Σάββατο 19 Μαρτίου 2016

Απόλαυσις αντιφατικής συμπεριφοράς

Συναρτήσει του προηγουμένου έγγραφου αρ. πρωτ. 278/28-4-19991 είναι και το κατωτέρω προγενέστερο έγγραφο με ημερομηνία 28/12/1998, υπογεγραμμένο και σφραγισμένο από τον μητροπολίτη πρώην Νέας Ιωνίας Κωνσταντίνο Φαραντάτο. Δια του εγγράφου αυτού διετάχθη από το Τριμελές Υπηρεσιακό Συμβούλιο η πειθαρχική μου δίωξις.      
Εις την τελευταία σελίδα του κατωτέρω εγγράφου του, παρακαλεί υποκριτικά ο μητροπολίτης, εμπλέκοντας και το Μητροπολιτικό Συμβούλιο της μητροπόλεως Νέας Ιωνίας, το Τριμελές Υπηρεσιακό Συμβούλιο να με μεταθέσουν εις άλλην υπηρεσίαν εκκλησιαστικήν η κρατικήν. Επίσης ο τότε αρχιγραμματεύς της Ιεράς Συνόδου και νυν μητροπολίτης Καισαριανής κ. Δανιήλ σύμφωνα με το ίδιο έγγραφο ζήτησε με το από 11/1/19992  έγγραφό του προς το Τριμελές Υπηρεσιακό Συμβούλιο τη γνώμη του Συμβουλίου δια την μετάταξή μου σε μη εκκλησιαστική υπηρεσία. Και ενώ κυκλοφορούσαν στην Ιερά Σύνοδο τα έγγραφα αυτά και τα είχαν ανά χείρας των οι επίσκοποι, παραδόξως αποφάσιζαν την παραπομπή μου σε τακτική ανάκριση με σκοπό την οριστική μου απόλυση.     
Δια την πλήρη αντιφατικότητα των ενεργειών αυτών των συναδέλφων σας, έπρεπε να διαρρήξετε τα ιμάτιά σας μακαριώτατε κ. Ιερώνυμε Β’ και όχι να δώσετε εντολή ως ανώτατος εκκλησιαστικός ηγέτης δια την απόλυσή μου. Τέτοιες συμπεριφορές μακαριώτατε από επισκόπους, μόνον βολεμένους και σκληρόκαρδους ανθρώπους αφήνουν ατάραχους.  
Αποκαλυπτικό επίσης της βασάνου μου ήτο το γεγονός ότι: α) δεν γνώριζα την ύπαρξη του εγγράφου. Έμαθα περί του εγγράφου αυτού από τον φάκελο της Ανταγωγής που είχε καταθέσει ο μητροπολίτης εναντίον μου, όταν ο δικηγόρος πήρε μη κοινοποιηθέντα προς εμέ έγγραφα από τον σχετικό φάκελο του δικαστηρίου αντιμετωπίζοντας προσωπικό πρόβλημα μαζί του διότι πίστεψε ότι εγώ του απέκρυπτα έγγραφα και β) δια να πάρω εις χείρας μου αυτό το έγγραφο, κατέθεσα στην Ιερά Σύνοδο δυο αιτήσεις και μια εισαγγελική εντολή. Δια του τρόπου αυτού και με την παρέλευση πενταετίας περιήλθε εις χείρας μου το σχετικό έγγραφο.
Επί του θέματος του υπολοίπου της αδείας μου των δώδεκα ημερών το οποίο αναφέρεται στο αυτό έγγραφο, διευκρινίζω ότι, ο ίδιος ο μητροπολίτης δια της βίας και σκοπίμως μου χορήγησε το υπόλοιπο της αδείας μου κατά τον μήνα Δεκέμβριο κατά τον οποίο απαγορεύονται οι κανονικές  άδειες. Εις το υπ` αριθμ. πρωτ. 158/6-3-1998 έγγραφό του προς εμένα τρείς μήνες μετά αναφέρει επί λέξει: Επ` ευκαιρία σας γνωρίζομεν ότι εις το εξής θα λαμβάνετε τη κανονικήν άδειάν σας ως προβλέπεται υπό του Κώδικος Εκκλησ. Υπαλλήλων. Ιδού άλλη μια παραπλανητική τακτική του μητροπολίτου προκειμένου να παραπλανήσει τα εκκλησιαστικά και κυρίως τα πολιτικά δικαστήρια.    
