Κυριακή 11 Ιουνίου 2017

Παράνομη συμπεριφορά μητροπολίτου


Ενώ η πειθαρχική μου διαδικασία ευρίσκετο σε πλήρη εξέλιξη, ο μητροπολίτης Κων/νος τοποθετούσε στον πειθαρχικό μου φάκελο έγγραφα εις βάρος μου με απώτερο σκοπό την επιβάρυνση του ατομικού μου φακέλου και την παραπομπή μου εις το Τριμελές Υπηρεσιακό Συμβούλιο δια την οριστική μου απόλυση. Την ίδια τακτική εφάρμοσε μόλις κατέθεσε και ο τελευταίος μάρτυρας κατηγορίας (17ος), συνέταξε το υπ` αριθ. πρωτ. 203/15-3-1999 έγγραφό του και πραγματοποίησε την 2/4/1999 Μητροπολιτικό Συμβούλιο εις βάρος μου χωρίς να γνωρίζω τη σύγκλησή του (βλ. δημοσίευση της 1/5/2016 με ΘΕΜΑ: Δικαιοσύνην μάθετε οι ενοικούντες επί της γης).
Κατόπιν της παρανόμου αυτής τακτικής ο ανακριτής π. Β.Θ. εκάλεσε να καταθέσουν οι μάρτυρες υπερασπίσεώς μου.
Δια των κατωτέρω δημοσιευομένων εγγράφων αναφέρω τα εξής:
1. - Ο ανακριτής π. Β. Θ., παρέδωσε εις χείρας μου εις το γραφείο της γραμματείας της μητροπόλεως έγγραφο με ημερομηνία 3/3/1999 με το οποίο με καλούσε σε διάστημα δυο (2) ημερών να απολογηθώ (έγγραφο 1ο), αναφέροντας εις το έγγραφο επιγραμματικά 12 αριθμούμενες κατηγορίες εις βάρος μου.      

2. – Ο γραμματεύς της μητροπόλεως π. Δημήτριος Παπαγρηγορίου μου παρέδωσε εις το γραφείο της γραμματείας της μητροπόλεως κλειστό φάκελο ο οποίος περιείχε το υπ` αριθ. πρωτ. 203/15-3-1999 έγγραφο του μητροπολίτου (έγγραφο2ο), εις βάρος μου. Εις το έγγραφο αυτό πέραν της εχθρότητας και της ανεπίτρεπτης φρασεολογίας του μητροπολίτη Κων/νου εις βάρος μου, αναφέρει ψευδόμενος συγκεκριμένες ημέρες και ώρες ισχυριζόμενος ότι απουσίαζα από την εργασία μου. Το ότι ο μητροπολίτης ψεύδεται αποδεικνύεται από τα εξής έγγραφα: α) την 3/3 ότι απουσίαζα επί 1 ώρα απαντώ ότι: την ημέρα αυτή βρισκόμουν εις τα γραφεία της μητροπόλεως διότι ο ανακριτής π. Β.Θ., μου παρέδωσε εις χείρας μου την κλήση δι` απολογίαν, β) την 5/3 ότι απουσίαζα επί 1,30’ απαντώ ότι: την ημέρα αυτή βρισκόμουν μετά του δικηγόρου μου στον Ιερό Ναό Αγίας Αναστασίας Περισσού όπως όριζε το έγγραφο της κλήσεως δι` απολογίαν, γ) την 10/3 ότι απουσίαζα επί 2 ώρες απαντώ ότι: την ημέρα αυτή πήγα εις τον Ιερό Ναό Αγίας Αναστασίας Περισσού και παρέδωσα εις χείρας του ανακριτού π. Β.Θ., την αίτησή μου με την οποία ζητούσα να μου χορηγήσει επικυρωμένα αντίγραφα των μαρτύρων κατηγορίας, δ) την 12/3 ότι απουσίαζα επί 2 ώρες απαντώ ότι: την ημέρα αυτή βρισκόμουν εις τον Ναό Αγίας Αναστασίας Περισσού εις τον ανακριτή π. Β.Θ., ο οποίος μου παρέδωσε επικυρωμένα φωτοαντίγραφα των μαρτύρων κατηγορίας. Είναι αποδεδειγμένο ότι ο μητροπολίτης ψεύδεται εις βάρος μου διψώντας για την εξόντωσή μου.             
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.

Υποσημείωση – Διόρθωση
Εις τη δημοσίευση της 1/5/2016 με ΘΕΜΑ: Δικαιοσύνην μάθετε οι ενοικούντες επί της γης παρ. 4η εις τον αριθ. πρωτ. 230/15-3-1999 το σωστό είναι αριθ. πρωτ. 203/15-3-1999.
Ο ίδιος   

Έγγραφο 1ο

Έγγραφο 2ο


Έγγραφο 3ο