Τρίτη 19 Ιουνίου 2018

Άλλαι μεν βουλαί ... άλλα δε Δεσπότης κελεύει


Ο μητροπολίτης Νικοπόλεως και Πρεβέζης κ. Μελέτιος πρόεδρος του Ανωτάτου Υπηρεσιακού Συμβουλίου (ΑΥΣΕ), μου κοινοποίησε την υπ` αριθ. πρωτ. 11/3-4-2009 κλήση (έγγραφο 1ο), να παραστώ την 9/4/2009 ημέρα Πέμπτη δι` απολογίαν εις τα γραφεία της Ι. Συνόδου. Εις τη συνεδρίαση του συμβουλίου την ως άνω ημερομηνία παρέστην μετά της δικηγόρου μου. Πρόεδρος του πειθαρχικού συμβουλίου ήτο ο μητροπολίτης Μαντινείας και Κυνουρίας κ. Αλέξανδρος ο οποίος αντικατέστησε τους μητροπολίτες: Νικοπόλεως και Πρεβέζης κ. Μελέτιο και τον Μητροπολίτη Ιερισσού, Αγ. Όρους και Αρδαμερίου κ. Νικόδημον.

Μετά την απολογίαν μου εις τον μητροπολίτη Μαντινείας και Κυνουρίας κ. Αλέξανδρο, την 13/4/2009 (Μ. Δευτέρα) τον επισκέφθηκα  εις το εν Τριπόλει γραφείον του προσδοκώντας από τον μητροπολίτη σε επιεικέστερη αντιμετώπιση του ζητήματός μου βάζοντας τέλος εις τον δυσβάστακτο δι` εμέ δικαστικόν αγώνα. Δια την επίσκεψή μου εις το γραφείο του ο μητροπολίτης Μαντινείας κ. Αλέξανδρος μου παρέδωσε ιδιόχειρη βεβαίωση την οποία κατέθεσα αυθημερόν στη μητρόπολη Ν. Ιωνίας με αριθ. πρωτ. 261/13-4-2009  την οποία δημοσιεύω (έγγραφο 2ο). 

Απονενοημένη προσπάθεια. Η παρουσία μου εις το γραφείο του δεν διήρκησε περισσότερο από πέντε λεπτά της ώρας και ήτο αντιληπτό ότι δεν του ήταν καθόλου ευχάριστη. Σκυμμένος πάνω στο γραφείο και εις τα έγγραφά του, μου είπε επακριβώς: ‘’δεν μπορώ να κάνω τίποτα, όλα τα μέλη του συμβουλίου είναι εναντίον σου‘’. Ο μητροπολίτης αποποιήθηκε των ευθηνών του και έριξε την ευθύνη δια το κακό που επρόκειτο να πράξουν εις εμέ στους υφισταμένους του. Διευκρινίζω ότι ένας εκ των μελών του συμβουλίου ήτο Γενικός Διευθυντής (ΕΚΥΟ) των Οικονομικών Υπηρεσιών της Εκκλησίας.   

Εις τον μητροπολίτη Μαντινείας και Κυνουρίας κ. Αλέξανδρο απέστειλα δια να τον ενημερώσω περί της συμπεριφοράς του μητροπολίτη Ν. Ιωνίας Κων/νου εις βάρος μου, δυο ταχυδρομικές επιστολές (συστημένες) την με ημερομηνία: α) 22/4/2009 και β) 27/4/2009. Τις επιστολές αυτές κοινοποίησα και στον μητροπολίτη Πρεβέζης κ. Μελέτιο αναφέροντας τα εξής:

Επιστολή 1η

Σεβασμιώτατε, Χριστός Ανέστη, την Ευχή σας.
Προ ημερών Σας παρέδωσα εις το Γραφείο Σας, περί της υποθέσεώς μου, μερικά  έγγραφα από την πλειάδα του αρχείου μου.

