Δευτέρα 26 Ιουνίου 2017

Τέλος κύκλου μαρτύρων κατηγορίας μετά των διαφοροποιημένων και αλληλοανερουμένων απόψεων επί των αυτών γεγονότων


Με τους δυο (2) επιπλέον μάρτυρες κατηγορίας μου τις καταθέσεις των οποίων δημοσιεύω κατωτέρω, οι οποίοι κατέθεσαν στον δεύτερο ανακριτή της Ι. Συνόδου κ. Γ.Π., έκλεισε ο κύκλος των καταθέσεων από τους 20 συνολικά μάρτυρες κατηγορίας μου και εξεδόθησαν τα δυο Πορίσματα τα οποία θα δημοσιεύσω εν καιρώ.
Εις την προσπάθειά τους ο μητροπολίτης Κων/νος και ο αρχιερατικός π. Γεώργιος Σουλιώτης να με κατηγορήσουν έστελναν σωρηδόν μάρτυρες εις τους ανακριτές με σκοπό των πάσης φύσεως εναντίον μου κατηγοριών. Δια την εξόφθαλμη εναντίον μου επιχείρηση του μητροπολίτη και του αρχιερατικού διευκρινίζω τα εξής:   
Η κατάθεση του Π. Α. στο Ειρηνοδικείο Ν. Ιωνίας προέκυψε διότι τον προτείνει (7ο μάρτυρα), μάρτυρά του ο μητροπολίτης Κων/νος εις το Απολογητικό του Υπόμνημα (βλ. δημοσίευση την 19/5/2017).

Επίσης εις το απολογητικό του υπόμνημα ο π. Γεώργιος Σουλιώτης προτείνει και αυτός τον τότε λαϊκό Π.Α., και μετέπειτα διάκονο Τ. Α., μάρτυρά του δια κάποιο περιστατικό (χαστούκισα), που αναφέρει ο π. Γεώργιος στο απολογητικό του υπόμνημα μεταξύ εμού και του διακόνου (βλ. δημοσίευση της 23/5/2017).
Ένας άλλος μάρτυρας κατηγορίας μου ο αρχ. Α.Σ. εμπλέκει και αυτός στην κατάθεσή του, τους δυο ανωτέρω μάρτυρες. Δια τον λόγο αυτό ο ανακριτής της Ιεράς Συνόδου Γ.Π. τους εκάλεσε να καταθέσουν δια την εμπλοκή του ονόματός των.    

Παραθέτω κατά χρονολογική σειρά, τα σχετικά αποσπάσματα των καταθέσεών των ώστε να επισημανθούν οι αντιφάσεις των δια την από μέρους των ανάλυση του ιδίου γεγονότος που με κατηγορούν και καταθέτουν άπαντες διαφορετικές απόψεις.
            1) Ο αρχ. Α.Σ. στον ανακριτή π. Β.Θ. την 18/2/1999 καταθέτει τα εξής: ....Στην πανήγυρη του Ιερού Ναού Αγ. Τριάδος Ν. Φιλ/φείας στον εσπερινό όταν εγώ συνοδευόμενος από ένα παιδί του Ιερού που σήμερα είναι Διάκονος της Αρχ/πής Αθηνών, ο π. Τ.Α. όταν οι ιερείς βγήκαν στην είσοδο του εσπερινού και ο νεαρός έμεινε μόνος του στο ιερό μαζί με τον Σταμούλη πήγε και του είπε ότι θέλει να πάνε για καφέ και πόσο όμορφα χείλια και μάτια έχει. Όταν ο νεαρός αντέδρασε τον τράβηξε από την μπλούζα και τον πέταξε έξω από το ιερό λέγοντάς του φύγε παληοπούστη. Όταν τελείωσε η είσοδος και μπήκαμε μέσα στο ιερό έψαξα να βρω το παιδί και τον βρήκα έξω στο προαύλιο φοβισμένο και μου είπε τι συνέβη. Όλα αυτά τα ανέφερα την ίδια ημέρα παρουσία και του νεαρού που τα επιβεβαίωσε στον π. Γεώργιο Σουλιώτη.... .

