Κυριακή 4 Ιουνίου 2017

Δέκατος έκτος μάρτυρας κατηγορίας.


Δια τον μάρτυρα κατηγορίας Α. Π. τις καταθέσεις του οποίου δημοσιεύω κατωτέρω αναφέρω τα εξής:
Ο διάκονος αυτός τελικά βρέθηκε προστατευόμενος του μητροπολίτου Ν. Ιωνίας Κων/νου. Ο μητροπολίτης Πατρών κυρός Νικόδημος, δεν τον ήθελε στη μητρόπολή του και βρήκε καταφύγιο στη μητρόπολη Ναυπάκτου και εν συνεχεία στη μητρόπολη Ν. Ιωνίας.

Στις 19 Οκτωβρίου 1996 ο μητροπολίτης Κων/νος, ο Ιεροκήρυκας π. Αθανάσιος Π., ο κατήγορος μου διάκονος Α.Π. και εγώ με το αυτοκίνητό μου πήγαμε εις την νήσο της Κεφαλληνίας δια την εορτή του Αγίου Γερασίμου, επί τρείς ημέρες.
Ο κατήγορός μου αναφέρει ότι εντός του αυτοκινήτου μου είπα τα εξής:  «εσύ όσο είμαι οδηγός δεν θα γίνεις ποτέ παπάς». Ψευδέστατο. Δεν μου έπεφτε λόγος δια ένα τέτοιο ζήτημα και μάλιστα να εκφραστώ με τέτοια αυθάδεια ενώπιον του προϊσταμένου μου και του ιεροκήρυκος. Αυτή η φρασεολογία δεν αποδεικνύεται από κάποιο σχετικό έγγραφο του μητροπολίτου. Το ίδιο ισχύει και δια την κατηγορία ότι είπα εγώ στον μητροπολίτη ότι δεν θέλω τον διάκονο Α.Π. εις το μητροπολιτικό αυτοκίνητο.

Εις το σημείο αυτό επισημαίνω μια αντιφατικότητα στις καταθέσεις του μάρτυρα. Εις τον πρώτο ανακριτή ιερέα Β.Θ. αναφέρετε εις το γεγονός της οδού Αχαρνών τονίζοντας επί λέξει: ...Συγκεκριμένα κάποια ημέρα στη οδό Αχαρνών που με άφησε στο σπίτι μου, πέταξε αμέσως τα κλειδιά στον Δεσπότη και του είπε «βρήτε άλλον οδηγό». Εις τον δεύτερο ανακριτή της Ι. Συνόδου κ. Γ.Π. δια το ίδιο περιστατικό αναφέρει: ...Όταν κατέβηκα όπως μου είπε την επομένη ο Σεβασμιώτατος πέταξε τα κλειδιά και του είπε «βρείτε άλλον οδηγό».  
Δια την υπόθεση της μεταφοράς των αμφίων του μητροπολίτου από το ιερό εις το μητροπολιτικό αυτοκίνητο και εν συνεχεία εις την οικίαν του μητροπολίτου απαντώ ότι ο μάρτυς αναφέρει εις τον ανακριτή π. Β. Θ. ότι την 3/11/1997 συνέβη το περιστατικό αυτό, ενώ ο μητροπολίτης αναφέρει άλλη ημερομηνία εις το υπ` αριθ. πρωτ. 397/21-9-1997 έγγραφό του προς εμένα (βλ. δημοσίευση της 3/1/2017 ΘΕΜΑ: Προετοιμασία διώξεως). Διαφορά μεταξύ κατηγόρου και μητροπολιτικού εγγράφου ως προς τις ημερομηνίες 44 ημέρες. Είχα καταγγείλει εγγράφως προς τον μητροπολίτη ακριβώς αυτή τη συνήθεια του συγκεκριμένου διακόνου. Ότι δηλαδή άφηνε εκτός της βαλίτσας άμφια του μητροπολίτου οπότε όταν μετέβαινα εις την οικία του μητροπολίτου να κινδυνεύω να κατηγορηθώ ότι απουσιάζει από την βαλίτσα κάποιο αντικείμενο. Ο μητροπολίτης είχε ενθαρρύνει τους κατήγορούς μου και ζητούσε διάφορες πληροφορίες δια παρεξηγήσεις μεταξύ εμού και των ιερέων, προετοιμάζοντας το έδαφος δια την πειθαρχική μου δίωξη. Γενικά ο μητροπολίτης ζητούσε κάποια αιτία εις βάρος μου ώστε να με βομβαρδίζει δια των εγγράφων του προς πάσαν κατεύθυνση,  αλλά και προφορικά να διαδίδει ότι είμαι ο κλητήρας της μητροπόλεως και όχι οδηγός.

