Πέμπτη 19 Ιουλίου 2018

Μαθήματα σύγχρονης εκκλησιαστικής ιστορίας.


Ενώ εβρισκόμεθα την 5/11/2014 εις την ώραν μας και εις τον τόπον που όριζε η κλήση δια απολογίαν μου έξωθεν της αιθούσης συνεδριάσεως, ο δικηγόρος μου κι εγώ (Σταμούλης), αναμένοντες την αναγγελία του γραμματέως ώστε να προσέλθουμε εις την αίθουσα συνεδριάσεως δια την διαδικασία, ενεχείρισα εις τον δικηγόρο το βιβλίο του πρώην Μητροπολίτου Αττικής και Μεγαρίδος κυρού Νικοδήμου ‘’Ειπέ τη Εκκλησία’’ ώστε να σχηματίσει γνώμη δια τον μητροπολίτη Ν. Ιωνίας Κων/νο. Άνοιξα στην σελίδα 81 του βιβλίου κι ο δικηγόρος άρχισε να διαβάζει τα ακόλουθα:

....Όταν έφτασαν στα ονόματα τα τριών αρχιμανδριτών Κωνσταντίνο Φαραντάτου, Π. Β. και Χ. Τ., που είχαν πάρει το χρίσμα κι είχαν τιμηθεί με τον όρκο των εκλεκτόρων, παρενέβηκε απροσδόκητα ο υπουργός Χρήστου, κι απήτησε να μη γίνουν Μητροπολίτες αυτοί οι τρείς ρασοφόροι. Οι εκλέκτορες αιφνιδιάστηκαν κι άρχισαν να διαμαρτύρονται. Ιδιαίτερα ο Μητροπολίτης Μαρωνείας Τιμόθεος, που μετατέθηκε στη Μητρόπολη Ν. Ιωνίας και Ν. Φιλαδελφείας. Αυτός είχε αποσπάσει απ` την ομήγυρη των 16 την υπόσχεση και τον όρκο να εκλεγεί δικός του άνθρωπος στη θέση του, στην Κομοτινή. Και δεν δεχόταν την ακύρωση της συμφωνίας. Αλλ` ο υπουργός ήταν ανένδοτος. Δήλωσε ότι στην ΚΥΠ υπάρχει φάκελλος γι αυτούς τους κληρικούς, που είναι γεμάτος από στοιχεία επιβαρυντικά.

Δόθηκε μάχη. Και, τελικά, επικράτησε ο Χρήστου. Οι αντιρρήσεις του υποχρέωσαν τη Σύνοδο να υποχωρήσει..... .

            Τελειώνοντας την ανάγνωση μου είπε επί λέξει: αυτός είναι (....).  

Του απήντησα: αυτός με κατηγορεί.

Στη συνέχεια του έδωσα να διαβάσει από την εφημερίδα τα ακόλουθα:

Ευρυτανικά Νέα αρ. φύλλου 351 Τετάρτη 5 Αυγούστου 2009

Υπόθεση απάτης

Ερευνά η Εισαγγελία Καρπενησίου

Η συγκεκριμένη υπόθεση ερευνάται από την Ασφάλεια Καρπενησίου τα τελευταία πέντε χρόνια. Φέρεται ως μεγάλη οικονομική απάτη σε βάρος προσώπου υψηλου κύρους στο Καρπενήσι, ο οποίος από το 2003 μέχρι το 2007, σύμφωνα με τα στοιχεία, φαίνεται να κατέθετε συνεχώς μεγάλα ποσά σε λογαριασμό νεαρού 36χρόνου, κάτοικο γειτονικού νομού. Το ποσό αγγίζει τις 400.000 ευρώ. Ο φερόμενος ως δράστης συνελήφθη την περασμένη Παρασκευή, σε περιοχή εκτός Ευρυτανίας και από χθες πιθανόν κρατείται στο κρατητήριο της Αστυνομικής Διεύθυνσης Ευρυτανίας. Σήμερα το πρωί αναμένεται να απολογηθεί ενώπιον του ανακριτή Ευρυτανίας.

            Τελειώνοντας την ανάγνωση του αποσπάσματος μου είπε:

και αυτός είναι (........).

Του απήντησα. Αυτός θα με δικάσει.

