Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2015

Διαφορά λόγων και πράξεων

Ο κ. Γαβριήλ Παπανικολάου ως αρχιγραμματεύς της Ιεράς Συνόδου γνώριζε για την πειθαρχική μου δίωξη και είχε ανοίξει το δρόμο για την κατηφόρα. Είχε δώσει εντολή δι` εγγράφου του, το έτος 2012 σε δικηγόρο των Αθηνών να παραστεί και να καταθέσει εις το Συμβούλιο της Επικρατείας τις απόψεις της Εκκλησίας της Ελλάδος δια την οριστική μου απόλυση.
Με την παρέλευση δυο (2) ετών έμελε η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος να τον εκλέξει με 72 ψήφους, προϊστάμενό μου. Το Συμβούλιο της Επικρατείας δια της υπ` αριθ. 131/2014 αποφάσεώς του με εδικαίωσε. Ο κ. Γαβριήλ Παπανικολάου ήτο γνώστης της αποφάσεως αυτής. Δεν με εδέχθη εις την εργασία μου παρανομώντας έναντι των νόμων του Ελληνικού Κράτους και του Ιερού Ευαγγελίου.
Ενώπιον του Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας έδωσε την ακόλουθη διαβεβαίωση το έτος 2014 προ της ενθρονίσεώς του:  «Διαβεβαιούμαι επί τη Αρχιεροσύνη μου ότι θα εκπληρώ τη θεία χάριτι τα αρχιερατικά μου καθήκοντα μετά πάσης σπουδής και δυνάμεως, τηρών απαρασαλεύτως τους ιερούς αποστολικούς και συνοδικούς Κανόνας και τας ιεράς Παραδόσεις, διαδηλώ δε υπακοήν εις το Σύνταγμα και τους νόμους του Κράτους». Ταυτόχρονα δεν σεβάστηκε ούτε τα λόγια του Χριστού έναντί μου: ‘’τον ερχόμενον προς με ου μη εκβάλω έξω’’ (Ιωαν. στ’ 37).
Απορώ έως και σήμερα γιατί δεν σεβάστηκε την διαβεβαίωσή του και δεν με εδέχθη από της αναλήψεως των καθηκόντων του προς εργασίαν. Η τακτική αυτή φανερώνει ότι ο κ. Γαβριήλ συμπεριφέρεται ως ηθοποιός θεατρικής παραστάσεως.   
Ο ιερός Κανών ΝΒ’ των Αγίων Αποστόλων παραγγέλλει: Εις τις Επίσκοπος, η Πρεσβύτερος, του επιστρέφοντα από αμαρτίας ου προσδέχεται, αλλ` αποβάλλεται, καθαιρείσθω, ότι λυπεί Χριστόν τον ειπόντα «χαρά γίνεται εν ουρανώ επί ενί αμαρτωλώ μετανοούντι». Το αυτό υπενθυμίζουν οι ευαγγελιστές Λουκάς (ιε’ 7) και Ματθαίος (θ’, 13). Φαίνεται από την μέχρι τώρα συμπεριφορά του ότι οι νόμοι του κράτους και της Εκκλησίας για τον κ. Γαβριήλ είναι ψιλά γράμματα.                
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ

 τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.