Κυριακή 23 Ιουλίου 2017

Βομβαρδισμός εγγράφων του μητροπολίτου Κων/νου μετά την έκδοση των ανακριτικών πορισμάτων


Ο ανακριτής κ. Γ.Π. εκάλεσε στα γραφεία της Ιεράς Συνόδου τους μάρτυρες κατηγορίας και υπερασπίσεως προκειμένου να καταθέσουν ενώπιών του και ενώπιων του γραμματέως Α.Κ., αρχής γενομένης την 2/11/1999. Όλες τις καταθέσεις των μαρτύρων τις έχω δημοσιεύσει ως έχουν κατωτέρω:

1.        2/2/2017 με ΘΕΜΑ:  Έναρξη καταθέσεων μαρτύρων κατηγορίας
2.        4/2/2017 με ΘΕΜΑ: Δεύτερος μάρτυρας κατηγορίας

3.        5/2/2017 με ΘΕΜΑ: Τρίτος μάρτυρας κατηγορίας

4.        7/2/2017 με ΘΕΜΑ: Τέταρτος μάρτυρας κατηγορίας

5.        13/2/2017 με ΘΕΜΑ: Πέμπτος μάρτυρας κατηγορίας
6.        16/2/2017 με ΘΕΜΑ: Έκτος μάρτυρας κατηγορίας

7.        19/2/2017 με ΘΕΜΑ: Έβδομος μάρτυρας κατηγορίας
8.        21/2/2017 με ΘΕΜΑ: Όγδοος μάρτυρας κατηγορίας

9.        25/2/2017 με ΘΕΜΑ: Ένατος μάρτυρας κατηγορίας
10.      13/5/2017 με ΘΕΜΑ: Δέκατος μάρτυρας κατηγορίας

11.      16/5/2017 με ΘΕΜΑ: Ενδέκατος μάρτυρας κατηγορίας
12.      17/5/2017 με ΘΕΜΑ: Δωδέκατος μάρτυρας κατηγορίας

13.      23/5/2017 με ΘΕΜΑ: Δέκατος τρίτος μάρτυρας κατηγορίας
14.      25/5/2017 με ΘΕΜΑ: Δέκατος τέταρτος μάρτυρας κατηγορίας

15.      1/6/2017 με ΘΕΜΑ: Δέκατος πέμπτος μάρτυρας κατηγορίας
16.      4/6/2017 με ΘΕΜΑ: Δέκατος έκτος μάρτυρας κατηγορίας

17.      8/6/2017 με ΘΕΜΑ: Δέκατος έβδομος μάρτυρας κατηγορίας
18.      20/6/2017 με ΘΕΜΑ: Καταθέσεις μαρτύρων υπερασπίσεώς μου. 

19.      26/6/2017 με ΘΕΜΑ: Τέλος κύκλου μαρτύρων κατηγορίας μετά των διαφοροποιημένων και αλληλοανερουμένων απόψεων επί των αυτών γεγονότων.
Στη συνέχεια ο ανακριτής κ. Γ.Π. μου απέστειλε την κλήση για απολογία με αριθ. πρωτ. 6286/2670/6-12-1999 (βλ. δημοσίευση εγγράφου την 2/7/2017 με ΘΕΜΑ: Ανακριτικά πορίσματα (έγγραφο 8ο)), και μετέπειτα την 24/12/1999 παρέλαβε το απολογητικό μου υπόμνημα σύμφωνα με το κατωτέρω ιδιόχειρο δημοσιευόμενο έγγραφό του (έγγραφο 1ο). Την 24/1/2000 εξέδωσε το ανακριτικό του πόρισμα το οποίο έχω δημοσιεύσει και σχολιάσει στην ανάρτηση της 2/7/2017 (έγγραφο 7ο).   

