Σάββατο 26 Αυγούστου 2017

Σκόπιμη καθυστέρηση αποφάσεως και απαντήσεως


Δια των: α) υπ` αριθ. πρωτ. 49028/Α’/15-5-2002 και β) υπ` αριθ. πρωτ. 84389/Α’/16-8-2002 αιτήσεών μου απευθύνθηκα στο υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων (Διεύθυνση Εκκλησιαστικής Διοίκησης Τμήμα Α’), δια να μου γνωστοποιήσουν εάν έχω το δικαίωμα να εργαστώ σε ιδιωτική επιχείρηση με αμοιβή διότι τα ¾ του μηνιαίου μισθού που ελάμβανα από το ελληνικό δημόσιο μετά την απόλυσή μου από το ΑΥΣΕ της Ιεράς Συνόδου και την δημοσίευσή της στο σχετικό ΦΕΚ, δεν επαρκούν δια την διαβίωσή μου και δια τα δυσβάστακτα δικαστικά έξοδα. Συγκεκριμένα ανέφερα στην 1η αίτησή μου, να  μου απαντήσουν το συντομότερο δυνατό εάν μπορώ να εργασθώ, σε ιδιωτική επιχείρηση, διότι είναι πάρα πολύ δύσκολο να ανταπεξέλθω στα καθημερινά μου έξοδα, με τα ¾ του μισθού μου, και να έχω σε εξελίξει μεγάλο δικαστικό αγώνα. Στη 2η αίτησή μου ανέφερα ότι, έως σήμερα η αρμοδία υπηρεσία της Ιεράς Συνόδου δεν κατεδέχθη να μου στείλει σχετική απάντηση ώστε να γνωρίζω τι πρέπει να πράξω. Αποτέλεσμα της ως άνω απραξίας της αρμοδίας υπηρεσίας της Ι. Συνόδου ήτο να χάσω την ευκαιρία εργασίας στον ιδιωτικό τομέα.».
Το υπουργείο Παιδείας έστειλε τις ως άνω αιτήσεις μου στην Ιερά Σύνοδο όπου λειτουργεί το Τριμελές Υπηρεσιακό Συμβούλιο αρμόδιο σύμφωνα με τις επιστολές του υπουργείου Παιδείας δια το θέμα αυτό. Το υπουργείο Παιδείας σε καμία επιστολή του δεν με ενημέρωσε ότι είναι αναρμόδιο δια το θέμα ώστε να πάψω να ενοχλώ δια των επιστολών μου και αφετέρου να δημιουργείται εις εμέ η εντύπωση ότι είμαι έρμαιο εκείνων των ανθρώπων οι οποίοι συμπεριφέροντε μετά μανίας και εχθρότητος εναντίον μου.

Μετά από την εξέλιξη αυτή, δηλαδή την σκόπιμη αδιαφορία της εκκλησιαστικής διοικήσεως του υπουργείου Παιδείας δια το πρόβλημά μου η οποία μετέφερε την ευθύνη εις το Τριμελές Υπηρεσιακό Συμβούλιο της Ιεράς Συνόδου να αποφανθεί δια το αίτημά μου, απευθύνθηκα δια εγγράφων μου στο Τριμελές Υπηρεσιακό Συμβούλιο της Ιεράς Συνόδου το οποίο συνεδρίασε τέσσερις φορές για το θέμα αυτό χωρίς να μου δοθεί ποτέ η άδεια εργασίας σε ιδιωτική επιχείρηση διότι δεν θεωρούσαν την διατύπωση του αιτήματός μου συγκεκριμένη. Ποτέ δεν με ενημέρωσαν εγγράφως η προφορικώς ποια διατύπωση θα τους ικανοποιούσε. Συγκεκριμένα ζητούσα τα όσα αναφέρω στις κατωτέρω δημοσιευόμενες αιτήσεις μου.


Έγγραφο 1ο

Αριθ. πρωτ. Ι. Συνόδου 10/2-1-2003

ΠΡΟΣ

Την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος Ιασίου αρ. 1 Αθήνα.