Μου ανταπάντησε: (......) σε κατηγορεί, (......) σε δικάζει.

            Με το τέλος του ανωτέρου διαλόγου μεταξύ εμού του Σταμούλη και του δικηγόρου μου, μέλος του πειθαρχικού συμβουλίου, μας εκάλεσε να προσέλθουμε εις την αίθουσα όπου ήτο συνηγμένα τα μέλη του συμβουλίου δια την απολογίαν μου. Αναφέρω επίσης ότι ο δικηγόρος μου συνοδευόταν από συνάδελφό του ο οποίος ήτο παρόν σε όλη τη διαδικασία. 

Κατά τη συνεδρίαση του Συμβουλίου ο δικηγόρος μου κατέθεσε ΥΠΟΜΝΗΜΑ υπογεγραμμένο από τον ίδιον το οποίο κοινοποιώ κατωτέρω:







 
            Οι διάλογοι που διεξήχθησαν κατά την απολογίαν μου, τους αναφέρω σε μια ‘’παραπονετική’’ επιστολή την οποία απέστειλα συστημένη, εις τον εισηγητή του συμβουλίου. Την επιστολή αυτή την απέστειλα στην μητρόπολη που υπηρετεί ως λογιστής δια μέσου του μητροπολίτου του εξ αιτίας της εισηγήσεώς του δια την οριστική μου απόλυση. Στην επιστολή αυτή αναφέρω τα κάτωθι:        
 
