Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2015

Ασυνειδησία προϊσταμένων

Το Τριμελές Συμβούλιο Συμμορφώσεως του ΣτΕ, λαμβάνοντας γνώση από εμένα τον ίδιο δια την μη εφαρμογή της αποφάσεως 1557/2005 του Γ’ Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας έπραξε το ιερό χρέος του και ζήτησε από την Διοίκηση της Εκκλησίας κατεπειγόντως ενημέρωση (έγγραφον 1).
Ο πρώην μητροπολίτης Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας κ. Κωνσταντίνος Φαραντάτος δια του δικηγόρου του κατέθεσε προς το Τριμελές Συμβούλιο του ΣτΕ κατάπτυστο υπόμνημα εναντίον μου με το οποίο ζητούσε να απορριφθεί η αίτησις μου (έγγραφον 2). Δυστυχώς το έτος 1999 ο κ. Φαραντάτος είχε καταθέσει προς την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος έγγραφο με το οποίο ζητούσε την μετάταξίν μου εις άλλην υπηρεσίαν. Δια το ίδιο ακριβώς θέμα (μετατάξεώς μου), ο τότε αρχιγραμματεύς της Ιεράς Συνόδου και νυν μητροπολίτης Καισαριανής κ. Δανιήλ δι` εγγράφου του είχε ζητήσει από το Τριμελές Υπηρεσιακό Συμβούλιο υπαλλήλων Αρχιεπισκοπής και Ιερών μητροπόλεων, τη γνώμη του Συμβουλίου δια την μετάταξίν μου (σχετική ανάρτηση εγγράφου Παρασκευή, 7 Αυγούστου 2015). Περί της αντιφάσεως αυτής των ανωτέρω εγγράφων, είσθε εις θέσιν να εξηγήσετε εις τον πιστόν λαόν του Θεού μακαριώτατε κ. Ιερώνυμε Β’ τα εν τη διοικήση της Εκκλησίας συμβαίνοντα;    
Αξίζει να σημειωθεί ότι: η απόφασις 1557/2005 δεν κοινοποιήθηκε από το ΣτΕ σε εμένα. Ούτε οι αρμόδιες υπηρεσίες της Εκκλησίας και του Υπουργείο Παιδείας, δεν με ενημέρωσαν ώστε να επιστρέψω στην εργασία μου. Έλαβα γνώση της αποφάσεως διότι πήγα την 15/2/2006, στην Γραμματεία του Γ’ Τμήματος του ΣτΕ για να ρωτήσω περί της εκδόσεως της αποφάσεως και μου είπαν ότι έχει εκδοθεί και έχει κοινοποιηθεί την 1/8/2005.
Αμέσως, δηλαδή στις 17/2/2006 κατέθεσα προς το μητροπολιτικό Συμβούλιο της μητροπόλεως Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας καθώς και προσωπικά στον προϊστάμενο της τοπικής Δ.Ο.Υ. (μέλος του μητροπολιτικού συμβουλίου), έγγραφο με το οποίο ενημέρωνα ότι γνωρίζω περί της εκδόσεως της αποφάσεως και ζητούσα να εργασθώ. Επίσης στις 18/2/2006 κατέθεσα έγγραφο προς τον τότε νομικό σύμβουλο της Εκκλησίας της Ελλάδος, με το οποίο ζητούσα την παρέμβασή του ώστε η διοίκησις της Εκκλησίας να εφαρμόσει την απόφαση του ΣτΕ 1557/2005. Ο νομικός σύμβουλος γνωμοδότησε υπέρ εμού (σχετική ανάρτηση γνωμοδότησης Πέμπτη, 18 Ιουνίου 2015).        
Μακαριώτατε
Ποιος μπορεί να απαγορεύσει σε έναν εργαζόμενο, ο οποίος δικαιώθηκε από το αρμόδιο Ανώτατο Δικαστήριο της χώρας να μην εργάζεται; Τι διδάσκει η Εκκλησία περί της εργασίας;
 Αν ισχυρισθείτε ότι είμαι ανόητος διότι το 2007 δεν είχατε εκλεγεί Αρχιεπίσκοπος και δεν γνωρίζατε περί του προβλήματός μου. Σας ερωτώ κ. Ιερώνυμε Β’. Διατί το έτος 2014 ως Αρχιεπίσκοπος δεν διατάξατε τον παρανομούντα και νεοεκλεγέντα μητροπολίτη Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας κ. Γαβριήλ Παπανικολάου να μην παρανομεί μη εφαρμόζοντας την δεύτερη απόφαση του ΣτΕ 131/2014; Γιατί δεν τον διατάξατε να με δεχθεί όπως είχε υποχρεώσει εις την εργασία μου; Το θεωρείτε λογικό μακαριώτατε, να παρακαλώ την Διοίκηση της Εκκλησίας να με δεχθεί εις την εργασία μου; Αν το θεωρείτε λογικό, τότε τι σκοπό έχουν οι δικαστικές αποφάσεις υπέρ εμού; Ποιο κακό αναγνωρίζετε ότι σας έχω κάνει κ. Ιερώνυμε Β’ και με απολύσατε από την εργασία μου; Πως κοιμάσθε ήσυχος ύστερα από αυτό το έγκλημα, Μακαριώτατε, κατά του προσώπου μου; Πιστεύεται εις την αιωνιότητα, εις μέλουσαν κρίσιν και ανταπόδοσιν; Ποίαν λοιπόν δικαιολογίαν θα δώσετε κατά την φρικτήν εκείνην της κρίσεως ημέραν ενώπιον του δικαίου και αδυσώπητου Κριτού περί της οριστικής μου απολύσεως την οποία εσείς ο ίδιος διατάξατε;            
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ

τέως οδηγός Ιεράς Μητροπόλεως Ν. Ιωνίας και Φιλαδελφείας. 


Έγγραφο  1ον 




Έγγραφο 2ον