Κυριακή 6 Μαρτίου 2016

Μητροπολιτικές ραδιουργίες

Εις την πρώτην Συνεδρίαν 161/20-7-1994 του Mητροπολιτικού Συμβουλίου, ο τότε νεοεκλεγείς μητροπολίτης Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας Κωνσταντίνος Φαραντάτος μεταξύ άλλων αποφάσισε για πέντε τρανταχτές περιπτώσεις: α) Την αντικατάσταση των θερμαντικών σωμάτων του κτιρίου με κεντρική εγκατάσταση, β) Την βαφή και επιδιόρθωση του κτιρίου του Επισκοπείου, γ) Την επαναφορά του επιδόματος εις τον οδηγόν της Ι. Mητροπόλεως Γρηγορίου Σταμούλη δι` εκτάκτους αυτού εργασίας και απασχολήσεις ωρών εκτός γραφείου μηνιαίως δρχ. 30.000, δ) Την αντικατάσταση του εκτάκτου υπαλλήλου της Ι. Μητροπόλεως Λ.Σ. και ε) Την πρόσληψη δακτυλογράφου της Ι. Μητροπόλεως.   
Επί των ανωτέρω σχολιάζω τα κάτωθι:
1. Εις τας περιπτώσεις α) και β) τις εργασίες πολλών εκατομμυρίων δραχμών πραγματοποίησε ο αδελφός του αρχιερατικού επιτρόπου της Μητροπόλεως Γεωργίου Σουλιώτη, υδραυλικός εις το επάγγελμα και οι υιοί του. Εις την περίπτωσιν ε) η πρόσληψη της δακτυλογράφου αφορά την ανιψιά του μητροπολίτου.     
2. Με την παρέλευση δέκα χρόνων από την πρώτη συνεδρίαση του μητροπολιτικού Συμβουλίου, η πειθαρχική μου δίωξη ήτο σε πλήρη εξέλιξη, χωρίς καμία ένδειξη τερματισμού της. Κατέθεσα την 8/10/2004 αίτηση προς το λογιστήριο της μητροπόλεως με την οποία ζητούσα επίσημη ενημέρωση ότι πέραν των 30.000 δρχ. που ελάμβανα με απόφαση του Μητροπολιτικού Συμβουλίου, ελάμβανα και 20.000 δρχ. από το ΓΦΤ της Μητροπόλεως, με προφορική εντολή του ιδίου του μητροπολίτου προς τον τότε λογιστή της Μητροπόλεως. Το ίδιο αίτημα επανέλαβα πέντε μήνες μετά για δεύτερη φορά την 3/3/2005 επειδή δεν μου έδιδαν καμία απάντηση.
3. Οι σπασμωδικές κινήσεις του μητροπολίτου Κωνσταντίνου εις την προσπάθειά του να μην αποδειχθεί το γεγονός των 20.000 δρχ., είναι φανερές. Τα στοιχεία αυτά θα εκατατίθεντο στα εκκλησιαστικά και κυρίως στα πολιτικά δικαστήρια. Χαρακτηριστικά αναφέρει: έγγραφο 2ον. Ως προς το ποσόν των δρχ. 20.000 το οποίον ως γράφετε ελαμβάνατε (εγώ ο Γρηγόριος Σταμούλης), παρά του Γεν. Φιλοπτ. Ταμείου ημών, δεν έχει αναγραφή εις τα Λογιστικά βιβλία καμμία τοιαύτη δαπάνη, ο δε πρώην Λογιστής της Ι. Μητροπόλεώς μας κ. Κυρ. Κ. μας εβεβαίωσε ότι ουδέποτε σας κατεβλήθη τοιούτο ποσόν. Διαψεύδετε όμως από το 4ον έγγραφό του εις το οποίο αναφέρει πέντε μήνες μετά, δια το ίδιο θέμα επί λέξει: Επίσης κατεβάλλετο εις αυτόν (εμένα τον Γρηγόριο Σταμούλη), ως βοήθημα παρά του Γεν. Φιλοπτώχου Ταμείου της Ιεράς ημών Μητροπόλεως ποσόν Δρχ. 20.000 μηνιαίως από του μηνός Απριλίου 1994 μέχρι και του μηνός Δεκεμβρίου 1997. 
4. Ο καθείς που αναγινώσκει τα κατωτέρω έγγραφα διαπιστώνει ότι ο μητροπολίτης προσπαθεί ανεπιτυχώς να συμμαζεύσει τα ασυμμάζευτα. Με αναφέρει ψευδώς ως τέως υπάλληλο της Μητροπόλεως. Φτάνει επίσης στο σημείο να γράψει εις το έγγραφο 1ον ότι, τα έγγραφα που μου είχε στείλει εις την οικία μου, επεστράφησαν από το Ταχυδρομείο εις την Μητρόπολη λόγω αγνώστου διαμονής μου. Αυτός ο ισχυρισμός του μητροπολίτου είναι ψευδέστατος, δια τον εξής λόγον: Άνθρωπος του περιβάλλοντος του μητροπολίτου φερόμενος ακάκως, μου είχε δώσει τα έγγραφα: α) αρ. πρωτ. 600  και β) αρ. πρωτ. 608/11-10-2004 των οποίων είχα διαβάσει το περιεχόμενό τους. Με την παρέλευση λίγων λεπτών, αντιληφθείς τι έπραξε και ποιες οι συνέπειες της πράξεώς του αυτής από τον μητροπολίτη, μου τα ζήτησε πίσω. Στην κυριολεξία τον λυπήθηκα και του έδωσα πίσω τα έγγραφα.
Στη συνέχεια (χωρίς να αποκαλύψω το όνομα), με αίτησή μου ζητούσα να μου κοινοποιήσει ο μητροπολίτης τα συγκεκριμένα έγγραφα. Εκ του γεγονότος ότι εγώ ήμουν ενήμερος δια το περιεχόμενο των εγγράφων αυτών, ο μητροπολίτης είχε περιέλθει σε αμηχανία και φόβο. Τα έγγραφα αυτά τα έλαβα κατόπιν αιτήσεώς μου εκ των υστέρων με διαφορά ημερομηνιών (10/3/2005, 24/3/2005), δια συστημένης επιστολής. Η ραδιουργία του μητροπολίτου είναι φανερή διότι με τον τρόπο αυτό θέλει να καλύψει την παρανομία του (άγνωστη διαμονή και εμπλοκή εκ μέρους του μητροπολίτου του προσώπου του πρώην λογιστού της μητροπόλεως δια το γεγονός των 20.000 δρχ., με τόσο σοβαρή κατηγορία, ο οποίος είχε παραιτηθεί προ πενταετίας). Άλλωστε λαμβάνοντας το ποσόν των 20.000 δρχ. μηνιαίως υπέγραφα την απόδειξη.                

ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.   



Έγγραφο 1ον

 
Έγγραφο 2ον

 
Έγγραφο 3ον
 
Έγγραφο 4ον