Παρασκευή 29 Ιουνίου 2018

Εμπαιγμός και κουτοπονηριά


Σύμφωνα με την υπ` αριθ. πρωτ. 622/246/8-2-2012 εγκύκλιο της Ι. Συνόδου με συνημμένο το έντυπο εκθέσεως αξιολογήσεως για λαϊκούς εκκλησιαστικούς υπαλλήλους που υπηρετούν στη μητρόπολη Ν. Ιωνίας και Φιλ/φείας πρέπει να συμπληρωθούν τα στοιχεία Α,Β,Γ, της πρώτης και δεύτερης σελίδας της εκθέσεως αξιολογήσεως και αφού βαθμολογηθούν οι εκθέσεις υπό του μητροπολίτου να πρωτοκολληθούν και να τοποθετηθούν στους ατομικούς φακέλους των υπαλλήλων.

Την ανωτέρω ενημέρωση είχα από κληρικό εφημέριο της μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και όχι από τους αρμοδίους υπαλλήλους της μητροπόλεως. Δια το σκοπό αυτό την 8/2/2013 προσήλθα εις τα γραφεία της μητροπόλεως δια να παραλάβω από τη γραμματεία το έντυπο αξιολογήσεως που με αφορούσε. Ο γραμματεύς π. Δημήτριος Παπαγρηγορίου μου παρέδωσε έντυπο αξιολογήσεως που αφορούσε κληρικούς και όχι λαϊκούς υπαλλήλους. Εις το ερώτημά μου, αυτό το έντυπο αφορά κληρικούς μου απήντησε ότι είναι το ίδιο και για τους λαϊκούς. Εμπιστευόμενος το λόγο του παρέλαβα το έντυπο και απήλθα.

Την 12/2/2013 προσήλθα εις την γραμματεία της μητροπόλεως δια να καταθέσω συμπληρωμένο το έντυπο αξιολογήσεως που μου είχε παραδώσει ο π. Δημήτριος Παπαγρηγορίου ο οποίος απουσίαζε αυτή την ημέρα. Παρέλαβε το έντυπο αξιολογήσεως ο αρχιερατικός επίτροπος π. Γεώργιος Σουλιώτης ο οποίος με διαβεβαίωσε ότι αυτό το έντυπο δεν με αφορά διότι πρέπει να συμπληρώσω αυτό που αφορά τους λαϊκούς υπαλλήλους ωστόσο παρέλαβε το έντυπο αξιολογήσεως δίδοντάς μου αριθ. πρωτ. 178/12-2-2013. Μάλιστα επικοινώνησε παρουσία μου εις το τηλέφωνο με τον π. Δημήτριο Παπαγρηγορίου ενημερώνοντάς τον δια την επίσκεψή μου εις το γραφείο και δια το λάθος έντυπο αξιολογήσεως που μου είχε παραδώσει.

Μου υποσχέθηκε ο π. Γεώργιος Σουλιώτης ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου εις το τηλέφωνο δια να προσέλθω εις τα γραφεία της μητροπόλεως και μου παραδώσουν το σωστό έντυπο αξιολογήσεως. Ουσιαστικά ενέπαιζε μαζί μου χωρίς να μου παραδώσει εκείνη τι στιγμή το σωστό έντυπο αξιολογήσεως και φυσικά δεν κράτησε το λόγο του. Τα ανωτέρω κατήγγειλα εις το μητροπολιτικό συμβούλιο και εις τα μέλη Δικαστικόν και Διευθυντήν της Δ.Ο.Υ. Ν. Ιωνίας δια του υπ` αριθ. πρωτ. 187/14-2-2013 εγγράφου μου ζητώντας την παρέμβασή τους χωρίς κανένα αποτέλεσμα.

Διά την πλήρη αδιαφορία από την πλευρά της μητροπόλεως Ν. Ιωνίας αναγκάστηκα να ζητήσω δια το θέμα αυτό την παρέμβαση του κ. Εισαγγελέως Πρωτοδικών προκειμένου ο γραμματεύς της μητροπόλεως να μου παραδώσει το σωστό έντυπο αξιολογήσεως. Την Εισαγγελική Εντολή κατέθεσα στην μητρόπολη Ν. Ιωνίας και έλαβε αριθ. πρωτ. 316/3-4-2013. Ο μητροπολίτης Ν. Ιωνίας Κων/νος απήντησε στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών διαψεύδοντάς με δια του υπ` αριθ. πρωτ. 316/4-4-2013 εγγράφου του το οποίο δημοσιεύω κατωτέρω. Την απάντηση του μητροπολίτη Ν. Ιωνίας Κων/νου στον κ. Εισαγγελέα παρέδωσε την 5/4/2013 σε κλειστό φάκελο εις εμέ ο π. Δημήτριος Παπαγρηγορίου εις την γραμματεία της μητροπόλεως όπου είχα προσέλθει δι` άλλον σκοπό.                             

ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.            




Ο μητροπολίτης Ν. Ιωνίας Κων/νος απέστειλε προς τους εφημερίους της μητροπόλεως Ν. Ιωνίας  την εγκύκλιο υπ` αριθ. 50 την οποία αντιγράφω:    
Αριθμ. πρωτ.:  435                                                Εν Ν. Ιωνία, τη 25/10/2012

Εγκύκλιος υπ` αριθμ.   50

Προς
τους Ευλαβ. Εφημερίους και Διακόνους

της καθ` ημάς Ι. Μητροπόλεως
 
            Κατόπιν του υπ` αριθμ. 4628/2034/16-10-12 Εγκυκλίου σημειώματος της Αγίας και Ιεράς Συνόδου, «περί του εντύπου της εκθέσεως αξιολογήσεως των Εφημερίων και Διακόνων και του τρόπου συμπληρώσεως αυτής», σας αποστέλλομεν συνημμένως την υπ` αριθ. 2932/4628/2034/16-10-2012 Εγκύκλιον της Αγίας και Ιεράς Συνόδου, αναφερομένην εις το ως άνω θέμα, και παραγγέλομεν όπως αναγνώσητε αυτήν μετά πάσης προσοχής, ώστε να έχετε υπ` όψει τα εν αυτή αναφερόμενα κατά την συμπλήρωσιν του εντύπου αξιολογήσεων.

Μετά πατρικών ευχών

Ο Μητροπολίτης

Ο Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας Κωνσταντίνος