Τετάρτη 17 Μαΐου 2017

Δωδέκατος μάρτυρας κατηγορίας.

Η μάρτυς Δ. Β. τις καταθέσεις της οποίας δημοσιεύω κατωτέρω, είναι παλαιά των ημερών με σημαντικότατη δράση. Ήτο γνώστης όλων των κακών γεγονότων του τότε αρχιμ. και μετέπειτα μητροπολίτου Ν. Ιωνίας Κωνσταντίνου Φαραντάτου. Παραπλεύρως του Ιερού Ναού Αγίας Ευφημίας Ν. Χαλκηδόνας εις τον οποίο προϊστάμενος ήτο ο κ. Κωνσταντίνος, διατηρούσε κατάστημα (ταβέρνα).
Άξιον απορροίας είναι το γεγονός ότι η μάρτυς Δ.Β. εις το απολογητικό της υπόμνημα προτείνει μάρτυρα υπερασπίσεώς της τον Ιερέα Ε. Κ. του Β., ο οποίος ήτο ο γραμματέας της παρούσης διαδικασίας. Η μάρτυς σε καμία φράση της κατά τις ένορκες καταθέσεις δεν αναφέρει το παραμικρό δια τον εν λόγω κληρικό. Δηλαδή δεν αναφέρει ότι ήτο παρών σε κάποια συνάντησή μας, η ότι ήτο παρών και μαγνητοφωνούσε τη συζήτηση που είχαμε. Την κατηγορία περί υπαρχούσης μαγνητοταινίας την διατύπωσε ο μητροπολίτης Κωνσταντίνος στο υπ` αριθ. πρωτ. 278/28-4-1999 έγγραφό του, προς την Ιεράν Σύνοδον (δημοσίευση 15/3/2016 ΘΕΜΑ: Εμπαθειών και δολοπλοκιών συνέχεια). Υπενθυμίζω ότι ουδεμία κασέτα έχει καταθέσει ο μητροπολίτης σε καμία ανακριτική Αρχή κρατική η εκκλησιαστική.       
Ποια είναι η μάρτυς Δ.Β.;
Στην ιδιόχειρη επιστολή της η κ. Δ. Α. προς τον τότε αρχιμανδρίτη Κωνσταντίνο Φαραντάτο αναφέρει επί λέξει δια την μάρτυρα Δ.Β. τα κάτωθι:
(...Για τις κυρίες σας, με τους ευτελείς χιτώνες της ευσεβοφανείας και της υποκρισίας, αισθάνομαι όχι αγανάκτηση, αλλά βαθύ οίκτο. Ιδιαίτερα βαθύ οίκτο στη Μ. σας και στη Β. σας...),
(...Μνημονεύω τον βοηθόν όπως, τον ιερά πατέρα Γεώργιον Σουλιώτην και την θλιβεράν Β., η οποία μετά της διπροσώπου Μ. εδημιούργησαν τας τόσας εις βάρος σας κατηγορίας, η μεν Β. εξ επιπολαιότητος μπορεί να μη γνωρίζετε τι εστί Β. . Αρκεί να σας πω, ότι διέδωσε πως το αυτοκίνητο της Λαχειοφόρου το επήρα εγώ, το δε ψυγείο εσείς. Αυτά τα πληροφορούμαι από την κ. Κ. . Εν μια φράσει η Β. είναι ήονα του κακού. Η δε Μ. ανέθεσε στην νόβα Β. να διαδίδει τις γνωστές εις βάρος σας κατηγορίες...).
(...Εάν αποστομώνατε την Β. και της λέγατε: <<Δεν σου επιτρέπω να λες τέτοιες αηδίες>>. Η ιστορία θα έκλεινε εκεί. Ή μάλλον δεν θα υπήρχε καν ιστορία. Προτιμήσατε την άμυνα δια της επιθέσεως. Ιδού όμως τα αποτελέσματα. Ολέθρια...).     
(...Για την περίπτωσή σας, συκοφάνται είναι η Β. και η Μ. . Αυτές τις δύο να αιτιάσθε για όλα. Στη Β. καταλογίζω το ακαταλόγιστον. Στη Μ. τη διπροσωπία και τα χαμηλά ένστικτα...).   
Μακαριώτατε κ. Ιερώνυμε Β’
Με την επαίσχυντο πράξη σας να απολύσετε από την εργασία εμένα τον Γρηγόριο Σταμούλη, κατώτατο εκκλησιαστικό υπάλληλο δώσατε αφορμή με την υπογραφή σας για την απόλυσή μου, σε κάθε άνθρωπο Χριστιανό να αγανακτεί και να σκανδαλίζεται κυρίως όμως να καταλαβαίνει το πνευματικό κενό των ανθρώπων που διαχειρίζονται την υπόθεση της Εκκλησίας. Καθαρίσατε μακαριώτατε πρωτίστως την Εκκλησία από πάσης φύσεως σκάνδαλα και εν συνεχεία αποδώσατε δικαιοσύνην δια το πρόσωπό μου.
Θυμηθείτε για τον εαυτόν σας και τους λοιπούς υψηλά ισταμένους τα λόγια του Αγίου Γρηγορίου του Θεολόγου και του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου μήπως και συνειδητοποιήσετε τις εγκληματικές ενέργειές σας εις βάρος μου “Καθαρθήναι δει πρώτον είτα καθάραι, σοφισθήναι και ούτω σοφίσαι, γενέσθαι φως και είτα φωτίσαι, εγγίσθαι Θεώ και προσαγάγειν άλλους, αγιασθήναι και αγιάσαι” Ιωάννης Χρυσόστομος: «πάσα επιστήμη χωριζομένη αρετής πανουργία ου σοφία φαίνεται».:     
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.
 
