Τρίτη 18 Ιουλίου 2017

Επισήμανση προκλητικών λαθών του μητροπολίτου πρώην Νέας Ιωνίας Κων/νου


Ο γραμματεύς π. Δημήτριος Παπαγρηγορίου μου παρέδωσε στο γραφείο της γραμματείας της μητροπόλεως Νέας Ιωνίας τα κατωτέρω κοινοποιηθέντα έγγραφα: α) υπ` αριθ. πρωτ. 494/28-9-1999 και β) υπ` αριθ. πρωτ. 526/14-10-1999. Ο φάκελος αυτός περιείχε τα έγγραφα της Ιεράς Συνόδου με τα οποία ενημερωνόμουν, ότι η Ιερά Σύνοδος ενέκρινε ανακριτές δια την επανάληψη των εις βάρος μου ανακρίσεων. Αναλυτικότατη αναφορά επί των εγγράφων αυτών γίνεται υπ` εμού στην ανάρτηση της 2/7/2017 με ΘΕΜΑ: Δυο πορίσματα.

Αίσθηση οργής και αποτροπιασμού προκαλεί το πρώτο έγγραφο του μητροπολίτη Κων/νου με το οποίο αφενός με ενημερώνει δια το έγγραφο της Ιεράς Συνόδου υπ` αριθμ. 4840/1986/17-9-1999, αφετέρου δε δοθείσης και πάλιν της ευκαιρίας, με προειδοποιεί ψευδόμενος ότι: «οι πολλές και αυθαίρετοι αναχωρήσεις μου εκ της υπηρεσίας θα γνωστοποιηθούν εις τους διενεργούντας τις εις βάρος μου ανακρίσεις». Επισφράγισε την κατηγορία αυτή σημειώνοντας σε χαρτί το οποίο συμπεριέλαβε στον πειθαρχικό μου φάκελο μόνον δια το όνομά μου και όχι και για τους άλλους υπαλλήλους της μητροπόλεως συγκεκριμένες ημέρες και ώρες ότι δήθεν έλλειπα από την εργασία μου. Τις απουσίες μου αυτές τις συνέταξε μια ημέρα μετά από τη σύνταξη του πρώτου εγγράφου του, αρχής γενομένης της 29/9/1999 (βλ. δημοσίευση της 24/5/2016 με ΘΕΜΑ: Κύριε λύτρωσέ με από συκοφαντίας ανθρώπων και φυλάξω τας εντολάς Σου. (έγγραφο 1ο ) ).                     

 ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.
 
 
Έγγραφο 1ο

Έγγραφο 2ο