ΑΡ. ΣΥΣΤΗΜΕΝΟΥ : 032980936/31-3-2015     Ν. Ιωνία Αττικής τη,  30/3/2015
ΠΡΟΣ
Τον κ. Β. Ν., λογιστή της Ιεράς Μητροπόλεως Θ.
(Δια του Μητροπολίτου της ως άνω Ιεράς Μητροπόλεως κ. Ε.)
ΘΕΜΑ : Συνέχεια των από α) 14/2/2013, β) 26-2-2013, γ) 2/4/2014 και δ) 3/4/2014, (επισυναπτόμενα),  e-mail μου και απαντήσεών σου.
 Με το υπ` αριθμ. 3/5-11-2014 Πρακτικόν του Τριμελούς Πειθαρχικού Συμβουλίου υπαλλήλων σου ανετέθη η σχετική εισήγηση δια την εν εξελίξει πειθαρχική μου δίωξη. Ακολούθως εξεδόθη το υπ` αριθμ. 8/11-12-2014 Πρακτικόν «Περί οριστικής απολύσεως από την εργασία μου».
Επ` αυτού του ζητήματος επιθυμώ να σου γράψω τα κάτωθι:
Πρώτον
Κατά την εμφάνισή μου μετά του δικηγόρου μου στη συνεδρίαση του Πειθαρχικού Συμβουλίου στην Ιερά Σύνοδο την 5/11/2014, δεν άκουσες Ν., τον πρόεδρο του Συμβουλίου μητροπολίτη Καρπενησίου κ. Νικόλαο να λέει στον δικηγόρο μου ότι: «πολύ τράβηξε αυτή η υπόθεση με τον Γρηγόρη και εγώ πιστεύω (Καρπενησίου), ότι πρέπει να τελειώνει εδώ». Επίσης δεν άκουγες τον διάλογο που είχε αναπτύξει ο κ. Νικόλαος μετά του δικηγόρου μου αναφερόμενος σε προσωπική του υπόθεση λέγοντας: Θα σας πω προσωπική μου υπόθεση για να δει ο Γρηγόρης (δείχνοντας εμένα τον Σταμούλη), ότι δεν αδικείται μόνον αυτός...». Θα σου υπενθυμίσω επίσης την ερώτηση που έκανε ο κ. Νικόλαος στον δικηγόρο μου και αφορούσε την αποκατάστασή μου:
Καρπενησίου: Επειδή εγώ δεν είμαι δικηγόρος τι προτείνετε εσείς ως νομικός για την αποκατάσταση του Γρηγόρη;
Δικηγόρος:  Ένας λόγος είναι η παραγραφή των αποδιδόμενων σε αυτόν πράξεων δεδομένου μάλιστα ότι ο Σταμούλης ζητά την μετάταξή του σε άλλη μη εκκλησιαστική υπηρεσία. Τόσα χρόνια ταλαιπωρείται στα πειθαρχικά συμβούλια, θα είναι άδικο να συνεχίσετε την ίδια τακτική. Το Συμβούλιο Επικρατείας τον δικαιώνει και εσείς τον καταδικάζετε και πάλι από την αρχή.
Τα συμφέροντα των μητροπολιτών δικαστών που πάντοτε πρόσκεινται στην μεταξύ τους αλληλεγγύη, επιδιώκουν μια λύση, την άρνηση των Δικαστικών Αποφάσεων. Η φιλοσοφία τους είναι ότι δεν πρέπει οι κληρικοί και οι λαϊκοί εκκλησιαστικοί υπάλληλοι να προσφεύγουν στη Δικαιοσύνη δια να προστατεύουν τα στοιχειώδη συμφέροντά τους.     
Πείστηκα, ότι ο κ. Νικόλαος, εννοούσε αυτό το οποίο ρωτούσε.  Δεν έπραξε όμως στην περίπτωσή μου το αυτονόητο. Δηλαδή, ως Πρόεδρος του πειθαρχικού Συμβουλίου, έχοντας υπ` όψιν την προσωπική του περιπέτεια με τα 400.000 ευρώ στο Εφετείο Λαμίας να με βοηθήσει ώστε να δικαιωθώ και να μη με ταλαιπωρήσει για δεύτερη φορά με την εξαντλητική ποινή τις οριστικής απολύσεως. Είναι τακτική, στο χώρο της Εκκλησίας να υπονοούν επιείκεια και να αποφασίζουν προς το αυστηρότερο. Παραμονές Χριστουγέννων ο νέος Μητροπολίτης Ν. Ιωνίας κ. Γαβριήλ μου κοινοποίησε την απόφαση περί της απολύσεώς μου.    