 




Στοιχεία μάρτυρος:
Ονοματεπώνυμον:   Δ. Β.

Επάγγελμα:    Έμπορος
Δ/νση κατοικίας: Αγ. Ευφημίας.    Ετών:  67

Ερώτησις: Ορκίζεσαι επί του Ιερού Ευαγγελίου να είπης την αλήθειαν και μόνον αυτήν.
Απάντησις: Ναι ορκίζομαι

Ερώτησις: Γνωρίζεις ότι ο Γρηγόριος Σταμούλης κλητήρας της Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλ/φείας επιδεικνύει ασέβειαν προς την Αγίαν ημών Εκκλησίαν και τους λειτουργούς Αυτής και εκτοξεύει διαφόρους κατηγορίας εναντίον αυτών και δη κατά του προϊσταμένου αυτού Μητροπολίτου κκ. Κωνσταντίνου;
Απάντησις: Διατηρώ κατάστημα εις την ανωτέρω οδόν πλησίον του Ι. Ναού Αγίας Ευφημίας και με επεσκέφθη επανηλειμένως ο Γρηγόρης Σταμούλης και άρχισε να κατηγορεί τον Μητροπολίτην Κον Κωνσταντίνον και σχεδόν όλους τους κληρικούς και ιδίως τους αγάμους αποκαλόντας τους ‘’Κηναίδους’’ και κλέφτες.

Επίσης μου είπε ότι ο Μητροπολίτης μας κατά την ώρα της οδηγήσεως του έβαλε χέρι και μου ζητούσε κάποιο φέϊγ- βολάν, που είχαν πετάξει την νύχτα με κατηγορίες εναντίον του Δεσπότη και ορισμένων κληρικών. Πολλές φορές με παίρνει τηλέφωνο κι αρχίζει να υβρίζει και να κακολογεί τους πάντες, Δεσπότη και κληρικούς. Σε παρατήρησή μου ότι δεν ντρέπεσαι Γρηγόρη να λες αυτά τα πράγματα εναντίον του Δεσπότη και των παπάδων, που ο Δεσπότης είναι ένας Άγιος άνθρωπος με μεγάλη δραστηριότητα στη μητρόπολη, γεμάτος αγάπη και καλωσύνη προς όλους ανεξαιρέτως κληρικούς και λαϊκούς. Εκείνος μου απήντησε «δεν ξέρεις εσύ θα τους διορθώσω εγώ όλους με τον Δικηγόρο μου». 
Ερώτησις: Γνωρίζεις ότι επιδεικνύει ασεβεί και προκλητική στάση και συμπεριφοράν εντός των Γραφείων της Μητροπόλεως, δεν έχει το πρέπον ήθος και σεβασμόν προς την προϊσταμένην του αρχήν και δε συμμορφώνεται προς τας εντολάς Αυτής;

Απάντησις: Το αν συμμορφώνεται με τις εντολές της προϊσταμένης του Αρχής η όχι δεν είμαι εις θέσιν να το γνωρίζω. Το ότι δεν έχει όμως το πρέπον ήθος και συμπεριφοράν είναι αλήθεια καθ` ότι μιαν ημέραν που με επεσκέφθη εις το μαγαζί μου, μου είπε ότι ο πατήρ Γεώργιος μπαίνει στο Γραφείο του Μητροπολίτου και του λέει που είναι ο Γρηγόρης, πάλι στο καφενείο πήγε ενώ εγώ ευρισκόμουν εκεί και ο Δεσπότης δεν με εδικαιολόγησε και να πη ότι εδώ είναι ο Γρηγόριος και απεκάλεσε τον πατέρα Γεώργιον «Λήσταρχον». Ο τρόπος και η στάση του την ώρα που έλεγε αυτά διεπίστωσα ότι το ήθος και την συμπεριφορά του δεν ήταν η πρέπουσα.
Ερώτησις: Γνωρίζεις ότι επετέθη απηλητικά και με ασέβειαν εναντίον του Γεν. Αρχ/κού Επιτρόπου, τον προσφωνεί «Ρε Σουλιώτη» και ότι θα του δείξη με έλεγχο από Ορκωτούς λογιστάς για την διαχείρησιν των εκκλησιαστικών Ιδρυμάτων της Ιεράς Μητροπόλεως;

Απάντησις: Εάν του επετέθη απειλητικά και με ασέβειαν δεν το γνωρίζω. Γνωρίζω όμως ότι πράγματι τον αποκαλεί Κλέφτη και ότι καταχράται τα οικονομικά των Ιδρυμάτων της Μητροπόλεως και ότι θα φέρη Ορκωτούς λογιστές να του κάμουν έλεγχο δια την οικονομικήν διαχείρησιν και θα τον πετάξουν έξω.
Και όλα αυτά τα γνωρίζω γιατί μου τα είπε ο ίδιος στο μαγαζί μου (που μου τα είπε ο ίδιος) που με επεσκέφθη. Ακόμη μου είπε ότι θα τους δείρω και τους δυο δηλαδή τον Σουλιώτη και τον Δεσπότη και ότι δεν θα μου γλυτώσουν. Στα άλλα ερωτήματα που μου εθέσατε, για απιστίαν προς την υπηρεσίαν, για καθυστερημένην προσέλευσιν εις την υπηρεσίαν του και αναχώρησιν προ της λήξεως του ωραρίου κλπ. Δεν είμαι εις θέσιν να γνωρίζω.

Ερώτησις: Έχεις άλλο τι να προσθέσεις και γράμματα γνωρίζεις;
Απάντησις: Δεν έχω άλλο τι να προσθέσω και γράμματα γνωρίζω.

Η παρούσα αναγνωσθείσα υπό του Γραμματέως Ιερέως Ε. Κ. ενώπιον της Μάρτυρος και υπογράφεται ως έπεται.