Τρίτη 29 Αυγούστου 2017

Αλλοπρόσαλλες συμπεριφορές


Η τακτική που ακολουθούσαν στην Ιερά Σύνοδο ήτο η ίδια με την τακτική που ακολουθούσε ο μητροπολίτης Νέας Ιωνίας Κων/νος. Δηλαδή δεν μου κοινοποιούσαν και αυτοί διάφορα έγγραφα δια τα οποία ελάμβανα γνώση αυτών των εγγράφων που κατέθεταν στο Τριμελές Υπηρεσιακό Συμβούλιο και αναγκαζόμουν να ζητήσω αυτά τα έγγραφα με επαναλαμβανόμενες αιτήσεις. Αυτό συνέβη και με το ανακριτικό Πόρισμα της Ιεράς Συνόδου. Συγκεκριμένα ζήτησα με δυο (2) αιτήσεις μου προς την Ιερά Σύνοδο να μου δοθεί το ανακριτικό Πόρισμα το οποίο εξέδωσε ο ανακριτής της Ιεράς Συνόδου κ. Γ.Π. βάσει του οποίου παραπέμφθηκα σε πειθαρχική δίωξη. Επειδή συνέχιζαν να μην μου δίδουν το Πόρισμα αναγκάστηκα να το ζητήσω μέσω του κ. Εισαγγελέως Πρωτοδικών το οποίο μου κοινοποίησαν μετά την ενέργειά μου αυτή.
Αποτέλεσμα αυτής της τακτικής ήτο αφενός μεν να καθυστερώ μεγάλο χρονικό διάστημα να πάρω εις χείρας μου αυτά τα διάφορα έγγραφα για τα οποία δεν εγνώριζα το περιεχόμενό τους, αφετέρου δε βρισκόμουν σε έναν εκνευρισμό δια το αυτονόητο. Έπρεπε να μου κοινοποιούν τα έγγραφα αυτοί οι ίδιοι και όχι να τα ζητώ. Δυστυχώς αυτός ο τρόπος τους ικανοποιούσε από σαδιστικής απόψεως δια το πρόσωπό μου.

Επίσης υπήρχε και ένα άλλο σοβαρότατο πρόβλημα που μου δημιουργούσαν εσκεμμένα οι άνθρωποι αυτοί με την τακτική τους να μην μου δίδουν τα έγγραφα. Θα έπρεπε αφενός μεν να ξοδεύω πακτωλό χρημάτων στον δικηγόρο μου δια εξώδικα και αφετέρου ο δικηγόρος έπρεπε να ασχολείται (πράγμα αδύνατον), πάρα πολλές ώρες μαζί μου χωρίς να αμείβεται λόγω της πενιχράς οικονομικής μου καταστάσεως. Δια τον λόγο αυτόν ο δικηγόρος με συνεβούλευσε να ασχολούμαι κατ` ιδίαν με την διεκπεραίωση αυτών των εγγράφων.      
Δια του λόγου το αληθές δημοσιεύω κατωτέρω τις τρείς αιτήσεις μου με τις οποίες ζητούσα το πόρισμα.
 
 
Αίτηση 1η
ΑΙΤΗΣΗ
Γρηγορίου Σταμούλη Κατοίκου Ν. Ιωνίας οδός Ε. αριθ.
Ν. Ιωνία, 27/6/2002
Αρ. πρωτ. 2344/1-7-2002
ΠΡΟΣ
Την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος
Παρακαλώ πολλή όπως μου χορηγήσετε το υπ` αριθ. 6286/6-12-1999 Πόρισμα του ανακριτού κ. Γ. Π., το οποίο συνέταξε κατόπιν διαδικασιών για το άτομό μου και το οποίο δεν μου έχει κοινοποιηθεί.
                                        Ο Αιτών    
                                         ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
 
 
Αίτηση 2η
Αριθ. πρωτ. 2837/19-8-2002
ΑΙΤΗΣΙΣ
Γρηγορίου Σταμούλη του Αριστοφάνους. Κατοίκου Ν. Ιωνίας Αττ. οδός Ε αριθ. ΤΚ.  14234
 Αθήναι τη, 19/8/2002
ΠΡΟΣ
Τον κ. Εισαγγελέα ακροάσεων εις Αθήνας
Αξιότιμε κ. Εισαγγελεύ
Σας γνωστοποιώ ότι την 27/6/2002 κατόπιν αιτήσεώς μου προς την Ιεράν Σύνοδον της Εκκλησίας της Ελλάδος (αρ. πρωτ. 2344/1-7-2002) εζήτησα από την αρμόδια υπηρεσία αυτής, το υπ` αριθ. 6286/6-12-1999 ανακριτικόν πόρισμα  που με αφορά χωρίς να μου δοθεί μέχρι σήμερα αντίγραφο.
Παρακαλώ θερμώς όπως δώσετε εντολή να μου χορηγηθεί επικυρωμένο αντίγραφο του ανωτέρω πορίσματος προκειμένου να το χρησιμοποιήσω γα δικαστική χρήση.
Μετά τιμής
Ο ΑΙΤΩΝ
ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
 