Επίσης θα σου υπενθυμίσω Ν., το διάλογο που είχα με τον κ. Νικόλαο λέγοντάς του: πόσα χρόνια με ανεχόντουσαν οι παπάδες να τους λέω πούστηδες, πουτάνες, αρχιπουτάνα κ.α.. Μια μεγάλη Πέμπτη μέσα στο Ιερό Βήμα κατηγορήθηκα ότι έλεγα διάφορα ανήθικα λόγια σε έναν διάκονο. Για άλλη περίπτωση μέσα στο Ιερό Βήμα πάλι κατηγορήθηκα ότι παρότρυνα αρχιμανδρίτη να βγει στην ωραία Πύλη για να δει μια γκόμενα στο εκκλησίασμα κα.. Σημειωτέον ότι όλες οι κατηγορίες εναντίον μου ξεκινούν από το έτος 1995 έως το έτος 1997, εποχή κατά την οποία απολάμβανα της εμπιστοσύνης του κ. Φαραντάτου και σιτιζόμουν στην οικία του. Όπως παραδέχεσαι και εσύ Ν., ο κ. Φαραντάτος στις 10/12/1997 μου έδωσε το υπόλοιπο της αδείας μου και στις 17/12/1997 (βρισκόμενος εγώ σε άδεια), πραγματοποίησε εναντίον μου μητροπολιτικό Συμβούλιο. Σε ερωτώ: Δεν το αντιλήφθηκες κατά τη μελέτη του πειθαρχικού μου φακέλου; Σύμφωνα με τον νόμο επιτρέπονται οι άδειες στους υπαλλήλους κατά τον μήνα Δεκέμβριο, ή μήπως ο κ. Φαραντάτος έβαλε σε εφαρμογή το σχέδιο της εξοντώσεώς μου; Πως δεν αντιλήφθηκες Ν., ότι, από το 1997 έως το 1999 ένα γεγονός συμβαίνει. Ο κ. Φαραντάτος ναι μεν με ανέχεται στην εργασία μου για λίγες ώρες ως Κλητήρα ενώ συγχρόνως, δρομολογεί δια εγγράφων του (τα οποία στάζουν μίσος άσβεστο), την πειθαρχική μου δίωξη η οποία αρχίζει το έτος 1999.             
Δεύτερον
Παρασύρθηκες από εμπάθεια, κακία, μίσος, και για να φανείς καλό παιδί έκανες το χατίρι κακών Επισκόπων που ζητούσαν την πλήρη εξόντωσή μου. Όση ευκαιρία για κακό σου δόθηκε την εξάντλησες. Δεν τον τιμούν τον κ. Φαραντάτο τα έξι Μητροπολιτικά Συμβούλια που πραγματοποίησε εναντίον μου, χωρίς να γνωρίζω τη σύγκλησή τους. Τις αποφάσεις των οποίων τοποθέτησε στον Πειθαρχικό μου φάκελο και ζητούσε τη μετάταξή μου ή την απόλυσή μου. Δεν κατόρθωσα να ευαισθητοποιήσω τη σκληρότητα και την αδιαφορία της Ιεράς Συνόδου με τα έγγραφα που κατά καιρούς απηύθυνα για τη σωτηρία μου. Δεν αξιοποίησες Ν., τις υπέρ εμού καταθέσεις των μαρτύρων κατηγορίας μου ήτοι: α) την κατάθεση του μακαριστού αρχιερατικού της μητροπόλεως Ν. Ιωνίας π. Γενναδίου Μουχταράκη και β) του πρώην λογιστή κ. Κυριαζή Κυριαζή. Σύμφωνα με τις καταθέσεις αυτές δεν αποδεικνύεται ότι εγώ ο Σταμούλης είμαι ασεβής προς την Εκκλησία και τους λειτουργούς αυτής. Δεν αντιλήφθηκες Ν. την δολοπλοκία του κ. Φαραντάτου σύμφωνα με διάφορες καταθέσεις όπως του πρώην αρχιερατικού Γεωργίου Σουλιώτη ότι έλεγα τους ανωτέρω κλέφτες; Φυσικά ο π. Γεννάδιος και ο κ. Κυριαζής δεν πείστηκαν ότι τους έλεγα κλέφτες. Θα ήταν οι πλέον αξιόπιστοι εάν κατέθεταν εναντίον μου.
Τρίτον        
Πιστεύεις Ν., ότι μπορεί ένας πειθαρχικά διωκόμενος εκκλησιαστικός υπάλληλος ή ακόμη και κληρικός, να βρει μάρτυρες υπερασπίσεως κατά την πειθαρχική του διαδικασία; Είναι δυνατόν κληρικοί υποταγμένοι και υπαγόμενοι στον Δεσπότη να καταθέσουν εναντίον του; Αυτό το φαινόμενο της συναδελφικής αλληλεγγύης συμβαίνει μόνον όταν ο κατηγορούμενος είναι Μητροπολίτης. Σου αναφέρω την υπόθεση του πρώην Αττικής και μακαριστού Παντελεήμονα όπου επτά τον αριθμό μητροπολίτες μεταξύ αυτών και ο διώκτης μου πρώην Νέας Ιωνίας κ. Φαραντάτος τον αθώωσαν. Μπορείς να συγκρίνεις τις δυο υποθέσεις;