(Τριμελές Υπηρεσιακό Συμβούλιο Υπαλλήλων Ι. Αρχιεπισκοπής και Ι. Μητροπόλεων)
Εις απάντησιν του υπ` αριθ. πρωτ. 2474/16-12-2002 μετά του επισυναπτομένου Πρακτικού 4/26-11-2002 ευσεβάστως γνωρίζω υμίν ότι προτίθεμαι να ασκήσω ως δευτέραν εργασίαν του οδηγού του αυτοκινήτου εις ιδιωτικήν επιχείρησιν προσωρινώς έως της αποκαταστάσεώς μου εις την θέσιν του οδηγού του μητροπολιτικού αυτοκινήτου.
Ελπίζω ότι το Συμβούλιο της Επικρατείας θα κρίνει δικαίαν την προσφυγή μου και θα με δικαιώσει εν αντιθέσει με την υμετέραν υπηρεσίαν η οποία με καταδίκασε αναιτίως και αναπολογήτος με βάσει της ψευδείς κατηγορίες του μητροπολίτου Ν. Ιωνίας καθώς και των δορυφόρων του κληρικών.
Παρακαλώ να εξετάσετε ευμενώς το αίτημά μου διότι η οικονομική μου κατάσταση είναι πολύ δύσκολη διότι τα χρήματα από τα ¾ του μισθού μου τα δαπανώ στα δικαστήρια και τους δικηγόρους επί συνεχούς βάσεως.

Εις το επισυναπτόμενο Πρακτικόν αναφέρετε ότι κακώς κατέθεσα το αίτημά μου εις το υπουργείον Παιδείας και Θρησκευμάτων ως αναρμόδιον και ερωτώ. Ο άνευ φόβου Θεού μητροπολίτης Ν. Ιωνίας δεν εγνώριζε ότι έπρεπε να μου καταβάλει τα ¾ του μισθού μου; Εκείνος έκανε επερώτηση εις το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους και με καθυστέρηση τεσσάρων μηνών (4ος, 5ος, 6ος, 7ος) μου κατέθεσε εις την Τράπεζα Πειραιώς τους παρακρατηθέντες αδίκως ως άνω μισθούς.
Εκείνος με τον παχυλό του μισθό ευφραίνεται καθ` ημέραν, εγώ με τα ολιγοστά χρήματα πασχίζω να ανταπεξέλθω εις τα οικονομικά μου προβλήματα.

Ο φιλάργυρος και χωρίς αγάπη Δεσπότης μου ζητά για ηθική βλάβη 30.000.000 δρχ. από πρόσφατο δικαστήριο (εις το οποίο κατέθεσε έγγραφα τα οποία δεν μου κοινοποίησε ποτέ) και αναμένω την απόφαση για να φανεί το μεγαλείον του και το εκκλησιαστικόν του ήθος.
Παρακαλώ να με ενημερώσετε εγγράφως και συντόμως για το ως άνω σοβαρότατον δι` εμέ θέμα.
Κοινοποίηση:
Υπ. Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων 

Μετά βαθυτάτου σεβασμού

ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
 
Έγγραφο 2ο
Δια συστημένης επιστολής
ΠΡΟΣ
Την σεπτήν Ιεράν Σύνοδον της Εκκλησίας της Ελλάδος
(Τριμελές Υπηρεσιακόν Συμβούλιον υπαλλήλων Ι. Αρχιεπισκοπής και Ι. Μητροπόλεων)
Σεβαστοί Άγιοι Πατέρες και αδελφοί Χριστός Ανέστη.
Έλαβα το υπ` αριθ. πρωτ. 11/737/7-4-2003 υμέτερον έγγραφον και απαντώ επ` αυτού τα εξής:
Ο εισηγητής του υπ` αριθ. 1/19-3-2003 αγνοεί την πραγματικότητα του θέματος καθ` ότι το άρθρο 37 παρ. 1 του Κανονισμού 5/1978 ορίζει την άσκησιν συγκεκριμένου έργου η εργασίας κτλ. και ερμηνεύει κατά το δοκούν το ως άνω άρθρο εθελοτυφλών.
Πιστεύω όταν αναφέρω ότι προτίθεμαι να εργαστώ ως οδηγός εις ιδιωτικήν επιχείρησιν αποτελεί συγκεκριμένο έργο και παρακαλώ θερμώς να μου χορηγηθεί η άδεια του υπηρεσιακού Συμβουλίου καθ` ότι έχω παυθεί προσωρινώς από την θέσιν του οδηγού του μητροπολιτικού αυτοκινήτου της Ι. μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας άνευ υπαιτιότητός μου. Δια το θέμα αυτό θα αποφανθεί πιστεύω υπέρ εμού το Συμβούλιο της Επικρατείας. Σας υπενθυμίζω ότι το μέρος του μισθού που λαμβάνω το χρησιμοποιώ κυρίως δια την δικαίωσή μου.
Παρακαλώ να φανείτε άξιοι των περιστάσεων και να μην χρονοτριβείτε αδίκως εις βάρος μου.
Μετά βαθυτάτου σεβασμού και εκτιμήσεως
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
12/5/2003
 