 
Αίτηση 3η
Αρ. Πρ. 11/2-1-2003
ΑΙΤΗΣΗ
Γρηγορίου Σταμούλη Κατοίκου Ν. Ιωνίας οδός Ε. αριθ. 48
Αθήνα, 2/1/2003
ΠΡΟΣ
Την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος.
Ευσεβάστως σας υπενθυμίζω ότι στις 19/8/2002 κατέθεσα εις τη Υπηρεσία σας αίτηση με εντολή Εισαγγελική δια να μου χορηγήσετε επικυρωμένο αντίγραφο του υπ` αριθ. 6286/6-12-1999 ανακριτικού Πορίσματος που με αφορά και έως σήμερα δεν έλαβα το ως άνω Πόρισμα.
Εάν έχετε λόγους μη χορηγήσεως παρακαλώ να μου απαντήσετε εγγράφως και συντόμως τους λόγους δια τους οποίους αρνείσθε να μου χορηγήσετε το ως άνω Πόρισμα.
Εις περίπτωση μη χορηγήσεως διαπράττετε το αδίκημα της παράβασης καθήκοντος.
Μετά βαθυτάτου σεβασμού
Ο Αιτών
ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
 
Το πόρισμα το έλαβα μετά από τρία χρόνια από την έκδοσή του. Το δημοσίευσα και σχολίασα στην ανάρτηση της 2/7/2017 με θέμα: Ανακριτικά πορίσματα (έγγραφο 7ο).
Κατωτέρω δημοσιεύω το έγγραφο της Ιεράς Συνόδου εις το οποίο επισημαίνουν προκειμένου να δικαιολογήσουν το αδικαιολόγητο ότι ο αριθμός πρωτοκόλλου που αναφέρω στις αιτήσεις μου, αντιστοιχεί στην κλήση δι` απολογίαν και όχι σε ανακριτικό Πόρισμα. Παρά ταύτα ‘’κατάλαβαν’’ ότι ζητούσα το ανακριτικό πόρισμα το οποίο μου παρέδωσαν μέσω ιδιωτικού ταχυδρομείου Ν. Ιωνίας. Το παρέλαβα  την 17/1/2003. Με τις ενέργειές τους αυτές διαφαίνεται καθαρά η ποταπή και αδικαιολόγητος συμπεριφορά τους.
Απευθυνόμενοι προς εμέ δια του ιδίου εγγράφου των με προσφωνούν ‘’αξιότιμο κύριο’’. Επ` αυτού έχω να παρατηρήσω μετά πολύς λύπης και πόνου ψυχής ότι οι άνθρωποι αυτοί έχουν χάσει την έννοια των λέξεων.  Απλά τις χρησιμοποιούν προκειμένου να γράψουν ένα ωραίο έγγραφο υπογεγραμμένο και σφραγισμένο. Δυστυχώς προ της υπογραφής των σημειώνουν τον Τίμιο Σταυρό. Ο τρόπος που αντιμετώπισαν την υπόθεσή μου κυρίως οι ρασοφόροι επίσκοποι ως πρόεδροι των πειθαρχικών συμβουλίων και οι μελλοντικοί επίσκοποι ως μέλη των πειθαρχικών συμβουλίων από την αρχή μέχρι και το τέλος, προσέβαλαν βάναυσα την  προσωπικότητά μου και δεν εδίσταζαν όπως προανέφερα να με προσφωνήσουν ‘’αξιότιμο κύριο’’.
Επίσης δημοσιεύω και πάλι κατωτέρω το έγγραφο του αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου Β’ προκειμένου να συγκριθούν τα δυο έγγραφα. Εις το πρώτο έγγραφο με προσφωνούν ‘’αξιότιμο κύριο’’ και εις το δεύτερο έγγραφο ο ηγέτης της Εκκλησίας της Ελλάδος δίδει εντολή να δημοσιευθεί η απόλυσίς μου στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως στερώντας μου πάραυτα τα προς το ζην.
Μακαριώτατε,
σας ερωτώ. Εάν το έγγραφό σας το απευθύνατε προς εμέ τον Γρηγόριο Σταμούλη θα με προσφωνούσατε και εσείς ‘’αξιότιμο κύριο;;;’’ Απολαύσατε μακαριώτατε τα έργα των χειρών σας.                
 ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
 τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.