Τέταρτον                                   
Ως εκκλησιαστικός υπάλληλος δεν έχεις διδαχθεί ότι: α) Η Εκκλησία δεν κτυπά τα παιδιά της, ακόμη και αν κάνουν (η τους αποδίδουν ότι κάνουν), τα μεγαλύτερα σφάλματα. β) τίποτα δεν είναι βαρύτερο, ούτε χειρότερο από το να καταδικάσουμε, η εξουθενώσουμε τον πλησίον. Αισθάνεσαι συνειδησιακά αναπαυμένος έναντι του Θεού; Κατά την ώρα της θείας Λειτουργίας οι δεσποτάδες εύχονται υπέρ των μισούντων. Το έργο τους είναι έργο ευάρεστο ενώπιον του Θεού ή θεατρικό; Πως παρασύρθηκες από τις ενέργειές τους; Δεν δικαιολογείσαι να είσαι συμμέτοχος σε παρανομίες οι οποίες καταδικάζονται από το ίδιο το Ευαγγέλιο. Τι είδους χριστιανός είσαι; Εάν έχεις πνευματικό σύμβουλο, ας σου δώσει εκείνος μια απάντηση δια τα ανωτέρω. Η κατάρτισή του ίσως σε προβληματίσει.     
Πέμπτον 
Πως πείστηκες ότι η Εκκλησία κινδύνευσε από εμένα και εισηγήθηκες την απόλυσή μου προκειμένου να απαλλαχθεί από έναν διώκτη της; Εγώ διαμορφώνω χαρακτήρες, φτιάχνω κοινωνίες, σκανδαλίζω τους χριστιανούς περισσότερο από τους δεσποτάδες; Αν είσαι έγγαμος και έχεις οικογένεια σε ωραία κοινωνία παραδίδεις τα παιδιά σου.
Έκτον     
Πως πείστηκες ότι έχω  διορισθεί εκκλησιαστικός υπάλληλος τι στιγμή που ήμουν ασεβής προς την Εκκλησία και τους λειτουργούς αυτής; Ο κ. Φαραντάτος ως Πρωτοσύγκελος δεν είχε αντιληφθεί τον αντιεκκλησιαστικό μου χαρακτήρα και την επικινδυνότητά μου, από το έτος 1984; Γιατί δεν συμβούλευσε τον μακαριστό ΤΙΜΟΘΕΟ ΜΑΤΘΑΙΑΚΗ να μη με διορίσει οδηγό της μητροπόλεως;
Έβδομον      
Στο e-mail που σου είχα στείλει μεταξύ άλλων σου ζητούσα, να ενημερώσεις τον Μητροπολίτη σου για την υπόθεσή μου και να κάνει την εξαίρεση. Δηλαδή να με βοηθήσει στην περιπέτειά μου. Μου απάντησες στις 26/2/2013 ότι, ο Μητροπολίτης Θ. είναι άνθρωπος της αγάπης και πραότητας, αλλά δεν μπορεί να με βοηθήσει. Που γνώριζες εσύ ότι ο Μητροπολίτης Θ. δεν μπορεί να με βοηθήσει; Γιατί δεν έδωσες το δικαίωμα στον Μητροπολίτη να πράξη το καθήκον του; Τον ενημέρωσες για το αίτημά μου;
Όγδοον 
Τέλος στο e-mail αναγνωρίζεις σε μένα πίκρα και μόνον πίκρα και συμφωνείς με όλα όσα σου ανέφερα. Επίσης με συμβουλεύεις ότι στην θέση μου θα είχες ζητήσει μετάταξη σε άλλον δημόσιο φορέα. Τι ειρωνεία!!! Μετά από 2 χρόνια περίπου έμελε να είσαι ο φυσικός μου δικαστής. Παρουσία σου ζήτησε ο δικηγόρος μου, την μετάταξή μου σε άλλο δημόσιο φορέα όπως μου είχες γράψει ότι θα έκανες στη θέση μου. Εσύ εισηγήθηκες την απόλυσή μου. Πως δικαιολογείς την αντίφασή σου αυτή; Μην ξεχνάς, ότι η ζωή έχει γυρίσματα. Τι θα γίνει αύριο; Αν κάποιος νέος προϊστάμενός σου ζητήσει τον δικό σου έλεγχο ως λογιστή; Εσύ βρήκες ένα σωρό παρανομίες σ` εμένα που δεν είμαι λογιστής. Με παροτρύνεις μάλιστα να έρθω σε συνεργασία με πρόσωπο της Μητροπόλεως Πειραιώς για να διοργανώσουμε εκκλησιαστικό σύλλογο υπαλλήλων για την διεκδίκηση των δικαιωμάτων μας. Θέλεις να απολαμβάνεις ίσα δικαιώματα με τον αγώνα άλλων συνανθρώπων σου. Αποφεύγεις την αντιπαράθεση με πρόσωπα του εκκλησιαστικού κατεστημένου, στο χώρο των διοικούντων την Εκκλησία.
