτοκινήτων στη σελίδα 2 αναφέρει ότι: Σημειωτέον δε ότι δεις στάθμευσε το αυτοκίνητο επί της οδού Αχαρνών και μου πέταξε τα κλειδιά του αυτοκινήτου λέγων να εύρω άλλο πρόσωπο να κάνη τον οδηγό. Πως δεν ασχολήθηκες καθόλου με αυτά τα έγγραφά του; Γνωρίζεις τι ακριβώς συνέβη; Μελέτησες τη δικογραφία για να βεβαιωθείς για τα πεπραγμένα του; Πιστεύω ότι γνωρίζεις, δεν θέλησες να λάμψη η αλήθεια.

Οι δύο ανωτέρω αναφορές του κ. Φαραντάτου φανερώνουν την αδυναμία του και την ανικανότητά του να αντιμετωπίσει με ρεαλισμό τα γεγονότα, την αλήθεια και τις μαρτυρίες. Γι` αυτό χρησιμοποιεί φανταστικούς μάρτυρες. Μέχρι σήμερα του ζητώ με εισαγγελικές παραγγελίες να μου δώσει τα στοιχεία των μαρτύρων και τις κασέτες και δεν έχω ουδεμία απάντηση. Βγάλε τα συμπεράσματά σου.   
Σε συγχαίρω για την άποψή σου, σε ότι αφορά το όριο ηλικίας για την συνταξιοδότηση των Μητροπολιτών, έχεις απολύτως δίκαιο, είναι δυνατόν ένας κακούργος και υπέργηρος Μητροπολίτης (μη ακούων και μη βλέπων και υποβασταζόμενος), να ταλαιπωρεί όσο ζει κληρικούς και λαϊκούς και να σκανδαλίζει με τα έργα του τους πιστούς; Ήτο  ατύχημα για τη Μητρόπολη Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας το γεγονός ότι δεν εξελέγη Μητροπολίτης ο Σεβασμιώτατος Πέτρος Δακτυλίδης που κατά κοινή ομολογία είναι επίσκοπος εις τύπον και τόπον Χριστού και δεν θα ταλαιπωρούσε με ανακρίσεις και δικαστήρια κληρικούς και λαϊκούς και θα οδηγούσε την Μητρόπολη σύμφωνα με το πνεύμα του Ευαγγελίου και των Ιερών Κανόνων.                   

                                                     Ο αδίκως απολυθείς                                      
                Γρηγόριος Σταμούλης
                     Οδηγός Μητροπολιτικού αυτοκινήτου
                         Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας & Φιλ/φείας

Ο μητροπολίτης δεν απάντησε στην ανωτέρω επιστολή.