Πέμπτη 8 Ιουνίου 2017

Δέκατος έβδομος μάρτυρας κατηγορίας


Ο μάρτυς κατηγορίας Ι. Π., τις καταθέσεις του οποίου δημοσιεύω κατωτέρω είναι ο τελευταίος μάρτυρας εις την πειθαρχική μου διαδικασία. Δια το μάρτυρα αυτόν αναφέρω τα εξής:
Ήτο ο δεύτερος κληρικός στην ατζέντα απολύσεων του μητροπολίτου Κων/νου (ο πρώτος ήτο ο ιερεύς Κ.Μ. (βλ. δημοσίευση της 5/2/2017 με ΘΕΜΑ: Τρίτος μάρτυρας κατηγορίας), τον Μάιο του 1994. Ο εν λόγω κληρικός Ι.Π. επί σειρά ετών πέριξ του Ιερού Ναού Αγίου Νεκταρίου είχε σκοπίμως τοποθετημένη μόνιμη σκαλωσιά δι` εκτέλεσιν εργασιών οι οποίες αργοπορούσαν λόγω ελλείψεως χρημάτων. Επίσης διέθετε και δεύτερα βιβλία. Αμέσως μετά την ανάληψη των καθηκόντων του ο μητροπολίτης Κων/νος έδωσε εντολή προς τον π. Ι.Π., να αποπερατωθούν τα έργα του Ναού συντόμως και επρότεινε ο ίδιος ο μητροπολίτης συγκεκριμένο εργολάβο. Ο εργολάβος αυτός ήτο ένας τίμιος άνθρωπος με μεγάλη εργασία στο χώρο της εκκλησίας. Εις την εντολήν του μητροπολίτου ο π. Ι.Π. υπάκουσε χωρίς αντίρρηση με αποτέλεσμα τα έργα του Ναού να τελειώσουν σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Το ότι ο μητροπολίτης δεν συμπαθούσε τον ιερέα Ι.Π., και θα προέβαινε στην απόλυσή του από τη μητρόπολη ήτο σε πλήρη γνώση του. Η τακτική που ακολούθησε ο π. Ι.Π., δια την σωτηρία του ήτο αποτελεσματική. Εδώρισε στον μητροπολίτη μια πλήρη αρχιερατική στολή αξίας 2.000.000 δρχ. και με τον τρόπο αυτό παρέμεινε προϊστάμενος του Ιερού Ναού Αγίου Νεκταρίου. 
Επίσης αναφέρω ένα περιστατικό που συνέβη μεταξύ αυτού και εμού το έτος 1996. Καθήμενος εγώ εις το κάθισμα του γραφείου που είχε τοποθετήσει ο μητροπολίτης έξω από τα γραφεία του δευτέρου ορόφου, ο π. Ι.Π. πέταξε επάνω εις το γραφείο 5.000 δρχ. λέγοντάς μου επί λέξει: «Πάρε και εσύ ρε τα ψίχουλα, τα χοντρά τα τρώνε αυτοί». Την περίοδο αυτή ήμουν ευνοούμενος του μητροπολίτου.  

Δια την υπόθεσή μου δεν είχε προσωπική αντίληψη. Πίστευε στα κουτσομπολιά τρίτων και κατέθετε εις βάρος μου στα εκκλησιαστικά δικαστήρια βασιζόμενος σ` αυτά που διέδιδαν οι διάφοροι κατήγοροί μου. Αυτό φαίνεται με τα όσα κατέθεσε στον ανακριτή π. Β.Θ.. Σε ερώτηση που του έθεσε ο εν λόγω ανακριτής απάντησε ως εξής: «κατηγορίες (δια τον μητροπολίτην και τον π. Γεώργιο Σουλιώτη), προσωπικά από τον ίδιο δεν έχω ακούσει αλλά από τρίτα πρόσωπα...». Θεωρεί τη θέση του κλητήρα θέση κλειδί και λίαν νευραλγική, αν είναι δυνατόν.
Ο μάρτυς αναφέρει ένα περιστατικό που έγινε ενώ εκείνος βρισκόταν εντός του γραφείου του μητροπολίτου. Το γεγονός ότι άνοιξα εγώ την πόρτα του γραφείου του μητροπολίτου και του είπα: «εγώ τώρα φεύγω». Η μαρτυρία αυτή διαψεύδει τον μητροπολίτη διότι εις το υπ` αριθ. πρωτ. 21/14-1-1998 έγγραφό του προς εμένα (βλ. δημοσίευση της 7/1/2017 με ΘΕΜΑ: Παγίδαι ανθρώπου ραδιούργου), ο μητροπολίτης μου συνιστά, όταν εξέρχομαι εκ των γραφείων της μητροπόλεως να το αναφέρω εις εκείνον η εν τη απουσία του εις τον Γεν. Αρχ/κόν π. Γεώργιο Σουλιώτη ισχυριζόμενος ότι εξέρχομαι εκ των γραφείων χωρίς να το αναφέρω σε κανέναν. Όντος αυτή ήτο η διαδικασία, πριν εξέλθω της μητροπόλεως ενημέρωνα τον μητροπολίτη δια την απουσία μου όπως το καταθέτει ο μάρτυς.    

