Τρίτη 4 Ιουλίου 2017

Κατάθεση πορίσματος και καταθέσεις μαρτύρων προς την Ιερά Σύνοδο


Σύμφωνα με την χρονολογική σειρά κατά την οποία ακολούθησε η υπηρεσία με τον βομβαρδισμό των διαφόρων εγγράφων εις βάρος μου, δημοσιεύω σήμερα ένα εξ αυτών, το οποίο έστειλε ο μητροπολίτης εις την Ιερά Σύνοδο,  προς τον Μακαριώτατο αρχιεπίσκοπο και το Τριμελές Υπηρεσιακό Συμβούλιο με αριθ. πρωτ. 278/28-4-1999. Το περιεχόμενό του αφορά τις καταθέσεις των μαρτύρων και το πόρισμα του π. Β.Θ. ως συνέχεια της επικειμένης διώξεώς μου. Ουσιαστικά ο μητροπολίτης με κατηγορεί και ζητά από τον αρχιεπίσκοπο την επιβολή ποινών εις βάρος μου υπό του Τριμελούς Υπηρεσιακού Συμβουλίου. Αναλυτικότατη αναφορά περί του ανωτέρου εγγράφου γίνεται υπ` εμού στην ανάρτηση της 15/3/2016 με ΘΕΜΑ: Εμπαθειών και δολοπλοκιών συνέχεια.

Δια των εξωδίκων μου α) προς τον ανακριτή π. Β.Θ. με αριθμό επιδόσεως εξωδίκου 4160/6-5-1999, β) προς τον μητροπολίτη Ν. Ιωνίας Κων/νο με αριθμό επιδόσεως 4161/6-5-1999 και γ) την ιερά Σύνοδο με αριθμό επιδόσεως 4159/6-5-1999, ζητούσα πριν από την κίνηση της πειθαρχικής μου διώξεως, να μου χορηγήσουν την κατάθεση του 18ου μάρτυρα κατηγορίας. Δια του λόγου του αληθές δημοσιεύω κατωτέρω το εξώδικό μου.


Έκθεση επιδόσεως Αριθμός 4161/6-5-1999

Ενώπιον παντός αρμοδίου δικαστηρίου

Η πάσης Εκκλησιαστικής η άλλης Αρχής

Εξώδικη διαμαρτυρία δήλωση και πρόσκληση με επιφύλαξη

Δικαιωμάτων

Γρηγορίου Σταμούλη οδηγού Μητροπολιτικού αυτοκινήτου οδός Ν. Φιλαδέλφεια

ΚΑΤΑ

1_ Του Πατέρα Β. Θ., Ιερό Ναό Αγίας Αναστασίας Περισσού Αττικής.
2_ Του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Ν. Ιωνίας και Ν. Φιλαδελφείας κ. Κωνσταντίνου Φαραντάτου, Λεωφ. Ηρακλείου 340 Ν. Ιωνία Αττικής.
Κοινοποιούμενη και Προς:
3_ Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος οδός Ι. Γενναδίου 14 νομίμως εκπροσωπουμένης._

Με την από 3-3-1999 κλήση προς απολογίαν του Πρώτου από σας (π. Β.) κλήθηκα να απολογηθώ ενώπιον σας για 12 ανύπαρκτες υποτιθέμενες και μόνο επιγραμματικά διατυπωμένες κατηγορίες σε βάρος μου, όπως αυτές διατυπώνονται ειδικότερα στην άνω κλήση σας.
Προς απόδειξη των, δήθεν, αυτών κατηγοριών κλήθηκαν και κατέθεσαν ενώπιον του πρώτου από σας σε βάρος μου 17 μάρτυρες κατηγορίας μεταξύ των οποίων οι πλείστοι κληρικοί και μερικοί λαϊκοί.

