Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2015

Παραλειπόμενα συμφεροντολογικών ερμηνειών.

Το έτος 2003 η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος δια του αντιπροσώπου της κατέθεσε εις το Συμβούλιο της Επικρατείας το κατωτέρω έγγραφο με θέμα: «Απόψεις διοικήσεως της Εκκλησίας της Ελλάδος», το οποίο εμπνέεται από αδικαιολόγητο και φοβερό μίσος εναντίον μου. Είναι τραγικό το γεγονός ότι είμαι αναγκασμένος να μην αναφέρω εις το παρόν έγγραφον αυτούσια τα ονόματα των κατηγόρων μου ούτως ώστε ο αναγνώστης να έχει πλήρη γνώσιν των τετελεσμένων γεγονότων τα οποία διεπράχθησαν υπό ανιέρων επισκόπων πρεσβυτέρων και διακόνων εις βάρος μου έως της τελικής εξοντώσεώς μου. Το τραγικόν δια τα πρόσωπα αυτά αποτελεί το γεγονός της εξαρτήσεως, το οποίον τους καθιστά φόρου υποτελείς και καταργεί την προσωπικότητά τους ώστε να γίνονται φερέφωνα των ισχυρών απίστων προσώπων της Εκκλησίας. Εν καιρώ θα δημοσιοποιήσω ολόκληρες τις καταθέσεις αυτών των ρασοφόρων.
Είναι τραγικό επίσης το γεγονός ότι το κατωτέρω έγγραφο της Εκκλησίας της Ελλάδος εις την σελίδα 3 στοιχ. β) αναφέρει ότι: «το συμβούλιο έκρινε ως αξιόλογους τους μάρτυρες κατηγορίας από τους μάρτυρες υπερασπίσεως». Κατ` αυτόν τον τρόπο ενεργούν οι «δίκαιοι κριτές της Εκκλησίας....». Δυστυχώς λόγω της Αρχής προστασίας προσωπικών δεδομένων, δεν μπορώ να αποκαλύψω τα ονόματα ώστε ο καθείς να αξιολογήσει τα πρόσωπα που με κατηγορούν από τα πρόσωπα που με υπερασπίζονται. Από τις καταθέσεις των κατηγόρων μου λείπει το χριστιανικόν πνεύμα, και παρατηρείται τάσις προς περαιτέρω ταπείνωσιν του προσώπου μου. Η τακτική αυτή των κατηγόρων μου είναι ασυμβίβαστη με την έννοια της χριστιανικής αγάπης.     
Ο διαχωρισμός των μαρτύρων εκ μέρους του συμβουλίου σε αξιοπίστους και αναξιοπίστους δεν φανερώνει ραδιουργία και ρατσισμό μακαριώτατε κ. Ιερώνυμε Β’; Εφ` όσον είχατε την τόλμη και το εκκλησιαστικό ανάστημα να απολύσετε από την εργασία εμένα τον Γρηγόριο Σταμούλη που ήμουν εμπόδιο εις τα σχέδιά σας, πως χαρακτηρίζετε την παράγραφο αυτή του εκκλησιαστικού εγγράφου περί αξιοπίστων και αναξιοπίστων μαρτύρων;
Ο Νιτσεϊσμός εις το απόλυτον μεγαλείον του.                     
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ

 τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.