Ο εν λόγω μάρτυς εις την κατάθεσή του αναγνωρίζει εις τον μητροπολίτη Κων/νο, αγάπη και καλοσύνη, υποθέτω αναλογιζόμενος την περίπτωσή του. Εάν δεν του αναγνώριζε του μητροπολίτη αγάπη και καλοσύνη θα ήτο αχαριστία εκ μέρους του. Ο μάρτυς συνέχισε να είναι προϊστάμενος του Ιερού Ναού επί σειρά ετών. Ο μητροπολίτης με την πολιτική που ασκούσε τον κατέστησε φερέφωνό του και υπάκουο σε ότι του ζητούσε ο μητροπολίτης. Με τον τρόπο αυτόν ο π. Ι.Π. έγινε τέλεια μαριονέτα του μητροπολίτου. Εις την περίπτωσή μου όμως ο ιερεύς και παιδαγωγός έπρεπε να μην αναγνωρίσει εκ μέρους του μητροπολίτη αγάπη και καλοσύνη για την τακτική που ακολουθούσε ο μητροπολίτης εις βάρος μου και να μην καταφερθεί στις καταθέσεις του εναντίον μου.   
Ο μάρτυς θεώρησε την πειθαρχική μου δίωξη δώρο εξ ουρανού δια τον εαυτόν του. Δεν χάνει την ευκαιρία να συγχαρεί τον γενικό αρχιερατικό επίτροπο π. Γεώργιο Σουλιώτη δια την προσφορά του εις τα ιδρύματα και γενικά εις το έργον της μητροπόλεως. Με δουλοπρέπεια εκθειάζει τον π. Γεωργίου Σουλιώτη στις καταθέσεις του για την πειθαρχική μου δίωξη. Είναι γνωστό ότι επί μητροπολίτου Κων/νου και Γενικού Αρχιερατικού Επιτρόπου π. Γεωργίου Σουλιώτη,  δεν έγινε κανένα έργο προς όφελος του ποιμνίου της μητροπόλεως. Τα μέχρι σήμερα υπάρχοντα έργα της μητροπόλεως πραγματοποιήθηκαν από τον Μητροπολίτη κυρό ΤΙΜΟΘΕΟ και τους συνεργάτες του, αρχ. Γεννάδιο Μουχταράκη και λογιστή Κυριαζή Κυριαζή. Οι δυο προαναφερθέντες αντί να ‘’επαινεθούν’’ δια την εκ καθήκοντος προσφοράν των εις την μητρόπολιν Νέας Ιωνίας, διώχθηκαν και ταπεινώθηκαν από τον μητροπολίτη κ. Κων/νο και τον αρχιερατικό π. Γεώργιο Σουλιώτη. Ο δε μάρτυς π. Ι.Π., επαινεί και συγχαίρει αυτούς που επωφελήθηκαν από τα έργα των προηγούμενων και δεν τα αύξησαν.                       
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.







Στοιχεία Μάρτυρος
Ονοματεπώνυμον: Ιερεύς Ι.  Π. .

Επάγγελμα: Προϊστάμενος Ι. Ναού Αγίου Νεκταρίου Ηρακλείου Αττικής
Δ/νση κατοικίας: Μεταμόρφωση.  Ετών: 49

Ερώτησις: Διαβεβαιοίς εις την Ιερωνύνην σου ότι θα είπης την αλήθειαν και μόνον αυτήν
Απάντησις: Ναι διαβεβαιώ.