Ο μητροπολίτης και πάλιν δια του ιδίου εγγράφου του απευθυνόμενος σε συναδέλφους του μητροπολίτες, ούτε λίγο ούτε πολύ με παρουσιάζει ως διώκτη της Εκκλησίας, ωσάν να με γνώριζε ένα χρόνο μόνον και όχι δεκαπέντε ολόκληρα χρόνια γνωριμίας και συνεργασίας. Η φρασεολογία του είναι απαράδεκτη προς το πρόσωπό μου. Φαίνεται ξεκάθαρα ότι ενεργεί ως απόλυτος εξουσιαστής. Ομοιοτύπως απαράδεκτοι είναι και οι συνεπίσκοποί του οι οποίοι εδιάβασαν το έγγραφο αυτό και αντί να με μετατάξουν σε άλλη υπηρεσία κρατική έδωσαν εντολή περί τακτικής ανακρίσεως.      
Επί του εγγράφου διευκρινίζω επίσης τα κάτωθι:
1. Εγώ ουδέποτε αρνήθηκα ότι ευεργετήθηκα από τον μητροπολίτη Κωνσταντίνο. Είχα την εντύπωση ότι τα χρήματα που μου έδιδε ήσαν αποτέλεσμα των υπερωριακών ωρών που εργαζόμουν ως οδηγός του. Επίσης με κατηγορεί ότι, στάθμευσα δις το μητροπολιτικό αυτοκίνητο επί της οδού Αχαρνών επειδή ήτο συνεπιβάτης ένας Διάκονος το όνομα του οποίου αναφέρει ο μητροπολίτης στο ίδιο έγγραφό του. Το αληθές είναι ότι δεν αρνούμαι την πραγματικότητα της σταθμεύσεως του μητροπολιτικού αυτοκινήτου επί της οδού Αχαρνών. Διαφωνώ ως προς την αιτία. Σίγουρα για να προβώ σε αυτή την ενέργεια προκλήθηκα από την απαράδεκτη ενέργεια του μητροπολίτου.         
2. Με κατηγορεί ότι με τα έγγραφα που κατέθετα σε διάφορες υπηρεσίες προξένησα αλγεινοτάτην (αν είναι δυνατόν), εντύπωσιν εις αυτούς που τα εδιάβαζαν καθώς επίσης προσέβαλα τον ίδιο. Απαντώ και από της θέσεως αυτής ότι τα έγγραφά μου ήσαν η μοναδική υπεράσπισή μου στην πειθαρχική και δικαστική μου δίωξη. Εξάλλου με αυτά τα έγγραφα προάσπιζα την εργασία μου και δια της εργασίας την μελλοντική μου διαβίωση. Επίσης έπρεπε να αντικρούω και τα δικά του έγγραφα όταν ελάμβανα γνώση.
3. Δια την κατηγορία ότι μετέφερα συζήτηση που άκουσα μέσα στο μητροπολιτικό αυτοκίνητο την 26/10/1997 είναι ψευδέστατη. Εάν ο μητροπολίτης απεκάλυπτε το κατηγορητήριο εναντίον του αρχιμανδρίτου Α.Κ. δια τον οποίο διέταξε ανακρίσεις και μου επέβαλε δια της βίας να καταθέσω εναντίον του, πράγμα το οποίο δεν δέχθηκα, με αποτέλεσμα να με κατηγορήσει ότι ψευδόρκησα στην διαταχθείσα ανάκριση εναντίον του ως άνω αρχιμανδρίτου και να μου επιβάλει το επιτίμιο της ακοινωνησίας επί τριετίαν. Το έγγραφο του κατηγορητηρίου επανειλημμένως του το εζήτησα με εισαγγελική παραγγελία και δεν μου το έδωσε ουδέποτε με την δικαιολογία ότι αφορούσε άλλο πρόσωπο.  Προς διαβεβαίωση της ψευδεστάτης, αντιφατικής και αποπροσανατολιστικής συμπεριφοράς του κ. Φαραντάτου, παραθέτω το κάτωθι απόσπασμα του εγγράφου του με αρ. πρωτ. 381/24-6-2004 το οποίο λέει τα εξής: ‘’Ως προς το κατηγορητήριον κατά του Αρχιμ. Α. Κ. σας γνωρίζομεν, (απευθυνόμενος προς τον κ. Εισαγγελέα) ότι δεν δυνάμεθα να χορηγήσωμεν το αιτούμενον αντίγραφον, διότι τα Επισκοπικά  και εν γένει τα Εκκλησιαστικά Δικαστήρια, επιλαμβάνονται πνευματικής φύσεως θεμάτων. Άλλωστε ο αιτών δεν έχει καμίαν  σχέσιν με το εν λόγω κατηγορητήριον, πλήν του ότι εκλήθη να εξετασθή ως μάρτυς, δηλώσας  κατά την ενεργηθείσαν ανάκρισιν ότι ουδέν γνωρίζει περί του θέματος, δι` ο εκατηγορήθη ο ως άνω Αρχιμανδρίτης’’.