Επίσης ο κατήγορός μου αρχ. Α.Π. κατέθεσε στον ανακριτή π. Β. Θ., ότι συκοφαντούσα έναν διάκονο τον οποίο θα χειροτονούσε εις πρεσβύτερον ο μητροπολίτης Κων/νος κατόπιν εντολής του μητροπολίτου Πατρών Νικοδήμου. Ψευδέστατον. Γνώριζα μόνον ότι θα γίνει μια χειροτονία εις πρεσβύτερον και δεν γνώριζα το πρόσωπο.
Ο κατήγορός μου ενγώριζε πολύ καλά το πρόσωπο που θα χειροτονούσε ο μητροπολίτης Κων/νος εις πρεσβύτερον, και έγινε παρουσία μου η εξής συζήτηση μέσα εις το μητροπολιτικό αυτοκίνητο μεταξύ μητροπολίτου και κατηγόρου μου.

Κατήγορός μου:  Σεβασμιώτατε θα χειροτονήσετε τον διάκονο Χ.Κ., εις πρεσβύτερον
Μητροπολίτης:   Ναι

Κατήγορός μου:   Ξέρετε υπάρχει το γνωστό πρόβλημα
Μητροπολίτης.   Δεν καταλαβαίνω;

Κατήγορός μου:   Ε. το γνωστό πρόβλημα των κληρικών.
Μητροπολίτης:   Αυτό δεν είναι πρόβλημα είναι προσόν.

Καμία ανάμειξη δεν έχει ο χειροτονηθείς εις πρεσβύτερον στην υπόθεσή μου. Ουδέποτε στράφηκε εναντίον μου. Ουδέποτε ζήτησε από εμένα εξηγήσεις δια κατηγορίες υπ` εμού εναντίον του.    
Ο μητροπολίτης Κων/νος την 10/7/2008 κατέθεσε μήνυση εναντίον των αγνώστων συντακτών υβριστικών κειμένων εναντίον του, τα οποία διανεμήθηκαν στην μητρόπολη Νέας Ιωνίας και αλλού, με την οποία μήνυση ζητούσε: 1) Την ποινική δίωξη και παραδειγματική τιμωρία των δραστών, 2α) Γραφολογική ανάλυση των επιστολών και φακέλων, 2β) Ανάλυση D.N.A. των αγνώστων δραστών εκ πιθανών ιχνών σιέλου επί των γραμματοσήμων 2γ) Δακτυλοσκοπικό έλεγχο ώστε να αποκαλυφθεί η ταυτότητα του αγνώστου δράστη.
Εις την μητρόπολιν εκυκλοφόρησε η πληροφορία ότι συντάκτης ήταν ο κατήγορός μου Α.Π. . Δια τον λόγον αυτόν ο μητροπολίτης Κων/νος τον απέλυσε κακήν κακώς από τη μητρόπολη Ν. Ιωνίας προς ανεύρεση άλλης μητροπόλεως.                                   

ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας. 


                                     