Στη συνέχεια προς απόκρουση των ανυποστάτων και ανυπάρκτων αυτών κατηγοριών κατέθεσα σχετικό απολογητικό υπόμνημα, με το οποίο και αντέκρουσα μια προς μια τις κατηγορίες αυτές και πρότεινα μάρτυρες υπερασπίσεώς μου οι οποίοι κλήθηκαν και κατέθεσαν και αυτοί ενώπιον σας (του π. Β.)._
Με αυτόν τον τρόπον επεραιώθη η διαδικασία της ανακρίσεως και ο φάκελλος έπρεπε να διαβιβασθεί αρμοδίως περαιτέρω δια τα νόμιμα.
Όμως, εντελώς ξαφνικά και ανέλπιστα ο πρώτος από σας ανακριτής που επελήφθητε της υποθέσεως με πληροφορήσατε, όλως περιέργως, ότι καίτοι ο φάκελλος επεραιώθη κατά το στάδιον της ανακρίσεως, σεις καλέσατε και εξετάσατε και άλλον μάρτυρα κατηγορίας ήτοι τον 18ον κατά σειρά τα στοιχεία του οποίου δεν γνωρίζω αλλά ούτε και το περιεχόμενο της καταθέσεώς του.
Η τοιαύτη εκ των υστέρων ενέργειά σας αυτή δηλαδή η κλήτευση και εξέταση μάρτυρα κατηγορίας σε βάρος μου είναι εντελώς παράνομη αφού ο φάκελλος δικογραφίας είχε ήδη κλείσει και εγώ με αυτόν τον τρόπον δεν ηδυνήθην να τον αντικρούσω με το νομίμως κατατεθέν υπόμνημά μου, με συνέπεια να ενυπάρχει εις το φάκελλό μου κατάθεση μάρτυρος κατηγορίας σε βάρος μου και χωρίς να λάβω αντίγραφο της κατάθεσής του όπως έλαβα για τους υπόλοιπους 17 μάρτυρες κατηγορίας και έχω δικαίωμα να λάβω.
Ο μάρτυρας αυτός προτάθηκε εκ των υστέρων προφανώς από τον δεύτερον από σας (Μητροπολίτην κ. Κωνσταντίνον Φαραντάτον) χωρίς καμιά ενημέρωσή μου και με σκοπόν, προφανώς, να υπάρχει ακόμη ένα στοιχείο εις βάρος μου περί των ανυπάρκτων σε βάρος μου κατηγοριών._
Επειδή η εκ των υστέρων κατάθεση του μάρτυρος αυτού δεν είναι σύννομη και κατόπιν των ανωτέρω έχω νόμιμο δικαίωμα να ζητήσω και παραλάβω επίσημο αντίγραφο της κατάθεσης του μάρτυρος αυτού, ώστε να τον αντικρούσω και εγώ με άλλον δικό μου μάρτυρα υπερασπίσεως.

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
Ζητώ : 1._ Να μου χορηγήσετε επίσημο αντίγραφο της κατάθεσης του μάρτυρος αυτού προ της διακινήσεως περαιτέρω της δικογραφίας αυτής. 2._ Να μου επιτρέψετε να εξετάσω και εγώ άλλον δικό μου μάρτυρα υπερασπίσεως προς αντίκρουσή του για λόγους ίσης μεταχείρισης και ισονομίας.

Άλλως και σε διαφορετική περίπτωση που αρνηθείτε τα ανωτέρω Σας γνωστοποιώ : Ότι αμφισβητώ την κατάθεση του μάρτυρος αυτού ολόκληρη και σας καλώ να την αποσύρετε από τη δικογραφία ως μη νομίμως ληφθείσα,
Ρητώς επιφυλασσόμενος παντός νομίμου δικαιώματός μου, οποθενδήποτε προερχομένου._
Την δε παρούσα εξώδικη διαμαρτυρία μου κοινοποιώ και την τρίτην από σας Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος προς γνώση σας και για τις νόμιμες συνέπειες.
Με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μου, αρμόδιος δικαστικός επιμελητής εντέλλεται να επιδώσει την παρούσα προς έναν έκαστον προς αυτούς που απευθύνεται αντιγράφων ταύτην ολόκληρη και ως έχει εις την έκθεση επίδοσής του.
                                                                        Αθήνα 26 Απριλίου 1999
            Ο εξωδίκως δηλών                        Ο πληρεξούσιος Δικηγόρος

            Γρηγόριος Σταμούλης

Είναι εμφανές ότι, την 6/5/1999 έστειλα το ανωτέρω εξώδικο προς αυτούς που απευθύνεται και ο μητροπολίτης Κων/νος την 28/4/1999 όπως αποδεικνύεται από το έγγραφό του είχε είδη στείλει τον πειθαρχικό μου φάκελο στο Τριμελές Υπηρεσιακό Συμβούλιο. Επ` αυτού ενημερώθηκα από το κατωτέρω έγγραφο του μητροπολίτου.                
 ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.