Πέμπτη 26 Ιουλίου 2018

ψεύτης τον ψεύτη γεννά, ώσπου να γίνουν γενιά.


Το πρακτικό 8/11-12-2014 του Τριμελούς Πειθαρχικού Συμβουλίου περί οριστικής απολύσεως παρέδωσα αυθημερόν στον δικηγόρο μου μένοντας ήσυχος δια τα περαιτέρω. Την κατάθεση δηλαδή της εφέσεως εις το Ανώτατο Υπηρεσιακό Συμβούλιο της Εκκλησίας.

Διαμαρτυρόμενος δια την απόφαση της οριστικής απολύσεώς μου κατέθεσα: α) στη μητρόπολη Ν. Ιωνίας το υπ` αριθ. πρωτ. 18/9-1-2015 και β) στην Ιερά Σύνοδο αριθ. πρωτ. 50/8-1-2015 έγγραφό μου το οποίο κοινοποιώ κατωτέρω:
 

ΑΙΤΗΣΙΣ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ 
Γρηγορίου Σταμούλη, κατοίκου Νέας Ιωνίας Αττικής
Οδός Ε. αρ. ,  ΤΚ. 
ΠΡΟΣ

1. - Τον Σεβ. Μητροπολίτην Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας κ. Γαβριήλ.

2. - Την Ιεράν Σύνοδον της Εκκλησίας της Ελλάδος
ΘΕΜΑ : Εν συνεχεία των υπ` αριθ. πρωτ. α) 480/13-10-2014, β) 506/27-10-2014 και γ) 669/11-12-2014 αιτήσεών μου προς την Ιεράν Μητρόπολιν Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας αφορώσας την αποκατάστασίν μου και την μετάταξίν μου εις μη εκκλησιαστικήν υπηρεσίαν.

Σεβασμιώτατε

Περίμενα να διορθώσετε το φοβερόν ολίσθημα του προκατόχου σας. Να δικαιωθώ από το Τριμελές Πειθαρχικό Συμβούλιο και εν συνεχεία δοθέντος αυτού του δικαιώματος να ξεκινήσει η διαδικασία της μετατάξεώς μου σε άλλη μη εκκλησιαστική υπηρεσία.

Κατεθλίβει η ψυχή μου, όταν την 23/12/2014 μου επεδώθει δια δικαστικού επιμελητού έγγραφό σας με το οποίο μου γνωστοποιούσατε την υπ` αριθ. 8/11-12-2014 απόφαση του Τριμελούς Πειθαρχικού Συμβουλίου υπαλλήλων, περί οριστικής απολύσεως από την εργασία μου. Το έγγραφο αυτό το έλαβα παραμονές Χριστουγέννων. Δυστυχώς δεν περιείχε μήνυμα αγάπης, αλλά μήνυμα εμπαθείας και μίσος άσβεστον εναντίον μου, σχηματίζεται η εντύπωσις, ότι οι εμπλεκόμενοι, όχι μόνον τους ανθρώπους δεν εντρέπονται, αλλά ότι και τον Θεόν ίσως δεν φοβούνται. 

Όποιος διαβάσει την απόφαση αυτή θα σχηματίσει την εντύπωση ότι εγώ ο Σταμούλης διαθέτω αντιεκκλησιαστικό φρόνημα, και δεν υπολογίζω τίποτα και έχω στόχο την διάλυση της Εκκλησίας.       

Αντί Σεβ. να αξιοποιήσετε την υπέρ εμού απόφασιν του Συμβουλίου της Επικρατείας την οποία είχατε εις χείρας, και να αποκαταστήσετε την δικαιοσύνη, ανορθώσατε και εσείς το ανάστημά σας να με κατακρεουργήσετε και να με εξαφανίσετε. Από το έτος 1999, επτά Πειθαρχικά Συμβούλια στήθηκαν εναντίον μου. Η εξόντωσή μου διαφαίνεται καθαρά έως και σήμερα με τα πολυάριθμα Πειθαρχικά Συμβούλια της διοίκησης της Εκκλησίας.
Πιστεύεται Σεβασμιώτατε ότι η διαιώνιση τις υποθέσεώς μου γίνεται για το καλό της τοπικής Εκκλησίας και του κύρους του κ. Φαραντάτου;

