Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2015

Ασέβεια έναντι των νόμων

Δυστυχώς για τον κ. Γαβριήλ Παπανικολάου και το κατωτέρω κοινοποιηθέν έγγραφο είναι εις βάρος του. Γνώριζε προ διετίας για την υπόθεσή μου. Ως ‘’ταλαντούχος’’ ορθόδοξος κληρικός όχι μόνον δεν είχε την ευγενή καλοσύνη να με γνωρίσει και να διαπιστώσει ιδίοις όμασι περί του προσώπου μου, αλλά συντήρησε το αδικαιολόγητο μίσος εναντίον μου μέχρι που του δόθηκε η ευκαιρία ως προϊστάμενός μου να με εξοντώσει τελειωτικά.     
Το κατωτέρω κοινοποιηθέν έγγραφο το απευθύνει εις την εισηγήτρια του Συμβουλίου της Επικρατείας η οποία είναι και ο φυσικός μου δικαστής. Δεν είχε τον ανδρισμό και την χριστιανική ευαισθησία που πρέπει να έχει δια βίου, ώστε μετά την δικαίωσή μου από το ΣτΕ να με δεχθεί εις την εργασία μου και να μην κοροϊδεύει Θεό και ανθρώπους, διαβεβαιώνοντάς με ότι θα δικαιωθώ από το Ανώτατο Πειθαρχικό Συμβούλιο της Εκκλησίας (ΑΥΣΕ), και εν συνεχεία δοθείσης ευκαιρίας να μεταγώ  σε μη εκκλησιαστική υπηρεσία.
Η κοινωνία μας δεν έχει ανάγκη από τέτοιους Επισκόπους που παρανομούν εις βάρος κατώτατων υπαλλήλων μη εφαρμόζοντας αποφάσεις του ανωτάτου δικαστηρίου της χώρας μη σεβόμενοι θείους και ανθρωπίνους νόμους. Κατά τραγική ειρωνεία όταν έδωσε την διαβεβαίωση ενώπιον του προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας εδήλωσε ότι θα εφαρμόζει τους νόμους του κράτους.
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
 τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.                                           
ΥΓ

Οι απόψεις του κατωτέρω εγγράφου της Εκκλησίας της Ελλάδος υπέρ της απολύσεώς μου έχουν κοινοποιηθεί εις την προηγουμένη ανάρτησή μου με ημερομηνία 10/11/2015