Έγγραφο 3Ο
Δια συστημένης επιστολής
ΠΡΟΣ
Το Τριμελές Υπηρεσιακό Συμβούλιο Υπαλλήλων Ι. Αρχιεπισκοπής και Ι. Μητροπόλεων
Εις απάντησιν του υπ` αριθ. 2075/1360/1-7-2003 μετά του επισυναπτομένου Πρακτικού 2/9-6-2003 υμετέρου εγγράφου ευσεβάστως σας γνωρίζω τα κάτωθι:
α) Αδυνατώ να πιστέψω ότι ερμηνεύεται ως μέλη του Συμβουλίου κατά το δοκούν τον σχετικό  νόμο. Άλλωστε η ερμηνεία του κ. καθηγητού που χρησιμοποιείτε για να παρακάμψετε το αίτημά μου δεν είναι ο ίδιος ο νόμος ούτε ο κ. καθηγητής ασχολείται με το αίτημά μου.
β) Επισημαίνω και πάλι στο ίδιο θέμα και ζητώ την συνδρομή σας προκειμένου να εργαστώ ως οδηγός σε ιδιωτική επιχείρηση. Η δήλωση αυτή αποτελεί συγκεκριμένο έργο. Παρακαλώ θερμώς και πάλι να μου χορηγηθεί η άδεια του Υπηρεσιακού Συμβουλίου προκειμένου να εργαστώ δια να καλύψω τα δυσβάστακτα έξοδα.
Επίσης σας υπενθυμίζω ότι δεν είμαι τέως υπάλληλος της Ι. μητροπόλεως Ν. Ιωνίας αλλά ευρίσκομαι εν διαθεσημοτητι έως της δικαίωσής μου ελπίζω υπό του Συμβουλίου της Επικρατείας.
Αθήνα τη, 2/8/2003 
Μετά βαθυτάτου σεβασμού και εκτιμήσεως
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
 
Δημοσίευσα και σχολίασα όλες τις κοινοποιούμενες αποφάσεις του Τριμελούς Υπηρεσιακού Συμβουλίου προς το πρόσωπό μου με την ανάρτηση της 25/1/2016 με θέμα: Παλινωδίες ορθοδόξων αρχιερέων. Υπενθυμίζω ότι, ο κ. Γ.Π. συμμετείχε ως μέλος σε όλα τα συμβούλια και διετέλεσε ανακριτής μου εις την πειθαρχική μου δίωξη, μάλιστα δε με παρέπεμψε στο Τριμελές Υπηρεσιακό Συμβούλιο με αποτέλεσμα την οριστική μου απόλυση. Άρα ο κ. Γ.Π. εγνώριζε εξ αρχής και μετά πάσης λεπτομερείας την δημιουργηθείσα αρνητική εξέλιξη της υποθέσεώς μου. Εις την ανωτέρω ανάρτηση δημοσιεύω τις απαντήσεις του Τριμελούς Υπηρεσιακού Συμβουλίου όπου διαφαίνεται καθαρά ότι δεν είχαν πρόθεση να δώσουν έγκριση δια το αιτούμενο θέμα εργασίας στον ιδιωτικό τομέα και όχι ότι το αίτημά μου δεν ήτο συγκεκριμένο, σύμφωνα με την αναφορά τους. Απλώς κωλυσιεργούσαν δια να κυλά η υπόθεσις αυτή εις βάρος μου.                  
Επίσης δημοσιεύω κατωτέρω τα δυο (2) συνοδευτικά έγγραφα του υπουργείου Παιδείας με τα οποία έστελναν τις αιτήσεις μου στην Ιερά Σύνοδο λόγω αρμοδιότητος όπως ανέφεραν εις αυτά.             
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.
Έγγραφο 1ο
 

 
Έγγραφο 2ο