Ομολογώ ότι δεν περίμενα μια τοιαύτη εξέλιξη. Κατά τη συνεδρίαν του Τριμελούς Πειθαρχικού Συμβουλίου, την 5/11/2014 εις τα γραφεία της Ιεράς Συνόδου, ο Μητροπολίτης Καρπενησίου κ. Νικόλαος ως Πρόεδρος διατύπωσε προφορικά διαφορετικές απόψεις. Μάλιστα ανέπτυξε διάλογο και είπε χαρακτηριστικά στον δικηγόρο μου: ‘’για να μην αισθάνεται ο Γρηγόρης ότι μόνον αυτός αδικείται θα σας πω προσωπική μου υπόθεση για να ξέρει ο Γρηγόρης ότι δεν αδικείται μόνον αυτός.....’’.
Σεβασμιώτατε

Σας υπενθυμίζω ότι: 1) Το Συμβούλιο της Επικρατείας ακύρωσε δυο φορές τις αποφάσεις των Πειθαρχικών Συμβουλίων της Εκκλησίας της Ελλάδος που με καταδίκασαν στην εσχάτη των ποινών ήτοι την ποινή της οριστικής παύσεως από την εργασία. 2) Η Επιτροπή Συμμορφώσεως του Στ Ε το έτος 2007, διαπίστωσε τη μη συμμόρφωση της διοικήσεως της Εκκλησίας προς την απόφαση του Στ Ε.. 3) Ο Μητροπολίτης Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς κ. Προκόπιος το έτος 2007, ως Πρόεδρος του Ανωτάτου Πειθαρχικού Συμβουλίου με δικαίωσε. 4) Ο Νομικός Σύμβουλος της Εκκλησίας της Ελλάδος το έτος 2006, γνωμοδοτεί εγγράφως υπέρ εμού τονίζοντας ότι πρέπει να επιστρέψω στην εργασία μου και να μισθοδοτούμε κανονικά, κα.. Οι ανωτέρω αποφάσεις δίδουν ηχηρά ραπίσματα εις την διοίκησιν της Εκκλησίας. Βροντοφωνούν με όλο το κύρος των: ‘’Σεβασμιώτατοι ΠΑΡΑΝΟΜΕΙΤΕ’’, ΠΑΡΑΒΑΙΝΕΤΕ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΣΑΣ. Και αντί αυτό να προκαλεί θλίψη και οδύνη, η διοίκησις της Εκκλησίας μεθοδεύει εξ αρχής πειθαρχικές διώξεις εναντίον μου.   

                                                                        Ο Αιτών – Καταγγέλλων

            Επισημαίνω την μεγάλη ατυχία εις το γεγονός ότι: εάν το ανωτέρω έγγραφο (Αίτηση- Καταγγελία), το οποίο κατέθεσα στην Ι. Σύνοδο την 8/1/2015 το κατέθετα μια ημέρα πριν δεν θα είχα χάσει το δικαίωμα εφέσεως των 15 ημερών.

            Μετά την κοινοποίηση εις εμέ την 23/12/2014 της απολύσεώς μου, ο δικηγόρος έπρεπε μέχρι την 7/1/2015 σε διάστημα 15 ημερών δηλαδή να καταθέσει έφεση στο ΑΥΣΕ, γεγονός το οποίο ΔΕΝ έπραξε. Εκ της απραξίας αυτής εκπληρώθηκε ο μεγάλος έρωτας των διωκτών μου και δεν συγχώρεσαν. (Την απραξία του δικηγόρου κατήγγειλα εγγράφως στον Άρειο Πάγο χωρίς αποτέλεσμα).     

