Τετάρτη 9 Αυγούστου 2017

Συμβούλιο εκδικήσεως


Η υπόθεσίς μου μετά την κατάθεση της εφέσεώς μου στο ΑΥΣΕ από τον δικηγόρο μου βαίνει αισίως σύμφωνα με τον νόμο και το Ιερόν Ευαγγέλιον, με την διαφορά κατά την άποψη ενός μητροπολίτου ο οποίος τονίζει ότι ο νόμος ησθένησεν αργεί το Ευαγγέλιον. Αποφασίζουμε, δηλαδή, χωρίς να ρωτάμε ούτε τον νόμο ούτε το Ευαγγέλιο. Και με τη θεωρεία του εγωμορφισμού με απέλυσαν από την εργασία μου.  
Τα μέλη του ΑΥΣΕ συνεδρίασαν χωρίς την παρουσία μου και αποφάσισαν δια το μέλλον μου έχοντας ως ευαγγέλιο τα έγγραφα του κ. Φαραντάτου και των επιλεγμένων μαρτύρων κατηγορίας μου προχώρησαν εις την έκδοση της αποφάσεως χωρίς να με καλέσουν σε απολογία. Ο  δε εισηγητής Β.Σ1., εσκεμμένα αγνοώντας τους νόμους χωρίς κλήση σε απολογία πρότεινε να απορριφθεί στο σύνολό της η έφεσίς μου. Δια του τρόπου αυτού εφανέρωσε εις τους διώκτες μου ότι τους προσφέρει τις θετικές του νομικές υπηρεσίες.  
Χαράς ευαγγέλια δια τον κ. Φαραντάτο και τους ομοίους του. Στον Ιερό Ναό Αγίας Τριάδος Ηρακλείου Αττικής διεδίδετο η είδηση μετά χαράς και ψυχικής αγαλλιάσεως παρουσία κληρικών και λαϊκών από τον μάρτυρα  κατηγορίας ιερέα Κ.Μ. πρώην κατήγορο του κ. Φαραντάτου και μετά την εκλογή του σε μητροπολίτη αυλικό του, ότι το ΑΥΣΕ συνεδρίασε δια την υπόθεσή μου και με απέλυσε οριστικώς. Επίσης ο έτερος και μη εξαιρετέος μάρτυρας κατηγορίας αρχ. Χ.Π. τον οποίο ο μητροπολίτης Κων/νος τίμησε ιδιαιτέρως κάνοντάς τον για ένα χρόνο οδηγόν του με απόφαση του Υπουργείου Εσωτερικών. Ο εν λόγω αρχ. διέδιδε εις το νεκροταφείο του Κόκκινου Μήλου την είδηση της απολύσεώς μου. Τα της ειδήσεως αυτής τα διέδιδε όταν κατά σύμπτωση ήτο εφημέριος στο κοιμητήριο του Κόκκινου Μήλου από το οποίο ελάμβανε οικονομικές αποδοχές της εφημερίας του. Κληρικοί που άκουσαν τους Κ.Μ. και Χ.Π. να διαδίδουν την είδηση αυτή με ενημέρωσαν δια τηλεφώνου και με ρώτησαν αν αληθεύει αυτή η είδηση. Εγώ εξεπλάγην εις το άκουσμα αυτό και τους πληροφόρησα ότι είναι ψέματα και ότι δεν έχει συνεδρίαση το ΑΥΣΕ, διότι εάν συνέβαινε κάτι τέτοιο θα το εγνώριζα.

Εν αγνοία μου τους πληροφόρησα ψευδώς. Δυστυχώς το ΑΥΣΕ είχε συνεδριάσει και η ανωτέρω είδηση ήτο αληθείς πέρα ως πέρα, προς πλήρη ικανοποίηση του κ. Φαραντάτου και των συνεργατών του. Το εκκλησιαστικό δικαστήριο χρησιμοποιώντας τη δύναμή του εις βάρος μου δια την υπ` αριθ. 1/8-3-2001 πράξη του (έγγραφο 1ο), έσκυψε τον αυχένα στους διώκτες μου οι οποίοι από εδώ και πέρα ενήργησαν αστραπιαία δια τα περεταίρω.
Ο μητροπολίτης πρώην Νέας Ιωνίας Κων/νος Φαραντάτος μεθυσμένος από το κρασί του μίσους, συνέταξε την υπ` αριθ. 235/19-3-2001 πράξη (έγγραφο 2ο) και δια του υπ` αριθ. πρωτ. 236/19-3-2001 εγγράφου του (έγγραφο 3ο) την κοινοποίησε στο Εθνικό Τυπογραφείο δια την δημοσίευση της απολύσεώς μου. Το Εθνικό Τυπογραφείο δημοσίευσε εις το ΦΕΚ 60/21-3-2001 (έγγραφο 4ο) την πράξη της απολύσεώς μου την οποία ο μητροπολίτης Κων/νος δια του υπ` αριθ. πρωτ. 234/27-3-2001 εγγράφου του (έγγραφο 5ο) την κοινοποίησε με δικαστικό επιμελητή εις εμέ.           

ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.

                     
 1  Ο εισηγητής Β.Σ. ήτο δικηγόρος στο υπουργείο Παιδείας αποσπασμένος στην Ι. Σύνοδο.




Έγγραφο 1ο
1η απόφαση του ΑΥΣΕ (οριστική απόλυση)
 



 
Έγγραφο 2ο

 
Έγγραφο 3ο

 
Έγγραφο 4ο


 
Έγγραφο 5ο