Σάββατο 9 Ιουνίου 2018

Ζώντας με τους λύκους!


Κατέθεσα στη μητρόπολη Ν. Ιωνίας το Πρακτικό 68/20071 του Τριμελούς Συμβουλίου του ΣτΕ (Ν. 3068/02), υπέρ εμού το οποίο έλαβε αριθ. πρωτ. 262/13-4-2009 ώστε να λάβει γνώσει ο μητροπολίτης και το Μητροπολιτικό Συμβούλιο και να πράξουν της εκ του νόμου υποχρεώσεις τους δι` εμέ. Το ανωτέρω Πρακτικό εκδόθηκε την 20/12/2007 και το παρέλαβα προσωπικά την 9/4/2009. Διεπίστωσε ότι παρανόμως παρακρατήθηκε ο κανονικός μισθός μου δια δύο (2) έτη, δηλαδή από 19/5/2005 έως 27/3/2007. Ο μητροπολίτης Ν. Ιωνίας Κων/νος συμμορφώθηκε πλήρως προς την απόφαση του ανωτέρου Πρακτικού καταθέτοντας στον τραπεζικό λογαριασμό της μισθοδοσίας μου ολόκληρο το χρηματικό ποσό το οποίο αναγράφεται εις το Πρακτικό.

Η προσπάθειές μου δια την διεκδίκηση του ¼ εκ των παρακρατηθέντων μισθών μου για το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από τον μήνα Απρίλιο του έτους 20012 δε σταμάτησαν. Συνέχισα να διεκδικώ το ¼ καταθέτοντας σωρεία εγγράφων μου: προς τη μητρόπολη Ν. Ιωνίας και το μητροπολιτικό συμβούλιο, προς τον μητροπολίτη Πρεβέζης κ. Μελέτιο πρόεδρο του ΑΥΣΕ, προς τον μητροπολίτη Μαντινείας και Κυνουρίας κ. Αλέξανδρο, προς τη ΔΟΥ Ν. Ιωνίας τμήμα εξόδων, προς τον διευθυντή της ΔΟΥ Ν. Ιωνίας και μέλος του ΜΣ., προς τον αρχιεπίσκοπο κ. Ιερώνυμο Β’. Ουδείς επέδειξε στοιχειώδη ενδιαφέρον διά το πρόβλημά μου.  

Επίσης κατέθεσα εκ νέου την με αριθ. πρωτ.  116708/22-9-2009 αίτηση προς το Τριμελές Συμβούλιο του ΣτΕ ζητώντας τους παρακρατηθέντες μισθούς του ¼  από τον μήνα Απρίλιο του έτους 2001. Η επιτροπή εξέδωσε την 112/2001 απόφαση (έγγραφο 10ο) με την οποία: Απορρίπτει την αίτησή μου. Διευκρινίζω ότι η αίτηση αυτή όπως και η προηγούμενη υπογράφεται από εμέ τον ίδιο και όχι από τη δικηγόρο μου η οποία δι` αγνώστους λόγους, δεν προχωρούσε παρά της επανειλημμένες οχλείς μου, σε νομική πράξη εναντίον του μητροπολίτη Κων/νου α) δια τη διεκδίκηση του ¼ από το έτος 2001 και β) δια την πλήρη εργασιακή μου αποκατάσταση.              

Ήτο τέτοιος ο προβληματισμός μου και ο εκνευρισμός μου δια τα ανωτέρω εις βάρος μου, ώστε εζήτησα από τη δικηγόρο μου να με ενημερώσει εάν έχω δικαίωμα σύμφωνα με της μέχρι τότε δικαστικές αποφάσεις να εργάζομαι. Με διαβεβαίωσε ότι παρανόμως ο μητροπολίτης δεν με δέχεται εις την εργασία μου. Μετά από αυτή τη δήλωση απαίτησα να μεταβεί μαζί μου εις τα γραφεία της μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και να με εγκαταστήσει στην εργασία μου, σε αντίθετη περίπτωση θα έδιδα την υπόθεσή μου σε άλλον δικηγόρο. Πράγματι την 13/4/2009 στις 9:15 πμ μετέβη μαζί μου εις τα γραφεία της μητροπόλεως και ενημέρωσε προφορικά τον μητροπολίτη εντός του γραφείου του εις το οποίο εισήλθε χωρίς την παρουσία μου, ότι υποχρεούται να με δεχθεί στην εργασία μου λόγο των δικαστικών αποφάσεων. Η συζήτηση διεξήχθη σε πολύ έντονο ύφος εκατέρωθεν. Ο μητροπολίτης ήτο ανένδοτος. Αρνιότανε στη δικηγόρο την επιστροφή μου στην εργασία φωνάζοντας δυνατά ώστε ακουγόταν εις το γραφείο του πρωτοσυγκέλου εις το οποίο ανέμενα τη δικηγόρο μου. Η διένεξη κράτησε περίπου 10’ της ώρας και αποχωρώντας η δικηγόρος, μου είπε να παραμείνω εις τα γραφεία της μητροπόλεως και να μην αποχωρίσω όπως κι έπραξα. Προσερχόμουν καθ` εκάστην από 9η πρωινή έως 13:00 μεσημβρινή ωράριο που εκτελούσαν όλοι οι υπάλληλοι των γραφείων. Δια την προσέλευσή μου την ως άνω ημερομηνία εις τα γραφεία της μητροπόλεως με την δικηγόρο μου είχα ενημερώσει δια του υπ` αριθ. πρωτ. 1364/10-4-2009 εγγράφου μου τον μητροπολίτη Πρεβέζης κ. Μελέτιο.