            Η διγλωσσία του νεοεκλεγέντα στη θέση του παραιτηθέντος μητροπολίτου Κων/νου Φαραντάτου και νεαρού τη ηλικία εις βάρος μου συνεχίστηκε. Μου ζήτησε (είμαι βέβαιος ότι εγνώριζε το γεγονός της μη καταθέσεως της εφέσεως), να καταθέσω αίτηση προς εκείνον δια τη μετάταξή μου υποσχόμενος μάλιστα εις εμέ την βοήθειάν του προς το πρόσωπόν μου. Επίστευσα τον νεαρό και κατέθεσα το υπ` αριθ. πρωτ. 20/12-1-2015 έγγραφο το οποίο ξαναδημοσιεύω: (πρώτη δημοσίευση την 13/6/2015 με ΘΕΜΑ: Ιδιαίτερη προσοχή στις προθεσμίες).         
 

ΑΡ. ΠΡΩΤ. 20/12-1-2015                                                   Ν. Ιωνία τη, 12/1/2015
ΑΙΤΗΣΗ

Γρηγορίου Σταμούλη, κατοίκου Ν. Ιωνίας Αττ.
Οδός Ε........ αρ. .. ΤΚ. .....

ΠΡΟΣ

Τον Σεβ. Μητροπολίτην Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας κ. Γαβριήλ

            Σεβασμιώτατε
Εν συνεχεία των προηγουμένων αιτήσεών μου αφορόντων την μετάταξίν μου α) υπ` αρ. πρωτ. 480/13-10-2014,  β) υπ` αρ. πρωτ. 506/27-10-2014,  γ) υπ` αρ. πρωτ. 669/11-12-2014 και δ) υπ` αρ. πρωτ. 18/9-1-2015, και των όσων συζητήσαμε προ ημερών εις το γραφείον σας συντόμως και προφορικώς, παρακαλώ θερμώς να λάβετε υπ` όψιν σας την περί μετατάξεως επιθυμίαν μου εις μη εκκλησιαστικήν υπηρεσίαν, αφού προηγουμένως νομοτύπως αποκατασταθώ πειθαρχικά.

Δια την μετάταξίν μου αρμόδιος πληρεξούσιος τυγχάνει ο δικηγόρος κ. Α......... Κ............ τηλ.: 210 2....... και 210 2.......,  φαξ.: 210 2......., ο οποίος με εκπροσωπεί νομότυπα σε κάθε δικαστική διαδικασία και για το θέμα της μετατάξεώς μου.
            Την 19/2/2015 ζήτησα από τον δικηγόρο το δικαστικό μου φάκελο τον οποίο παρέλαβα δια εγγράφου του:


ΔΗΛΩΣΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΑΣ

Ο υπογράφων την παρούσα Γρηγόριος Σταμούλης, κάτοικος Νέας Ιωνίας Αττικής, οδός αριθμ. , δικηγόρος Αθηνών δηλώνω ότι παρέλαβα από την δικηγορική εταιρεία «», τον πλήρη φάκελο δικογραφίας, μετά των σχετικών εγγράφων πρωτοτύπων και φωτοτυπιών, που αφορά την ένδικη υπόθεσή μου με την Εκκλησία της Ελλάδος και τον Κων/νο Φαραντάτο. Η ως άνω εταιρεία δηλώνει ότι ουδεμία οικονομική αξίωση διατηρεί από τον τέως εντολέα της. Ο υπογράφων δηλώνει ομοίως ότι ουδεμία απαίτηση οικονομική η οποιαδήποτε άλλης φύσεως έχει από την ως άνω εταιρεία.