Στοιχεία μάρτυρος
Ονοματεπώνυμον: Αρχιμανδρίτης  Α.  Π.
Επάγγελμα: Προϊστάμενος Ι. Ναού Αγ. Κωνσταντίνου και Ελένης Ν. Ιωνίας
Δ/νση κατοικίας:   Αθήνα    Ετών 31
Ερώτησις: Διαβεβαιοίς εις την Ιερωσύνην σου να πης την αλήθειαν και μόνον αυτήν;
Απάντησις: Ναι Διαβεβαιώ.
Ερώτησις: Γνωρίζεις εάν ο Γρηγόριος Σταμούλης, κλητήρας της Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλ/φείας, επιδεικνύει ασέβειαν προς την Αγίαν ημών Εκκλησίαν και τους λειτουργούς Αυτής και εκτοξεύει διαφόρους κατηγορίας εναντίον αυτών και δη κατά του Προϊσταμένου αυτού Μητροπολίτου κκ. Κωνσταντίνου;
Απάντησις: Γνωρίζω ότι η συμπεριφορά του είναι ανάρμοστη απρεπής και ασεβής και δεν συμβιβάζεται με υπάλληλον Ιεράς Μητροπόλεως. Δια τον Σεβασμιώτατον, από τον ίδιον δεν άκουσα κατηγορίες, δια πολλούς όμως κληρικούς άκουσα να τους κατηγορεί και να τους αποκαλεί, άλλους κλέφτες και άλλους ανήθικους-ντρέπομαι να χρησιμοποιήσω την λέξιν που τους αποκαλούσε-και ιδίως τους αγάμους.
Από άλλους κληρικούς έχω ακούσει ότι εκτοξεύει κατηγορίες εναντίον του Μητροπολίτου τοιούτου είδους.
Ερώτησις: Γνωρίζεις ότι ψευδόρκησε κατά διαταχθείσαν ανάκρισιν κατά κληρικών της Ι. Μητροπόλεως;
Απάντησις: Κατά την ημέραν που συνέβησαν τα γεγονότα μεταξύ των κληρικών εναντίον του οποίου διετάχθη η ανάκρισις δεν είμουν στη Μητρόπολη αλλά πληροφορήθηκα από πολλούς κληρικούς της Μητροπόλεως ότι ο Γρηγόριος Σταμούλης ήτο παρών στη λογομαχία μεταξύ των κληρικών. Το αν ηρνήθη να καταθέση η κατέθεσε ψευδώς δεν μπορώ να το γνωρίζω.
Ερώτησις: Γνωρίζεις ότι επιδεικνύει απιστίαν περί την υπηρεσίαν, ασεβή στάσιν εντός των Γραφείων της Μητροπόλεως, δεν συμμορφώνεται προς τας εντολάς του προϊσταμένου του Μητροπολίτου και δεν έχει το απαιτούμενον ήθος και την αρμόζουσαν ευπρέπειαν γενικά εις την συμπεριφοράν του;
Απάντησις: Το ήθος του η στάση του στα γραφεία της Μητροπόλεως και γενικά η όλη συμπεριφορά του δεν είναι η πρέπουσα και η αρμόζουσα για ένα Δημόσιο υπάλληλο και δη για ένα εκκλησιαστικόν υπάλληλον Ι. Μητροπόλεως. Συγκεκριμένα επισκεπτόμενος πολλές φορές τα Γραφεία της Ιεράς Μητροπόλεως δια υπηρεσιακούς λόγους, τον έχω δει να κάθεται σε μια καρέκλα στο Γραφείον της Γραμματείας με ανοικτά και τεντωμένα τα πόδια διαβάζοντας βιβλία δεν ξέρω τίνος περιεχομένου, αδιαφορόντας τελείως για το ποιος μπαίνει η ποιος βγαίνει έστω και αν είναι ο ίδιος ο Μητροπολίτης. Νομίζω ότι η στάση του αυτή είναι τελείως ανάρμοστη και σκανδαλίζει τους πιστούς, δια να μη είπω τους προσβάλει. Γνωρίζω επίσης ότι πολλές φορές με έπερνε ο Δεσπότης μαζί του, καθ` ότι είμουν Αρχιαδιάκονός του, και αυτός συστηματικά ηρνείτο να με πάρη στο αυτοκίνητο, λέγοντας ότι εγώ δεν τον θέλω αυτόν μέσα στο αυτοκίνητο. Συγκεκριμένα κάποια ημέρα στη οδό Αχαρνών που με άφησε στο σπίτι μου, πέταξε αμέσως τα κλειδιά στον Δεσπότη και του είπε «βρήτε άλλον οδηγόν». Άλλη φορά που μεταβαίναμε στην Κεφαλωνιά και συζητούσαμε με το Δεσπότη για διάφορά πράγματα, σε κάποια στιγμή χωρίς κανένα λόγο, επεμβαίνει στη συζήτηση λέγοντάς μου «εσύ όσον είμαι εγώ οδηγός δεν θα γίνης ποτέ παπάς». Και ο Σεβασμιώτατος τον επέπληξε δρυμύτατα δια την παρέμβασή του αυτή.
