Τετάρτη 14 Ιουνίου 2017

Δολοπλοκιών συνέχεια


Τα κατωτέρω κοινοποιηθέντα έγγραφα πρέπει να συγκριθούν με τα προηγούμενα έγγραφα εις την δημοσίευσιν της 11/6/2017 διότι αποδεικνύουν και αυτά ότι απουσίαζα εκ της εργασίας μου δικαιολογημένα και όχι αδικαιολόγητα όπως ισχυρίζεται ψευδόμενος ο μητροπολίτης Κων/νος εις το υπ` αριθ. πρωτ. 203/15-3-1999 έγγραφό του προηγούμενη δημοσίευση.
Προς κατανόηση όλων αυτών των δεδομένων δημοσιεύω τα σχετικά αποδεικτικά έγγραφα επί των ανυποστάτων κατηγοριών όπως αυτά διατυπώνονται στην παρούσα δημοσίευση. Έγγραφα: α) αίτησή μου προς τον ανακριτή π. Β.Θ., δια να μου παραδώσει αντίγραφα μαρτυρικών καταθέσεων κατηγορίας αποδεικνύει την περίπτωση γ’ της προηγουμένης δημοσιεύσεως και β) αποδεικτικό παραλαβής το οποίο αποδεικνύει την περίπτωση δ’ της προηγουμένης δημοσιεύσεως.
Εις το αποδεικτικό παραλαβής (έγγραφο 2ο), ο ανακριτής π. Β.Θ. αναφέρει ότι μου παρέδωσε επικυρωμένα φωτοαντίγραφα 17 μαρτύρων κατηγορίας. Επ` αυτού απαντώ ότι: Όταν έλαβα ανά χείρας τα φωτοαντίγραφα των μαρτύρων υπερασπίσεώς μου διαπίστωσα ότι η αρίθμηση όλων των μαρτυρικών καταθέσεων (κατηγορίας, υπερασπίσεως), από τον αριθμό 17 άλλαζε στον αριθμό 19. Είναι οφθαλμοφανές ότι ο ανακριτής π. Β. Θ., μου απέκρυψε μια κατάθεση μάρτυρα με τον αριθμό 18. Αμέσως ζήτησα εξηγήσεις από τον π. Β.Θ. ο οποίος βρισκόταν εις τα γραφεία της μητροπόλεως που μου είχε παραδώσει τα φωτοαντίγραφα των μαρτύρων υπερασπίσεώς μου.
Αρχικά αδιαφορώντας στην ερώτησή μου για τον 18ο μάρτυρα, πιεζόμενος από τον έλεγχο που του άσκησα μου είπε προφορικά ότι ο 18ος μάρτυρας είναι ο Ι.Τ.. Να ζητήσεις την κατάθεσή του από τον Δεσπότη. Ο μάρτυρας αυτός είναι πολύ γνωστός εις εμένα διότι είχα μαζί του οικονομικές συναλλαγές, ορισμένες φορές και όχι πάντοτε εισέπραττα την αμοιβή του μητροπολίτου από διάφορα μυστήρια. Ο μάρτυς αυτός προτάθηκε από τον μητροπολίτη Κων/νο να καταθέσει εναντίον μου αλλά όταν πήγε στον Ναό Αγίας Αναστασίας όπου είχε κληθεί από τον ανακριτή π. Β.Θ., δια να καταθέσει δεν μπόρεσε να ψευδομαρτυρήσει και κατέθεσε την αλήθεια. Αυτό μου το διηγήθηκε ο ίδιος όταν πήγα εις το γραφείο του δια να τον ενημερώσω ότι ο π. Β.Θ., τον εμπλέκει εις την πειθαρχική μου διαδικασία και αν αληθεύει ότι κατέθεσε ενόρκως εις τον π. Β.Θ. . Αναφέρω επίσης ότι σήμερα που γράφω τα ανωτέρω έχω μαζί του συναντήσεις.

Ο δικηγόρος μου ζήτησε δια εξωδίκων από τον ανακριτή π. Β.Θ. (αριθ. επίδοσης 4160/6-5-1999), τον μητροπολίτη Κων/νο (αριθ. επίδοσης 4161/6-5-1999) και την Ιερά Σύνοδο (αριθ. επίδοσης 4159/6-5-1999), να μου παραδώσουν την κατάθεση του 18ου μάρτυρα. Ο ανακριτής π. Β.Θ. επί του εξωδίκου απάντησε εγγράφως εις εμέ ότι δεν υπάρχει κατάθεση 18ου μάρτυρος, πέραν των 17 που αναφέρει εις το αποδεικτικό παραλαβής (έγγραφο 2ο). Ο μητροπολίτης και η Σύνοδος δεν απάντησαν επί των εξωδίκων μου. Εν καιρώ θα δημοσιεύσω το Πόρισμα του ανακριτή π. Β.Θ. που αναφέρει ότι ελήφθησαν 18 μάρτυρες κατηγορίας, καθώς επίσης και το δικαστικό έγγραφο του μητροπολίτου Κων/νου όπου αναφέρει την ύπαρξη της καταθέσεως του 18ου μάρτυρα κατηγορίας.                       
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.

 
Έγγραφο 1ο 
                 
 
 
 
 
ΑΙΤΗΣΗ
 
Γρηγορίου Σταμούλη του Αριστοφάνη, κατοίκου Ν. Φιλαδέλφειας, Ανθέων 24
 
 
 
Παράλαβον αυτήν την
αίτησιν  10-3-1999
 
Ο παραλαβών
                Πρωτοπρεσβύτερος
Β. Θ.
Προς
Τον Ανακριτή Πατέρα Β. Θ. Ιερό Ναό Αγίας Αναστασίας Περισσού.
 
Παρακαλώ να μου χορηγήσετε πλήρη σειρά επικυρωμένων φωτοαντιγράφων της ποινικής δικογραφίας εις βάρος μου περί των ανυποστάτων κατηγοριών προκειμένου να απολογηθώ δι` υπομνήματος ενώπιών σας, καθ` όσον εις το από 3-3-1999 έγγραφόν σας αναφέρεσθε επιγραμματικώς επί 12 υποτιθέμενων κατηγοριών χωρίς να αναφέρετε επακριβώς και συγκεκριμένως επί των κατηγοριών αυτών τα πραγματικά περιστατικά επί των οποίων να στοιχειοθετούνται η κατηγορίες αυτές.
Ήτοι ζητώ να μου χορηγήσετε επικυρωμένο φωτοαντίγραφο του εις βάρος μου συνταχθέντος κατηγορητηρίου ως και όλες τις μαρτυρικές καταθέσεις των μαρτύρων κατηγορίας ως και κάθε έγγραφο σχετικό που τυχόν αναφέρεται εις βάρος μου.
Επίσης επειδή οι κατηγορίες αυτές είναι πολλαπλές και θα απαιτηθεί αρκετός χρόνος για την αντίκρουσή τους παρακαλώ να μου δώσετε και εύλογη προθεσμία υποβολής του υπομνήματός μου τουλάχιστον 10 ημέρες για την απολογία μου.
                                       Αθήνα 10-3-1999
                                             Ο Αιτών
                                  Γρηγόριος Σταμούλης               
 
 
Έγγραφο 2ο

 Έγγραφο 3ο