            Στη συνέχεια την 20/2/2015 ανέθεσα την υπόθεσή μου στην δικηγόρο κα. Ευγενία Φωτοπούλου. Η δικηγόρος με ενημέρωσε ότι έχει παρέλθει το δικαίωμα δια την έφεση, όμως αποφασίσαμε να ενεργήσει πηγαίνοντας η ίδια στην Ι. Σύνοδο και διαπραγματευόμενη μήπως κατορθώσει κάτι καλό δι` εμέ. Δια τον λόγο αυτό κατέθεσα την με αριθ. πρωτ. 1064/6-3-2015 έφεση εις το ΑΥΣΕ την οποία κοινοποιώ:
 







 
            Η έφεση ουδένα αποτέλεσμα είχε, όχι διατί είχε παρέλθει ο χρόνος κατάθεσής της, αλλά διότι οι «Άγιοι», δεν ήθελαν να κάνουν καλό εις εμέ. Άν κάνανε καλό εις εμέ, τόσα χρόνια και τόσος αγώνας δια το κακό μου θα πήγαινε χαμένος;
            Εις την προσπάθειά μου να μην απολέσω την εργασία μου απέστειλα επιστολή στον μητροπολίτη Σταγών και Μετεώρων κ. Σεραφείμ πρόεδρο του ΑΥΣΕ η οποία έλαβε από την Ι. Σύνοδο αριθ. πρωτ. 1065/6-3-2015. Ο μητροπολίτης κ. Σεραφείμ δεν κατεδέχθει να απαντήσει. Την επιστολή δημοσίευσα και σχολίασα την 7/7/2015 με ΘΕΜΑ: Επιστολή στον μητροπολίτη Σταγών και Μετεώρων.
            Ούτε στην φαντασία μου δεν μπορούσα να διανοηθώ ότι ο αρχιεπίσκοπος  κ. Ιερώνυμος Β’ παρακάμπτοντας τον μητροπολίτη Σταγών και Μετεώρων κ. Σεραφείμ πρόεδρο του ΑΥΣΕ είχε δώσει εντολή δια του υπ` αριθ. πρωτ. 1289/577/16-3-20151 εγγράφου του στη Ν. Ιωνία δια την απόλυσή μου με αποτέλεσμα να συνεχίζω να ζητώ την εργασιακή μου αποκατάσταση και την μετάταξή μου σε μη εκκλησιαστική υπηρεσία με το υπ` αριθ. πρωτ. 280/2-4-2015 έγγραφο το οποίο κοινοποιώ κατωτέρω:
 Αριθ. πρωτ. 280/2-4-2015                                                            Νέα Ιωνία, 1-4-2015
                                                              ΑΙΤΗΣΙΣ
Γρηγορίου Σταμούλη
Κάτοικος Νέας Ιωνίας Αττικής οδός Ε. αρ.
Τ.Κ., τηλ.
ΠΡΟΣ
Τον Σεβ. Μητροπολίτη Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας κ. Γαβριήλ
ΘΕΜΑ : Συνέχεια των υπ` αρ. πρωτ. α) 248/2-5-2014, β) 272/19-5-2014, γ) 480/13-10-2014, δ) 506/27-10-2014, ε) 669/11-12-2014, στ) 18/9-1-2015 και ζ) 20/12-1-2015, αιτήσεών μου σχετικά με την αποκατάστασή μου και την μετάταξή μου σε μη εκκλησιαστική υπηρεσία.
Σεβασμιώτατε,
Επανερχόμενος δια πολλοστή φορά επί του ιδίου θέματος, περί της εργασιακής αποκαταστάσεώς μου και της μετατάξεώς μου σε μη εκκλησιαστική υπηρεσία, με μεγάλη λύπη σας αναφέρω ότι ουδέν πράξατε περί τούτου παρά την διαβεβαίωσή σας προσωπικά σε εμένα.    
Ζητώ άμεσα να σταματήσετε να ενεργείτε ετσιθελικά εις βάρος μου. Είμαι στη διάθεση της υπηρεσίας για ανάληψη εργασίας μετά την δεύτερη απόφαση του ΣτΕ. 131/2014, η οποία απόφαση εξαφάνισε την οριστική απόλυση του Ανωτάτου Υπηρεσιακού Συμβουλίου της Εκκλησίας της Ελλάδος, το οποίο μου επέβαλε δια πολλοστήν φοράν την εξαντλητική ποινή της οριστικής παύσεως. 