Συγχρόνως προς τα ανωτέρω ο μητροπολίτης Ν. Ιωνίας Κων/νος συνέταξε το κατωτέρω δημοσιευόμενο έγγραφο με αριθ. πρωτ. 74/24-1-2000 (έγγραφο 2ο) εις το οποίο αναφέρει διάφορα άρθρα του Κώδικα Εκκλ. υπαλλήλων επί σωρεία παραβάσεών μου όπως αυτός ισχυρίζεται και μου γνωστοποιεί ως ‘’καλός ποιμήν’’ ότι οι παραβάσεις μου αυτές αλλά και πολλές άλλες, συνιστούν πειθαρχικό παράπτωμα. Εις το έγγραφό του επιδεικνύει ασυνείδητα και ειρωνικά πνεύμα στοργής και φιλανθρωπίας, διότι στις παραβάσεις αυτές επιβάλλονται πειθαρχικές ποινές τις οποίες μέχρι τούδε δεν μου έχουν επιβληθεί. Το έγγραφο αυτό μου παρέδωσε σε κλειστό φάκελο ο γραμματεύς π. Δημήτριος Παπαγρηγορίου εις το γραφείο της γραμματείας της μητροπόλεως την 25/1/2000 ημέρα της ονομαστικής μου εορτής. Επίσης ο λογιστής της μητροπόλεως π. Ι.Λ. σύμφωνα με το έγγραφο του μητροπολίτου ανέφερε στον μητροπολίτη ότι δήθεν αρνήθηκα να εκτελέσω εργασία. Ο κληρικός αυτός χειροτονήθηκε όχι από τον μητροπολίτη Ν. Ιωνίας Κων/νο, σε προχωρημένη ηλικία και τοποθετήθηκε από τον μητροπολίτη Κων/νο στη θέση του παραιτηθέντος (20/10/1999) λογιστού μακαριστού Κυριαζή Κυριαζή. Ο π. Ι.Λ. ήτο μόλις τρείς μήνες στο λογιστήριο της μητροπόλεως και δεν άργησε να κατανοήσει το χαρακτήρα του μητροπολίτη και των λοιπών συνεργατών του (γραμματέως, Αρχιερατικού Επιτρόπου και ανιψιάς του μητροπολίτη). Άρχισε να διαδίδει προφορικά και ουδέποτε γραπτά, διάφερες κατηγορίες εις βάρος μου.
Κατά τον χρόνο εξελίξεως των γεγονότων που αφορούν την πειθαρχική μου δίωξη αναφέρω ότι: Με προφορική σύσταση του μάρτυρος υπερασπίσεώς μου κ. Χ.Σ. Αντιστρατήγου της Ελληνικής Αστυνομίας ο οποίος κατέθεσε ενόρκως στον ανακριτή κ. Γ.Π. την 18/1/2000, κατέθεσα αίτηση με αριθ. πρωτ. εισερχομένου εγγράφου αρχιεπισκοπής Αθηνών 1456/15-2-2000 με την οποία ζητούσαμε συνάντηση με τον αρχιεπίσκοπο κυρό Χριστόδουλο. Πληρέστερη αναφορά περί της αιτήσεως γίνεται υπ` εμού εις την δημοσίευση της 20/6/2017 με ΘΕΜΑ: Καταθέσεις μαρτύρων υπερασπίσεώς μου.   