Μετά την κοινοποίηση της αποφάσεως του Συμβουλίου της Επικρατείας αριθμός 1557/2005, του Πρακτικού συνεδριάσεως του Τριμελούς Συμβουλίου του Συμβουλίου της Επικρατείας αριθμός 68/2007 και την απόφαση του Ανωτάτου Υπηρεσιακού Συμβουλίου της Εκκλησίας της Ελλάδος Πράξις 1/10-12-2007 προς τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας καθημερινώς παρουσιάζομαι από τις 13/4/2009 εις τα Γραφεία της Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας.

Χθες 22/4/2009 και ώρα 10,40 περίπου, ο Μητροπολίτης Ν. Ιωνίας προς έκπληξή μου, εις την προσπάθειά του να παραβιάσει τους Νόμους της Ελληνικής Δημοκρατίας, επιχείρησε να με εκτοπίσει από τα Γραφεία της Μητροπόλεως με τα αστυνομικά όργανα, χρησιμοποιώντας προς τους αστυνομικούς, έγγραφα του παρελθόντος (εφημερίδα της Κυβερνήσεως ΦΕΚ 60/21-3-2001), άκυρα και μη ισχύοντα λόγω των ανωτέρω αποφάσεων του Στ Ε καθώς και του ΑΥΣΕ.  

Παρακαλώ πολύ Σεβασμιώτατε, λόγω του υψηλού Εκκλησιαστικού φρονήματός Σας να ενδιαφερθείτε δια την υπόθεσίν μου, διότι πιστεύω και είμαι βέβαιος ότι δεν έπραξα τα αδικήματα για τα οποία κατηγορούμαι και επιχειρεί ο Μητροπολίτης Ν. Ιωνίας να με οδηγήσει εις την απόλυα ως πρόβατον επί σφαγήν.

Ελπίζω και πάλι Σεβασμιώτατε, Άγιε Μαντινείας ότι η απόφασή Σας θα είναι δίκαιη και ιστορική δια το κύρος της Εκκλησίας και δι` Υμάς προσωπικά.

 Επιστολή 2η

Σεβασμιώτατε της ευχή Σας,

Ευσεβάστως Σας γνωρίζω ότι σύμφωνα με την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας 1557/2005, και το 68/2007Πρακτικό της Επιτροπής Συμμορφώσεως του Συμβουλίου της Επικρατείας καθώς και του Ανωτάτου Υπηρεσιακού Συμβουλίου της Εκκλησία της Ελλάδος 1/10-12-2007, και τέλος με την προφορική και έγγραφη ενημέρωση κατά τη διάρκεια του Συμβουλίου προς Υμάς,  συνεχίζω να μεταβαίνω εις τα Γραφεία της Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλ/φείας προς εργασίαν.

Ο Μητροπολίτης Ν. Ιωνίας κ. Κωνσταντίνος Φαραντάτος δια δευτέραν φοράν σήμερα Δευτέρα 27/4/2009 ώρα 9,30 πμ., εκάλεσε την Αστυνομία για να με αποπέμψει από τα Γραφεία της Μητροπόλεως παρουσιάζοντας ψευδέστατα δεδομένα τα οποία ακυρώθηκαν από το Στ Ε και το ΑΥΣΕ όπως το ΦΕΚ της απόλυσής μου το οποίο ο Γενικός Αρχιερατικός της Μητροπόλεως π. Γεώργιος Σουλιώτης παρουσίασε εις την αξιωματικό υπηρεσίας του Αστυνομικού Τμήματος Ν. Ιωνίας η οποία του υπέδειξε ότι δεν είναι αρμοδία η αστυνομία διότι η υπόθεσις εκκρεμεί εις το Ανώτατο Υπηρεσιακό Συμβούλιο της Εκκλησίας.

Σεβασμιώτατε σας αναφέρω τα λόγια που μου είπε ο Μητροπολίτης Ν. Ιωνίας για να καταλάβετε περί του ανδρός και επισκόπου της Εκκλησίας.