Επίσης ζητώ να πιστοποιήσετε άμεσα : 1) Ποιος ο λόγος που δεν εργάζομαι; Μου στερείτε το ¼ εκ του μισθού μου από το έτος 2001 μέχρι και σήμερα. 2) Ποιος οδηγεί το μητροπολιτικό αυτοκίνητο και από πού τον αμείβεται. 3) Ποιος ο λόγος που συνεχίζεται την ίδια τακτική με τον προκάτοχό σας εις βάρος μου;  4) Ο πρώην γαμπρός, του πρώην Νέας Ιωνίας, ποιά σχέση συνεχίζει να έχει με τη μητρόπολη Νέας Ιωνίας, ο οποίος μάλιστα οδηγεί το μητροπολιτικό αυτοκίνητο το οποίο χρησιμοποιούσε ο κ. Φαραντάτος και τον εξυπηρετεί τις Κυριακές που πηγαίνει σε διαφόρους Ναούς της Μητροπόλεως για λειτουργίες. Από πού αμείβεται;  
Επίσης θα έγινε γνωστό σε σάς ότι, η Έφεση στο Ανώτατο Υπηρεσιακό Συμβούλιο Υπαλλήλων δεν έχει κατατεθεί εγκαίρως, από σφάλμα του τότε δικηγόρου μου για άγνωστους σε μένα λόγους, ο οποίος έχασε την προθεσμία. Στη συνέχεια η νέα δικηγόρος Αθηνών κ. Φωτοπούλου Ευγενία αναγκάστηκε να καταθέσει στην Ιερά Σύνοδο εκπρόθεσμη την Έφεση χωρίς μέχρι σήμερα να υπάρχει αποτέλεσμα. Για το θέμα της Εφέσεως έστειλα συστημένη επιστολή στον Πρόεδρο του ΑΥΣΕ Μητροπολίτη Σταγών και Μετεώρων κ. Σεραφείμ (Σχετ. Η), ελπίζοντας ότι θα βρεθεί κάποια λύση στο πρόβλημα που δημιουργήθηκε εξ αιτίας του τότε δικηγόρου.
Θα σας είναι γνωστό επίσης ότι εάν κάτι δεν πάει καλά με την Έφεσή μου υπάρχει εις βάρος μου σοβαρότατο πρόβλημα με τα συντάξιμα χρόνια. Ως εκ τούτου σας ενημερώνω ότι εάν δεν υπάρξει εκ μέρους σας άμεσα λύση μέχρι την απόφαση του ΑΥΣΕ, η δικηγόρος μου κ. Ευγενία Φωτοπούλου θα ενεργήσει εντός της ερχόμενης εβδομάδος, σύμφωνα με τον νόμο.
Κοινοποίηση:
ΑΔΕΔΥ.
Υ.Γ.
Παρακαλώ θερμώς το συνδικαλιστικό όργανο να δείξει το ανάλογο ενδιαφέρον στο πρόβλημά μου προκειμένου να σταματήσει ο ανελέητος διωγμός μου από τους εκκλησιαστικούς παράγοντες.
        Είναι πλέον καταφανής η κοροϊδία εις βάρος μου από τον νεοεκλεγέντα στη θέση του παραιτηθέντος μητροπολίτου Κων/νου και νέο τη ηλικία ο οποίος μου ζητά να καταθέσω έγγραφα δια την μετάταξή μου ενώ ο ίδιος συνειδητά γνωρίζει ότι η πρότασή του είναι αναληθής. Είχε υπογράψει την 31/3/2015 Πράξη της απολύσεώς μου την οποία κρατούσε. Δια ποίον λόγον; Εις το συρτάρι του γραφείου του. Την σχετική Πράξη 216/31-3-2015, κοινοποίησε εις ην οικία μου την 5/5/2015 την οποία δημοσίευσα την 5/6/2015 με ΘΕΜΑ: Ντροπή σεβασμιώτατε.                   
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.
1.- ΘΕΜΑ: Εντολή του Αρχιεπισκόπου κ. Ιερωνύμου για την απόλυσή μου (31/5/2015)