Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2015

Προσθήκη δεινών

Την 5/4/2012 εις το Γ’ τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας θα εσυζητείτο η αίτησις ακυρώσεως που είχα καταθέσει μετά της δικηγόρου μου κατά της αποφάσεως του Ανωτάτου Υπηρεσιακού Συμβουλίου της Εκκλησίας (ΑΥΣΕ), περί της επιβληθείσης εις εμέ της ποινής της οριστικής απολύσεως. Πέντε ημέρες πριν τη συζήτηση, δηλαδή την 30/3/2012 ο τότε αρχιγραμματεύς και νυν μητροπολίτης Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας κ. Γαβριήλ Παπανικολάου έδωσε έγγραφη εντολή σε δικηγόρο των Αθηνών να καταθέσει εις το Γ’ τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας της απόψεις της Εκκλησίας υπέρ της απολύσεώς μου. (Σχετική ανάρτηση Τρίτη, 10 Νοεμβρίου 2015).
Το μένος των εμπλεκομένων εις την υπόθεσίν μου δεν ήτο απλός αδικαιολόγητον αλλά κακόβουλον. Το γεγονός αυτό είναι φανερόν από την ενέργειαν του κ. Γαβριήλ ο οποίος μετά από δυο εργάσιμες ημέρες από την συζήτησιν του θέματος εις το ΣτΕ, δηλαδή την 9/4/2015 , έδωσε εντολή στον ίδιο δικηγόρο των Αθηνών να καταθέσει το κατωτέρω κοινοποιηθέν έγγραφον εις το Γ’ τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας, ΑΠΟΨΕΙΣ – ΥΠΟΜΝΗΜΑ της Εκκλησίας υπέρ της απολύσεώς μου.
Από τα απορρέοντα του θέματος επαναλαμβάνω για πολλοστή φορά το ερώτημα. Τι σκοπό είχε το ιδιόχειρον έγγραφον του τότε αρχιγραμματέως και νυν μητροπολίτου Καισαριανής κ. Δανιήλ (σχετική ανάρτηση Παρασκευή, 7 Αυγούστου 2015), προς το Τριμελές Υπηρεσιακόν Συμβούλιον το έτος 1999, περί της γνώμης του Συμβουλίου δια την μετάταξίν μου σε μη εκκλησιαστικήν υπηρεσίαν; Εν καιρώ θα δημοσιοποιήσω και άλλα έγγραφα των διωκτών μου περί μετατάξεώς μου σε μη εκκλησιαστικήν υπηρεσίαν, τα οποία ήσαν γνωστά εις τους υπευθύνους από τον πειθαρχικόν μου φάκελον και ουδέποτε τα έλαβαν υπ` όψιν τους.                  
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ

 τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.