Η παρουσία μου εις τα γραφεία ήτο άκρως ενοχλητική δια τον μητροπολίτη και περιπετειώδης δι` εμέ. Ο αρχιερατικός επίτροπος π. Γεώργιος Σουλιώτης χτυπούσε τα χέρια του εις τον τοίχο μόλις με αντίκριζε εις τον διάδρομο του δευτέρου ορόφου κι έλεγε εις τον δικηγόρο της μητροπόλεως ‘’δεν τον αντέχουμε άλλο, ο δεσπότης δεν τον αντέχει, τι να κάνουμε;’’.

Βρήκαν τη λύση. Εκάλεσαν δυο φορές την αστυνομία: α) 22/4/2009 και β) 27/4/2009 για να με απομακρύνει από το χώρο των γραφείων ισχυριζόμενος ο μητροπολίτης στον αστυνομικό εντός του γραφείου του ότι: «δεν έχει καμία δουλειά (εγώ ο Γρηγόριος Σταμούλης), να βρίσκεται εδώ». Προσεκόμισε δε προκειμένου να τον πείσει για τα λεγόμενά του, το ΦΕΚ 936/γ/9-10-20083 εις το οποίο είχε δημοσιεύσει την οριστική μου απόλυση από το Τριμελές Πειθαρχικό Συμβούλιο της Ι. Συνόδου. Εν γνώσει του έκανε μια κίνηση η οποία κανένα επιθυμητό δι` εκείνον αποτέλεσμα θα μπορούσε να έχει, διότι είχα ήδη καταθέσει έφεση εις το ΑΥΣΕ εναντίον αυτής της αποφάσεως.

Την πρώτη φορά οι αστυνομικοί μου συνέστησαν να προσέλθω εις το αστυνομικό τμήμα Ν. Ιωνίας. Πράγματι μετά την αποχώρησή των από τη μητρόπολη, προσήλθα εις το αστυνομικό τμήμα Ν. Ιωνίας και μίλησα με τον διοικητή του Τμήματος ενημερώνοντάς τον με κάθε λεπτομέρεια δια της δικαστικές αποφάσεις υπέρ εμού. Δια τον λόγον αυτόν του είπα εβρίσκομαι εις τα γραφεία της μητροπόλεως, εκτελώντας τις υπέρ μου δικαστικές αποφάσεις τις οποίες ο μητροπολίτης ουδέποτε σεβάστηκε. Δια του λόγου το αληθές του παρέδωσα την απόφαση του ΣτΕ 1557/20054, την απόφαση του ΑΥΣΕ 1/10-12-20075, τη γνωμοδότηση 20/066 του νομικού συμβούλου της Ι. Συνόδου κα. .

Την δευτέραν φοράν οι αστυνομικοί με μετέφεραν εις το αστυνομικό τμήμα Ν. Ιωνίας με το περιπολικό. Τους εζήτησα να προσέλθω εις το αστυνομικό τμήμα πεζός όπως είχε συμβεί και την πρώτη φορά  κι όχι με το περιπολικό. Τελικά με μετέφεραν με το περιπολικό δια να μην «κουραστώ», όχι όμως δια της βίας. Εκάλεσα από το κινητό μου τηλέφωνο τη δικηγόρο μου ενημερώνοντάς την δια το συμβάν και μου εζήτησε να μιλήσει εις το κινητό με την αξιωματικό υπηρεσίας όπως κι έγινε. Εις το γραφείο της αξιωματικού υπηρεσίας βρέθηκε ως απεσταλμένος του μητροπολίτη Ν. Ιωνίας Κων/νου ο αρχιερατικός επίτροπος π. Γεώργιος Σουλιώτης ισχυριζόμενος ότι έχω απολυθεί σύμφωνα με το ανωτέρω ΦΕΚ το οποίο παρουσίασε και ως εκ τούτου ο μητροπολίτης δεν τον δέχεται εις τα γραφεία. Η αξιωματικός υπηρεσίας αφού ανέγνωσε τις δικαστικές αποφάσεως που είχα μαζί μου και την ενημέρωση που είχε τηλεφωνικά από τη δικηγόρο μου, είπε στον π. Γεώργιο Σουλιώτη ότι: «η αστυνομία δεν έχει δικαίωμα να απαγορεύσει την προσέλευση εις τα γραφεία της μητροπόλεως του Γρηγορίου Σταμούλη λόγω των δικαστικών αποφάσεων και ως εκ τούτου μην καλέσετε ξανά την αστυνομία δια να τον απομακρύνει από τα γραφεία της μητροπόλεως».