Ένατον
Σου υπενθυμίζω ότι η περιουσία των αδελφών Σουλιώτη αποκτήθηκε αμέσως μετά την ανάληψη των καθηκόντων του π. Γεωργίου Σουλιώτη ως αρχιερατικού και διευθυντού του Γηροκομείου «Καλός Σαμαρείτης». Το παρεκκλήσιο της Αγίας Παρασκευής (το λεγόμενο χρυσορυχείο), στην είσοδο του μητροπολιτικού μεγάρου το απέσπασε ο κ. Φαραντάτος (παρά τον ρητό όρο της δωρεάς) από τον Ιερό Ναό των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης Νέας Ιωνίας για όφελος ποίου; Με το σταυρό στο χέρι περιουσίες δεν γίνονται. Ο κ. Κυριαζής έδιδε τα εκατομμύρια στον αδελφό του αρχιερατικού, Ν. Σουλιώτη για τα πάσης φύσεως κατασκευαστικά έργα στη μητρόπολη και στα Ιδρύματα. Όταν ο κ. Κυριαζής ζήτησε από τον ‘’Ν.’’, να έρχεται στη μητρόπολη ο αρμόδιος κατασκευαστής, παρενέβη ο κ. Φαραντάτος να συνεχίσει ο κ. Κυριαζής την ίδια τακτική. Δεδομένου ότι ο κ. Κυριαζής δεν πείστηκε ότι τον έλεγα κλέφτη παραιτήθη και συνταξιοδοτήθηκε. Θα σου υπενθυμίσω τι έγραφε ο κ. Φαραντάτος στον τότε Αρχιεπίσκοπο κυρό Χριστόδουλο. «…. Ο μάρτυς Κυριαζής Κυριαζής, υπάλληλος της Ι. Μητροπόλεως, ψευδομαρτυρεί ότι δεν γνωρίζει τίποτε, ενώ αι πλείσται εκ των κατηγοριών του κ. Σταμούλη ελέγοντο εντός του Γραφείου αυτού, ο δε κ. Σταμούλης έλεγε ευθαρσώς ότι ο «κ. Κυριαζής δεν τολμά να του κουνηθή διότι τον έχει στο χέρι». Φαίνεται λοιπόν, ότι ένεκα τούτου ο κ. Κυριαζής εψευδομαρτύρησε, ενώ ο ίδιος πολλάκις είχε παρατηρήσει τον κ. Σταμούλην ότι δεν φέρεται σωστά...».
Εν εξελίξει των ανακρίσεων, από ιερέα της μητροπόλεως ο κ. Φαραντάτος εκνευρισμένος επειδή δεν γίνεται αυτό που θέλει αυτός, ο δυστυχής, επιτίθεται στον λογιστή της μητροπόλεως στην ουσία απειλώντας τον, το ίδιο ουσιαστικά ( δια μέσω αυτού ) έπραξε και κατά  του  αρχιερατικού π. Γενναδίου Μουχταράκη. Στη συνέχεια η υπόθεση ανατίθεται στην Ιερά Σύνοδο.                   
Σχετική και η δημοσίευση με ΘΕΜΑ: όφεις, γεννήματα εχιδνών! Πως φύγητε από της κρίσεως της γεέννης;   18/8/2015        
            Συγχρόνως προς τα ανωτέρω το ΣτΕ (Γ’ Τμήμα-Τριμελές Συμβούλιο Συμμορφώσεως), είχε ζητήσει δια του υπ` αριθ. πρωτ. Π4154/2014/18-7-20141 εγγράφου του από τη μητρόπολη Ν. Ιωνίας να καταθέσει απόψεις περί της μη συμμορφώσεως προς την 131/2014 αποφάσεως του ΣτΕ. Η μητρόπολη δια του δικηγόρου της κατέθεσε εις το ΣτΕ το με ημερομηνία 12/11/2014 (έγγραφο 2ο), έγγραφο με το οποίο ζητά την αναβολή της συζητήσεως διότι ο νεοεκλεγείς μητροπολίτης δεν είχε το χρόνο ώστε να λάβει πλήρη γνώση της υποθέσεως και να προβεί στις δέουσες ενέργειες.
Παραδόξως ο παραιτηθείς μητροπολίτης Κων/νος άφησε αυτή την ενέργεια εις τον αντικαταστάτη του ενώ ο ίδιος είχε όλο το χρόνο να προβεί στην αποστολή των απόψεών του.
            Κατέθεσα στη γραμματεία της μητροπόλεως Ν. Ιωνίας το υπ` αριθ. πρωτ. 669/11-12-2014 έγγραφο προς τον νεοεκλεγέντα μητροπολίτη σχετικά με την μετάταξή μου αναφέροντας τα ακόλουθα:
 