Ερώτησις: Γνωρίζεις ότι ο Γρηγόριος Σταμούλης κλητήρας της Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλ/φείας δεικνύει ασέβειαν προς την Αγίαν ημών Εκκλησίαν και τους λειτουργούς Αυτής και εκτοξεύει πολλάκις διαφόρους κατηγορίας και δη κατά του προϊσταμένου του Μητροπολίτου κ. Κωνσταντίνου;
Απάντησις: Η προσωπική μου γνώμη που σχημάτισα δυο φορές που ευρισκόμουν στο Γραφείο του Σεβασμιωτάτου – θα αναφερθώ και κατωτέρω – είναι ότι ασφαλώς η συμπεριφορά και η στάση γενικά του Γρηγορίου Σταμούλη, είναι ασεβής τόσον προς την Εκκλησίαν όσον και προς το πρόσωπον του Σεβασμιωτάτου. Κατηγορίες από τον ίδιο δεν άκουσα διότι δεν έχω καμμίαν μαζί του, όμως από τρίτα πρόσωπα έχω ακούσει ότι κατηγορεί και τον Σεβασμιώτατον και διαφόρους κληρικούς της Μητροπόλεως.
Ερώτησις: Γνωρίζεται ότι ψευδόρκησε κατά διαταχθείσαν ανάκρισιν κατά κληρικών της Μητροπόλεως;
Απάντησις: Δεν γνωρίζω τίποτα διότι έτυχε να απουσιάζω την ημέραν εκείνην που συνέβησαν τα γεγονότα.
Ερώτησις: Γνωρίζεις ότι επιδεικνύει ο Γρηγόριος Σταμούλης απιστίαν περί την υπηρεσίαν, ασεβή και προκλητικήν στάσιν εντός των Γραφείων της Μητροπόλεως, δια παντελή έλλειψιν ήθους και ευπρεπείας εις την εν γένει συμπεριφοράν του και δια μη συμμόρφωσιν προς τας εντολάς του προϊσταμένου του;
Απάντησις: Η προσωπική μου γνώμη ότι η θέση του οδηγού κλητήρα κάθε Ιεράς Μητροπόλεως είναι θέση κλειδί και θέση λίαν νευραλγική και το ήθος και η συμπεριφορά αυτού που την κατέχει έχει μεγάλη σημασία μέσα στη ζωή της Εκκλησίας με προβλημάτισε για τη συμπεριφορά και το ήθος του κ. Γρηγορίου Σταμούλη. Γι` αυτό και πρέπει να αναφέρω το παρακάτω περιστατικό. Ευρισκόμενος στο Γραφείο του Σεβασμιωτάτου δια συνεργασίαν μετ` Αυτού, ξαφνικά ανοίγει η πόρτα χωρίς να κτυπήση κανείς και βλέπω τον κ. Γρηγόρη Σταμούλη να στέκεται ακριβώς στην πόρτα και λέγοντας εγώ τώρα φεύγω, κλείνει την πόρτα και φεύγει. Έμεινα εμβρόντητος κοιτάζοντας τον Σεβασμιώτατο, ο οποίος στη έντονη διαμαρτυρία μου δια την συμπεριφοράν του, προσπάθησε, από τη γνωστή του αγάπη και καλωσύνη να τον δικαιολογήση κατά κάποιον τρόπον. Εγώ είπα στο Σεβασμιώτατο ότι αυτή η συμπεριφορά δεν εκθέτη μόνον εσάς, αλλά και ολόκληρη την Εκκλησίαν και βεβαίως εμάς τους λειτουργούς της. Και άλλη φορά διεπίστωσα απρεπή συμπεριφορά προς τον Σεβασμιώτατον από τον Γρηγόριο Σταμούλη, ενώ ευρισκόμουν και πάλι στο Γραφείον του Σεβασμιωτάτου. Επίσης παλαιά που ήρχετο με το Σεβασμιώτατο στον Ιερό Ναό μας ως οδηγός, παρουσιάζοντο διάφορες ακαταστασίες, που προήρχοντο από μια απροθυμία και αδιαφορία σε σχέση με την θέση του.
Ερώτησις: Γνωρίζεις ότι εγκατέλειψε τη θέση του ως κλητήρος έξωθι των Γραφείων της Μητροπόλεως;
Απάντησις: Γνωρίζω ότι στον προθάλαμο των Γραφείων της Μητροπόλεως είχε τοποθετηθεί και υπάρχει ακόμη Γραφείο και κάθισμα δια την θέσιν του κλητήρος, όπου πράγματι είχα δει να κάθεται ο κλητήρας. Τώρα τελευταία βλέπω ότι δεν κάθεται στη θέση του, αλλά κάθεται πότε στο Γραφείο της Γραμματείας και πότε στο Γραφείο του Λογιστού.
Ερώτησις: Γνωρίζεις ότι επετέθη με ασέβεια στο Γενν. Αρχ/κό επίτροπο, τον προσφωνεί «Ρε Σουλιώτη» και τον απειλεί με έλεγχο από ορκωτούς λογιστές δια την διαχείρησιν των εκκλησιαστικών Ιδρυμάτων ως Διευθυντού αυτών, απουσιάζει αυθαίρετα από την υπηρεσίαν, προσέρχεται καθυστερημένα εις αυτήν εκτελεί τα καθήκοντά του πλημμελλώς;
Απάντησις: Όχι. Όμως θεωρώ καθήκον μου και υποχρέωσίν μου να συγχαρώ τον πατέρα Γεώργιο Σουλιώτη (Γεν. Αρχ/κον Επίτροπον) για τις πολίτιμες υπηρεσίες του στα Ιδρύματά μας και γενικά στο έργον της Ιεράς ημών Μητροπόλεως. Δεν έχω να προσθέσω τίποτα άλλο και γράμματα γνωρίζω.