Επίσης καταθέτει στον δεύτερο ανακριτή κ. Γ.Π. την 8/11/1999 τα εξής:   ....Το 1995 στον ιερό Ναό Αγ. Τριάδος Ν. Φιλ/φείας στον πανηγυρικό εσπερινό χοροστατούντος του μητροπολίτου ο κ. Σταμούλης επιτέθηκε σε ένα παιδί εκ των ιεροπαίδων που με συνόδευε από την ενορία ο οποίος τώρα είναι διάκονος της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών του ζήτησε να καθίσει κοντά του και του έκανε ανήθικες προτάσεις. Στην άρνησή του τον πέταξε έξω από το ιερό και του  έλεγε ότι όσο είναι αυτός στη μητρόπολη δεν επρόκειτο να χειροτονηθεί. Ο διάκονος αυτός είναι ο π. Τ.Α. . Του γεγονότος αυτού έλαβε γνώση ο π. Γεώργιος όπου τον επέπληξε δριμύτατα... (βλ. δημοσίευση της 7/2/2017).
           2) Ο διάκονος και υποτιθέμενος  ‘’παθών’’ Τ.Α. καταθέτει στο Ειρηνοδικείο Ν. Ιωνίας την 22/10/1999 τα εξής: ...Τον Ιούνιο του 1996 στο ιερό της Αγίας Τριάδος Φιλ/φείας και ενώ καθόμουν σε παρέα ο μηνυτής περνώντας δεξιά αριστερά του ιερού βήματος με αγριοκοίταζε και του απάντησα δεν σε φοβάμαι και μου ανταπάντησε με φοβάσαι και πολύ. Με άρπαξε τότε και με απέβαλε από το ιερό και πάλι με απέβαλε. Το είπα στον β’ κατηγορούμενο (π. Γεώργιο Σουλιώτη), που τον επέπληξε.

Επίσης ο ίδιος  καταθέτει στον ανακριτή κ. Γ.Π. την 29/11/1999, τα εξής: ...Τον Ιούνιο του 1996 στον πανηγυρίζοντα Ιερό Ναό Αγ. Τριάδος Ν. Φιλαδελφείας κατά τη διάρκεια του εσπερινού ο εν λόγω οδηγός βρισκόταν στο ιερό βήμα. Κατά τη διάρκεια της ‘’λιτής’’ όταν όλοι είχαν βγει έξω, εγώ βρισκόμουν στο ιερό βήμα και διακονούσα. Τον είδα να με κοιτάζει άγρια. Τότε του είπα: ‘’Τι με κοιτάς έτσι, θα σε φοβηθώ;’’. Τότε αυτός με βίαιες κινήσεις με πέταξε έξω από το Ιερό και όσες φορές θέλησα να μπω έπραξε το ίδιο. Κάποια στιγμή με είδε ο π. Α.Σ. κλαίοντα, και όταν του είπα τι συνέβη ενημέρωσε τον Γενικό Αρχιερατικό ο οποίος του έκανε δριμύτατες παρατηρήσεις... .
            3) Ο αρχιερατικός επίτροπος π. Γεώργιος Σουλιώτης στον ανακριτή π. Β.Θ. καταθέτει την 23/2/1999 δια τον διάκονον Τ.Α., τα εξής: ....εγώ δε στον εσπερινό της Αγίας Τριάδος το έτος 1994 όταν εχαστούκισε μέσα εις το ιερό βήμα ιεροσπουδαστήν και νυν διάκονο της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών, βλέποντας τον εγώ να κλαίει τον επετίμησα δριμύτατα είχε δε και το σθένος να διώχνει το παιδί από την Εκκλησία. Αυτό το περιστατικό μετά από ένα χρόνο αν θυμούμαι καλώς στην εορτή του Αγίου Φανουρίου, επίσκοπος της Αρχ/πής Αθηνών με ρώτησε αν ήμουν όντως μπροστά και μου απεκάλυψε ποιος ήταν ο λόγος που ο κ. Σταμούλης εχαστούκισε το παιδί... .