ΑΡ. ΠΡΩΤ. 669/11-12-2014                                                         Νέα Ιωνία, 10/12/2014
ΠΡΟΣ
Τον Σεβ. Μητροπολίτην Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας κ. Γαβριήλ
ΘΕΜΑ : Συνέχεια των υπ` αριθ. πρωτ., 480/13-10-2014 και 506/27-10-2014 εγγράφων, περί εργασιακής αποκαταστάσεώς μου
 Σεβασμιώτατε,
Όπως γνωρίζεται η εργατική νομοθεσία είναι πολύ αυστηρή, όταν ένας εργαζόμενος πληρώνεται χωρίς να προσφέρει εργασία.
Είμαι έτοιμος να αναλάβω τα καθήκοντα που η Εκκλησία και η Πολιτεία μου ανέθεσαν. Έχω δικαιωθεί από το Ανώτατο Δικαστήριο της πατρίδος μας στο οποίο υποχρεώθηκα να προσφύγω.  
Επίσης σας υπενθυμίζω ότι, στις 5/11/2014 κλήθηκα για πολλοστή φορά από το Τριμελές Υπηρεσιακό Συμβούλιο υπαλλήλων αρχιεπισκοπής και Ι. Μητροπόλεων το οποίο συνεδρίασε στην ως άνω ημερομηνία σε αίθουσα της Ιεράς Συνόδου. Μέχρι και σήμερα δεν έχει εκδοθεί η απόφαση. Ελπίζω ότι θα εκδοθεί υπέρ εμού για τρείς λόγους, α) να σταματήσει επί τέλους ο μακροχρόνιος δικαστικός μου αγώνας, β) να μην θεωρούμε πειθαρχικά διωκόμενος και να ξεκινήσει η διαδικασία της μετάταξής μου σε άλλη μη εκκλησιαστική υπηρεσία και γ) οι άνθρωποι του μίσους, της κακίας, της εμπαθείας, της υπεροψίας, της αδικίας, και της μοχθηρίας πέρασαν ως όνειδος στην ιστορία της τοπικής Εκκλησίας.   
            Ανέλπιστα και πέρα από κάθε λογική ο μητροπολίτης Καρπενησίου πιστός εις τις αρχές του δεν άλλαξε από την πρώτη φορά και συνέχισε δια δευτέραν φοράν να αποφασίζει δια την οριστική μου απόλυση.
Ο νέος τη ηλικία και νεοεκλεγείς μητροπολίτης είχε το θράσος και μου γνωστοποίησε δια του υπ` αριθ. πρωτ. 698/19-12-2014 (έγγραφο 4ο), εγγράφου του, το Πρακτικό 8/11-12-2014 του Τριμελούς Πειθαρχικού Συμβουλίου περί οριστικής απολύσεώς μου (έγγραφο 3ο).
Με πόνο ψυχής αναφέρω ότι: η πράξη ενός ηλικιωμένου να με απολύσει από την εργασία μου και η γνωστοποίηση εις εμέ ενός νεότατου περί της απολύσεώς μου οι οποίοι είναι μητροπολίτες έθεσαν γερά θεμέλια δια τον τερματισμό της επαγγελματικής μου σταδιοδρομίας εις το Ελληνικό Δημόσιο. Αφετέρου αυτοχαρακτηρίζονται δια το ποιόν τους εμμένοντας χωρίς συναίσθημα ντροπής σε μια κακή, κάκιστη πράξη τους. Τι σχέση μπορεί να έχουν αυτές οι πράξεις τους με την διδασκαλία του Ιησού Χριστού; Οπωσδήποτε καμία. Δια μέσου του συνανθρώπου τους πικραίνουν απευθείας τον Ιησού Χριστό και απέχουν παρασάγγας από τη διδασκαλία του.
Μακαριώτατε κ. Ιερώνυμε Β’
Διαμαρτύρομαι εντονότατα. Οι δεσποτάδες αυτοί υβρίζουν τον Θεόν μου.                       
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.          
1.  ΘΕΜΑ: Αντιμέτωπος με τη δεσποτική μανία της εκδίκησης (έγγραφο 4ο). 5/7/2018
 
 
Έγγραφο 1ο



 
Έγγραφο 2ο


 
Έγγραφο 3ο










 
 
Έγγραφο 4ο