Δια την ίδια υπόθεση εκλήθησαν και κατέθεσαν τρείς αρχιμανδρίτες της μητροπόλεως Νέας Ιωνίας 1) Μ.Θ., 2) Π.Μ. και 3) Ε.Π.. Η εμπλοκή μου εις την υπόθεση αυτή ήτο δόλιος. Δια του τρόπου αυτού ο μητροπολίτης ήθελε να καταφέρει τους ιερείς της μητροπόλεως εναντίον μου εις την σχεδιαζομένη πειθαρχική μου δίωξη, με την κατηγορία ότι τους κατηγορώ, ενώ εκείνος τους ‘’αγαπούσε’’.
4. Με κατηγορεί ότι τράκαρα το μητροπολιτικό αυτοκίνητο την 26/9/1995 (όταν ακόμη ήμουν ευνοούμενός του), επί της οδού Δροσοπούλου και ότι η μητρόπολη επλήρωσε 400.000 δρχ. διότι ο οδηγός του σχολικού αυτοκινήτου που με τράκαρε δεν αναγνώρισε την ευθύνη του. Ψευδέστατο. Ο οδηγός του σχολικού αυτοκινήτου αναγνώρισε την ευθύνη του και έκανε δήλωση εις την αγροτική ασφαλιστική εταιρεία αριθμ. Φακέλου 12613.
Εν κατακλείδι. Όταν έλαβα εις χείρας μου το κατωτέρω έγγραφο του μητροπολίτου θεώρησα σκόπιμο να αναφερθώ αναλυτικά εγγράφως (αρ. πρωτ. 3973/25-11-04), προς την Ιερά Σύνοδο ενημερώνοντας δια την αλήθεια και να αποκαλύψω τα ψεύδη του μητροπολίτου Κωνσταντίνου εις βάρος μου. Αυτούς όμως δεν τους ενδιέφεραν τα γραφόμενά μου αλλά μόνον τα καταγγελλόμενα εις βάρος μου υπό του μητροπολίτου.             
Μακαριώτατε κ. Ιερώνυμε Β’
Γνωρίζετε πολύ καλά ότι ο κ. Κωνσταντίνος Φαραντάτος πριν εκλεγεί μητροπολίτης δια του γνωστού τρόπου, ήτο πρωτοσύγκελος της μητροπόλεως Νέας Ιωνίας. Δεν σας εντυπωσιάζει το γεγονός ότι συνεργάστηκε μαζί μου επί δεκαπέντε ολόκληρα χρόνια χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα; Κανένα απολύτως έγγραφο δεν υπάρχει στον ατομικό μου φάκελο πριν το έτος 1995. Σημειωτέον ότι όταν με κατηγορούσε, ουσιαστικά απολάμβανα της εμπιστοσύνης του. Παρότι σιτιζόμουν εις την οικία του και με θεωρούσε δικό του πρόσωπο, ενεργούσε δολίως  τοποθετώντας εις τον φάκελλόν μου κατάπτυστα έγγραφα χωρίς να μου τα κοινοποιεί. Στη συνέχεια τα κατέθετε μετά του δικηγόρου του σε διάφορες υπηρεσίες, κυρίως δικαστικές, εκκλησιαστικές και κρατικές.
Σας ενθυμούμε Μακαριώτατε το έτος 1998 που είχατε κατηγορηθεί για οικονομικής φύσεως ζήτημα και δικαιωθήκατε από το δικαστήριο να επιδεικνύετε στην τηλεόραση έναν αριθμό πρωτοκόλλου κάποιου εγγράφου χωρίς να γνωρίζετε το περιεχόμενο του εγγράφου κατά την δήλωσή σας ώστε να ζητάτε από τους δημοσιογράφους να βρουν το σχετικό έγγραφο. Σας ερωτώ. Εσείς μακαριώτατε είχατε αγανακτήσει και δικαίως για ένα μόνο έγγραφο που κυκλοφορούσε εναντίον σας χωρίς να γνωρίζεται το περιεχόμενό του. Εις την περίπτωσή μου κυκλοφορούσε μεταξύ των επισκόπων πλειάδα εγγράφων εναντίον μου χωρίς να γνωρίζω την ύπαρξή τους, δεν σας συγκίνησε καθόλου;
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.                                                        
1. Ανάρτηση 15/3/2016. ΘΕΜΑ: Εμπαθειών και δολοπλοκιών συνέχεια.   

2. Ανάρτηση 7/8/2015. ΘΕΜΑ:  Το αίσχος της εκκλησιαστικής δεσποτικής διοικήσεως.