Επίσης στο απολογητικό του υπόμνημα της 18/10/1999 αναφέρει ο ίδιος τα εξής: ....περ. ε) Το επεισόδιο εις τον εσπερινό της Αγίας Τριάδος το έτος 1994 του οποίου υπήρξεν ήρως ο μηνυτής όταν εχαστούκισε εις το ιερόν βήμα ιεροσπουδαστήν τότε και νυν Διάκονον της Ιεράς Αρχ/πής είναι απολύτως αληθινόν και παγκοίνως γνωστόν, αλλά θα επιβεβαιωθεί και υπό του Διακόνου Τ.Α., ον προτείνω μάρτυρα υπερασπίσεως... .
Επίσης καταθέτει ο ίδιος στον δεύτερο ανακριτή κ. Γ.Π. την 4/11/1999, τα εξής:  ...Το 1994 στην εορτή της Αγίας Τριάδος Φιλ/φείας στον εσπερινό μέσα στο ιερό ήτο ένα παλικαράκι λεγόμενο Π. τον οποίο χαστούκισε και τον οποίο πέταξε έξω από την πόρτα του ιερού. Όταν μπήκαμε μέσα στο ιερό (ήταν η ώρα της αρτοκλασίας) έκανε το παράπονό του στον διάκονο τον π. Α.Σ. και ο π. Α. το πήρε και το έφερε σε μένα και εγώ τον φώναξα τον κ. Σταμούλη, ο οποίος άρχισε να βρίζει το παιδί και τον διάκονο μαζί. Απειλούσε δε το παιδί ότι δεν θα χειροτονηθεί ποτέ όσο ήταν αυτός, πράγμα που δεν του έπεφτε λόγος (βλ. δημοσίευση της 23/5/2017).

            4) Την ανωτέρω κατηγορία την διαψεύδει ο μάρτυρας υπερασπίσεώς μου αρχ. Π.Μ., στον ανακριτή κ. Γ.Π. την 12/1/2000, εφημέριος στον Ναό Αγίας Τριάδος Νέας Φιλαδελφείας που ισχυρίζονται οι κατήγοροί μου ότι έγινε το περιστατικό αναφέροντας τα εξής: ...Δεν έπεσε τίποτα στην αντίληψή μου, ούτε σε μένα αλλά ούτε και στους συνεφημερίους μου. Επαναλαμβάνω ουδέποτε εκστομεί απρεπής φράσεις και ύβρεις (βλ. δημοσίευση της 20/6/2017).  
            5) Ο αρχ. Α.Σ., εις την κατάθεσή του εμπλέκει και τον άλλο διάκονο Ε.Π., για ανήθικές προτάσεις από εμένα προς τον διάκονον μέσα στο Ιερό Βήμα του Ιερού Ναού Αγίας Τριάδος Ηρακλείου Αττικής, την Μ. Πέμπτη, αναφέροντας τα εξής: .....Σε ένα διάκονο της Μητροπόλεως πολλές φορές και μπροστά μου του είχε κάνει προτάσσεις με πονηρά υπονοούμενα και στην αντίδραση του διακόνου ο κ. Σταμούλης είχε εξαπολύσει απειλές ότι θα τον διώξει από την μητρόπολη ότι ο λόγος του περνάει και ότι αυτός διοικεί την μητρόπολη. Είναι ο π. Ε.Π. διάκονος του Ιερού Ναού Αγίας Τριάδος Ηρακλείου.  