Ο π. Γεώργιος Σουλιώτης κινήθηκε από τη μητρόπολη εις το αστυνομικό τμήμα με το μητροπολιτικό αυτοκίνητο οδηγώντας το συγγενικό πρόσωπο του μητροπολίτη τον οποίο είχε προσλάβει παρανόμως εις την θέση του οδηγού7 στην οποία ήμουν εγώ νόμιμα διορισμένος και δεν είχα απολέσει την ιδιότητά μου αυτή. Εξερχόμενος εκ του αστυνομικού τμήματος μετά το τέλος της διαδικασίας δια να προσέλθω εις την υπηρεσία μου, εις τη θέα του μητροπολιτικού αυτοκινήτου και των επιβαινόντων εις αυτό (π. Γεώργιος Σουλιώτης και ο οδηγός), ζήτησα από τους αστυνομικούς που ευρίσκοντο εκείνη τη στιγμή εις το πεζοδρόμιο  να ακινητοποιήσουν το μητροπολιτικό αυτοκίνητο διότι αυτό κινείτο παράνομα, νόμιμος οδηγός του αυτοκινήτου είμαι εγώ τους ανέφερα. Δυστυχώς ουδείς εκ των αστυνομικών έπραξε τα νόμιμα δια την ακινητοποίηση του μητροπολιτικού αυτοκινήτου.

Αξιωματικός του αστυνομικού τμήματος Ν. Ιωνίας με τον οποίο ουδεμία γνωριμία εις το παρελθόν μας συνέδεε, κινούμενος καθαρά από ανθρωπιστικούς λόγους, μου συνέστησε να μιλήσει ο ίδιος εις τον μητροπολίτη Κων/νο δια την εύρεση λύσεως. Αφού τον ευχαρίστησα δια την πρωτοβουλία του αυτή υπέρ εμού εδέχθην την πρότασή του. Πράγματι την 30/4/2009 κατόπιν συνεννοήσεως μαζί μου και ώρα 10.45 πμ. προσήλθε στη μητρόπολη και συζήτησε εντός του γραφείου του μητροπολίτου την υπόθεσή μου. Δεν μπορώ να περιγράψω την έκφρασή του όταν μετά από λίγα λεπτά της ώρας εξήλθε εκ του γραφείου του μητροπολίτη και απευθυνόμενος προς εμέ που βρισκόμουν εις το διάδρομο του δευτέρου ορόφου των γραφείων εκτελώντας το υπαλληλικό μου ωράριο, λέγοντάς μου τα εξής: όχι μόνον δεν σε δέχεται εις τα γραφεία της μητροπόλεως αλλά ούτε κάθισμα σου παραχωρεί να ξεκουράζεσαι αυτές τις ώρες που εβρίσκεσαι εδώ.             
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.

 
1. Παρανομιών συνέχεια 12/12/2015
2. Ανεξέλεγκτες ενέργειες του μητροπολίτου πρώην Ν. Ιωνίας Κων/νου 18/8/2017
3. Επισκοπικοί Τραγέλαφοι (έγγραφο 6ο)   22/5/2018
4. Περί Φιλαδελφείας συνέχεια 3/11/2015
5. Υπεράνω του Θεϊκού δικαίου το δίκαιο των δεσποτάδων! (έγγραφο 4ο)   1/5/2018
6. Ανεφάρμοστη και αγνοούμενη γνωμοδότηση εκ μέρους της Εκκλησίας. 18/6/2015
7. Δημοσίευση οικονομικού πρίσματος δια την μητρόπολη Ν. Ιωνίας & Φιλ/φείας (έγγραφο 9ο σελ. 5)  6/9/2017
 




Έγγραφο 1ο


 
Έγγραφο 2ο

 
Έγγραφο 3ο

 
Έγγραφο 4ο

 
Έγγραφο 5ο

 Έγγραφο 6ο

 
Έγγραφο 7ο




 
Έγγραφο 8ο

 
Έγγραφο 9ο

 
 
 
Έγγραφο 10ο