Μητροπολίτης: όσο υπάρχει Κωνσταντίνος, όσο και αν αγωνίας, όσα και αν κάνεις, δεν πρόκειται να ξαναγυρίσεις στην Μητρόπολη, βάλτο στο νούσου για καλά, άσε της αλητείες σου κατά μέρος

Σταμούλης: υπάρχουν οι αποφάσεις

Μητροπολίτης: υπάρχουν οι αποφάσεις θα τις δούμε τις αποφάσεις

Σταμούλης: ο Καλαμαριάς

Μητροπολίτης: όχι με το στανιό που τις θέλεις εσύ θα τις δούμε της αποφάσεις

Σταμούλης: ο Καλαμαριάς πρώτος και καλύτερος, και το Συμβούλιο της Επικρατείας 

Μητροπολίτης: άντε από κει παλιάνθρωπε χαμένε.

 Επίσης κατέθεσα εις την Ι. Σύνοδο το υπ` αριθ. πρωτ. 1766/12-5-2009 έγγραφό μου προς τον μητροπολίτη Μαντινείας και Κυνουρίας κ. Αλέξανδρο αναφέροντας τα εξής:

Επιστολή 3η

Σεβασμιώτατε

Ευσεβάστως Σας γνωρίζω ότι καθημερινώς ευρίσκομαι εις τα γραφεία της Ι. Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας προς εργασίαν από 9ην πρωινήν έως 13ην μεσημβρινήν.

Ο Σεβ. Μητροπολίτης Ν. Ιωνίας εκτός του ότι παρανόμως δεν μου επιτρέπει να ευρίσκομαι εντός των γραφείων, δεν μου παραχωρεί ούτε ένα κάθισμα δια να ξεκουράζω δι` ολίγον το σώμα μου από την ορθοστασίαν, παρά την παράκληση του Διοικητού του Αστυνομικού Τμήματος Ν. Ιωνίας προς τον ίδιον τον Μητροπολίτη.

Επίσης παρακαλώ η επικείμενη απόφαση του ΑΥΣΕ να μου κοινοποιηθεί εις τα γραφεία της Ι. Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας οδός Λ. Ηρακλείου αριθ. 340 Ν. Ιωνία*     

*Την 10/6/2009 ο μητροπολίτης Μαντινείας και Κυνουρίας κ. Αλέξανδρος μου κοινοποίησε εις την οικία μου την υπ` αριθ. 2/15-5-2009 (έγγραφο 4ο) απόφαση του ΑΥΣΕ περί οριστικής απολύσεώς μου. Από την κοινοποίηση της αποφάσεως εις την οικίαν μου έπαυσα να προσέρχομαι εις τα γραφεία της μητροπόλεως Ν. Ιωνίας.                        

ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ

τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.                                                
Υ.Γ.

Είμαι βέβαιος κ. Αλέξανδρε ότι θεωρείται τις δικαστικές αποφάσεις της Εισαγγελίας Τριπόλεως (4-11-2016) και της Εισαγγελίας Εφετών Ναυπλίου (20-12-2016) δικαιότατες σε ότι σε αφορά, να θέσουν δηλαδή την υπόθεσή σου στο αρχείο, με το σκεπτικό ότι δεν διέπραξες αδίκημα με την τοποθέτησή σου περί «ομοφυλοφίλων».

Στην περίπτωσή μου ως πρόεδρος του ΑΥΣΕ καυχάσαι που υπέγραψες (προ της υπογραφής σου προπορεύεται ο Τίμιος Σταυρός), αυτή την καταστροφική δι` εμέ απόφαση; Έχεις αυτό το δικαίωμα ως επίσκοπος; Πως θα αισθανόσουν εάν η απόφαση του δικαστηρίου, στη δική σου  περίπτωση, ήτο εις βάρος σου και βρισκόσουνα εκτός υπηρεσίας;

ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ      



Έγγραφο 1ο


Έγγραφο 2ο




 
 
 
 
Έγγραφο 3ο




 
Έγγραφο 4ο














 
Έγγραφο 5ο