Στις 3 Νοεμβρίου 1997 στην πανήγυριν του Αγίου Γεωργίου του Νεαπολίτου εις τον Ναόν του Αγίου Ευσταθίου Περισσού, ο Σεβασμιώτατος προέβη εις την χειροτονίαν του Ιεροδιακόνου Χ. Κ. εις πρεσβύτερον κατόπιν εντολής του Σεβασμιωτάτου Πατρών κ. Νικοδήμου, ο Γρηγόριος Σταμούλης από την παραμονήν, κατά τον εσπερινόν της εορτής διέδιδε εναντίον του Ιεροδιακόνου διάφορες κατηγορίες και απειλούσε τον Δεσπότη ότι «αύριο θα δης τι θα γίνη». Όταν τελείωσε η λειτουργία άφησε εσκεμμένα μέσα στο Ναό την τσάντα του Σεβασμιωτάτου με διάφορα πράγματα προσωπικά. Σε παρατήρηση του Δεσπότη όταν μπήκαν στο αυτοκίνητο «Γρηγόρη που είναι η τσάντα» απάντησε «Αυτή είναι δουλειά των Διακόνων δεν είναι δουλειά δική μου» και ο Δεσπότης του απάντησε «Αυτή είναι δουλειά δική σου και όχι των Διακόνων». Ο Γρηγόρης αυθαδίασε, ο Δεσπότης εσυγχήσθη σε μεγάλο βαθμό κατέβηκα από το αυτοκίνητο της Μητροπόλεως και ανεχώρησε με άλλο αυτοκίνητο.
Ερώτησις: Γνωρίζεις ότι εγκατέλειψε τη θέση του, ως κλητήρας έξωθι των Γραφείων της Μητροπόλεως.
Απάντησις: Εκείνο που γνωρίζω είναι ότι στον προθάλαμο των Γραφείων της Μητροπόλεως υπήρχε και υπάρχει ένα Γραφείο ειδικά δια τη θέση του Κλητήρος της Μητροπόλεως και στο οποίον εκάθητο. Εδώ και αρκετό χρόνο παρατηρώ όταν επισκέπτομαι την Μητρόπολιν ότι δεν κάθεται στη θέση αυτή και περιφέρεται πότε στο Γραφείον της Γραμματείας και πότε στο Γραφείον του Λογιστού. Για πιο λόγο συμβαίνει αυτό δεν το γνωρίζω.
Ερώτησις: Γνωρίζεις ότι επετέθη απειλητικά και με ασέβειαν κατά του Γεν. Αρχ/κού επιτρόπου, τον προσφωνεί «Ρε Σουλιώτη και τον απειλή ότι θα του δείξη με έλεγχο, από ορκωτούς λογιστάς, δια την Διαχείρησιν των εκκλησιαστικών Ιδρυμάτων κλπ. της Ιεράς Μητροπόλεως
Απάντησις: Όχι δεν γνωρίζω καθ` ότι δεν έτυχε να είμαι παρών
Ερώτησις: Γνωρίζεις ότι απουσιάζει αυθαίρετα από την υπηρεσίαν του, προσέρχεται καθυστερημένος εις αυτήν, προσέρχεται τελευταίος και φεύγει πρώτος και γενικά εκτελεί πλημμελώς και με απροθυμία τα καθήκοντά του;
Απάντησις: Το εάν απουσιάζει, προσέρχεται καθυστερημένα, εγκαταλείπει τη θέση του χωρίς άδεια δεν το γνωρίζω. Αυτό το γνωρίζει η υπηρεσία του. Το ότι όμως πράγματι εκτελεί πλημμελώς και με απροθυμίαν τα καθήκοντά του αποδεικνύεται περιτράνως από τα γεγονότα που αναφέρω πιο πάνω σε άλλη ερώτησή σας.
Ερώτησις: Έχεις άλλο τι να προσθέσης και γράμματα γνωρίζεις;
Απάντησις: Το ότι η συμπεριφορά του δεν είναι η πρέπουσα και η αρμόζουσα για εκκλησιαστικόν υπάλληλον, έχω προσωπικήν πείραν καθ` ότι και εμένα προσωπικά – χωρίς να υπάρχει λόγος και αιτία κατά την γνώμην μου – δεν μου μιλάει και εκτοξεύει εναντίον μου διάφορες κατηγορίες καίτοι εγώ σεβόμενος το σχήμα μου και κατά προτροπήν του Σεβασμιωτάτου από αγάπη και καλοσύνη έκανα το μικρότερο και του μιλούσα, αδιαφορώντας τελείως δια τις ύβρεις και τις κατηγορίες. Γράμματα γνωρίζω.
Η παρούσα κατάθεσις αναγνωσθείσα υπό του Γραμματέως Ιερέως Ε. Κ. ενώπιον του Μάρτυρος υπογράφεται ως έπεται.