Ακολούθως ο γραμματεύς π. Δημήτριος Παπαγρηγορίου μου παρέδωσε στο γραφείο της γραμματείας της μητροπόλεως κλειστό φάκελο ο οποίος περιείχε το υπ` αριθ. πρωτ. 162/18-2-2000, έγγραφο του μητροπολίτη το οποίο δημοσιεύω κατωτέρω (έγγραφο 3ο). Και εις το έγγραφο αυτό ο μητροπολίτης κάνει λόγο ότι ο λογιστής π. Ι.Λ. του είπε ότι με είδε στη Ν. Φιλαδέλφεια (αορίστως αναφερόμενος!!!). Στη φάση αυτή εβρισκόμενος σε πλήρη εκνευρισμό δια την συμπεριφορά του π. Ι.Λ., μέσα στο γραφείο του λογιστηρίου τον απείλησα ότι αν συνεχίσει να με κατηγορεί προφορικά και παραλλήλως ψευδόμενος,  δηλώνοντας κατ` αυτού του τρόπου ότι αγαπάει τον μητροπολίτη αφού με κατηγορεί, θα αποκαλύψω εγγράφως στη Σύνοδο ότι κατά παράβαση των Ιερών Κανόνων βρίσκεται στην Εκκλησία της Ελλάδος και του αποκάλυψα το ‘’κώλυμα’’ το οποίο τον συνοδεύει διότι στην Εκκλησία της Ελλάδος το κώλυμα αυτό απαγορεύει την χειροτονία. Σε άλλες Εκκλησίες πχ. Πατριαρχείο Αλεξανδρείας επιτρέπεται η χειροτονία κληρικού αφού δεν θεωρείτε ‘’κώλυμα’’ η περίπτωσή του. Δια του τρόπου αυτού ξεφορτώθηκα αυτόν τον νεοδιορισθέντα κληρικό και λογιστή της μητροπόλεως Ν. Ιωνίας. Επίσης ο μητροπολίτης Κων/νος δεν ανέφερε άλλη φορά σε έγγραφό του το όνομα του π. Ι.Λ.. Επί του κωλύματος του ανωτέρω κληρικού ουδεμία καταγγελία γραπτή η προφορική κατέθεσα εις την Ιερά Σύνοδο.
Με την παρέλευση τριών μόλις ημερών από την παράδοση του ανωτέρω εγγράφου προς το πρόσωπό μου, ο γραμματεύς π. Δημήτριος Παπαγρηγορίου μου παρέδωσε στο γραφείο της γραμματείας της μητροπόλεως κλειστό φάκελο ο οποίος περιείχε το υπ` αριθ. πρωτ. 174/21-2-2000 έγγραφο του μητροπολίτη Κων/νου το οποίο δημοσιεύω κατωτέρω (έγγραφο 4ο). Εις το έγγραφο αυτό μου επισημαίνει ο μητροπολίτης την απείθειάν μου την οποία θα καταθέσει όπου και όποτε χρειαστεί.

Η τακτική αυτή και η φρασεολογία του μητροπολίτου φανερώνει ασυνέπεια και εκδικητικότητα διότι άπαντα τα έγγραφά του κοινοποιηθέντα και μη κοινοποιηθέντα προς εμέ, τα κατέθετε στους ανακριτές για την πειθαρχική μου δίωξη, πολλά εκ των οποίων κατέθετε παρανόμως καθ` ον χρόνον δεξήγετο η πειθαρχική μου δίωξις, αλλά και με το πέρας των ανακριτικών πορισμάτων συνέχιζε να καταθέτει στην Ιερά Σύνοδο επιβαρυντικά έγγραφα.
Ο μητροπολίτης Κων/νος στην κυριολεξία ζούσε μια κόλαση με την σκέψη ότι ακόμα υπάρχω στα γραφεία της μητροπόλεως έστω και ως κλητήρας κατά την παθητική επιθυμία του. Δεν προλάβαινε να συντάσσει λυσσωδώς έγγραφα εναντίον μου και να τα καταθέτει στην Ιερά Σύνοδο με δεδομένο ότι το πόρισμα του ανακριτή κ. Γ.Π., με παρέπεμπε στο Τριμελές Υπηρεσιακό Συμβούλιο το οποίο λίαν συντόμως και βεβιασμένα θα συνεδρίαζε προς πλήρη αποκατάσταση της συναδελφικής αλληλεγγύης των δεσποτάδων πάντοτε εις βάρος του κατηγορουμένου.

Δυστυχώς την τακτική αυτής της αλληλεγγύης η οποία εξυπηρετεί τα συμφέροντα των δεσποτάδων έχουν δεν έχουν δίκαιο υπεραμύνεται και υπερασπίζεται ο αρχιεπίσκοπος κ. Ιερώνυμος Β’ με την υπογραφή του, καταδικάζοντας εμέ τον απλό εκκλησιαστικό υπάλληλο με την ποινή της απολύσεως, παρά το γεγονός ότι έχουν εκδοθεί δυο αποφάσεις του ΣτΕ υπέρ εμού. Απολαύσατε Μακαριώτατε τα αποτελέσματά σας τα οποία αποτελούν την κορωνίδα της εκκλησιαστικής δικαιοσύνης σύμφωνα με τις επιθυμίες σας.              
 ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ

τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.
 
Έγγραφο 1ο

Έγγραφο 2ο


Έγγραφο 3ο



Έγγραφο 4ο