Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2015

Περί Φιλαδελφείας συνέχεια

    Η κατωτέρω απόφαση 1557/2005, του Συμβουλίου της Επικρατείας δεν εφαρμόστηκε ποτέ από καμία αρμόδια υπηρεσία, εκκλησιαστική η κρατική. Το ‘’δικαιοσύνην μάθετε, οἱ ἐνοικοῦντες ἐπὶ τῆς γῆς...’’ δεν έχει καμία σημασία δια τους εκκλησιαστικούς παράγοντας. 
Υπάρχει εξήγησις.
   α) Οι Δεσποτάδες λόγω του Φιλαδέλφου, το οποίο διασφαλίζουν μεταξύ των ως κόρην οφθαλμού παραμερίζοντας κατ` ουσίαν το Ιερόν Ευαγγέλιον και την Αγιοπατερικήν διδασκαλίαν.
Η ποιότητα του κατηγόρου μου και συναδέλφου των κ. Φαραντάτου, ο τρόπος επικρατήσεώς του κατά την διαδικασία της εκλογής μητροπολίτου Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας τον μήνα Μάιο του έτους 1994 έναντι του κανονικώς εκλεγέντος μητροπολίτου Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας Επισκόπου κυρού Πέτρου Δακτυλίδη, η παρέμβαση της ΚΥΠ στο παραπέντε για την ακύρωση της υποψηφιότητός του εις την μητρόπολιν Μαρωνείας και Κομοτηνής δεν τους ενδιέφερε καθόλου. Τους αρκούσε η διαδικασία της πειθαρχικής διώξεώς μου και το τελικό αποτέλεσμα. Δηλαδή η ηθική και επαγγελματική εξόντωσή μου. Αιτήματα διατυπωμένα σε έγγραφα του κ. Φαραντάτου προς το Τριμελές Πειθαρχικό Συμβούλιο καθώς και στην Ιερά Σύνοδο, από την αρχή της διαδικασίας, της πειθαρχικής μου διώξεως. Τα αιτήματα αυτά φανερώνουν την αντιχριστιανική συμπεριφορά του κ. Φαραντάτου και όλων των εμπλεκομένων προσώπων της κρατικής Εκκλησίας.   
 β) Από την πλευρά του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, τους αρκεί το προσωπικό βόλεμα χωρίς καμία απολύτως ενέργεια για το πρόβλημά μου από την εκκλησιαστική υπηρεσία του υπουργείου. Μάλιστα διατύπωσε υπάλληλος του υπουργείου προφορικά σε εμένα τον ίδιο την παροιμία του ‘’αυγού και του βράχου’’.                   
  ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ

 τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας.