Κυριακή 15 Ιουλίου 2018

Από το κακό στο χειρότερο.


Την 9/9/2014 παρέδωσα άνευ εγγράφου από την παραιτηθείσα δικηγόρο, τον δικαστικό μου φάκελο σε άλλον δικηγόρο ο οποίος εδέχθη τι νομική μου εκπροσώπηση. Στη συνάντηση μαζί του που πραγματοποιήθηκε εις το γραφείο του ο δικηγόρος με ενημέρωσε ότι: α) δια την αγωγή1 του μητροπολίτη στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών την 2/10/2014 κατά εμού του Γρηγορίου Σταμούλη και του ιερέως Κανέλλου Δημητρακοπούλου (τον π. Κανέλλο τον εκπροσώπησε η δικηγόρος που της ζήτησα να μου παραδώσει τον δικαστικό μου φάκελο ο οποίος είχε αποβιώσει), θα ζητούσε αναβολή διότι δεν προλάβαινε να καταθέσει προτάσεις εις το δικαστήριο και β) θα κατέθετε εξώδικο στη μητρόπολη δια την εργασιακή μου αποκατάσταση.

Εις την πρώτη περίπτωση (α) ο δικηγόρος απέστειλε στο δικαστήριο συνεργάτιδά του η οποία ενημέρωσε το δικαστήριο αναφέροντας τα εξής: ζητάμε αναβολή διότι το γραφείο μας ανέλαβε την υπόθεση του κ. Σταμούλη δυο ημέρες πριν την εκπνοή της προθεσμίας δια την κατάθεση προτάσεων. Ως εκ τούτου δεν προλαβαίναμε να καταθέσουμε προτάσεις. Το δικαστήριο ανέβαλε την υπόθεση δια την 2/3/20172 κατά τη σύμφωνη γνώμη του δικηγόρου του μητροπολίτη.

Εις την δευτέραν περίπτωση (β) ήτοι την εργασιακή μου αποκατάσταση ο δικηγόρος δεν κατέθεσε στη μητρόπολη κανένα εξώδικο όπως είχε υποσχεθεί.

Εις τον νεοεκλεγέντα μητροπολίτη Ν. Ιωνίας (10/10/2014), κατέθεσα εις τη γραμματεία της μητροπόλεως το υπ` αριθ. πρωτ. 480/13-10-2014 έγγραφο με ΘΕΜΑ: Περί εργασιακής μου αποκαταστάσεως ζητώντας τα εξής: 

Παρακαλώ θερμώς,

1) όπως με αποκαταστήσετε στη θέση του οδηγού,

2) να μισθοδοτούμε με τον κανονικό μισθό,

3) να μου αποδοθεί το ¼ των παρακρατηθέντων χρημάτων εκ του μισθού μου από το έτος 2001,

4) να δημοσιεύσετε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως την επαναπρόσληψή μου διότι δυο φορές είχε δημοσιεύσει την απόλυσή μου και

5) να δώσετε εντολή να ενεργοποιηθεί το από 11/1/1999 έγγραφο του τότε αρχιγραμματέος της Ιεράς Συνόδου και νυν μητροπολίτου Καισαριανής κ. Δανιήλ δια την μετάταξίν μου εις άλλην υπηρεσίαν μη εκκλησιαστική3. Παρόμοιο αίτημά μου έχω καταθέσει προς τον Πρόεδρο της προηγουμένης Συνοδικής περιόδου Σεβ. Μητροπολίτην Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμον αρ. πρωτ. 3645/21-7-2014, του Τριμελούς Υπηρεσιακού Συμβουλίου Υπαλλήλων Αρχιεπισκοπής και Ιερών μητροπόλεων.

Στη συνέχεια κατέθεσα εις τη γραμματεία της μητροπόλεως νέα αίτηση με αριθ. πρωτ. 506/27-10-2014 προς τον νεοεκλεγέντα μητροπολίτη Ν. Ιωνίας ζητώντας την εργασιακή μου αποκατάσταση και δοθέντος του δικαιώματος τη μετάταξη μου αναφέροντας τα εξής:

.... αυτή τη στιγμή πως είναι δυνατόν να υλοποιηθεί η μετάταξίς μου εάν δεν προηγηθεί η αποκατάστασίς μου; τότε σίγουρα θα ζητήσω δι` αιτήσεως την μετάταξίν μου σε άλλη μη εκκλησιαστική υπηρεσία εφόσον η νομοθεσία περί μετατάξεων με κατοχυρώνει.    

Συγχρόνως προς τα ανωτέρω ο μητροπολίτης Καρπενησίου κ. Νικόλαος ως πρόεδρος του Τριμελούς Πειθαρχικού Συμβουλίου δια δευτέραν φοράν (η πρώτη πραγματοποιήθηκε την 25/6/20084 ), απέστειλε εις την οικία μου την υπ` αριθ. πρωτ. 5421/30-10-2014 κλήση δια απολογίαν την 5/11/2014 εις τα γραφεία της Ι. Συνόδου την οποία κοινοποιώ κατωτέρω. Διευκρινίζω ότι την 1/11/2014 πραγματοποιήθηκε η ενθρόνιση του μεγαλεπήβολου μητροπολίτη Ν. Ιωνίας & Φιλαδελφείας και με την παρέλευση δυο ημερών κοινοποιήθηκε εις εμέ η κλήση δια απολογίαν.                        

ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ  
τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.                                      

 1. 2. ΘΕΜΑ: Τακτικές εξόντωσης με επισκοπική βούλα: εις τύπον και τόπον Χριστού. (έγγραφο 1ο , έγγραφο 6ο , έγγραφο 7ο) 28/5/2018
3.  ΘΕΜΑ: Το αίσχος της εκκλησιαστικής δεσποτικής διοικήσεως 7/8/2015
4. ΘΕΜΑ: Επισκοπικοί Τραγέλαφοι (έγγραφα 1ο , 2ο , 4ο) 22/5/2018