            6) Ο διάκονος Ε.Π. και υποτιθέμενος ‘’παθών’’ σύμφωνα με την ανωτέρω κατάθεση, κλήθηκε από τον ανακριτή κ. Γ.Π. την 2/12/1999 να καταθέσει σχετικά με την εμπλοκή του ονόματός του από τον αρχ. Α.Σ. . Ο διάκονος κατέθεσε για κάποιο περιστατικό τα εξής: ...Συγκεκριμένα την Μ. Πέμπτη του 1997 στον Ι. Ναό Αγ. Τριάδος Ηρακλείου την εσπέρα, στην ακολουθία των παθών μέσα στο Ι. Βήμα και ενώ ο Δεσπότης βρισκόταν στο θρόνο, με πλησίασε και άρχισε να με ρωτά τι μου αρέσει καλύτερα, αν μου αρέσουν οι γυναίκες η οι άνδρες. Μου είπε χαρακτηριστικά «όλοι εδώ (στη Μητρόπολη) τέτοιες είναι, η κύνεδοι η πουτάνες».
            7) Την ανωτέρω κατηγορία του αρχιμανδρίτη και του διακόνου εις βάρος μου την διαψεύδει ο μάρτυρας υπερασπίσεώς μου π. Ι.Γ., εφημέριος στο Ναό Αγίας Τριάδος Ηρακλείου που ισχυρίζονται ότι έλαβε χώρα το γεγονός, στον ανακριτή της Ιεράς Συνόδου κ. Γ.Π. την 11/1/2000 καταθέτοντας τα εξής: Ο π. Ε.Π., τον κατηγορεί ότι του έκανε ανήθικες προτάσεις το βράδυ της Μ. Πέμπτης στην ακολουθία των παθών. Εκπλήσσομαι για το γεγονός και αμφιβάλλω αν συνέβησαν αυτά (βλ. δημοσίευση της 20/6/2017).
Από το περιεχόμενο της συγκεκριμένης καταθέσεως του αρχ. Α.Σ. διαπιστώνεται ότι με διαφορά ενός έτους ακριβώς από την κατάθεση του διακόνου Ε.Π., αναφέρει στην κατάθεσή του ο αρχ. Α.Σ., διαφοροποιημένες ανήθικες προτάσεις από εμένα προς αυτόν, την Μ. Πέμπτη στον ίδιο Ναό Αγ. Τριάδος Ηρακλείου λέγοντας τα εξής: ....Την εσπέραν της Μ. Πέμπτης του 1996, χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου στον Ι. Ναό Αγ. Τριάδος Ηρακλείου, με τράβηξε μέσα από το ιερό για να μου δείξει μια γυναίκα και να την κατηγορήσει ότι δεν ήταν σωστή από ηθική άποψη και αν ήθελα να πήγαινα μαζί της. Όταν του είπα ότι εγώ είμαι μοναχός μου απάντησε ότι «αν θέλεις να σε πάω σε άνδρες, να σε πάω εγώ» (βλ. δημοσίευση της 7/2/2017).

Τέλος ο π. Γεώργιος Σουλιώτης τονίζει στην κατάθεσή του ενώπιον του ανακριτού π. Β.Θ. (βλ. ανωτέρω το απόσπασμα από την κατάθεση του π. Γεωργίου Σουλιώτη) , ότι ενημερώθηκε από τον επίσκοπο Δ.Κ., για το υποτιθέμενο περιστατικό που δημιούργησα εναντίον του τότε λαϊκού Π.Α. . Η διαφορά των απόψεων του π. Γεωργίου Σουλιώτη και του επισκόπου Δ.Κ. είναι εμφανεστάτη. Ο επίσκοπος Δ.Κ., στην κατάθεσή του (βλ. κατωτέρω κατάθεση), δεν αναφέρει κανένα περιστατικό που δημιούργησα εγώ ο Σταμούλης, μέσα εις το Ιερό Βήμα της Αγίας Τριάδος Ν. Φιλ/φείας εναντίον του διακόνου και πνευματικού του τέκνου Τ.Α. Ο καθείς μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του.                  
 ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.